X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם פרישתו של יצחק הרצוג מן הכנסת, מתקרב אלדד יניב אשר בצעדי ענק למושב בכנסת מטעם מפלגת העבודה, והוא יעשה לעצמו שירות טוב אם יקדיש מוצ"ש בכל רחבי הארץ, נגד השחיתות במפלגת העבודה ואם יודיע שמטעמה של המפלגה המושחתת הוא לא ייכנס לכנסת
▪  ▪  ▪
גבאי. חרג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לפני מספר חודשים היו בחירות מקדימות לראשות מפלגת העבודה, ולפני מספר ימים פרסם מבקר המדינה את הדוח על הוצאות המועמדים, והדוח עצוב, מאוד עצוב.
  • יצחק הרצוג – חריגה במאות אלפי שקלים, בסיבוב הראשון בלבד, הרצוג לא הגיע לסיבוב השני.
  • אבי גבאי – חריגה במאות אלפי שקלים וניסיון שכשל שלא לדווח הוצאות, החריגה של מאות אלפי שקלים התחלקה בין הסיבוב הראשון לסיבוב השני.
החריגות מומנו מכיסם הפרטי של המועמדים. עמיר פרץ, אשר הגיע לסיבוב השני והפסיד מול גבאי, ניהל חשבונותיו כדת וכדין, בשני הסיבובים, לעמיר פרץ אין כפית זהב בפה וגם אין טייקונים בעברו (שאר המועמדים, חלקם התנהלו באופן תקין וחלקם חרגו חריגות הרבה פחות מהותיות).
אז האם ייתכן שאבי גבאי קנה שלטון בכסף? בהרבה כסף? הרבה יותר מהחמגשיות של שרה נתניהו? האם זכייתו בפריימריז נבעה מיכולתו ומכישרונותיו, או שמא מהכסף הרב שצבר בבנק במימונם של טייקונים יידועי שם? והאם העיתונאים יודעים על כך ומצניעים?
מפלגת העבודה? הון שלטון עולם תחתון? חזרנו למפא"י ההיסטורית? לא הספיקו כל השנים האלה באופוזיציה?
ובואו נבדוק את הקנסות שהשית מבקר המדינה, סעיף 28 כוח 1 (א) בחוק המפלגות אומר שמבקר המדינה אמור להשית קנס בגובה החריגה, סעיף 28 כוח 1 (ב) מפרט "מבקר המדינה רשאי להפחית את הסכומים שעל מועמד להעביר לאוצר המדינה לפי סעיף קטן (א), אם סבר כי קיימים טעמים המצדיקים זאת, בנסיבות העניין".
והיינו כמובן מצפים שמבקר המדינה ישית את הקנס הנדרש בחוק, ואם הוא מקל על-פי סעיף חוק אחר הוא חייב לבאר ולהסביר ומה המבקר אומר "בתוקף סמכותי לפי סעיף 28כה1(ב) לחוק ובהתחשב באופי החריגה, היקפה והסברי המועמד, אני מורה למועמד להעביר לאוצר המדינה סך של 90,000 שקל".
על אף שלא הייתה רק חריגה, אלא אף שחלק מההוצאות לא דווחו, לא 10% הנחת סלב, לא 20% אלא 80% הנחת סלב, ועל חשבון מי? על חשבון הדמוקרטיה, על חשבון טוהר הבחירות, ועל חשבון אוצר המדינה. הון שלטון עולם תחתון כבר אמרנו?
ומה טעם מצא המבקר להקל על הרצוג? איזה טעמים הצדיקו לטעמו של המבקר להקל על שור מימון בחירות מועד, אשר שתק בחקירתו בעניין עמותות ברק?
ולכן מציע אני לאלדד יניב ולמפגיניו בצפון ובדרום, להקדיש מוצ"ש אחד למושחתים של מפלגת העבודה, מושחתי "הון שלטון עולם תחתון" אשר קונים את שלטונם בכסף, הרבה כסף, ואשר לפחות במקרה של גבאי, מדובר בכסף שנעשה מידיהם של בכירי הטייקונים.
יתרה מכך, אלדד יניב המתקרב בצעדי ענק למושב בכנסת מטעם מפלגת העבודה. אז יסכים לייצג את המושחתים האלה? האם אלדד יניב יחזור להיות חלק בלתי נפרד מאותו "הון שלטון עולם תחתון"? ייטיב לעשות אלדד יניב אם ייפרד מהשחיתות השלטונית הזו, יבטל חברותו במפלגת העבודה, ויודיע קבל עם ועולם שבכל מקרה שמקומו יגיע לשרת בכנסת הוא יוותר מיידית על השליחות המושחתת של מפלגה מושחתת עם הנהגה מושחתת ולא ייצג מפלגת שחיתות בפרלמנט.

תאריך:  07/07/2018   |   עודכן:  07/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפגנה אחת לשחיתות במפלגת העבודה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה נוגעת ללב
ארי כספי  |  7/07/18 17:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - אינו מזיז, ממצא נדיר, אחרי מאה שנה והוקרה    שבוע טוב
יוסי אחימאיר
שמיר מעולם לא חטא בנהנתנות, בעשייה לביתו, באגו וברדיפת פרסומת. הצניעות היא שאפיינה את הקברניט הזה, איש השב ותעשה, למען מדינת ישראל וארץ ישראל. איש של מופת
ראובן לייב
ראש הממשלה ומנהיג הליכוד חתם עם הפולנים על כתב-כניעה מביש וטיהר אותם חלקית מאחריות בהשתתפות השמדתו של העם היהודי על אדמת פולים בתקופת השואה
עמי דור-און
בפועל קיימת דרך טובה ופשוטה להשיב מנה אחת אפיים למתקפת עפיפוני האש של החמאס והיא: להיעזר בכוחות הטבע וברוחות הנושבות ביום מן הים ליבשה
נסים ישעיהו
דומני שעל הרקע הזה אפשר להבין את המחדלים הבלתי נתפסים שנמנו בתחילת רשימה זו; המנהיגות אצלנו עושה או לא עושה, לא כל כך מתוך שיקול של טובת העם לטווח ארוך אלא משיקולי תדמית (אישית ומדינתית) בטווח המיידי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il