X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דומה שגלגלי ההנעה של מרכבת הבחירות עדיין שקועים בבוץ המערכת הקודמת ואין די ידיים כדי לחלצה ולהפיח במרכבה הזו חיים
▪  ▪  ▪
לפיד. מיותר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

האמת היא שאין הרבה מה לחדש לקראת מערכת הבחירות שנכפתה על החברה הישראלית. מכל עבר ניתן לשמוע לאות ותחושת מיאוס כל אימת שמתחילים לדוש בעניין. זכרו את מאה הימים שלפני הבחירות הקודמות - ימים תוססים עם הרבה אדרנלין, אינספור ראיונות, סחרירים מכול המינים והסוגים, שקרים, ידיעות שקריות ורגשות, הרבה מאוד רגשות.
ואילו עתה, דומה שגלגלי ההנעה של מרכבת הבחירות עדיין שקועים בבוץ המערכת הקודמת ואין די ידיים כדי לחלצה ולהפיח במרכבה הזו חיים. לקראת המועד הקובע נהיה עדים מן הסתם להתעוררות, אך בהעדר אירוע מפתיע ואולי אקסוגני, אני מוכן להמר שאחוז ההצבעה יהיה נמוך מהבחירות שה עתה חווינו. הציבור עייף ובצדק!
מה שעשוי "להעיר" את העסק הוא התפכחות של מובילי כחול לבן מאשליית האיחוד. אומנם נכון, "מפלגה" זו שהיא יצור כלאיים העשוי מארבעה ראשים זכתה למנדטים רבים, אלא שגם כאן עשויים להתפתח תרחישים בהם מה שהיה הוא לא מה שיהיה.
בתוך ההרכב המשונה בולטת תרומתו המזיקה של הריקא יאיר לפיד. מי שעוקב אחריו יכול להבחין שחל בו שינוי, לרעה כמובן. לא שקודם הייתה בשורה בפיו, אלא שכעת, עם הידחקו לשוליים נראה שהוא אחוז תזזית וחסר מנוחה. נאומו שטוף השנאה בהפגנה ההיא שנזעק מגרון ניחר ונראה כאיבוד עשתונות גילה טפח מפנימיותו. ריקא כבר אמרנו ?.....
דבר והיפוכו
היום ברור יותר מתמיד לאורכה ולרוחבה של המערכת הפוליטית שלפיד הוא גורם שלילי במערכת. מטבעו הוא מרחיק במקום לקרב, הוא שונא במקום לאהוב, הוא מתפלסף במקום לדבר לעניין, הוא מתמחה בלומר דבר והיפוכו... בלא למצמץ. לפיד היה לחוכא ואיטלולא ויותר ויותר גורמים בציבוריות הישראלית מבינים זאת.
השמועות הרבות המתרוצצות בנוגע למשבר בהנהגת כחול לבן מעידות על סדקים בלתי נמנעים באחדות המזויפת הזו. והסדקים מכסים על תהום רבה, והמתבונן בה יבחין מיד שאין שורשים אמתיים המחברים בין הגידולים שמעל לתשתית הרעועה והחרבה. מחילה, שכחתי - הדבק הוא שנאה. כמה לא מפתיע - שנאה לנתניהו.
אלא ששנאה לא "מוכרת טוב". הציבור הרחב מעוניין יותר במסרים הנוטעים תקווה, במסרים אופטימיים, בבשורה ובציפייה לטוב. כאשר שומעים כל הזמן וללא הפסק את נביחות עדת השונאים ממשיכה השיירה בנסיעה ולא מתעכבת להעניק לכלבים את תשומת הלב בה הם חפצים.
בכל אופן, בימים האחרונים מתרבה הקטרוג על יאיר לפיד. דומה כי ההתחככות עמו לאורך זמן גורמת לשותפים להבין כי בכלי ריק מדובר. הימין סולד מלפיד, החרדים שמו עליו "איקס" וליברמן ינסה למזוג לתוך כוס התרעלה התעמולתית של לפיד עוד משלו על-מנת לקחת מהריקא לפיד כמה שיותר מנדטים של "אנשים השונאים חרדים".
אבן ריחיים
הוסיפו על האמור פרסומים מתרבים והולכים בדבר שחיתויות בהן מעורב לכאורה לפיד והרי לכם סיבה נוספת להתנערות ממנו, דומה שהתהליך מתחיל...
היועץ של גנץ מציע שבמערכה הקרובה יצניעו את לפיד. יעלון ושותפיו בעלי הגישה הנינוחה והנעימה ביחס לחרדים מתקשים להסתיר את אי-הנחת שגורם להם הריקא. גנץ מתחיל להבין שהתחייבותו לשמש ברוטציה עם הריקא מונעת ממנו כל סיכוי להתקרב למלכות ו/או להצטרף לממשלה בראשות הימין.
מה עוד צריך לקרות על-מנת שראשי כחול לבן יפנימו שלפיד הוא אבן ריחיים מכבידה ומזיקה? הייתי מציע להם לבצע סקרי עומק אמתיים בהם יבחנו מה קורה אם הם נפתרים מעולו של זה. בכל מקרה, רבים הישראלים המצפים בכיליון עיניים להיעלמותו של לפיד מהזירה הפוליטית וככל שזו תתרחש מהר יותר, כן ייטב.

תאריך:  11/06/2019   |   עודכן:  11/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד הוא אבן ריחיים על צווארה של כחול לבן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הוא אבן רחיים על כל עם ישראל
עמוס שנער  |  12/06/19 02:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
יוסי אחימאיר
יוני הוא חודש חם, ולא רק בגלל מזג האוויר. חודש שרשומים בו מאבקים היסטוריים יצריים, בין היריבים הפוליטיים הגדולים - בין בן-גוריון לבגין ואחימאיר, ובינו ויורשיו בשמאל לבין שלושה דורות למשפחת נתניהו: הרב, הפרופסור וראש הממשלה. האם יהיה זה יוני האחרון של ביבי שלטון?
מירב ארד
ועידת המפלגה תכריע מחר בעניין הבחירות ליו"ר הבא    בוועידה יוחלט אם לקיים פריימריז גם לרשימת חברי הכנסת או לשמר את הרשימה שהתמודדה בבחירות האחרונה    גבאי: "נעשו טעויות שעליהן אני לוקח אחריות מלאה"
מירב ארד
הוסיפה: "מדינת ישראל חולה במחלת החקקת והבגצת"    על פסקת ההתגברות: "כיוון שבג"ץ לקח לעצמו את הסמכות לפסול חוקים אין לו כל סמכות לפסול חוקי יסוד. אם נגיע לזה זו תהיה רעידת אדמה משטרית"
מנחם רהט
נתניהו לא הפסיק לשתות – עד שהתפקע    אילו לא שתה 1,400 מקולות הימין החדש, הייתה לו היום ממשלת 64 מנדטים – עם ליברמן בחוץ, מבלי להפוך את המדינה לבת ערובה להמשך שלטונו
יוסף אליעז
האמנם הטלת התפקיד על ח"כ אחר, אם מהליכוד ואם מכחול-לבן שהשתוותה לליכוד במספר המנדטים שקבלה, נועדה מיד לכישלון? איני בטוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il