X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא להיות נאצים, לא להיות דאעש, לא לרוקן מחסנית, לא להיות עם הבוחר בטרור מה קרה לנו?
▪  ▪  ▪
דיכוי נשים [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

סגן הרמטכ"ל הבהיר שלא הייתה לו כוונה להשוות בין ישראל לגרמניה הנאצית, הוא רק שכח להבהיר למה הוא כן הוא התכוון. אולי משום שאין דרך אחרת לפרש את דבריו... הרמטכ"ל היה רוצה שלא נרוקן מחסניות על מחבלות, שר הביטחון לא היה רוצה שנהיה כמו דאעש, והנשיא הנכבד חושש שהעם הנבחר בחר בטרור. השתגענו?
חברים וחברות, יהודים ויהודיות, ישראלים וישראליות, שמאלנים ושמאלניות, מבולבלים ומבולבלות, מישהו צריך לעשות סדר. אני התנדבתי. אסביר לאט כדי שתבינו מהר. נתחיל מהסוף. סגן הרמטכ"ל בעצם קורא לערוך חשבון נפש של תפיסות הקונות לעצמן מקום בתקופתנו. בכיף נזרום אתו.
הרעיון מצויין, הבה נערוך חשבון נפש, רק נחלוק על התוכן. הוא סבור שהבעיה היא שנאת הזר, אנחנו נבדוק תפיסות אחרות אולי נופתע לגלות שהבעיה הפוכה לגמרי, ממש מאה ושמונים מעלות.
השוואת השואה לנאכבה - אנחנו לא רצינו להשמיד את הערבים, לא יזמנו, לא שאפנו. הפוך! הם ניסו להשמיד אותנו והופתעו לגלות שהפעם לשם שינוי במקום למות בשקט החטפנו להם חזק.
רב תרבותיות - הפוך! הניסוי האידיוטי בתבל נכשל! רב תרבותיות של תרבות נאורה עם ברברית, ערב עם מערב, לא הולך! נהרות של דם לא הספיקו לנו להבין? לא נורא, נקבל אוקיאנוסים...
הכלה - הפוך! איפוק זה לא כוח. רפיסות משדרת חולשה ומזמינה טרור.
איסור הכללה - הפוך! אין הכללה אווילית יותר מן ההכללה "אסור להכליל". אם זה היה נכון לא היו דת, מסורת, תרבות, סוציולוגיה. מיליארד נשים הלובשות שק שחור מכף רגל ועד ראש היו עושות זאת משום שכל אחת מהן בנפרד הייתה מגיעה לתובנה שזו האופנה המתאימה לה ביותר. שטות מוחלטת!
עליונות מוסרית - הפוך! תחתונות מוסרית - אין דבר כזה. שוויונות מוסרית משמע אונס ורצח כל הערבים. עליונות מוסרית קלה עד מתונה משמע גירוש כל הערבים. עליונות מוסרית מופרזת זו הדרך בה נלחמנו עד צוק איתן. עליונות מוסרית פסיכו-פתולוגית הינה הקרבת 70 מבנינו כדי להגן בגופם ובנפשם על המשפחות השולחות את הטרור לשחוט אותנו.
האיסור לפגיעה בחפים מפשע - הפוך! טמטום כזה עוד לא היה מאז בריאת העולם. רצינו להגן על חפים מפשע, הבאנו טרור, שואות וזועות! האזרחים הפכו להיות החזית והיעד המוצהר של המלחמה! אזרחים ערבים משמשים בתור מגן אנושי מעולה! הטרור הפך להיות הטרנד הכי לוהט בעולם בתקופתנו! כל זאת רק בגלל שלא ניתן להלחם כהלכה עקב פסק ההלכה הנאור האידיוטי הזה.
זלזול בצביון - הפוך! מי נתן לנאורים המנוולים את הזכות לזלזל כך בחשיבות ערך הצביון? צביון הוא ערך עליון! זכותו של העם היהודי למדינה יהודית! אפשר להכיל כמות מסוימת של מיעוטים, אבל כאשר הם מאיימים על הצביון ייתכן שיש להשתמש בעליונות מוסרית טיפהלה נמוכה יותר.
אמוק הגזענות - הפוך! הצורך בצביון הוא טבעי ולגיטימי. זכותם של היהודים לחיות בקהילה משלהם. זכותנו לסלוד מן התרבות הערבית, שהיא שונה כפי שאמרו יעלון ואלשיך. זו לא גזענות, זו מציאות, זו לא הסתה, זאת עובדה! האיסור להכליל מונע מאיתנו להתבונן על המציאות מן הפרספקטיבה התרבותית, אך מרגע שנעשית זאת נופתע לגלות את האמת המכוערת. והיא כבר מגיעה:
הם בדיוק כמונו - הפוך! זו תרבות פרימיטבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות. מיליארד אנשים שלא מסוגלים לנהל דמוקרטיה אחת. בכל מקום שיש ערבים הם ירצחו, פשוט לא יכולים להתאפק. אלימות כמובן הולכת מצויין עם סקס, אז התרבות הזו נהנית מסינדרום של מבחר סטיות מין קשות ובהן: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, פדופיליה ממוסדת חוקית, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, סקילת נואפות, חטיפת שפחות, שי צנוע של אורגיות עם עשרות בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים. אם שכחתי סטיה, עמה הסליחה.
ענישה מידתית/איסור ענישה קיבוצית/משפטיזציה של הכל/בלבול בין מלחמה לפשעי מלחמה - הפוך! אילו צ'רצ'יל היה נלחם בדרזדן בשיטת הקש בגג וטרומן היה נלחם ביפן כמו שאובמה נלחם בדאעש, היום נשיא האיחוד האירופי היה ממשיכו של היטלר ונשיא ארה"ב היה יפני... מלחמות צריך להכריע! לזהות את האויב (תרבות ערב), להבין את הזירה (מלחמת ציויליזציות) ולהכריע!
לסיכום
  • השאיפה הפסיכו-אובססיבית לעליונות מוסרית הגיעה לרמות פסיכופתולוגיות עד כדי צורך דחוף לאשפז את תרבות הנאורות במחלקה סגורה! מי המשוגע שנתן לנאורים רשיון לנהל את העולם?
  • לוגית, הרעיון הגזעני שאנו חייבים לשמור מול הערבים על עליונות מוסרית (אל לנו לרדת לרמה שלהם), עומד בסתירה לאמונה התפלה האידיוטית שהם בדיוק כמונו. גולם, הם תרבות אחרת!
  • הפסולת האנושית שהחייל היורה הושמץ רפלקסיבית כרוצחו הוא אדם רק מבחינה גנטית. גם היטלר היה חיה מסוג הומו סאפיינס. מחבל הוא תת אדם, חלאת אדם, זומבי שטוף מוח היודע שאנחנו בני קופים וחזירים שחייבים לשחוט. אין שום פגם מוסרי לניקוי כדור-הארץ מפסולת אנושית. הפוך! העולם הוא מקום כה מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים אלא בגללנו. בגלל שאנחנו לא משמידים את הפסולת האנושית. נזכור ולא נשכח את דבריה של אם שכולה: מחבל מנוטרל הוא מחבל החוזר למעגל הטרור!
  • צודק סגן הרמטכ"ל: עלינו לעשות חשבון נפש של ערכים. אך מהם הערכים שכולנו (וסליחה על ההכללה) מאמינים בהם באמונה עיוורת כקודש קודשים, אמן כן יהי רצון, כזה ראה וקדש? שנאת האויב השואף להשמידנו אינה ערך שגוי. הפוך!
  • אמו של גנץ באופן טבעי נופלת באותה מלכודת בה נופלים כולם, עם כל ההערכה אין לה שום יתרון פילוסופי עקב היותה ניצולת שואה. הפוך! זילות השואה היא להפיק ממנה בדיוק את המסקנה ההפוכה! במקום להשמר משואה שניה, אנו מאפשרים לנאצים החדשים של תקופתנו לשחוט אותנו בתחפושת של המונים מסכנים חפים מפשע שבסה"כ נלחמים נגד כיבוש...
ולכן אני מצטרף לקריאתו של סגן הרמטכ"ל: חשבון נפש של תפיסות / ערכים / קונספציות של תרבות הנאורות, עכשיו! תודה.

תאריך:  08/05/2016   |   עודכן:  08/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפוך
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
אוי לנו: כי כל מילה בסלע!
א. וינשטיין  |  8/05/16 11:37
2
כל מלה בסלע
אליעם  |  8/05/16 11:56
3
גירסת מולטימדיה מומלצת
אהרון שחר  |  8/05/16 20:15
4
מר שחר, לך סגן הרמטכ״ל התכוון
שפוי  |  11/05/16 15:17
 
- אין בעיה
אהרון שחר  |  11/05/16 19:29
 
- יש בעייה - אתה...
שפוי  |  13/05/16 07:17
 
- אודה ואבוש: מה שנכון נכון
אהרון שחר  |  13/05/16 10:54
5
דת הנאורות מקדשת את ההשכלה!
פועה  |  13/05/16 09:50
 
- כבודו שואף אל הרציונליזם
אהרון שחר  |  12/06/16 18:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
מירב ארד
רקטה שוגרה הלילה לעבר שטח ישראל מהרצועה והתפוצצה בשטח פתוח    לא היו נפגעים ולא נגרם נזק    צה"ל תקף בתגובה מטרות חמאס ברצועה
עידן יוסף, איציק וולף
שש תקריות ירי מאז אתמול בעקבות פעילות מסיבית של צה"ל לאיתור מנהרות    חילות האוויר והשריון משיבים באש    אזור נחל עוז הוכרז שטח צבאי סגור    בחמאס מטילים את האחריות על ישראל ומפנים כוחות מליד הגדר
עידן יוסף
מתי דוד
אף אחד מהמומחים האלה שראו את עצמם כאסטרטגים וכמדינאים הבקיאים בהבנת תמונת המצב הגיאופוליטית, לא מצאו את האומץ להודות בכישלונם
עידן יוסף
ירדן במסר חריף לישראל: "לפלישת המתנחלים וכוחות המשטרה אל מסגד אל-אקצה יהיו השלכות חמורות"    "הכיבוש הישראלי מפר את החוק הבינלאומי במתחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il