X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בהתאם להלכה והמנהג היהודיים, על שרי הממשלה לנצל את הימים האלו בין ראש השנה ליום הכיפורים, כדי לבקש סליחה ומחילה ולפעול לתיקון תוצאות הצבעתם. לפעול ללא לאות על-מנת להפסיק את הקיצוץ על הקצבאות ולהטיל מיסוי על אגמי ההון של אליטות ההון. הממשלה שואבת מבארות ונחלים חרבים במקום להשתמש במקורות זמינים
▪  ▪  ▪

בהתאם להלכה והמנהג היהודיים ימים אלו, 10 ימי התשובה שבין ראש השנה ליום כיפור בהם נחרץ הדין בשמיים, הינם ההזדמנות האחרונה של כל יהודי לעשות חשבון נפש ולפעול לתיקון העוולות והחטאים בהם הוא נגוע.
ההצבעה בממשלה על חוק ההסדרים ותקציב המדינה הינה צעד ראשון בפרוצדורה לאישורם ובטרם יהיו לחלק מהמציאות החברתית המחריפה.
מיד אחרי החגים יפתח מושב החורף ויחלו הדיונים בחוק התקציב וחוק ההסדרים בקריאה ראשונה ובהמשך בקריאה שנייה ושלישית. התקציב הזה עוד עתיד לעבור דרך ועדת הכספים ומליאת הכנסת. הגזרות הללו שעתידות לנחות עלינו בשנה הבאה, הן גזרות מעשי בני אדם חסרי חמלה, ולא מעשה וגזירה משמיים.
שרי העבודה בממשלה: עמיר פרץ, בוז'י הרצוג, שלום שמחון, פואד בן-אליעזר, יולי תמיר, אופיר פינס, ואיתן כבל, ניתנת לכם ההזדמנות אחרונה לתקן את הצבעתכם בממשלה בעד תקציב המדינה והגזרות הכלולות בו. פשוט חטאתם בחטא היוהרה, חטאתם בגניבת דעת והונאה של מצביעי העבודה. לא לשם כך נבחרתם! לא לשם כך נשלחתם לכהן בממשלה, הצבעתכם היא הונאה ופשוט בושה, בושה, בושה!
הצבעתכם הוכיחה כי הדבק המצמיד אתכם לכסא חזק מכל מחוייבות מוסרית לבוחרי העבודה ופעיליה ובוודאי מכל מחוייבות לציבור אזרחי המדינה. אולם עדיין יש בכוחכם לתקן ולשנות. נצלו את עשרת ימי התשובה לחשבון נפש, בינכם לבין עצמכם, בינכם לבין הבורא ובינכם לבין הריבון, קרי הציבור הישראלי. על חטאכם נשלם מחיר כבד כו...לם ומפלגת העבודה תהא אבודה, ובתיקון מעשיכם נוושע כולנו, עם ישראל, נשים, ילדים, קשישים, אבות, כולנו בעיר ובכפר.
ובחשבון הנפש שאתם עושים תזכרו, שוב, כמדי שנה בסמוך לפרסום דוח העוני, כי אישרתם גם אתם בכהות חושים את הגזרות הכלולות במדיניות התקציב של הממשלה לשנה הבאה עלינו שלא לטובה.
שוב בהצבעתכם חוזר הריטואל של הגזרות הכלכליות על החלשים, שוב נוסקים מדדי האי השוויון והפערים, שוב נמשכת המגמה של ריכוזיות ההון ואמצעי הייצור בידי הפיאודלים החדשים, שוב מגויס הסבל האנושי ככלי במלחמותיהם של פוליטיקאים קהי חושים, שוב, הפעם באשמתכם, ישלמו הורים וילדים בתרופות, במזון ובדמעות את מחיר מלחמות "ההנהגה הכושלת" ודרישות אצולת ההון הדורסניים.
שוב והפעם בהצבעתכם, בניצוחם של "נערי האוצר" האליטיסטים, הוכשרו ההקצבות וההטבות לבעלי ההון וקוצצו הקצבאות לחלשים, שוב בתמיכתכם מגייסים את דרישות הביטחון למיגור דרישות הביטחון הסוציאלי. בתמיכתכם הנמהרת שוב נגזרו הגזרות בטענה חסרת כל שחר שאין ברירה ונדחקה למרתפים האלטרנטיבה.
הרי אתם יודעים שיש ברירה, יש אלטרנטיבה! והיא מובילה לאגמי הממון הנגזל העולים על גדותיהם של אצולת ההון, כך לדוגמה בנוסף לניצול אותן 20 מיליארד ש"ח עודפי התקציב בקופת האוצר, הממשלה שאתם שותפים בכירים לה יכולה הייתה להגדיל את נטל המס על אצולת ההון, להעלות את המע"מ על מוצרי יוקרה, להחזיר את מס המעסיקים ולו באופן חלקי, לעלות את תקרת המס...
הצבעתכם, נציגיה של המפלגה המייסד הסוציאל דמוקרטית, יותר מכל מבטאת כי את מקומן של "האליטות המשרתות", שאפיינו את שנותיה הראשונות של המדינה, תפסו "האליטות המנצלות", המשולות לאותו העגלון המקצץ פעם אחר פעם במזונו של סוסו הכנוע הממשיך לשאת בנטל הגדל של העבודה ומושך את העגלה, עד שלבסוף הסוס שובק חיים.
הצבעתכם, שרי "המפלגה החברתיות" בראשותו של "הגנרל החברתי", כיבתה את ניצוץ התקווה לשינוי. הותרתם בהצבעתכם ברירה אחת בלבד כמוצא: רק אינתיפאדה חברתית תביא להחלפת הממשלה, לעקירת האליטות הפוליטיות המנצלות והמסואבות שקיבעו עצמן בהנהגת המדינה. רק בסיומה של האינתיפאדה החברתית תצמח מנהיגות חדשה, אולי גם "מפלגת עבודה מתחדשת", שיביאו עמם נורמות חדשות לשיח הציבורי, ורגישות לעם, לצרכיו ולמצוקותיו.
אם לא תנצלו את עשרת ימי התשובה הללו לתיקון, אחת יהיה דיננו כאזרחים וכחברים ותומכים בתפיסת העולם הסוציאל דמוקרטית בישראל - יום הדין של הבוחר עם תוצאות קשות מאלו שחוו נתניהו והליכוד.

הכותב בעל תואר שני המנהל עסקים, חבר לשכת מפלגת העבודה ויו"ר פורום "העבודה האמיתית".
תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  04/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
10 ימי תשובה!
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
זה הזמן ל"מנהיגים"לצום חזק ולהסתגף
אמיר --- חיפה  |  26/09/06 09:07
2
זה הזמן ל"מנהיגים"לצום חזק ולהסתגף
אמיר --- חיפה  |  26/09/06 09:08
3
נראה שלמדת מנהל עסקים בלטביה
רון הכחול  |  26/09/06 10:23
 
- שונא שחצנים כחולים
צדק  |  26/09/06 21:41
4
10 ימי תשובה ניתנו לחוטאים בשוגג ול
שימשי  |  26/09/06 18:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
לאחר שטעמו מהתפוח בדבש, ולאחר שכרסם מלאה במטעמי החג, נפל להם האסימון, רעיון מבריק הבהב במוחם הקודח. מו"מ סודי עם סעודיה, לקידום השלום במזרח התיכון. זוהי אג'נדה מעולה, חדשה ועטופה בצלופן, הראויה לכל האתרוגאים באשר הם, נמצאה תרופת הפלא שתייצב את כסאו המתנדנד של ראש הממשלה
ד"ר יובל ברנדשטטר
אמא של נועם איבדה את בנה. הוא נעקד על מזבח השמאל, ושם מת, מוות סתמי ומיותר
רו"ח טארק דיביני
ברשימה זו נביא דוגמאות נפוצות של הוצאות אופייניות לשכירים ואת הטיפול המיסויי בהן
פרופ' משה שטרנפלד
כיצד ניתן להתמודד ביעילות עם תופעות ההתבגרות? הרפואה הסינית ממליצה על שינוי אורח החיים: יש להתייחס במיוחד לתזונה, לפעילות הפיסית והנפשית של האדם וכן לטפל באדם לפי הצורך
טל רבינוביץ'
החוק להטרדה מינית אינו נגד הגברים ואינו נגד הנשים, אלא הוא חוק שמטרתו היא קודם כל בעד! בעד כבוד האדם, יהיה זה גבר או אישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il