X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשמו"ל עיתון שהיה פעם הנפוץ ביותר במדינה, אך מצוי בקשיים כלכליים בולטים משוחח עם רה"מומנסה לשווא לשחד אותו האם אין זו עבירה?
▪  ▪  ▪
מוזס. עבירה
ציורו של בני אנדריוס, שמזכיר בסרקזם שלו את מצב העופות הטורפים (השמאל) אצלנו, העטים על גווית טרפם [באדיבות גלריה רוזנפלד בניו יורק]

מהנסיונות הכושלים להשמיץ את רה"מ בנושאים כמו עוזרי הבית הנעלבים, הבקבוקים הריקים, והארוחות ע"ח רה"מ שהזמין עוזר הבית ואותן לקח לביתו, עברו לסיפורי מתנות הסיגרים והמשקאות שהוענקו מידידיו לרה"מ כידידים. וכעת, הנסיון לבנות סיפור עסקת שוחד, שמעולם לא צלחה אך שופכת אור אפל על המו"ל של המדינה, מוזס. והכל - בנסיונות שווא נואשים להחליף את השלטון הימני ולחזור לימי השחיתות האמיתיים של ידלין, צור וכל היתר.
מה משמעות המתנות שידיד מעניק לחברו בפגישותיהם?
מאז ילדותי זכור לי שהורי היו נוהגים לקנות מתנה לחברים בכל פעם בה היו מוזמנים אליהם. גם כיום, יש לנו חברים טובים, ממש טובים, שבכל ביקור שאנו מגיעים אליהם, או הם אלינו - אפילו לקפה - אנו או הם מגיעים עם בקבוק משקה אהוב על כולנו, או מתנות ממתנות שונות, כאלו שמוחה המבריק של חברתי מעלה על דעתו. זוהי תרבות של התנהגות אירופית, שאולי לא מוכרת דיה בימינו בארצנו. אבל מכאן ועד לכנות מתנות של חברים קרובים "שוחד"? זוהי ממש עלילה.
מאידך-גיסא - כשמו"ל עיתון שהיה פעם הנפוץ ביותר במדינה, אך מצוי בקשיים כלכליים בולטים בעידן המעבר לתקשורת באינטרנט, משוחח עם רה"מ ומנסה לשווא לשחד אותו על-מנת שיגרום באחת להפסקת קיומו של המוסף השבועי המצליח של ישראל היום, בחושבו שזה הגורם להתדרדרות ידיעות אחרונות, האם אין זו עבירה? ברור כשמש שנוני מוזס לקה כאן בהתנהלותו, והצעד שלו נראה על פניו כנסיון שוחד, גם אם לא צלח. הנסיון הזה בכללותו - נואל וטפשי. כי ישראל היום הרי שייך כפי שידוע לשלדון אדלסון, ולא לבנימין נתניהו. הוא ודאי אינו יכול להשפיע על ניהול העיתון המשובח הזה.
העם שלנו לא מטומטם. סיפורי הבדיות שידיעות אחרונות מפיץ, וכן הכתבות השקריות שמשודרות מדי יום בערוץ השני, שהוא בבעלות מוזס, אין בכוחם לגרום לעם לשנות את דעתו על רה"מ המוכשר ביותר שהיה לנו. להפך. עיתון המשרתות ימשיך אולי עוד לשרוד עבור הרובד הבור שבעם, אך לא לנצח. כי גם בארזים נפלה השלהבת. גדולי העיתונים בעולם עברו למהדורות אינטרנטיות, וכך לאט-לאט נעלמו רוב העיתונים שהיו פעם בארץ: "דבר" "הבוקר", "על המשמר", "הצופה" ועוד. וגם אלה הקיימים כיום, המציפים אותנו בסיפורי זוועות על הקץ שנכון לנו אם הימין ימשיך לשלוט - גם הם קיצם יגיע. כי משום שאינם מחוברים לעטיני הכסף הציבורי, אינם מצליחים לממש את מטרת קברניטי השמאל.
הצלחתו של בנימין נתניהו לנווט את מדינת ישראל בביטחון בין מישברי הזמן, בעת שכל הסביבה הגאוגרפית שלנו רועדת ומתמסמסת, אין לה ערך בעיני השמאל, שרואה מהשוליים את השלטון בעיניים כלות, ואינו יכול להגיע אליו. השמאל על כל רבדיו, שהתקשורת הישראלית ברובה נתונה בידיו, עושה כל שביכולתו לפורר את הדמות היחידה שמצליחה להוליך את ישראל באון ובביטחון להמשך קיומה. גם במחיר הנזק העצום שהם, השמאל, גורמים לעמם, בכורתם את הענף עליו הם יושבים.
מה שכן צולח בידם, זה לקלקל עוד יותר את האימאג' של עצמם, ולהמעיט בערכו מיום ליום. החשיפה אתמול בטלוויזיה האמריקנית על מיליוני הדולרים שמימשל אובמה הזרים לקרנות השמאל כדי לסכל בעזרתם את בחירתו האחרונה של נתניהו לראשות הממשלה, לא מוסיפה לשמאל יקר וכבוד.

תאריך:  09/01/2017   |   עודכן:  09/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהבקבוקים - לסיגרים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
חותם על כל מילה במאמר המשובח
הרב האתאיסט  |  9/01/17 17:51
2
כל מילה בסלע! ל"ת
פטריוטית  |  9/01/17 18:51
3
לא את מוזס צריך לחקור ????
יעקב יעקב   |  9/01/17 21:26
4
יישר כוח, סוף סוף שמים לשמאלני
מקס פאואר   |  9/01/17 21:27
5
כשכתבנית חסרת אתיקה מברברת
בליתלתל  |  9/01/17 21:36
 
- אבל הפעם היא מברברת דברי טעם ל"ת
שוחר-שלום  |  10/01/17 08:01
 
- ל״מתנות״ בשווי מאות אלפי שקלים
מה אתה מתפלא?  |  10/01/17 10:09
 
- זה ראש הממשלה הכי טוב שהיה לנו
בליתלתל  |  10/01/17 11:50
6
את לא היהודיה
הראשונה,  |  10/01/17 07:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב שטרכר
מדוע דברים אצלנו נעשים בצורה עקומה? רמטכ"ל ושר ביטחון ממהרים לפסוק שאלאור אזריה פעל לא נכון והציתו את אש ההתלהמות. מה בער להם?
מעיין אלמליח
מה תגידו כשאשאל, האם אתם מכירים את מחלת ה-ALS?. ייתכן כי חלקכם יוכלו להכיר ולהגדיר מהי המחלה, וייתכן גם כי חלקכם או אף רובכם לא שמעתם עליה אפילו
אפרים הלפרין
מרגע שנודע שראש הממשלה הוא הקורבן של פרשה 2000 הייתי מצפה לקצת יושרה, קצת הכאה על חטא, אך תמו כל ציפיותיי מהאופוזיציה בישראל, תמו כל ציפיותיי מהעיתונות בישראל
אלין סעדה פטאל
בשנים האחרונות מתקיים מאבק מתמשך על זכויות המלצרים במקומות העבודה השונים - זה לא משנה אם אתה מלצר בבית קפה, ברמן או בריסטה, לא נשאר מקום לחלוק על העובדה כי תנאי התעסוקה של המלצרים במדינתנו הינם תחום אפור
גיל קנזי
במהלך גיל ההתבגרות, מנסים בני הנוער להתנתק מהוריהם, לרכוש עצמאות ודעות אישיות כדי לרכוש לעצמם זהות אישית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il