X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על דאטפת אטיפוך, וסוף מטיפייך יטופון, כך אומרת המשנה במסכת אבות, ואנחנו כשהיינו קטנים אמרנו, הכל עובר אליך וחרה בידיך, והדרך לעשות זאת היא עם הרבה חוכמה, עם הרבה תעוזה, ועם הספסל לאורכה של הדלת וכמובן לא לרוחבה
▪  ▪  ▪
פעולות מגושמות

ארגון בצלם ובכלל ארגוני שמאל רדיקאלי "מתפרנסים" מביצוע הקלטות וצילומים של אירועים מביכים או קשים בשטחי יהודה ושומרון, יש טענות קשות על בישול של עדויות לכאורה, קנייה של עדויות לכאורה, עריכה מגמתית של חומרים לכאורה, אבל עם טענות לא הולכים למכולת, נדרשות הוכחות, ועם מדיה מוטית בד"כ, נדרשות הוכחות חותכות.
הכסף הרב הזורם מאירופה לגופים האלה, יוצר אינטרס כלכלי ענק "להצליח", נוצר חשש שהעדויות האלה הופכות לפרנסה במקום כלי לשמירת זכויות אדם, אך גם עם חששות לא הולכים למכולת, נדרשות הוכחות, ועם מדיה מוטית בד"כ, נדרשות הוכחות חותכות.
ממשלת ישראל מנסה לעבור עם הספסל לרוחבה של הדלת, להיכנס בדלת כמו פיל לחנות חרסינה, תוך שהמדינה מסתכסכת עם כל העולם ואשתו (ומסתבר שאשתו של העולם הרבה יותר קריזיונרית מאשתו של ראש הממשלה) ופתאום בא איזה ארגון פצפון שאיש לא מכיר אותו "עד כאן", ומראה לכולנו מאיפה משתין הדג.
בשקט ובסבלנות
במקום להיכנס עם הספסל לרוחבה של הדלת, הוא עושה סיבוב של תשעים מעלות ונכנס עם הספסל לאורכה, בשקט, בסבלנות, בלי לקומם ציבורים שלמים אשר מקבלים מידע חלקי ומסונן, הוא מקעקע את התשתית הטהורה לכאורה של ארגוני השמאל הקיקיוניים, ומציג אותם במלוא כיעורם.
מה שעשה "עד כאן" בעבודה סיזיפית לאורך שנים, ובתוכנית "עובדה" אחת, לא עשו ממשלות לאומיות בישראל לאורך שנים באמצעות חוקים ותקנות וכל מיני פעולות מגושמות וגמלוניות אחרות, ממשלת ישראל מייצגת את סיר הבשר בעניין זה, ואילו "עד כאן" מייצגים את שרוליק, הקטן, הנחבא אל הכלים, הביישן, עם כובע הטמבל לראשו, המפתח ברגע המתאים ובמקום המתאים זרוע ביונית, נותן מכה ניצחת ליריב, וחוזר לעבודתו הסיזיפית בהצגת השקר והמרמה לכאורה של "זכויות האדם".
המלחמה בשקר לכאורה לא תהיה באמצעים אשר קל לתקוף אותם, באמצעים שקל להגדיר אותם כבלתי דמוקרטיים, המלחמה בשקר לכאורה תהיה באותם אמצעים בהם משתמשים דוברי השקר לכאורה, באמצעות מצלמות, הקלטות, באמצעות עובדות. המלחמה בשקר לכאורה הייתה במקרה זה ותהיה בעתיד באמצעות הקניית היכולת להשיב ל"ארגוני זכויות אדם" כגמולם, על-ידי הצגת ראיות לכאורה להיותם, או לפחות היות חלקם, ההפך הגמור מהתדמית הטהורה שהם מנסים לנכס לעצמם.
על דאטפת אטיפוך, וסוף מטיפייך יטופון, כך אומרת המשנה במסכת אבות, ואנחנו כשהיינו קטנים אמרנו, הכל עובר אליך וחרה בידיך, והדרך לעשות זאת היא עם הרבה חוכמה, עם הרבה תעוזה, ועם הספסל לאורכה של הדלת וכמובן לא לרוחבה.
שאפו ענק ל"עד כאן".

תאריך:  12/01/2016   |   עודכן:  12/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בצלם
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על דאטפת אטיפוך
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אכן, כל הכבוד לארגון הקטן.
"עד כאן" המבורך  |  12/01/16 20:00
2
מה ה"לכאורה" בכל משפט? גמגום? ל"ת
סתם אחד  |  13/01/16 07:52
3
פלייר וחוט ברזל
באום  |  13/01/16 13:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים עוג'ר
עובדי הציבור הם, כידוע, נאמניו ומשרתיו של הציבור וביקורת היא מניע מרכזי לשיפור השירות לציבור, לאיתור ליקויים ותיקונם, להגברת הנשיאה באחריות של המנהל הציבורי ולשקיפות פעולות הרשות המקומית    הביקורת בין היתר נועדה למנוע איפה ואיפה בין אזרח לאזרח    אבל בהר אדר פועלים במסגרת אחרת ואולי לא
אלברט שבות
אם שי ניצן פרקליט המדינה נתפס, במספר הזדמנויות, משקר כדת וכדין ובמצח נחושה, ואם-כן מדוע הוא יושב עדיין מאחורי שולחן העבודה במשרדו ולא מאחורי סורג ובריח?
אפרים הלפרין
כולנו ראינו את התוכנית "עובדה", עם עדויות שקשה מאוד לסתור אותן על הסגרת אנשים לעינויים ולמוות בייסורים על-ידי פעילי זכויות אדם לכאורה מהשמאל, ומעניין מה יש ל"בצלם" לומר על כך ממש ממש בסופה של התוכנית
ספיר זיו-און
אני חושבת שעל הממשלה לפעול בכל דרך אפשרית על-מנת שתושבי המדינה יצליחו להתקיים בכבוד    אומנם באופי האדם להסתכל תמיד על הדשא הירוק יותר של השכן, ונכון שהמילקי בברלין עולה שקל, אבל הוא לא משתווה למילקי שלנו    מדינתנו דורשת השקעה ונשיכת שפתיים כדי לחיות בה, אך היא שווה את זה
רועי אורן
אין-ספק שמדובר בהצעת-חוק בעייתית אשר פוגעת בזכות הפרט, אבל לנוכח האירועים הביטחוניים האחרונים המתרגשים על מדינת-ישראל, ניתן לומר כי מדובר בכלי חשוב אשר יאפשר לכוחות הביטחון לבצע את עבודתן כיאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il