|
1 |
|
|
כל הנשים בישראל שואפות לשלום, וגם כל הגברים בישראל שואפים לשלום. לפחות אני לא מכיר אף אחד/אחת שאינם שואפים לשלום, אבל נשים השפויות בישראל והגברים השפויים בישראל שואפים לשלום בטוח, ולשם כך היה צורך להתרגש ממה שאמרו הנשים הערביות מעל אותה במה, ואנח בטוח שאם היו אומרות דברים מרגשים, איתן ודאי היה מביא מדבריהן. האם הן הביעו נכונות לחלק את אדמות ארץ ישראל בין המדינה היהודית לבין המדינה הערבית? האם יש בסיס ממשי לדבר על כך?. הניסיון לצייר קבוצת מפגינים כנושא להערצה הוא אולי מרגיע את המצפון, אך הבעיה איננה בקבוצות מפגינים אלא בעובדה שיש כאן קבוצה של אנשים המשליטה טרור על האוכלוסייה הערבית, כולל חלק ממנהיגי המפלגה של איתן התומכים באותו טרור, ועד אשר הטרור הזה לא יוכחד על ידי מנהיג ערבי מאד מאד חזק ונחוש, ועד אשר ישראל לא תתקבל כמולדת היהודים על ידי ההנהגה הערבית, כל ההתייפייפות מול בית ראש הממשלה או מול בית הנשיא הישראלית היא מיותרת ומזיקה. |
|
כתובת IP: |
167.160.116.197 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
מכחיש מציאות מובהק. הנשים הערביות מקדשות את המוות, שולחות את בניהן להתפוצץ ומחלקות ממתקים בשמחה של חגיגת המוות.י ש משהו סטוי בתרבות הערבית. ויש משהו סטוי גם אצל משפחת פרומן -בעיקר מיכל- שמתעלמות מהעובדות בשטח. למה הם מחכים שירצחו את הדסה?. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תקועי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לטמבל , שחותם ב.ל , לידיעת הטמבליות שלו, שעל הבמה נאמו פלשתיניות מחברון .
הטמבל בשם ב.ל בכלל לא חשוב לו שבמפגש הירדן מצפון לים המלח צעדו משני צדי הירדן 4000 נשים., מהצד הירדני צעדו 2000 נשים ומהצד הישראלי צעדו 2000 ישראליות .
רק לטמבל בשם ב.ל ברור שלא צריך אישורי כניסה לישראל , וניתנים אישורי כניסה להפגנה בישראל והן הפלשתיניות מסרבות .
הטמבל בשם צ׳רנחובסקי אין לו כבר סיכוי להתאושש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
איצי, עם ירדן יש לנו שלום, כאשר תצעדנה לשלום ולהכרה הדדית יהודית/ערבית 2000 נשים ערביות בחברון, ועמן 2000 יהודיות בחברון, ובשכם, ובג'נין, אז נדבר. אתה יודע מה כאשר תצעדנה 200 נשים מוסלמיות בטמרה, טייבה, במשולש הצפוני, לצידן נשים יהודיות, אז הגענו למשהו. מה יצא לנו מחבורת נובו-רישיות שלא חסר להן דבר שדיברו מול מעונו של ראש הממשלה, ועל הילדים שלהם שמרה (לדוגמה) האו-פר הפיליפינית, מכספי העסק של הבעל והייתה להם מוסלמית תורנית מחברון ששלהבה את הקהל המשועמם הזה, SO WHAT. שורש הבעיה הוא לא בחברה הישראלית, החברה הישראלית היא חברה מערבית הישגית, הערבים רוצים להתקדם לכיוון מערב, והמערב לגמרי לא רוצה לסגת לכיוון הערבים, החברה הערבית משתרכת רחוק רחוק מאחורי החברה הישראלית, בכלכלה, בחינוך, בריאות, רווחה, ביטחון, בייחוד בשטחים, המשימה לצאת מהחרא מונחת על כתפי ההנהגה המוסלמית, איש לא יוציא אותם מהחרא אלא רק הם, ובינתיים הם מתים להישאר בחרא כי מוסלמים רבים מידי עושים הרבה כסף מהחרא שלהם. אל תחפש את הפתרונות מתחת לפנס, אל תעבור את הקווים ותזדהה עם רוצחים, איש לא אמר שהמצב לא מסובך, אבל אין פתרונות אינסטנט, תחשוב, תפעיל את התאים האפורים המוח שלך, תנסה ללמוד מהניסיון. אל תלך שולל אחרי פתרונות קסם ריקים, אל תחזור על ססמאות נבובות של אחרים, תחשוב אחי, תחשוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
במהלך חג הסוכות בכל הישובים שמונה המגיב צעדו נשים - בטמרה ובטירה, בטייבה ובאום אל פחם - ערביות ויהודיות . גם לירושלים הגיעו אלפי ערביות מישובים ערביים ומעורבים.
יום לפני כן צעדו נשים מבת ים וערביות מיפו יחד לכיוון גן צרלס.
המגיב אינו מבין, שצעדו כאן חילוניות ודתיות, פלשתינאיות ומתנחלות יחד .
שיהיה לך שבת שלום
ותירגע מעט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה צעירה |
|
|
|
|
|
כיצד רק ההפגנה מול בית ראש הממשלה מתועדת? היכן התמונות של יהודיות ומוסלמיות צועדות לשלום ולהכרה בחברון? ובטמרה? ובטייבה? ובמשולש הצפוני? ובאום אל פאחם, ומתי נראה אלפי נשים מוסלמיות מיל הבית של אחמד עודה עם הפגנה לשלום והכרה יהודית מוסלמית?. אם הפעילות היא מאוזנת אזי היא מאד מבורכת אך אם הפעילות היא מאוזנת, כיצד החשיפה היא לגמרי לא מאוזנת?, האם מישהו מפחד להיחשף? האם מישהו מפחד על חייו? האם מישהו עובד על האחרים בעיניים? ותודה על העצה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
איתן טוען (מפרסם זאת כמידע) שהיו עשרים אלף נשים
ואילו האיצה טוען שהיו אלפיים אחד מהם המגויס לתעמולה הפלשתינית ניפח והכפיל בעשר ושיקר ביודעין כמו סמולני מצוי
השני טוען שהיו פלשתינית מחברון אבל אף ערביה ישראלית גם תמורת פיתוי כספי שתנועות הסמול נוהגות לתת לאותם שכירות פלשתיניות לא הצליחו לגייס פלשתיניות בעד שלום הן כנראה היו עסוקות במשט הבא או בחלוקת סוכריות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב,ל |
|
|
|
|
|
יש תגובה המדווחת על הפגנה משותפת בים המלח ומספר המשתתפים היה 2000 מצד אחד של הירדן ו-2000 מצד שני של הירדן.
בירושלים היו 20.000 על פי הודעות המשטרה.
אבל אני נאלצת לקבוע, שיש לנו עניין עם מגיב שהחליט לשמור על התואר טמבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה צעירה |
|
|
|
|
|
כל הדיווחים המגזימים ביותר ראו בקושי 2000 נשים חוץ מאיתן השקרן שראה 20000 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב,ל |
|
|
|
|
|
המגיב , שמציג את עצמו כתקועי, הוא אינו מתקוע . אין אדם בתקוע שיתנסו בגסות רוח כזו כלפי אדם אחר, יהיו דעותיו אשר יהיו . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תקועי אמיתי |
|
|
|
|
|
אלא אחד ממאמיני "כת פרומן"- כת דיליא שמשתפת פעולה עם האויב הערבי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תקועי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שקט אפשר לכפות גם על מי שהמציאות לא נראית בעיניו צודקת והוא מעוניין להחליף אותה ולשנות אותה, באמצעות כח, איומים, סנקציות וכו'. שלום, להבדיל, הוא מצב שבו כל הצדדים מרוצים (פחות או יותר), מהמציאות, היא נראית בעיניהם צודקת (לפחות ביחס לאלטרנטיבות האפשריות), ולכן הם בוחרים להיות בשקט מרצונם. הדג נחש שרים- כולם מדברים על שלום, אף אחד לא מדבר על צדק. הם צודקים. רוב העם בישראל לא רוצה צדק ולא מבין, שבלי צדק לא ניתן להשיג שלום, אלא (לכל היותר) רק שקט, וגם זה לתקופות קצרות ובמחיר מוסרי כבד ביותר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש לך טעות. |
|
|
|
|
|
הסבא והסבתא שלי האמינו בצדק, האמינו באלוהים, אז הגרמנים יימח שמם וזכרם ירו להם בראש בחצר ביתם, הייתי שם לפני כמה שנים, דחפתי לשכן שטר ירקרק על מנת שיפתח את הפה שלו, אחרי הרצח אביו השתלט על הבית, הוא היה ילד וצפה ברצח הזה מגג הבית במו עיניו, עוד 5,999,998 מבני העם שלנו חוסלו כך, עוד חמישה מיליון תשע מאות תשעים ותשעה אלף תשע מאות תשעים ושמונה איש ואישה ילד וילדה. אז איפה הצדק אחי? איפה הצדק? הבעיה איננה חוסר צדק, הבעיה היא האמונה של הצד השני שהוא עומד לזרוק אותנו לים, ורבים מקרבנו מאשרים בהתנהגותנו את האמונה הזו שלו. אנא ינסו איתן וחברותיו לקיים מפגש כזה בחברון, אתה יודע מה עזוב אותך מחברון, בוא נדבר על אום אל פאחם, או טייבה, בוא נראה את כל הנשים המאד חביבות האלה מפגינות במשולש הצפוני, הן לא תעשינה את זה כי הן תחשושנה לחייהן. ויש להן סיבה טובה לחשוש, וכאן הבעיה. בדיוק כאן הבעיה. לדבר בירושלים מול בית ראש הממשלה על שוויון ושלום זה לשכנע את המשוכנעות ולחזור לווילה באפקה או רחביה ולכעוס על המנקה הערבייה שלא ניקתה טוב, לקלל אותה באנגלית כאילו היא לא מבינה, או להתנפל על האו-פר הליברית שלא החליפה את החיתול בזמן, לקלל אותה בערבית באילו היא לא מבינה, ולהוריד לה 100 שקל משכר המינימום שמשלמים לה, לפעמים באיחור, וממנו מנכים את דמי הלינה והמזון. זה צדק, זה אבי אבות הצדק, ושכחנו להזכיר שצדק זה גם לוותר על הטיול הדו שנתי בחו"ל, או על הקרוז המפנק, בגלל ההפגנה, אין לך מושג איזו הקרבה זו, זה צדק, זה שוויון. חרתבונה. |
|
כתובת IP: |
167.160.116.197 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אל "גם עם כוח" זה הכרחי, אל תשכח שמעבר לכל הרע ועם השלטון הכי ימני ניצי שהיה כאן אי פעם, יש שיתוף פעולה אזרחי וובטחוני עם שכנינו, שהוא יותר הדוק מאשר היה אי פעם עם כל השמאלנים בשלטון, עם נוער הגבעות השולי או בלעדיו, אנו מנסים ומצליחים לשלב דו קיום יום יומי, עם כוח, אבל המצב הוא דרעק איננו יכולים או איננו רוצים לא לבלוע ולא להקיא ואנחנו "תקועים" עם אוכלוסיה המוסתת נגדנו ואנחנו לא כל כך מסתדרים אתם, הכוח השולט שם מבחינתנו שה הצבא, הילדים שלנו, בשר מבשרנו, ולכן אין כל ספק שמדובר במצב מורכב, בעייתי, לשני הצדדים, אבל הפתרון של לעזוב ולברוח כמו בעזה הוא לא פתרון בגלל הקרבה למרכז העצבים של המדינה, ובשל הכישלון החרוץ בעזה, פתרון מקיף בדרך של מו"מ לא נראה באופק (ואין ספק שחובה לעמול עליו יומם ולילה) אך לא להקרין תבוסתנות, לא להקרין שנאה לעם ולמדינה, לא להקרין אבדן של דרך לצורך מטרות מטומטמות של עשיית צדק והבאה לשוויון. אם הערבים רוצים להיות שווים שיתחילו ללמוד במקום להלחם, שיעסקו ברפואה במקום בטרור, כאן ובכל מקום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כשהשאלה היא למעשה התרשה, הנכון הוא אלא למקם את השואל בצד שבחר להיות בו. קרא את הודעותיך ומצא, שאין בהם ולו טיפה של כבוד לזולתך, ולכן אין לך שום סיבה לצפות לכבוד מזולתך. הביטלס כתבו על זה יפה -
And in the end, the love you take is equal to the love you
make |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שנאמר, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בצעדה שהיו בה לא יותר מ-2000 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב,ל |
|
|
|
|
|
חשוב מאד לשנן את דברי קוהלת . מצווה בחג סוכות לקרוא את מגילת קוהלת , והמצווה מחייבת להפנים את דבריו בפרק ט ש״טובה חכמה מכלי קרב״ .
החכם באדם תבע לא לסגוד לכוח , כי ״טובה חכמה מהגבורה״
אבל אצלנו נשענים רק על פתרון אחד של סגידה לכלי קרב . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חג סוכות |
|
|
|
|
|
|
|
כתובת IP: |
167.160.116.139 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
כשכווווווולם ראו אלפים השקרן ראה 20000 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב,ל |
|
|
|
|
|
רעייתו של הרב מנחם פורמן ז״ל וכלתו מיכל מכירות בקיומו של עם פלשתיני , א.ה וכמוהו מפלגה כמו הבית היהודי או הליכוד מצהירות שאין עם פלשתיני . מיכל החיה בתקוע ומנהלת חיים דתיים מכירה בעם האחר , מכבדת את תרבותו את האמונות הדתיות של בניו, כך גם נהג הרב בחייו .
למרות הבדלים פוליטיים , המשותף לכל החברות בתנועה לדעת להוקיר ולכבד גם את כאבו של הזולת בן העם האחר ובכך טמון המפתח לחתירה לשלום .
למרות שנפצעה קשה בעת הריונה בחודש החמישי על ידי מפגע פלשתיני, התייצבה מיכל על הבמה עם התינוק שנולד ואמרה את מה שאיננו שומעים ממפלגות השלטון בישראל .
ה.א בתגובתו מטיל את כל האשמה על הפלשתינים , כמוהו ישנם פאנלים פלשתינים , המטילים את כל האשמה על ישראל ואף נוקטים במעשי טרור נפשעים . מול שתי הקצוות האלו ניצבו 2000 פלשתיניות מצד אחד של הירדן בצפון ים המלח ו-2000 ישראליות ואמרו די להאשמות ההדדיות , יש לעלות על דרך חדשה .
בהמשך לאותו יום צעדו אלפי נשים יהודיות וערביות ואמרו די למעגל הדמים .
המפתח הוא בגישה של הרבנית הדסה וכלתה מיכל מתקוע המכירות בקיומו של עם פלשתיני, בקיומם של שני עמים על אותה כברת ארץ אחת ועל כל עם חובה לכבד את מאווייו הלאומיים של האחר .
זה הקול היפה במצעד השלום אותו ביטאה גם הנציגה הפלשתינית מחברון . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבדל גדול |
|
|
|
|
|
יש חולמי חלומות, ויש אנשי מעש. ישראל היא מולדתו של העם היהודי, השאלה אם יש במולדת העם היהודי מקום גם לעמים אחרים במסגרת מדינית אחרת היא שאלה מורכבת, ולא מסיבות מוסריות אלא מסיבות אגיאיסטיות גרידא. אני פחות מ 100 שנה מאז שחטו 6 מיליון מהעם שלי ואין לי עודף אמפטיה לאחרים, אני קודם כל דואג לעצמי, לקרובי, לעם שלי, רק תמימים או טיפשים דואגים לאחרים אחרי שחוסלו כמעט לחלוטין ובמיליונים. גם איתן לא משקם את כל מסכני תל אביב לפני שהוא נותן מתנות לנכדים שלו, או לפני שהוא משלם את מסי החבר שלו לקופת חולים, רק חרדיות המרקסיסטית מביאה אותו לכל מיני רעיונות עקומים המשחקים לטעמי לידי האויבים שלנו. והשאלות של שלום והכרה ופיוס אינן כלל על הפרק אלא אצל חולמי חלומות, ההוזים ההזויים למיניהם, בין אם שומרי מצוות ובין אם לאו, בין היתר כי חברי כנסת מפלגתו של איתן וטרוריסטים מוסלמיים בהמוניהם, בארץ ובעולם, מלבים את האש, "ברוח ובדם נפדה את אלאקסא" הם נוהמים ברחובות ירושלים, משתמשים בדת על על מנת להצית את ירושלים ואת כל העולם. |
|
כתובת IP: |
167.160.116.197 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
יש הבדל תהומי בין הדסה פורמן וכלתה מיכל ובין א.ה .
מיכל, שראתה את המוות מול עיניה מול מפגע עם סכין בידו , מיכל שנושאת צלקות של פציעה קשה , זו מיכל שמכירה במה שמפלגת הבית היהודי והליכוד אינם מכירים .
היא מבקשת לגדוע את בית הגידול של הנער שפגע בה ורצח את חברתה . היא מבקשת שלא תהיה תהום לאומית וכלכלית בין הגגות האדומים בתקוע ובין הכפר שממול , שלא קיבל כבר שנים רבות אפילו אישור בניה אחד , כפר שנולדו בו ילדים ויש לו צרכים אנושיים אלמנטריים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש הבדל בין ה.א |
|
|
|
|
|
חבורת קשקשנים צבועה. |
|
כתובת IP: |
167.160.116.139 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
המגיב הזה אינו מבין, כשהוא קובע שכל מי שאינו חושב כמוהו הוא קשקשן, ואחרים יגיבו לעברו שהוא קשקשן נעצר רק שיח של חרשים ואלמים , שלעתים גם גולש לאלימות מילולית .
את דפוס התגובות הזה המירה תנועת עושים שלום בדפוס אחר, שנשים מתקוע וכפר עציון יושבות יחד עם נשים מטייבה ומאום אל פחם, נשים שלא בכל דבר הן מסכימות , אך הן מגבשות את דרכן תוך תביעה משתי ההנהגות להגיע להסכם מדיני . לכן היתה חשיבות רבה להופעת כלת פרס נובל מליבריה , שעמדה בראש תנועת נשים , שהצליחה להביא לקץ סכסוך דמים ממושך שגבה דמם של מאות אלפי אזרחים ושריפת יישובים רבים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סגנון חדש |
|
|
|
|
|
פעילות משותפת של נשים וגברים למען הסכם מדיני היא מבורכת, רק לא לפתח ציפיות. ולא ליצור ציפיות, אני מציע לקבוצה הזו לקחת לעצמה מספר מטרות (1) להתאסף עם אלפי נשים מוסלמיות ויהודיות מול בית ראש הממשלה בחג הסוכות (2) במוצאי הרמדן להתאסף באותה מתכונת מול ביתו של אחמד עודה (3) כך לקיים אספות שלום והכרה לאומית יהודית/מוסלמיות הדדיות משולבות אלפי מוסלמיות ואלפי יהודיות (4) רק לאחר הצלחה ב 5 ערים יהודיות גדולות בכל רחבי הארץ והצלחה ב 5 ערים מוסלמיות גדולות בכל רחבי הארץ לצאת בקמפיין תקשורתי נרחב, עם קבלות, ולא עם מדורת השבט כפי שקיימו מול מעון ראש הממשלה. כמו כן אני ממליץ להפסיק לדבר על צדק ושוויון , צדק ושוויון תעשה כל אשה מכספה על ידי פיזור החסכונות, מכירת הבית וחלקתו הצודקת לערבים, לעומת זאת הסכם מדיני אשה לא יכולה לעשות לבד . לגבי שלום כל אזרחי המדינה מסכימים, שלום הוא משאת נפש, בזהירות רבה אך משאת נפש, אבל שוויון וצדק בייחוד בהקשר היהודי ערבי הם נושא שנוי במחלוקת, והעובדה היא שלא ראיתי אף אישה מהנשים שבאו להפגנה שעוסקת ממש בשוויון וצדק מכיסה הפרטי על ידי השכנת ערבים בביתה, על ידי אימוץ החינוך של 6 ילדים ממשפחה ערבית ומימונו מילדות עד בגרות וכו' רק כך יכולות נשים להביא לצדק ושוויון אז בעניין הזה נא לבצע ולא לברבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ה |
|
|
2 |
|
|
כבשה אותו ההבנה !!! עד כה הוא פשוט לא הבין
מעניין אם המסיונר הפלשתיני שזכה להארה כל כך דרמטית או שהדמיון וההרגל לשקר במצח נחושה הוא שגרם לשקרן לראות כפול ומכופל את מספר הנשים המשתתפות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
lב.ל |
|
|
3 |
|
|
תודה על הרשימה היפה. חבל שהתמקדת רק בשתי הדמויות המקסימות , הדסה ומיכל מתקוע, ולא התיחסת לדברים המרשימים של הנציגה מחברון וכלת פרס נובל לשלום מליבריה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תודה לאיתן |
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
אני ,מירי רגב , רותחת מזעם לנוכח החוצפה של האתר לפרסם שיר של משורר פלשתיני המבקש שיונים ימצאו מקלט בטנק נטוש .
אני , מירי רגב, אסגור את הוצאת ״ קשב לשירה״ ,שמפרסמת את שירו של המשורר הפלשתיני , המתפלל לשלום .
אני שרת התרבות, מירי רגב, תובעת ששירה כזו לא תפורסם . זו שירה הפוגעת ברוח הצבא . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מירי רגב |
|
|
|
|
|
אינו ראוי להשמעה וציטוט גם כאשר הוא מדבר על יונים. אני מקווה מאד שגם איתן מסכים שכל כלב החפץ במותו לא ראוי כל התייחסות או לציטוט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
למחוק מהר את השיר של הפלשתיני שמדבר על יום נשי , יום של חונות שלום .
אנחנו זקוקים לטנקים , למטוסי קרב ולא לשירת שלום .
לשלול את האזרחות למי שמפרסם שירים של מחמוד דרוויש .
רק לאורי צבי גרינברג מותר לכתוב על הערבים את המילה כלב . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מירי רגב מס׳ 2 |
|
|
|
|
|
אם אצ"ג ייחל למותם של מוסלמים בכתיבתו אז הוא פסול לשימוש ולציטוט בדיוק כמו דרוויש. מי שמייחל למותם של אנשים הוא צורר ואיננו משורר, אנא צטט משירת אצ"ג בה הוא ייחל למותם של ערבים. לדעתי לא תמצא ציטוט כזה, לדעתי אתה סתם מייצר ענן אבק על מנת להסתיר את הטיפשות החולנית שבהכנסת כלב המייחל למותך אל סלון ביתך. כרגיל באגף שלך גניבת הדעת היא המוטיב במוביל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
6 |
|
|
היפה בתנועה זו, שיש שם ימניות ושמאלנות, חילוניות ודתיות גם מתנחלות . נשים שפותחות בדיאלוג כדי לחולל שינוי . וזה מה שחשוב להדגיש. חבל שהרבה מגיבים רצים למפריד ורק למפריד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נעמה גל. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
תנועת נשים עושות שלום מורכבת מנשים מכל קצות הקשת הפוליטית , וזה היפה בתנועה .
השיח בין הנשים הוא מכבד . הרבנית הדסה פרומן יכולה לשבת עם פלשתינאית , כששתיהן מעל כל המחלוקות מאוחדות בתביעה אחת להגיע להסכם מדיני , וזאת יש לדרוש מהמנהיגים .
השיח הוא מכבד ולא מאשים . האישה עם ספר קוראן מכבדת את המתנחלת שספר תורה בלבה, והמתנחלת עם ספר תורה מכבדת את המוסלמית שספר קוראן על לבה .
השיח המכבד הזה הוא האלטרנטיבה היחידה לחיינו בארץ הזו . את השנאה מחליפה הכרה מכבדת שנינו כאן , ועלינו למצוא את המוצא לא באלימות, אלא באמצעות גשר לשלום . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שיח מכבד . |
|
|
8 |
|
|
קלניסקיז- מה היינו עושים בלעדיך ובלעדי הנשים שלכם? הרי בלעדיכם היינו מזמן ב'גן עדן' לשוטים עם כול כול כול הבתולות שלנו!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אין אצלך עובדות, אלא רק עיסה היסטרית של שקרים, סילופים והשמצות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כתבו לך שם, |
|
|
9 |
|
|
קלניסקיז- מה היינו עושים בלעדיך ובלעדי הנשים שלכם? הרי בלעדיכם היינו מזמן ב'גן עדן' לשוטים עם כול כול כול הבתולות שלנו!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
10 |
|
|
(1) כל אדם שיכול לגשר בין ניצים, מבורך אם יעשה כן (2) טרם הוא מתערב אנא יבדוק אם הוא באמת עומד לפתור את הבעיה או שמא הוא עומד ללבות את האש (3) אחד המבחנים הוא מי מממן את פעילות הקבוצה שלו, מי הספונסר שלו, אם למשל מדובר בכסף צבוע של שלדון אריסון (ישראל היום-נתניהו וימינה) או שמא מדובר בכסף צבוע של האיחוד האירופי (בצלם - גלאון ושמאלה) (4) אם עברנו את מבחן הצביעות של הכסף ומדובר למשל בהסכם מדיני עם קבוצה אשר יש עמה מחלוקת על הבית, חייב כל אדם כזה לשאול עצמו, אם ההסכם המדיני ייאלץ אותו ואת משפחתו לעזוב את הבית האם הוא יקבל את ההסכם המדיני? ולא חשוב היכן הוא גר, הסכם מדיני במקרה שלנו חייב להיות מחוץ לקופסא, איננו יודעים היכן יתחיל ודאי שלא יודעים איך ייגמר, הרבה שטחים שאינם בגבולות 67 הרבה יותר חיוניים משטחים הנמצאים בגבולות 67, וההצטרפות לקבוצה חייבת להיות תלויה בתשובה חד משמעית חיובית לאפשרות של אבדן הבית, כלומר שכל מי שמצטרף, יהודי או מוסלמי, חותם מראש על הסכמתו לעזוב את ביתו אם ההסכם יחייב זאת. (5) אין סיכוי לפעילות אלא אם היא מאוזנת וגורמים משני הצדדים פועלים בה במידה שווה. ככל שהיא לא מאוזנת היא גם מזיקה, כי הצד העצל מבין שהצד הפעיל התעייף ומוכן להיכנע. אם הפעילות אינה מאוזנת ורק מוצגת כמאוזנת באורח שקרי, אז אנו מדברים על צביעות מאד מזיקה (מאד מאד) לא רק של הכסף (6) לא להיתפס לציפיות ולא ליצור ציפיות, מלחמה על הבית / הסכמה המחייבת את נטישת הבית (בשני הצדדים) לא נפתרים אפילו עם נאום מרגש של כלת פרס נובל (7) להקפיד על העקרונות, אם עיקרון מוביל הוא "שיח מכבד", לא לדרוך עליו בשתי הרגלים ולאבד את העשתונות מול קולות אופוזיציוניים אפילו אם הם פרובוקטיביים. להדיר מהקבוצה את כל האלימים מילולית ופיזית, להסתייג מכל מי שמנסה להתחבר לקבוצה והוא אלים פיזית/מילולית (כמו כמה מגיבים כאן, אשר תחת מעטה האנונימיות חורגים מכללי הקבוצה ומנבלים את פיהם) סטייה במ"מ מעקרונות היסוד מבריחה מיד תומכים קיימים / חדשים (ע"ע צביעות למעלה) (8) לא לעשות סלט. משאת נפש להסכם מדיני היא די כבדה, ויש להימנע מלהכביד עליה עם עקרונות מביכים של צדק ושוויון. הסכמים מדיניים הושגו לרוב, ואילו צדק ושוויון מעולם לא הושג, ולעולם לא יושג (9) זה טוב מאד לחלום אם כי זה קצת מסוכן להלך תוך כדי שינה, כולנו חולמים על הסדר, אני מאמין שברור לכולנו שמדובר במשוכה מאד גבוהה, ולכן גם על הפועלים למימוש החלום שלהם, לפעול כאשר הם ערניים ולא כאשר הם ישנים, להיות בטוחים את מי הם משרתים, מהן המטרות של הספונסרים שלהם, להימנע מנזקים בלתי הפיכים, להתמקד במטרה ולא להתברבר עם מטרות משנה מזיקות נוספות, ועם זאת להיות מוכנים בלב שלם לאבד את ביתם למען מטרתם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מהסיכום שלך וממעט התגובות שלך שקראתי, מבקשת סליחה שלא קראתי את כולן , אני מציעה לך לרכוש קונקורדנציה תלמודית ולראות את עשרות המקומות, בהם מופיע הערך שוויון סוציאלי בתלמוד, בתוספותות, במדרשים ובספרות האגדה .
נתרכז רק בחלק התלמודי . לפני שאתה ממרום פסיקתך הנחרצת כותב, ששוויון זה ערך דפוק, ניסוח שלך , תנסה לפגוש במקורות באיזו חרדת קודש מטפלים במושג שוויון סוציאלי רס״ג, רמב״ ן, , ראב״.ע ומעל לכל רבנים כמו הרב עובדיהממנהיגי העולם החרדי.
צריך להיות אוויל כדי להוציא מהפה או מהמקלדת את המשפט ״ הגאוני״ שלך , ששוויון זה ערך דפוק .
בוודאי שהם לא ראו את השוויון הסוציאלי כמו קארל מארכס, אך הם מדברים במפורש על שוויון חברתי .
אני אינני מתכוונת לומר לך דפוק, אבל האמירה שלך היא ממש דפוקה .
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עירית כהן |
|
|
|
|
|
ומדוע? כי החלש לא יכול להשוות את עצמו לחזק, והחזק אינו מוכן להשוות את עצמו לחלש. ואי השוויון הוא המנוע של האנושות. ללא המנוע הזה היינו כחיית השדה, אוכל, רביה, שינה - וזהו. והמנוע הזה הוא מאד מאד חסר חמלה, וכאן נכנסת החברה, ונכנסים מנהיגים בחברה ובכללם אנשי דת, ומבקשים איזון, אך ודאי לא שוויון, הם לא מבקשים לעצור את המכונה, אך מציעים לנו להאיט אותה, ולהעלות יותר שוליים על העגלה. האם את מוכנה להשוות את עצמך לחלשים שבחלשי החברה? אני בטוח שלא, כי אם היית מוכנה, לא הייתה לך גישה לאינטרנט, לא הייתה לך קורת גג. לעומת זאת יש מטרות אחרות שהן ודאי מבורכות, מטרות אשר אינן עוסקות בשוויון אלא עוסקות בצמצום פערים. ואם נדבר על הפנים הסוציאליים של היהדות אפשר לדבר על מצוות המעשר, שמיטה - כל אלה נושאים שמטרתם איזון, צמצום פערים, אחריות הדדית, תמיכה הדדית, אך ודאי לא עצירת המנוע של האנושות, שוויון, שוויון היה בברית המועצות, כולם היו שווים, שווים אפס, שווים לא כלום. ערכים אינם מכבסת מילים, ואם שוויון לא מסתדר אז מכבסים אותו ל"שוויון חברתי" "שוויון חלוקתי" או שוויון מסוג אחר, אך אנו נולדנו שונים ולא שווים, ואנו נחיה שונים ולא שווים, לבנים, שחורים, גבוהים, נמוכים, עשירים, עניים, וכן יש לנו מטרה לזהות פערים וצמצמם פערים, אך ודאי לא לשאוף לשוויון - חלילה, שוויון פירושו אבדון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אם אלה דובריו - אז הוא גם לא יקום מהקרשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
מי שאומר, שהשוויון הוא ערך דפוק, כנראה אצלו משהו דפוק . דפוק השכל ויותר מכל דפוק המוסר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאדון א.ה |
|
|
|
|
|
אנא יסביר לי אדוני או תסביר לי גבירתי מה עשה עשתה על מנת להנחיל את ערך השוויון בעולם ואינני מדבר על כתבות בעיתונים או קיטורי ליל שבת, אלא מה עשתה עשה עשתה בפועל. אנשים תורמים כליה למען ערך החיים, אנשים משקיעים הון ומסכנים עצמם למען ערך הרעות, ולכן מאד מאד סביר שכל הרואים בשוויון ערך עליון חייבים לעסוק בו שעה שעה ולדאוג מכל מה שיש להם לשוויון המירבי האפשרי, אז נא לדווח על הפעולות המעשיות לשוויון ואז נראה עד כמה השוויון באמת ערך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א, מוזר שאדם , בוגר מערכת החינוך העברית, אומר שהשוויון זה ערך דפוק.
אינני פועלת בחיי יום יום למען שוויון. אני חיה את חיי השגרתיים של אמא , משפחה וילדים . אני מתגעגעת לימים שהשוויון החברתי היה המנוף שהניע תנועות חברתיות בישראל , כמו תנועת ״ הפועל המזרחי״ והתנועה החינוכית ״ בני עקיבא״ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שוויון . שוויון |
|
|
|
|
|
יש לי חבר אחד שאמר לי שהמשפחה אצלו זה ערך עליון. אז שאלתי אותו, אם הם נפגשים בימי שישי ומעבירים חוויות ומתכננים במשותף ועוזרים אלה לאלה, אז הוא אמר לי לא! אז המשפחה שלך באמריקה? והוא אמר "מה פתאום אנו גרים באותה שכונה". אז שאלתי אותו מהו מקשקש לי על ערכי המשפחה והוא ענה לי שהוא מתגעגע לתנועת הנוער, וחוץ מזה הוא התכוון למשפחה של הפילגש התורנית שלו. בן של חבר שלי אמר לי שהשרות המשמעותי זה ערך אצלו נעלה, ויום אחד אני רואה אותו עם תג של גל"צ, "נפצעת?" שאלתי אותו "מה פתאום" הוא ענה. "ומה עם השרות המשמעותי שאלתי?" "השרות הוא סופר משמעותי בשעות היום כאשר החברים שלי על הגבעות אני באוניברסיטה, ובמסדרים הנוספים שלהם וריתוק המחנה, אני ממלצר וצובר הון לאזרחות וזה סופר משמעותי" מה רציתי לומר, ערך הוא מושג יחסי והוא מבטא נושאים אשר בסדרי העדיפויות של כל אחד מאתנו תופסים מקום מוביל, מי שסבור שהלימוד הוא ערך והוא מסוגל ללמוד, לומד בפועל אחרת הוא משקר, מי שסבור שמסורת ישראל היא ערך, מכבד את המסורת ואת סמליה אחרת הוא משקר. כך גם עם ערך השוויון מי שרואה בשוויון ערך נעלה ולא פעול במסגרת כל מה שיש לו, יומם וליל למען שוויון, פשוט משקר. וכמיהה לתנועת הנוער היא לטעמי קצת ילדותית, כשם שהכמיהה לשוויון היא ילדותית, ודאי שאין כל קשר בי האידאליזציה חסרת הבסיס של גיל הטיפש עשרה ובין ערכים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
11 |
|
|
הבשורה המעודדת היא תנועת נשים עושות שלום.
למרות שהתקשורת לא מצאה לנכון לתת ביטוי לפעולותיה הנוף ראה את היהודיות והערביות מראש הנקרה ועד ים המלח מראש השנה ועד סוכות ובמצעד הרבבות שעלה לירושלים - מצעד תקווה של שלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בשורה מעודדת |
|
|
|
|
|
איתן המיסיונר וחבריו היהודים שהתגייסו למערך התעמולה הפלשינית ראו 20000 צועדות במקום שבקושי היו 2000 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב,ל |
|
|
|
|
|
הטמבל ב.ל חייב להאשים את אתר ״ חדשות מחלקה ראשונה״ , שפירסם כתבה של העיתונאי, עידן יוסף, חבר מערכת האתר , שכותרתו היתה 20.000 צועדות במצעד נשים עושות שלום .
אני מציע לטמבל ב.ל בשלב ראשון לדרוש את פיטורי העיתונאי ואת פיטורי עורך האתר, שאישר את הפרסום . בשלב שני אני מציע לטמבל ב.ל לדרוש את שלילת אזרחותם, |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיוחד למגיב ב.ל |
|
|
|
|
|
אני הטמבל, ב.ל, דורש ביטול האזרחות מעורך האתר , מהכתב ע. יוסף. ומחבר המאמר הזה שנתנו יד לכותרת 20.000 צועדות במצעד נשים עושות שלום.
אני הטמבל ב.ל ספרתי בקושי 10 נשים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני הטמבל ב.ל |
|
|
12 |
|
|
לעלות לסוכת השלום בחג שמחת תורה , להגיע לכנסת , להמשיך לפעול באותה נחישות ובאותה נמרצות עד שיושג הסכם מדיני |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לעלות לסוכת השלום |
|
|
|
|
|
מי ייתן וסכך של שלום ירעיף רק טוב על סוכת חיינו, שתהיה תמיד סוכת שלום . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חג שמח |
|
|
13 |
|
|
חבל שהתקשורת התעלמה משלל הצעדות של נשים עושות שלום, כמו זו שהיתה באום אל פחם , ההתכנסות בקציר, ההתכנסות בגן צ'רלס בתל אביב , אליה הגיעו צועדות מבת ים ומיפו מדרום וצועדות מנמל תל אביב מדרום. חבל שהחמיצו את מעמד התפילה המשותפת של מאות פלשתינאיות ומאות ישראליות בצפון ים המלח.חבל שלא הגיעה לישראל התמונה של נשות ישובי עוטף עזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חבל |
|
|
14 |
|
|
הדבר היפה ביותר שקרה לעיר ירושלים בחג סוכות היה לפגוש אלפי נשים, המבקשות שלום אל מול חומות של משיחיות לאומנית שמתבצרת לה בקרב שני העמים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נשים עושות שלום |
|
|
15 |
|
|
חבל שלא יכולתי לקחת חלק בפעולות היפות שביצעתם ברחבי הארץ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
|
|
|
|