X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עכשיו אתם שואלים, מה פתאום אני מעלה מהאוב כלב שמירה מזדקן, שמביא איתו לאולפן של דן מרגלית את עברו המתלהם? שימו לב איזה הגדרה היתה לאבא של יאיר, לגבי השורה התחתונה של המלחמה הזו (אתם יושבים??): "היה כאן, הישג מדיני עצום"
▪  ▪  ▪

תשאלו את שר המשפטים לשעבר טומי לפיד: "איך אתה מגדיר את עצמך", והתשובה שתקבלו: "אני דמוקרט נאור וליבראלי". קחו אלף אנשים, תנו להם רשימה עם אלף שמות, כשטומי לפיד הוא אחד מהם, ותשאלו: מי מתוך רשימת האלף, הכי גזען בעיניך? אין לי ספק שהתשובה תהיה טומי לפיד. ואם תשאירו שורה ריקה בשאלון, יהיו שיוסיפו: "גס רוח", "אנטישמי" וכו' (שר החוץ לשעבר סילבן שלום, הטיח בפרצופו באחת מישיבות הממשלה את הכינוי "אנטישמי" (מעריב / 28.6.04).
אני לא חושב שהוא אנטישמי, ובהחלט אני מקבל בהבנה את זעמו למשמע הכינוי הזה. ולמרות זאת, אין לי ספק שהנאורות של לפיד מכילה בתוכה שנאת חרדים. מעולם לא שמעתי אותו זועם על המשתמטים השמאלנים שעוברים על חוק גיוס חובה. צריך להזכיר לו, שלחרדים ולערבים יש פטור על-פי חוק. אם השתמטות החרדים (והערבים) באמת הפריעה לו, היה צריך כשר משפטים, לעשות לשינוי החוק.
וכמו שהנאורות שלו מכילה שנאת חרדים, הדמוקרטיות שהוא מתהדר בה, מכילה סימן שאלה ענק. בפעם הראשונה שהקלפי במועצת שינוי הנפיקה תוצאה שלא מצאה חן בעיניו, החליט הדמוקרט לפיד שהוא לא מוכן להרכין את ראשו מול פסיקת הבוחר - ופרש. וכך הגיעה לסיומה קריירה מזהירה של דיקטאטור קטן, שהתרפס לרגליו של דיקטאטור גדול, ושהצליח בקוצר הראות שלו, למחוק מפלגה עתירת מזומנים, עם 15 מנדטים.
עכשיו אתם שואלים, מה פתאום אני מעלה מהאוב כלב שמירה מזדקן, שמביא איתו לאולפן של דן מרגלית את עברו המתלהם? שימו לב איזה הגדרה הייתה לאבא של יאיר, לגבי השורה התחתונה של המלחמה הזו (אתם יושבים??): "היה כאן, הישג מדיני עצום" (מועצת התחמנים" / 19.8.06).
אני חוזר: "היה כאן, הישג מדיני עצום"! אתם הבנתם את זה? לא ידעתי אם לצחוק או ללגלג. קביעה כזו, מול מצלמות הטלוויזיה, הוא לא היה מעז להשמיע באוזני בנו יאיר. רק תחושה חזקה, שצופי התוכנית דבילים מושלמים, היא שהדריכה אותו בטרם השמיע את דברי ההבל האלה. ולמה הקביעה הזו?
החבר שלו, האתרוג הפגום אהוד אולמרט, חש שהאדמה זעה מתחת כורסתו. ועוד בטרם תתקבע בתודעת המונים הדעה, שהמלך עירום, הזמין את עצמו מר לפיד לאולפנים, כדי לספר לנו שאין הצדקה אובייקטיבית לדכדוך, שהרי התוצאה של המלחמה שניהל ידידו היא: "הישג מדיני עצום"! עובדה, כל הפרשנים תמימי דעים שהסיבוב הבא בדרך. אם מלחמה שמסתיימת בתחושה שהסיבוב הבא בדרך, זה לא "הישג מדיני עצום"- אז אני לא יודע, "הישג מדיני עצום" - מהו!
גם אולמרט בטוח שמדובר ב"הישג מדיני עצום", אלא שהוא ניסח זאת אחרת: "הישגי המלחמה הזו, שינו את המזרח התיכון", כך אמר. ואלמלא הצניעות הידועה שלו, הוא היה מתעקש על הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית, כדי שהיא - שנהנית מאמון הציבור - תפרסם דוח שבו יש התייחסות לאותו "הישג מדיני עצום".
אני מנסה לחבר את העובדות, ו... מה אני אגיד לכם - משהו לא מסתדר לי. ראש הממשלה, שכידוע ניחן בטיימינג נדיר, אמר בזמן שחיילי צהל מחרפים את נפשם, ש- הניצחון שלכם לא יהיה לשווא. בזכותו, אנחנו נעקור מבתיהם עוד עשרות אלפי יהודים. או בלשונו: "הניצחון יזרז את ההתכנסות".
אילו הייתי צריך לנסח את זה למודעה, זה היה יוצא בערך כך: "היכונו! לאור ההצלחה האדירה של תוכנית ההינתקות, בקרוב, עם סיום כתישת האויב, נפצה את הלוחמים בהצגה חדשה: ההתכנסות! בבימויו של גדול הבמאים, מי שהמציא את "פופאי", אבי המשתמטים: אהוד אולמרט. האוסקר בדרך!! סליחה, פרס נובל לשלום- בדרך!
שמעתי, קראתי, וכססתי ציפורניים. למי יש סבלנות לחכות עד לאחר הניצחון? ואם חלילה הניצחון הזה שאולמרט הבטיח, יידחה את בואו בכמה חודשים, מה, נראה עוד פעם את ההצגה "ההתפכחות"?
אשר יגורתי, בא לי. מי שקרא את הארץ מיום שישי האחרון (18.8.06), הבין, שבאישון לילה תוכנית ההתכנסות נקברה קבורת חמור. המסקנה מבצבצת מעצמה: ניצחון לא היה כאן. ולמענם של המדוכדכים שיגר את עצמו טומי לפיד לאולפנים, כדי לנחם: בכל זאת - "היה כאן, הישג מדיני עצום"!

תאריך:  22/08/2006   |   עודכן:  22/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישג מדיני עצום!
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מחטף בצל הקטיושות
ardata  |  22/08/06 11:14
2
משתפר והולך
משה, עורך-דין  |  22/08/06 13:25
3
מדהים. זה יכול לקרות רק בתקשורת של
איפה הבושה???  |  22/08/06 14:13
4
טומי לפיד = שר המשפטים המוצלח ביותר
אנטון שמוצקראגען  |  23/08/06 00:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
האם הכרזתו של חלוץ שניצחנו במלחמה עולה בקנה אחד עם יושרה מופתית? האם התעלמותו המופגנת של חלוץ מהמציאות הביטחונית הבלתי נסבלת, שאנו עדיין נמצאים בתוכה, האם ההתעלמות המופגנת הזו משדרת אינטגריטי?
עמי דור-און
אהוד אולמרט הפוליטיקאי ידוע בלשונו החדה ההולמת ביריביו ומשפילה אותם. הוא יודע לאתר נקודות תורפה של יריביו - מציאותיות ותדמיתיות - ולהחדיר בהן סכיני לשון פוגעים. אבל כשרונו המילולי ראוי, אולי, לבחינה על-רקע חידלון מעשיו
אברהם שרון
בגילו המוקדם, זמן קצר בלבד לאחר שרשם את נקודת הציון הגבוהה ביותר בקריירה הפוליטית שלו, ריסק עמיר פרץ את עצמו, טרף את קלפיו, כרה את קברו הפוליטי ונקבר בו
יוסי עבדי
על הקהילה הבינ"ל להקיא מתוכה את פעילי הטרור האוחזים בתוויות ה"עיתונאים" לצורכי הגנה אזרחית    רשת הטלוויזיה "אל מנאר" - מהווה את הזרוע התקשורתית של "חיזבאללה", ומסייעת לפעילות הטרור של הארגון    על המסר להיות ברור: הרשת מהווה יעד צבאי לגיטימי
דניאל (דני) כהן
אדוני שר הביטחון, לך הביתה! די בנזקים שגרמת, הן בתחום הביטחון הסוציאלי הן בתחום הביטחון הלאומי והן בתרומתך להשחתת המערכת הפוליטית והציבורית. אם אכן אתה אוהב את העם והמדינה וברצונך לתרום לנו, תרומתך הגדולה ביותר תהיה בהחלטתך ללכת הביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il