X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על קופת הכרטיסים ועמדת מודיעין "אגד" בתחנה המרכזית של עפולה לא מופיעות שעות הפתיחה שלהן אלא שעות ההפסקה בלבד נוסעים מתלוננים כי לא פעם הקופה סגורה ולא מאוישת גם בשעות הפתיחה
▪  ▪  ▪
קופה ולשכת מודיעין אגד עפולה [צילום: אלי אלון]
קופה ולשכת מודיעין אגד, לא מצויין שעות פתיחה [צילום: אלי אלון]

קופת הכרטיסים - עמדת המודיעין של "אגד" בתחנה המרכזית של עפולה, סגורה ולא מאוישת לעיתים קרובות, גם בשעות הפתיחה. כך סיפרה לי לפני מספר שבועות תושבת עפולה וביקשה שאבדוק הנושא. נשלחו אנשים בשעות שונות ובימים שונים לקופה ועמדת מודיעין זו והתברר כי אכן לא פעם היא סגורה גם בשעות שבהן היא אמורה להיות פתוחה.
אין שעות פתיחה רק שעות הפסקה
הקופה - עמדת מודיעין של אגד בתחנה המרכזית בעפולה אמורה להיות פתוחה משעה 6 בבוקר עד שעות הערב, עם הפסקות בשעות: 9:30-9:00, 12:45-12:15, 16:30-16:00 הקופה מאוישת לרוב על-ידי חברי או שכירי אגד. המעניין בסיפור שמשום מה מזה שנים לא מציין אגד על קופה זו את שעות הפעילות שלה (שעות פתיחה) אלא רק את שעות ההפסקה בלבד (ראו צילומי תקריב מפורטים של כל שטח הקופות). האם מישהו ב"אגד" לא רוצה שנדע את שעות הפעילות של קופת ועמדת המודיעין בתחנת אגד עפולה?
על פניו, אם מישהו לא מציין את שעות הפתיחה על גבי הקופות או בעמדות מודיעין, יש בכך לעורר חשד שהקופות לא נפתחות בשעות שנקבעו מסיבות שונות, כמו למשל, חוסר בכוח אדם, רצון לחסוך וסיבות נוספות. הדבר מקומם ועל פניו יש כאן זלזול בציבור. והרי מקובל שבמקומות ציבוריים בהם מקבלים קהל מופיעות שעות פתיחה על גבי המבנה או המתקן בו מתקיימת קבלת הקהל. במה שונה "אגד"?
אם אני לא טועה, אבל איני בטוח בכך, מחויבת אגד כחלק מהסכם הזיכיון שהיא מקבלת ממשרד התחבורה, להפעיל קווי תחבורה ציבוריים ולפתוח את הקופות והמודיעין לשירות ציבור הנוסעים מדי יום משעות הבוקר עד שעות הערב. מי מפקח ב"אגד או במשרד התחבורה שהקופות ולשכות המודיעין בתחנות האוטובוסים הראשיות אכן פתוחות ומאוישות בשעות שנקבעו?
בהחלט ראוי שהנושא ייבדק לעומק על-ידי משרד התחבורה ואולי אף מבקר המדינה. וזאת לדעת - רבים מנוסעי האוטובוסים בישראל משתייכים למגזרים החלשים בחברה יותר של החברה הישראלית. רבים מהם הם קשישים, מעוטי הכנסה, וצעירים וקל לזלזל בהם. דווקא בשל כך, חובה על משרד התחבורה להגביר את הפיקוח על מפעילי התחבורה הציבורית ועל השירותים שהם מחויבים לתת לציבור.
מה המצב בקופות ועמדות המודיעין של "אגד"?
לחברת "אגד" קופות ולשכות מודיעין בכמה תחנות מרכזיות ברחבי הארץ ובהן בתחנות המרכזיות של: אילת, באר שבע, חדרה, עפולה, חיפה - מרכזית המפרץ, חיפה - חוף הכרמל, ירושלים, כרמיאל, ראשון לציון ת"מ חדשה, רחובות, תל אביב תחנה מרכזית חדשה, מסוף ארלוזורוב בתל אביב, אגד נתניה ויתכן גם בתחנות מרכזיות נוספות. מעניין האם גם על קופות ועמדות מודיעין אלה לא מופיעות שעות פעילות אלא רק שעות הפסקה.
צריך להדגיש כי יש חשיבות רבה לקיומם של קופות ועמדות מודיעין מסוג זה, שכן רבים מהנוסעים הם קשישים ועולים חדשים שאינם שולטים ברזי המחשב, והאינטרנט.
תגובת "אגד"
פניתי לדובר "אגד, כדי לקבל תגובתו על הכתבה והפנתי אליו את השאלות הבאות:
1. האם מחויבת "אגד" לפתוח את קופות הכרטיסים והמודיעין שלה הפועלות בתחנות המרכזיות בשעות מוגדרות ומוסכמות?
2 מי דואג באגד או במשרד התחבורה שהקופות ולשכות המודיעין בתחנות הראשיות פתוחות בשעות שנקבעו?
3.מדוע במשך שנים לא מצוין על קופות "אגד" בתחנה המרכזית בעפולה שעות פתיחת הקופות והמודיעין אלא רק את שעות ההפסקה? האם הדבר נעשה במכוון? ולמה לא מצוינים על גבי הקופות ולשכות המודיעין של אגד בעפולה שעות הפתיחה כמקובל?
עירית שמי מלשכת הדובר שלחה אלי את התגובה הבאה:
"דובר אגד, רון רטנר, מסר בתגובה כי זמני הפעילות של הקופות זמינים לציבור באתר האינטרנט של אגד. עם זאת, הנהלת אגד לקחה לתשומת ליבה את פנייתך, ובימים אלה פועלת אגד להצבת שלטים עם שעות הפעילות בתחנות השונות בארץ.
לעניין קיום ביקורות - נערכת בקרה שוטפת על פעילות עמדות המודיעין והקופות על-ידי מנהל המתקן. כמו-כן, מבוצעות ביקורות על הפעילות מטעם המטה של אגד".

קופה ולשכת מודיעין תחנה מרכזית אגד עפולה [צילום: אלי אלון]
מודיעין אגד שעות סגירה בלבד לא מצויין שעות פתיחה [צילום: אלי אלון]
תאריך:  01/05/2019   |   עודכן:  01/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין שעות פתיחה רק שעות הפסקה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עברית קשה שפה
חיים ו.  |  1/05/19 23:24
2
שעות פתיחה
אלוניק  |  28/09/22 13:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה בראבי
פעם, לפני שטייחו והצדיקו וניסו "להבין" את פשעי הנאצים, פעם, לפני שנים לא כל כך רבות, ידענו שעם ישראל עבר את אחת הזוועות הנוראות ביותר על-ידי מכונה משומנת טוב מידי של רוע    היום זה בדיונים
רועי אורן
אל הטלטלה שעוברת על התקשורת הישראלית ניתן לצרף בעיה נוספת: חוסר ההצלחה למכור את אתר החדשות "וואלה"    נכון לעכשיו על קו הגמר עומדים שלוש חברות: "קשת 12", "רשת 13", ואיש העסקים ליאוניד נבזלין הבעלים של מגזין "ליברל", ומבעלי קבוצת הארץ
מנחם רהט
למרות קרבות הגבורה שניהל הארגון הרוויזיוניסטי אצ"י נגד הנאצים במרד גטו ורשה, שיכתב השמאל את ההיסטוריה וניכס לעצמו את כל התהילה, עד שקם משה ארנס ותיקן את העיוות ההיסטורי
אלברט שבות
ומה עם מראית העין שאלתם? נו אז מה גם אני שאלתי    וכי מי אנו לעסוק ולדון בשאלת מינויו של כבוד השופט העליון    בעיני, מי אם לא אנו
אליקים העצני
עוד זאת: כשהר'פ תקבל סטטוס של מדינה, שום כוח בעולם לא ימנע את איחודה מחדש עם עזה, ואזי יהיה למדינה הפלשתינית נמל ים שדרכו תכניס את הכל, ומי יודע, איזה ציי מלחמה עוינים תזמין?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il