X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביקש שהיועץ המשפטי מנדלבליט יאשר לחברו הקרוב ספנסר פרטרידג' ולקרוב משפחה נתן מיליקובסקי, לממן זמנית את שכר הטרחה עבור המלחמה המשפטית שכנראה ממתינה לו בכל הפרשיות שהמשטרה חוקרת מ-1000 עד 4000
▪  ▪  ▪
נתניהו. דוחה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש ממשלתנו בנימין נתניהו נערך ברצינות לקרב חייו כיוון שהוא מאמין שהחקירה המשטרתית בפרשת תיק 1000 העוסק בקבלת טובות הנאה אישיות מאנשי עסקים במשך שנים רבות, תגיע לידי היועץ המשפטי לממשלה שיחליט להעמידו לדין.
מכיוון שאינני חוזה באוב ואין לי דרך לחדור למוחו של נתניהו כדי לדעת מה הוא חושב, אתם ודאי שואלים אותי, קוראי הנאמנים, מנין אני שואב את הידיעה המרעישה. התשובה לתמיהה זו פשוטה: קראתי בהארץ, בידיעה שפרסם גידי וייץ, המספר שנתניהו פנה ליועץ המשפטי וביקש את אישורו לכך שאנשי עסקים עתירי-הון (ספנסר פרטרידג' המיליארדר הידיד מדטרויט ונתן מיליקובסקי, בן דודו של ראש הממשלה) יממנו את שכר הטרחה של פרקליטי נתניהו.
זהו. כך היה כתוב בעיתון ואם כך זו כנראה האמת. אומנם היועץ עדיין לא החליט אם יתיר או יאסור אבל הרמיזות השתולות בידיעה מצביעות על כך שהיועץ נוטה לאשר את הבקשה. אולי כן ואולי לא. אבל יש דברים שנתניהו יודע ואנחנו לא.
כך או כך, נראה שלמרות הצהרות נתניהו ש"אין כלום" סביר להניח שראש הממשלה עתיר הניסיון בחקירות משטרתיות, אינו מתכוון להיכנס למערכה לא מוכן. הפעם זה לא יקרה.
מערכה מן הסוג הזה דורשת ממון רב, בעיקר נוכח העובדה שהפעם לא יוכל נתניהו להסתייע בשרותיהם של פרקליטיו וקרוביו דוד שמרון ויצחק מולכו, שנאלצו לפרוש מן הייצוג המשפטי. לכאורה, יכול היה נתניהו לפנות לבנק ולבקש הלוואה. אבל הלוואה שכזו מחייבת ריבית שצוברת משקל ועלות ואותה חובה להחזיר. וחוץ מזה המידע הבנקאי עלול להיות פרוץ ולהגיע לתקשורת ולהסתלף בדרך. ומכך חובה להיזהר.
הפירוש של המהלך של נתניהו הוא שביום מן הימים, בעתיד, הוא ייאלץ להשיב את הכסף. אבל את המועד המדויק יוכל נתניהו לסכם עם ידידו וקרובו, ללא לחץ. הוא כנראה לא חשב על-כך שגם מהשולחנות הקרובים ליועץ המשפטי לממשלה עלול לדלוף מידע. עובדה. המידע דלף. כך-או-כך, נתניהו כנראה החליט הפעם להיות מוכן ומזומן ולהשיב מלחמה שערה בסיוע טובי הפרקליטים מן השוק הפרטי. ואלה כידוע נוהגים לשאוב כסף רב תמורת שרותיהם.
איך יחזיר נתניהו את הכסף כשיידרש, את זאת נשאיר לצפונות העתיד. אולי הוא יכתוב ספר על קורותיו ושכר הסופרים יהיה המקור למימון העסקה. כל מה שנותר עתה זה להמתין ולראות מה יחליט היועץ המשפטי לממשלה, אולי בכלל הוא יגיע למסקנה שאין מקום להעמיד את נתניהו לדין. נחיה ונראה. בקיצור: הפעם נתניהו פועל ברצינות אבל גם בשיטה של "מה שאפשר לדחות למחר אפשר לדחות גם למחרתיים".

תאריך:  11/06/2018   |   עודכן:  11/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו נערך לקרב חייו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה מאמין למה שכתוב ב"הארץ"?
שוחר-שלום  |  13/06/18 19:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
אליקים העצני
כל כמה ימים מחמוד עבאס (אבו-מאזן) דוחה בפומבי את "תוכנית השלום" תוצרת טראמפ, המכונה "הדיל של המאה"    ואם הוא דוחה, יש להניח שהוא גם יודע מה הוא דוחה, כלומר שהתוכנית, לפחות בקוויה הכללים, מונחת לפניו
איתמר לוין
סגן מנהל המחלקה הכלכלית, מאור אבן-חן, בספר חדש: סיקור עיתונאי אוהד ייחשב לשוחד רק אם ברור שהיו יחסי קח ותן בין אמצעי התקשורת לנבחר הציבור
עידן יוסף
המשטרה מוחה על התלונה למח"ש על הדלפות מן החקירה שהגישו שרה ויאיר נתניהו    עו"ד יוסי כהן: "פורסמו בזמן אמת עובדות שהיו ידועות רק לחוקרים, כמו בקשת החוקרים לערוך עימות"
חן מענית
לפי מידע שבידי "גלובס", החתמתו של ניר חפץ על הסכם עד מדינה עשויה להביא לחיזוק הראיות נגד נתניהו בכל הנוגע לביצוע עבירת שוחד לא רק בתיק בזק אלא גם בתיק מוזס - ולפיכך נדרשות השלמות חקירה    עם זאת, המשמעות היא כי ההכרעה בתיקים תידחה    גם איחוד התיקים, אם ייצא לפועל, צפוי לחזק את התמונה הראייתית נגד רה"מ
רפי לאופרט
הדברים ניתנים מתוך מעקב "מבחוץ" אחר התגבשות "מפת הדרכים" של ניהול החקירה כתהליך ממושך, והטיפול המניפולטיבי של התקשורת והגופים העוסקים בחקירת דעת הקהל וברעש הציבורי היזום והמתוכנן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il