X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם ישראל איננו כולל את ערביי ישראל. מי שיטען אחרת הוא כזבן, חי בשקר, מנסה להטעות ומסלף את ההיסטוריה מאז בריאת העולם ועד היום
▪  ▪  ▪
ארץ ישראל לעם ישראל [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

לקמן כמה מילים קצרות אם כי מדויקות להפליא. הבחירות הקרבות, בדומה לכל הבחירות בישראל, מחדדות שאלת יסוד ממנה לא נוכל להתעלם. מדובר כמובן בזהות המדינה, בלאום לו היא שייכת ובעם המהווה את עמה.
ההיגד - ארץ ישראל לעם ישראל על-פי תורת ישראל אינו בעלמא. כבר במגילת העצמאות נזכר שמוקם בארצנו בית לאומי לעם היהודי בארצו, ארץ ישראל, זה על-פי חזון הנביאים.
ומכאן לעניין שהוא מהותי מאין כמוהו, קובע גורלות ומעניק משמעויות. אם תרצו - זו התורה כולה. עם ישראל איננו כולל את ערביי ישראל. מי שיטען אחרת הוא כזבן, חי בשקר, מנסה להטעות ומסלף את ההיסטוריה מאז בריאת העולם ועד היום.
"לא נעים לומר" תלחששו, בוודאי לא פוליטיקל קורקט. מסכים, אלא שזו האמת ומי שמתכחש לה מתכחש לאמת, חותר תחת המשך קיום נצח ישראל ולמעשה בוגד ביהודים לאורך כל הדורות. בוגד באלה שמסרו נפשם על קידוש השם, בוגד בהרוגי המלכות, בוגד במעוני האינקוויזיציה וקורבנות שנאת היהודים משחר ההיסטוריה. בוגד בזכרם של ששת המיליונים, בוגד בזכרם של חללי צה"ל. עם ישראל, שנים עשר השבטים, צאצאי יעקב אבינו. זה הוא עמנו, הוא ולא אחר.
בארצנו חיים גם נוכרים. ככל שאלה יהיו נאמנים למדינה ולחוקיה, ככל שיסכינו לחיות עמנו בשלום, ככל שיסורו למרות השלטון ולא יעלו על דעתם למרוד במלכות, כי אז יזכו כאן ליחס הוגן, טוב, שוויוני (מבחינת זכויות סוציאליות וחרויות הפרט, בשום פנים ואופן לא מבחינת זכויות לאומיות!) ומצבם יהא בעליל טוב בהרבה ממצב אחיהם ללאום המפוזרים בארצות ערב, מתימן ועד סוריה, מלבנון דרך מצרים ועד עירק וירדן. אך אם ירימו ראש למרוד ולתבוע את שאינו מגיע להם, יש להגביל צעדיהם ולהצר אותם לבל יטעו להזות את האשליה שזו מדינת הלאום שלהם.
ולעניין הבחירות. לאור האמת היצוקה דלעיל, יש להתבונן ביחסי הכוחות הפוליטיים בראייה נכוחה ונכונה. חוליי הדמוקרטיה מאלצים לתת לבני הלאום הערבי זכות בחירה לבית המחוקקים. מדוע אני אומר חוליים? שהרי כולנו רואים בעיניים כלות כיצד נציגיו של המגזר הערבי בוגדים בחלקם במדינה, אחרים מסיתים נגדה, וכולם עד האחרון שבהם מזדהים זהות מוחלטת ולאומית עם אויבינו.
בחינת יחסי הכוחות ללא הקול הערבי מציגה תמונה ברורה לחלוטין. למה שמכונה "הימין" הישראלי בין ששים לשבעים מנדטים בעוד שלמה שמכונה השמאל בין ארבעים לחמישים. מה שמוצג בסקרים ובציבור כששים וארבע לימין לעומת חמישים וששה לשמאל (למשל...) כולל בתוכו כעשרה חכ"ים ערבים עליהם דובר לעיל.
כלומר, רוב מוחץ, ברור ומוחלט של היהודים הוא בעל נטייה לאומית ימנית. כל השאר סיפורי מעשיות פרי הדמוקרטיה הסותרת מניה וביה את היות מדינת ישראל הבית הלאומי של העם היהודי ושלו בלבד! המצב הקיים כיום גורם לכך שמי שאיננו חלק מעם ישראל קובע גורלות לעם ישראל בארצו.
חומר למחשבה.

תאריך:  04/04/2019   |   עודכן:  04/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפער האמתי בין הגושים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אתה צודק, אבל הטיפשים בתקשורת
פסח  |  4/04/19 14:23
2
כשיהיו בחירות להנהגת העם היהוד
הירונימוס  |  4/04/19 14:57
3
2 מדינות ל2 עמים מ2 עברי הירדן ל"ת
כל מילה בסלע !  |  4/04/19 16:15
4
דברים נכונים ומדויקים של שפירא
נכון  |  5/04/19 05:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
רפי לאופרט
הגישה הבוטה, הנהיליסטית, האלימה מילולית וההדוניסטית של ברק לפוליטיקה וליעד האובססיבי של הדחת נתניהו, היא שמכשילה גם את גנץ בניסיון-סרק להציל מה שאין צורך להצילו. כרמטכ"ל לשעבר וכמתמודד רציני - "דע את היריב" הוא כלל ברזל; גנץ יצא למערכה נגד הליכוד מבלי להכיר את המפלגה היריבה כהוויתה. האם כשל חמור זה מעיד משהו על גנץ המנהיג? - לדעתי, כן, בהחלט!
איציק וולף
ח"כ אורלי לוי אבקסיס תקפה את שר האוצר וטענה כי הוא אחראי לעליה הצפויה של תעריף החשמל וכי דאג לחברים עשירים שהכיר במהלך היותו איש ציבור
עידן יוסף
פחות משבוע לבחירות: פייסבוק חסמה את דף הפייסבוק של איתמר בן-גביר מאיחוד מפלגות הימין    בן-גביר: אעתור לוועדת הבחירות
רפי לאופרט
על הליכוד להתמקד בדברים שהפיק פיו של גנץ עצמו, ולחזור עליהם כמנטרה, כי בהם גלומה תמצית המאבק: "אינני סומך על-אף אחד משלושתם"
מירב ארד
שר הביטחון לשעבר התייחס לפריצה לנייד של גנץ וטען כי שהפרסום היה מכוון לשבוע שבו יצא דוח מבקר המדינה על מצב התחבורה    על פרשת הצוללות אמר: "הבנתי שרוצים "להיפטר" ממני, כשחסמתי את עסקת הצוללות בפברואר 16"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il