X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני הקטן מציע ליש עתיד - אם חפצי חיים אתם עליכם להכנס לממשלה הזאת, ולקבל בה את ניהול המשבר המדיני המדומה, או האמיתי
▪  ▪  ▪
פרי. פסימי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

בעוונותי האזנתי לגלי צהל בבוקר יום שישי, לתוכניתו של קובי אריאלי האהובה עלי, תוכנית המשלבת דברי תורה, עם דרך ארץ, הנותנת במה למה שאנחנו אוהבים לשמוע, ומה שלא אוהבים, הכל מתוך נקודת מבט של אהבת ארץ ישראל ואזרחיה.
והנה המרואין היה יעקב פרי, חבר כנסת מטעם יש עתיד, שהיה בעבר ראש השב"כ. בדרך כלל הוא מתבטא בדרך ארץ, ללא התלהמות, וגם הפעם נהג כך. ייתכן שכבר היה ידוע לו מה שלפשוטי העם לא היה ידוע - שהמחבל ימח שמו וזכרו עשה את הטעות המתבקשת, וכוחות הביטחון גילו את מקום מושבו, כי כאשר קובי שאל אותו מה דעתו, הוא אמר כי במוקדם או במאוחר מחבל כזה עושה את הטעות המתבקשת, ונתפש. ואכן כמה שעות אחר כך חוסל המחבל, וטוב שכך, וטוב שלא לקחו אותו למאסר.
בהמשך נשאל מדוע יש עתיד אינה נכנסת לממשלה, אם דעותיו על הממשלה אינן כל כך נוראיות, ובסה"כ היא פועלת נכון, הן בתחום צבאי - בו לא ניתן להגיע להכרעה בטרור הבודדים, והן בתחום הכלכלי אולם בתחום המדיני אינה עושה דבר. על כך השיב כי הם בסה"כ 11 מנדטים, והם יבלעו במסגרת 61 הקולות הקיימים, מבלי יכולת השפעה.
אופק פוליטי
פה אני חלוק עליו. חשבון פשוט מראה כי בידי יש עתיד 11 מנדטים, ויחד עם (כחלון) כולנו, שיש לה 10 מנדטים, הם מהווים גוש של 21 מנדטים, שהם שווה ערך לכ-30 אחוזים מהקואליציה. זה גוש גדול וחזק, שיכול להכתיב מהלכים, ובוודאי שיאיר לפיד יכול לדרוש, ולקבל, את תיק החוץ בו הוא יכול להשפיע רבות, לנהל מגעים עם הרשות הפלשתינית, ולהוות את הגשר בין הרשות - אבו מאזן, לבין בנימין נתניהו ראש הממשלה. גוש זה אינו קטן מהגוש שהוקם בין שני האחים לבית בנט לפיד, ואחר כך גם עם קדימה בממשלה הקודמת.
בנוסף, הוא אמר שאם יכנסו לממשלה ויבלעו בתוכה, כי אז בבחירות הבאות הם ייעלמו, או יקטנו משמעותית. יש לי חדשות בשבילו, הישיבה באופוזיציה כאשר כמעט רק קולו של יאיר לפיד נשמע ברמה, והוא גם נוקט מהלכים אקטיביים בחו"ל, תגרום לכך שבבחירות הבאות הם יקטנו משמעותית ויעלמו למעשה מן האופק הפוליטי.
לא יעזור, זה הקו בישראל על 67 שנותיה, מפלגות אווירה קמות ונופלות חדשים לבקרים, כל פעם בא איזה משיח שקר, שמנסה את כוחו, ונוכח לדעת שהחיים חזקים ממנו. הוא מבליח לכנסת או שתיים ונעלם כלעומת שבא. צא וראה את הזיגזגים שעשה יאיר לפיד בגישתו לחרדים ולשמאל ותבין.
נכון עכשיו יש תסכול מטרור הסכינים, ומי שמציע פתרונות "קסם" מקבל מעמד גבוה בסקרים, ראו את אביגדור ליברמן איך הוא גדל בסקרים. אבל ביום הבוחר הוא יעלם עם קרוב לארבעה מנדטים, איתם לא יעבור את אחוז החסימה אותו הוא בישל. ולכן, אני הקטן מציע ליש עתיד - אם חפצי חיים אתם עליכם להכנס לממשלה הזאת, ולקבל בה את ניהול המשבר המדיני המדומה, או האמיתי, וכך תביאו פירות גם לכם, וגם למדינה, שתקבל ממשל יציב לקדנציה שלמה. גם תהיו מזוהים עם המרכז ימין, כמו שיאיר מנסה לנווט, על הדרך תנגסו במחנק הציוני, ובישראל ביתנו, דבר שיביא לכם בונוס של מנדטים בבחירות הבאות.

תאריך:  12/01/2016   |   עודכן:  13/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש עתיד וכניסתה לממשלה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זיו כותב לעתים מאמרים מאוזנים
לפיד - שר החוץ???  |  13/01/16 08:46
2
איזונים ובלמים
חי בלילה  |  13/01/16 10:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עידן יוסף
הכנסת אישרה את מינוי דרעי לשר הפנים למרות התנגדות סיעות האופוזיציה    לפיד: ההתנגדות אינה אישית    אייכלר: הציבור מאמין שדרעי הוא זכאי מלכתחילה ויש סכנה שמערכת המשפט עלולה לסמן בן אדם ולתפור לו תיקים
איתן קלינסקי
עוד חודש אביחי מנדלבליט הוא היועץ המשפטי החדש, שיחליף את היועץ המשפטי יהודה וינשטיין. חודש לפני כניסתו לתפקיד מבהיר לנו אביחי שהוא המיועד להיות נחוש בתפקיד המלבין הלאומי
צ'לו רוזנברג
האופוזיציה צריכה להתעורר, ויפה שעה אחת קודם. אין להתייאש, אין להרים ידיים. יש לפעול במלוא התעוזה, בביטחון בצדקת הדרך, להופיע בכל מקום, בכל אתר ואתר, לא לנוח ולא לשקוט עד שמחדליה של ממשלה זו יתבררו כאסון. רק אז יש סיכוי לשינוי.
עידן יוסף
יוקמו עוד תחנות משטרה במגזר הערבי ותורחב הפעילות בכל התחנות תוך מאמץ לרתום את התושבים    חוקי בנייה ייאכפו וייאסף הנשק המוחזק שלא כחוק
עידן יוסף
בכולנו ובבית היהודי אומרים כי כוונת ראש הממשלה למנות גם את הנגבי וגם את בגין לשרים נוגדת את הסיכומים    מסתמן: רחל עזריה תמונה לסגנית שר הכלכלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il