X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דוח שפרסמה לפני כשבועיים ועדת הביקורת של הסנאט חושף את העובדה שבעוד הממשל האמריקני מתנגד למדיניות של 'החלפת משטרים' במדינות כמו סוריה ואירן, לא היה לו כל קושי לתמוך בניסיון להחלפת המשטר בישראל
▪  ▪  ▪
אובמה. תמך [צילום: נאם י' הו/AP]

"רק לא ביבי" היו הכותרות שהניף ארגון "ניצחון 2015" (v15) בחודשים שקדמו לבחירות האחרונות. הם הציגו עצמם כגוף על מפלגתי שהוקם בספונטניות על-ידי פעילים שקצה נפשם בנתניהו, ועבדו ללא לאות להגברת ההצבעה למען המחנה האחר. מייסדי הארגון שהוצגו על-ידי התקשורת האוהדת כ"חבורת צעירים נלהבים", לא הסתירו את העובדה שהם נעזרים ביועצים אמריקנים כגון ג'רמי בירד, מי שהיה מנהל השטח של ברק אובמה.
אנשים אלה התאמצו מאוד להעלים את העובדה שהפעילות שלהם מומנה ברובה מהכיסים העמוקים של הסטייט דיפרטמנט האמריקני, גילוי כזה היה פוגע כמובן ב'דימוי הספונטני' שביקשו לשוות לעצמם.
דוח שפרסמה לפני כשבועיים ועדת הביקורת של הסנאט חושף את העובדה שבעוד הממשל האמריקני מתנגד למדיניות של 'החלפת משטרים' במדינות כמו סוריה ואירן, לא היה לו כל קושי לתמוך בניסיון להחלפת המשטר בישראל. על-פי הדוח, סכום של 350,000 דולר הועבר במהלך שנת 2014 לקבוצת שמאל בשם 'קול אחר' "במטרה לקדם את השלום". כסף זה, ועוד כספים רבים אחרים, הם שהפעילו את ארגוני שמאל אלה. מחברי הדוח, הסנטורים רוב פורטסמן (רפובליקני) וקלייר מקסקיל (דמוקרטי) מותחים ביקורת על משרד החוץ האמריקני שחצה קו אדום באפשרו ביודעין ובכוונה לכספים שיצאו ממנו להשפיע על מהלך בחירות במדינה זרה.
עובדות בשטח
זה איננו חדש שאובמה פעל ופועל כדי לפגוע במדינת ישראל. הוא גם היה נאבק מול כל ראש ממשלה שהיה מייצג את גוש הימין. העמדה שלו ביחס לישראל היא אנטישמית ועויינת והוא דואג בזמן המועט שעוד נותר לו,לבסס אותה, ולהותיר עובדות בשטח. לאחר שלא הצליח לגרום ל'פינוי' יהודים מיהודה ושומרון, הוא ממשיך בשלהי כהונתו ביישום מדיניותו הפוסלת זכויות קניין של יהודים, ועושה הכול למען הערבים. גם אצל רבים המודעים למעשיו בשבע וחצי השנים האחרונות, התנהלותו זו איננה מובנת. יש די והותר לנשיא שמסיים כהונה, נושאים להיטרד בגינם. בסוריה ממשיכים לרצוח ולהירצח, בטורקיה לא שקט, מה עם הכלכלה האמריקנית, הטרור שפוקד אותה מפעם לפעם, תאים איסלאמיים סמויים שנמצאים בה, אבל לו יש אובססיה כלפי העם היהודי.
השבוע הוציאה מחלקת המדינה גינוי חריף בקשר לפרסום מכרזים של מינהל מקרקעי ישראל על תכנון לבנייה בגילה, בהר חומה, בפסגת זאב. "אנו מתנגדים בחריפות לפעילות הזו, אשר שוחקת את האפשרות לשלום", כך נאמר, ועוד, "אנו מוטרדים מהיקף ההריסות של מבנים פלשתינים בגדה המערבית ובירושלים המזרחית, אשר הותירו עשרות ללא קורת גג".
בכל פעם שיש נושא בו מעורבים יהודים וערבים, היהודים מקבלים גינוי ואי הסכמה, והערבים מחמאות. כך היה למשל כאשר מוסקוביץ המנוח אזרח אמריקני קנה 40 דונם מהכנסייה הפרסביטריאנית (אין חוק האוסר על אזרחים אמריקנים לרכוש קרקעות). ארווינג מוסקוביץ ביקש שבקרקעות שרכש יורחבו גבולות השיפוט של המועצה האזורית גוש-עציון.
שבח והלל
ממשל אובמה ששמע על כך הוציא הודעה חריפה זו. "ההתיישבות הישראלית הנה בלתי חוקית ופוגעת במאמצי השלום,החלטה זו יחד עם הכשרת מאחזים חותרת תחת האפשרות של פתרון שתי המדינות". ועוד גינויים קשים ביותר. לעומת זאת, האיש שעמד מאחורי הקמת ההתנחלות הערבית רוואבי, בשאר אל-מסרי גם הוא אזרח אמריקני, שהשקיע את כספו שם, 'זכה' לשבח ולהלל, וארצות הברית תורמת כספים רבים לפיתוח המקום.
מדוע ההבדל? הרי מוסקוביץ קנה את הקרקעות באופן חוקי, כפי שיכול כל אחד לקנות, אין מניעה לכך, והעניק זאת למי שרצה, וגם זה מותר. מדוע הם מגנים כל בנייה שעומדת להיות למשל במעלה אדומים או בנווה יעקב ומעודדים בניה מתוכננת רק לערבים בבית צפפא, בשועפט ?
האם מחלקת המדינה אינה מודעת לעוול שהיא נותנת לו יד ? האם משרד החוץ האמריקני לא ידע שהכסף שהועבר ל'קול אחד' ישמש למטרות פוליטיות, דבר שאסור עליו בתכלית האיסור. הם גם העמידו את הקונסול הכללי האמריקני ששימש בירושלים בשנים 2012-2015, מייקל רטני, כמי שיקשר בין 'קול אחד' לבין מחלקת המדינה האמריקנית... כשביקשו חוקרי הסנט לקבל לידיהם את המיילים של התכתובת ביניהם, טען רטני "שאלה נמחקו מאחר שהוא איננו קורא מיילים ארוכים".
קבוצה פוליטית
"הסטייט דיפרטמנט בחר להתעלם מסימני האזהרה שהוא מממן קבוצה פוליטית בתקופת בחירות רגישה" אמר סנטור פורטסמן, "לא יעלה על הדעת שכספי משלם המיסים האמריקני שימשו לבניית תשתית למסע פוליטי שכוון נגד מנהיג".
בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו כי הדבר נבע מתסכולו של אובמה על ניסיונות השווא שלו להפיל את ממשלת נתניהו וכן להעביר את תשומת הלב הציבורית מהמו"מ עם אירן לנושא הפלשתיני.
הכול נכון. אבל זו בעיקר אנטישמיות, בראש ובראשונה של אובמה ושל העוזרים שהקיף עצמו בהם, אנטי ישראליות וגזענות.

תאריך:  07/08/2016   |   עודכן:  07/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לך כבר הביתה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
לא
שמ  |  7/08/16 13:35
2
אפך כבר הגיע לשכנים
אבנר צפוני  |  7/08/16 14:22
 
- אפך כבר הגיע לישבנו של אובמה
sbaruch48@gmail.com  |  7/08/16 23:42
 
- מאמינים בשקרים של עצמכם
אתם השמאל  |  8/08/16 09:55
3
אובמה הנשיא הרע ביותר לישראל
אריה בן רעי  |  7/08/16 14:38
4
מדורת השבט
באום  |  7/08/16 14:49
5
העביר לאיראן 400 מיליון דולר
ה'צור...' אובמה  |  7/08/16 20:34
6
מהנשיא הגרוע הביותר שהיה אי
ברוך שפטרנו  |  7/08/16 21:10
7
מאמר נהדר, כל מילה אמת לאמיתה ל"ת
דני מת"א  |  7/08/16 23:53
8
היא הממשיכה של חוסיין אובאמה
רק לא קלינטון  |  7/08/16 23:57
9
תמשיכי לתמוך בנאו-נאצים
אלטע קאקער  |  8/08/16 20:46
10
אסתי את גדולה
שולמית הפנר  |  10/08/16 11:11
11
מאמר שהופץ לפני 6 שנים ברשת.
אקטואלי  |  11/08/16 01:12
12
הוכח שחוסיין אובאמה רע לישראל
קורןנאוה טבריה  |  11/08/16 09:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
השיח המתבהם של "הצל" הופך כיום לשיח שמכתיב הליכוד לחברה הישראלית    מעכשיו נתרגל לשיח של "קדימה, נפרק להם את הצורה"
סיגל עוז
מעבר לאחזקה שוטפת ונכונה של הרכב, גם מודעות לנהיגה נכונה יכולה להביא לחסכון בצריכת הדלק. נסיעה מהירה מעל 100 קמ"ש מעלה את צריכת הדלק. ככל שמהירות הנסיעה עולה, כך גם צריכת הדלק. בואו נוריד מעט את הרגל מדוושת הגז, נשמור מרחק ונמנע מבלימות פתאומיות
שמעון זיו
ללמדך ששום דבר לא חדש תחת השמש, הים הוא אותו ים, השמש אותה שמש, והלבנונים אותם לבנונים, במקום לארח משלחות ספורט הם מארחים את החיזבאללה ושאר ארגוני הטרור
רון בריימן
מוסף הארץ, שהתגייס לדברר את הרוצח ברגותי, מסר מפיו "שאם יתקיימו בחירות לנשיאות הרשות - בכוונתו להתמודד על התפקיד"    המשמעות: מתוך ה"כלא" הישראלי ובין נופש לבין לימודים אקדמיים, מנהל מי שנשפט ל-5 מאסרי עולם בגין 5 מעשי רצח מערכת פוליטית ותקשורתית שנועדה להריצו לתפקיד "הנשיא" של רשות הטרור הפלשתינית
יוני בן-מנחם
ההחלטה לקיים בחירות מוניצפאליות בשטחים מתבררת כטעות העלולה לערער את יציבות הרש"פ. התגברות כוחה של תנועת חמאס בגדה מסכנת את שלטונו של מחמוד עבאס ואת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il