X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אבנרי. על שלושה עיתונאים

בחודשים האחרונים נחשפה שורה של פרשות שחיתות חמורות שבהן מעורבים כמה מקברניטי המדינה, ובראשם ראש הממשלה, אהוד אולמרט. בתקופה זו בלטו לרעה כמה עיתונאים שניסו, כל אחד בדרכו שלו וכל אחד ממניעיו, לגונן על גיבורי הפרשות הללו. בעשותם כן, הם חטאו למקצועם וביזו אותו. שלושה מהם - אמנון אברמוביץ', איילה חסון ויאיר לפיד - הם אורחי היומן השבועי.

1) אמנון אברמוביץ': פרשן צנרת הביוב

היו זמנים, בראשית שנות התשעים, שבהם חשבתי שאמנון אברמוביץ' - אדם מבריק בעל חושים חדים ויכולת ביטוי מושחזת - הוא אחד העיתונאים האמיצים במדינה. באותם הימים היה לו טור שבועי פופולארי בעיתון מעריב (שתרם להגדלת תפוצת העיתון בסופי השבוע), טור שעסק לא פעם בשחיתות הציבורית ויצא חוצץ נגדה. כיו"ר עמותת אמיתי, גלגולה הקודם של עמותת אומ"ץ, שיתפתי עימו פעולה והעברתי לו חומרים הנוגעים לכמה פרשות שחיתות חמורות.
כאן המקום לספר שכמה שנים קודם לכן התגלע עימות חריף בינו לביני. אברמוביץ' קיבל מהמגיה של ספרי הביוגרפי על דוד לוי ניירות טיוטא שהכנתי, וללא רשותי, ומבלי שפנה אלי בכלל, דלה מתוכם בסלקטיביות כמה קטעים ופרסם אותם בטורו. הפרסום המגמתי פגע בלוי, שכיהן אז כשר השיכון והבינוי. לא עברתי על כך לסדר-היום: ניסיתי, ללא הצלחה, למנוע את הפצת מוסף השבת של מעריב שבו נכלל הטור, ואף הגשתי תלונה למשטרה נגד אברמוביץ'. מאוחר יותר התפייסנו. לא שבנו לדבר על הפרשה ההיא, וחרף העובדה שעבדתי בידיעות אחרונות, העיתון המתחרה, חלקתי עימו ברצון מידע שהגיע אלי, מידע שנגע בחלקו לאהוד אולמרט, שר הבריאות דאז.
שיתוף הפעולה הפורה שהתקיים בינינו באותה העת עורר בי את האמונה שאברמוביץ' מבין היטב מה רבה שחיתותם של אולמרט ומרעיו ועד כמה היא מסכנת את עתיד המדינה. ראיתי בו שותף למאבק והאמנתי שיתמיד בדרך שתרמתי לסלילתה. בדיעבד, התברר לי שהייתי תמים מדי.
עזיבת העיתונות הכתובה היתה צעד בלתי צפוי של אברמוביץ', מעשה אצילי כמעט אחרון שלו: הוא התפטר ממעריב אחרי שהתעורר חשדו כי מו"ל העיתון, עפר נמרודי, מצותת לשיחותיו בהאזנת סתר בלתי חוקית. בתוקף תפקידי כיו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב דאז, שיבחתי אותו על מעשהו האמיץ וחיזקתי את ידיו. למרבה האירוניה, כעבור זמן לא רב התגלו מכשירי ציתות גם בחדרי במערכת ידיעות אחרונות, שאותו חלקתי עם עורך הצילומים. סנ"צ ((בדימ.)) ציון ששון מהיחידה לחקירת פשעים בינלאומיים (יחב"ל), שטיפל בפרשת האזנות הסתר, ניסה לשכנע אותי להגיש תלונה במשטרה נגד המו"ל של ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, אבל נמנעתי מלעשות כן, הואיל והחוקר הבכיר לא סיפק לי הוכחות שהאזנה היתה מכוונת כלפי. מאוחר יותר נעצר ששון עצמו כחשוד בניסיון להפליל את מוזס בשליחותם של אחרים.
זמן לא רב אחרי התפטרותו ממעריב עבר אברמוביץ' אל התקשורת האלקטרונית. הוא הצטרף לערוץ הראשון כפרשן מדיני-פוליטי ורשם לזכותו כמה סקופים עיתונאיים חשובים, בהם פרשת "שמפניה": חשיפת העובדה שהפרובוקטור אבישי רביב הוא למעשה סוכן מושתל של השב"כ. אבל, רוממה היתה רק תחנה בדרכו של אברמוביץ' אל חיקו המפנק של הערוץ השני, שם הוא משמש מזה כמה שנים כפרשן מיוחד.
ככל שהעמיקה השחיתות השלטונית - אשר הפכה לסרטן בגוף המדינה ושלחה גרורות כמעט לכל מגזרי המשק - כך גברה ציפייתי שעיתונאים מסוגו וממעמדו של אברמוביץ' יניפו את דגל המאבק בה. כגודל ציפייתי, כך גודל אכזבתי: הצטערתי לגלות שהוא הפך לפרשן חכמולוג וציני, ידידם של הפוליטיקאים, שממהר להטיף מוסר, גם כשאין לו מידע קונקרטי, למי שמחויב למאבק בשחיתות. הבנתי שכיום, בניגוד לעבר, אין עוד מקום לשיתוף פעולה בין עמותה מסוגה של אומ"ץ לבינו, לא משום שהיקף השחיתות בארץ פחת, אלא משום שאברמוביץ' הפך לכוכב טלוויזיה מתנשא, אשר ראשו רווי בשתן ודעותיו הפוליטיות מכתיבות את התנהלותו המקצועית.
כמו מוטי גילת, שהיה עמיתי לעבודה רבת-שנים בידיעות אחרונות, דומה שאברמוביץ' פועל לעיתים מתוך הנחה שהשחיתות הציבורית בישראל מרוכזת כולה בצד הימני של המפה הפוליטית. בהקשר זה, התנהלותו המקצועית הצינית הגיעה לשיא בלתי נתפס לפני כשנה-וחצי, כשקרא לדחוק הצידה את העיסוק התקשורתי-ציבורי בפרשות השחיתות שבהן היתה מסובכת משפחתו של ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, כדי לא לחבל במהלך ההינתקות מרצועת עזה, שעמד על סף מימוש. אברמוביץ' כינה את שרון "אתרוג", ובכך אותת לעמיתיו שהאיכר מחוות השקמים הוא "פר קדוש' שאין לגעת בו. השאלה האם מיזם ההינתקות נולד בשל שינוי דראסטי בהשקפת עולמו של שרון, או כדי להצילו מחקירות המשטרה בפרשות השחיתות שלו, שנחשפו בזו אחר זו (כפי שניסחו זאת מתנגדי המהלך: "כעומק החקירה כך עומק הנסיגה"), לא טרדה באמת את מנוחתו של העיתונאי הבכיר: העיקר שההינתקות, מהלך ששירת את אמונותיו המדיניות, תצא אל הפועל; ובקיץ 2005, עם ביצוע ההינתקות, כשהרוחות במדינה סערו, אברמוביץ' ליבה, במידה רבה, את האש כשהתנדב להשיא עצות שונות למערכות אכיפת החוק והשתלח לפרקים במחנה הימין, בימים שבהם מאות משפחות חוות טרגדיה אישית של פינוי מבתיהן.
מחלתו הפתאומית של שרון העלתה לראש הפירמידה השלטונית את גדול המושחתים בפוליטיקה הישראלית: אהוד אולמרט. והנה, חרף בקיאותו הרבה - שהוזכרה כבר - בעברו המפוקפק של ראש הממשלה, בחר אברמוביץ' שוב להתייצב בעמדה של הפרשן הבלתי-תלוי, לכאורה, שכביכול יודע מה טוב ומה רע למדינה. ברגע שאולמרט הכריז על בחינת תוכנית ההתכנסות (שבינתיים נגנזה, כך נדמה), אברמוביץ' - העיתונאי הלא-מוטה - הזדרז לאמצה והחל לספק לראש הממשלה הגנה היקפית צמודה. במונחיו שלו, הוא החביא את אולמרט בתוך פרדס אתרוגים, שבו התכנסו עיתונאים נוספים, חובבי אולמרט או כאלה שפוחדים ממנו, בזמן שאברמוביץ' עצמו התייצב בחזית, הודף מידע שפרסמו כמה עיתונאים אמיצים, מנסה מבטל את ערכן של הבדיקות שעורך מבקר המדינה ומנסה לגמד ממצאים הנחשפים בחקירות המשטרה על מעלליו המושחתים של אולמרט. כל בשורה על סגירת תיק חקירה שהתנהלה כנגד אולמרט הופכת לימי חגו של אברמוביץ'. לרגל המאורע, הוא מקפיד להגיע אל אולפן החדשות ענוב בעניבות חדשות.
השבוע חצה אברמוביץ' את הסף כשטען, בראיון לחיים זיסוביץ' בתוכנית "תיק תקשורת", כי כמה מאלה העוסקים בחשיפת מעשי שחיתות הם מושחתים בעצמם. הכתובת על קיר האולפן היתה זו של החשב הכללי במשרד האוצר, ד"ר ירון זליכה. אברמוביץ' מנהל מסע רדיפה נגד זליכה מאז העז האחרון להעיד בפני מבקר המדינה והמשטרה על ניסיונו של אולמרט (בהיותו שר האוצר) להטות את המכרז למכירת גרעין השליטה בבנק לאומי לטובת איל ההון האוסטרלי פרנק לואי. אמנון, זליכה היה חייב לנהוג כפי שנהג: בספר החוקים של מדינת ישראל נקבע כי מי שיודע על מעשה שחיתות ואינו מדווח על כך לשלטונות - הוא שותף לדבר העבירה. אשר על כן, במקום לרדוף את החשב, בדוק שוב את אתרוגיך. שומו שמים, אולי כמה מהם פגומים.

2) איילה חסון: כתבת החצר האחורית

השבוע, בהלווייתו של אורי פורת ז"ל, מנכ"ל רשות השידור לשעבר, נתקלתי במנכ"ל הנוכחי של הרשות, מוטי שקלאר. עמותת אומ"ץ, הזכרתי לו, "טרם קיבלה תשובה לתביעתה להשעות את איילה חסון מתפקידה ולהעמידה לדין משמעתי בגין פגיעה חמורה באתיקה". בראותי כי בן-שיחי אינו מגיב, הוספתי: "היום שלחתי אליך תזכורת שנייה. המכותב הוא משה גביש, היו"ר החדש של הרשות. אני מניח שהפעם תענה לי. בכל מקרה, לא יהיו יותר תזכורות". שקלאר בחר להתרחק ממני. דקות ספורות אחר-כך ראיתי אותו עומד לצידה של חסון, שנכחה אף היא בהלוויה.
מצא העורב את הזרזירה, ולשניהם - כמה מפתיע - אינטרס להגן על ראש הממשלה: שקלאר, אדם בעל כישורי ניהול שנויים במחלוקת, מונה לתפקידו על-ידי אולמרט, והוא רואה לעצמו חובה להגן עליו בכל מחיר; ואילו חסון, מעבר לרצונה לשאת חן בעיני אולמרט כדי ליהנות מסקופים בלעדיים, נשואה לאמרגן שי נשר, שהוא בעל עניין בטיפול בפעילותה האמנותית של רעיית ראש הממשלה, עליזה אולמרט. לא בכדי הפכה העיתונאית "הבלתי-תלויה" למלווה קבועה של ראש הממשלה במסעותיו לחו"ל, במהלכם היא מעניקה לו שירותים עיתונאיים פסולים באמצעות שיווק פומבי של הדלפות מכוונות ומתוזמנות מלשכתו נגד אישים שאולמרט אינו חפץ ביקרם.
לשיא ניוולה הגיעה חסון בהשתתפותה הפעילה בניסיון הנפל לבצע סיכול ממוקד בניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי, יועצו המיוחד של מבקר המדינה למאבק בשחיתות. היא זו שהציגה לראשונה את ההאשמות חסרות השחר שהטיח סלמון קרובי, חבר מרכז הליכוד, נגד בורובסקי. ככל הנראה, המידע נמסר לחסון על-ידי שולה זקן, מנהלת לשכתו של אולמרט (שהושעתה בינתיים מתפקידה בגין החשדות שהועלו נגדה בפרשת השוחד ברשות המיסים). המדובר היה בהבטחה שנתן כביכול בורובסקי, באמצעות קרובי, לעומרי שרון לכווץ את תיק החקירה בפרשות השחיתות של משפחת שרון אם המשפחה תסייע לו בהתמודדות על תפקיד המפכ"ל, מינוי שבו זכה לבסוף משה קראדי.
אילו היתה חסון עיתונאית חוקרת יסודית ומהימנה, היא היתה בודקת, בטרם פרסום הידיעה, את מניעיו של קרובי ואת סיבת העיתוי המאוחר של גילוי האזרחות המופתי שלו. את המלאכה הזו עשתה עמותת אומ"ץ, שחשפה כי קרובי שימש בשעתו יועץ פוליטי של סגן שר התמ"ת, ח"כ אלי אפללו, ובהסכמת אולמרט, שכיהן אז כשר התמ"ת, "נתפר" לו תקן פיקטיבי, מכניס יותר: קרובי הוגדר כיועצו של השר עצמו, מה שהגדיל את שכרו, על חשבון הקופה הציבורית, כמובן. נציבות שירות המדינה לא פצתה את פיה.
משמעות הגילוי הזה ברורה: קרובי הוא בעל עניין. הוא חייב לאולמרט, ומישהו ודאי ביקש ממנו, גם אם במרומז, להחזיר כעת את התמורה בעד השכר הנוסף שקיבל בעורמה. החומר שאספה עמותת אומ"ץ הועבר למשטרה ותרם לקביעתו של פרקליט המדינה, עו"ד ערן שנדר, כי אין מקום להעמיד לדין את בורובסקי.
כמי שמכיר אותו מקרוב, אני יכול להעיד שבורובסקי הוא לוחם מטבעו. הוא לא יניח לעיתונאית חצר מסוגה של חסון ולמדליפה סדרתית מסוגה של זקן לפגוע ביושרו האישי. בשעתו הוא פנה למשטרה בתלונה נגד שתיהן, שבה החשיד אותן בקשירת הקשר נגדו, ודאג להעביר לחוקרים מידע מאלף על הקשר שנרקם נגדו. חסון תושאלה בעניין, אבל משום מה החקירה מתנהלת עדיין בעצלתיים, ולא ברור האם זקן כבר נחקרה. עמותת אומ"ץ עוקבת מקרוב אחר החקירה בעניינן של חסון וזקן, זאת במקביל לבדיקה שאנו עורכים באשר להתנהלותה של נציבות שירות המדינה בעניין התקן הפיקטיבי של קרובי. התשובה המאוחרת שקיבלנו באחרונה מהנציבות רק מעצימה את עננת החשד בפרשה המסריחה הזאת.
כאמור, במקביל פנינו בשעתו אל שקלאר בדרישה שישעה את חסון מתפקידה עד לסיום החקירה בעניינה ויבחן את התנהלותה המקצועית-אתית בפרשה זו. לצערי, שקלאר - מטעמיו שלו - אינו עושה דבר. נצטרך אפוא למצוא דרך עוקפת מנכ"ל.

3) יאיר לפיד: מלקק משפחתי

אל יאיר לפיד התוודעתי לפני כעשר שנים, בעת שכיהנתי כיו"ר איגוד העיתונאים וחבר נשיאות מועצת העיתונות. באותה עת הוא כבר היה כוכב עולה בשמי העיתונות הכתובה והאלקטרונית: בעל טור פופולארי במעריב, מראיין ומרואיין מבוקש. במקביל לעבודתו העיתונאית, לפיד הופיע במסעי פרסום, בעיקר בשירות בנק הפועלים, שלא עלו בקנה אחד עם תקנון האתיקה המקצועית של העיתונאים, שהיתה לי הזכות להיות בין חותמיו, כאחד מנציגי העיתונאים.
לא רציתי להפסיק את הצחוק של לפיד כל הדרך אל הבנק, אבל לא יכולתי לעמוד מן הצד לנוכח הפרת תקנון האתיקה. אשר על כן, הגשתי תלונה נגדו במוסדות מועצת העיתונות, כפי שנהגתי ביחס לכוכבי תקשורת אחרים. מי שנחלץ לעזרתו היה אביו, יוסף (טומי) לפיד, שהשתלח בי. טומי (לימים שר המשפטים, האמון על ביצור נורמות המוסר) נוטר לי מאז על פעילותי האתית נגד בנו.
לצערי, אחרי פרישתי מתפקידי באיגוד העיתונאים הארצי ובמועצת העיתונות, ולנוכח השיתוק בפעילות המועצה, חלה הידרדרות בפיקוח על התנהלותם האתית של העיתונאים. לפני זמן קצר ניכרו ניצני תפנית בתחום, בעקבות בחירתה של השופטת (בדימ.) דליה דורנר כנשיאת מועצת העיתונות. באחת הישיבות האחרונות של נשיאות המועצה (שבינתיים חידשתי את חברותי בה) עלה הנושא ביוזמתי, והוחלט לחדש את הפיקוח האתי על השתתפות עיתונאים במסעי פרסום. נטלתי על עצמי את התפקיד כפוי הטובה של הגשת תלונות נגד מפירי האתיקה העיתונאית, אחרי שאף אחד מחברי הנשיאות האחרים לא התנדב לכך. מישהו הרי צריך לבצע את המלאכה.
אך יש לטעמי חריגה אתית חמורה לא פחות: תלותו של מראיין במרואיין, ועוד יותר מכך - תיאום מוקדם של שאלות, כדי לא להקשות על המרואיין. אני נדרש לנושא בעקבות הראיון שערך יאיר לפיד לפני שבועות ספורים עם ראש הממשלה.
עלי לציין שבדרך כלל איני צופה בתוכניות האירוח של לפיד בערוץ השני. אך כשנתבשרנו בתופים ובחצוצרות שהוא אמור לראיין את אולמרט, לא יכולתי להחמיץ את ההצגה המלוקקת הזאת. הרי מה ניתן לצפות ממפגש בין מראיין מחניף לבין חבר קרוב של אביו (שאף מינה את האב באחרונה לתפקיד יו"ר הנהלת יד ושם, בזכות מילות השבח שטומי מרעיף עליו בתוכנית "מועצת החכמים" ובראיונות לתקשורת).
ואמנם, הראיון היה טבעוני, סכריני ובלתי מקצועי, ראיון שהיה כל כולו ניסיון להבטיח שאף אחת משארית שערותיו של ראש הממשלה לא תקוצץ חלילה. בשאלותיו של לפיד, עיתונאי בלתי-תלוי-כביכול, לא היה שום אזכור ממשי ומשמעותי לפרשיות השחיתות של אולמרט, שנחשד בין השאר בקבלת שוחד בסך מאות אלפי דולרים במסגרת עסקות הנדל"ן המפוקפקות שלו. שום שאלה קשה שהיתה יכולה להביך את אולמרט לא נשאלה. לפעמים נדמה היה שראש הממשלה הוא זה שחיבר את השאלות שעליהן הוא השיב.
בעקבות ראיון הנפל פניתי לגיורא רוזן, נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, בתלונה נגד לפיד, אליה צירפתי מאמר חריף בעניין, פרי מקלדתו של שלום ירושלמי ממעריב, עיתונאי ישר ומוערך. מיותר לציין כי רוזן פסק שלא היתה התנהגות חריגה ובלתי אתית של לפיד בראיון עם אולמרט. השבוע העברתי לרוזן מידע מאלף שלא היה ידוע לי בעת הגשת התלונה: לפני זמן לא רב, יאיר לפיד ערך בביתו מסיבת יום הולדת לאביו, בנוכחות ראש הממשלה. החיכוך בין המראיין למראיין חצה כבר מזמן את הקווים.
אם היו לי בכל זאת ספקות באשר למידת האובייקטיביות של לפיד בנוגע לאולמרט, הם נעלמו בעקבות ראיון שערך באחרונה עם בורובסקי. למרבה הפלא, דווקא בראיון הזה הפגין לפיד הצעיר רוח לחימה מן הסוג שנעדר מהראיון שלו עם ראש הממשלה, כל זאת בניסיון כושל לערער את אמינות המרואיין שלו. בורובסקי לא נותר חייב ללפיד, השיב לו כגמולו, ומאוחר יותר אף הגיש תלונה נגדו למוסדות הרשות השנייה.
אותי עניינה עובדה אחרת: במהלך הראיון ניסה לפיד לפגוע ביושרתה של עמותת אומ"ץ, כאשר שייך את פעילותנו הבלתי-נלאית לחשיפת דמותו המושחתת של אולמרט לעובדה שאחד מבני משפחתו של בורובסקי הוא חבר בעמותה. אילו היה טורח לעשות כהלכה את מלאכתו העיתונאית, היה מגלה כי אותו בן משפחה הוא אדם ישר שאינו מכהן באחד המוסדות הנבחרים של העמותה, אינו ממלא תפקיד ביצועי בה, ולא היה מעורב כלל בתהליכי קבלת ההחלטות.
נזכרתי ששאלות בנושא זה נשאלתי בעצמי על-ידי פרקליטו של אולמרט, עו"ד אלי זהר, נגדו הגישה העמותה תלונה ללשכת עורכי הדין בחשד לביצוע עבירה אתית: הייצוג הכפול והבעייתי של ראש הממשלה הנחקר בפלילים, מחד, ושל המפקד העליון של חוקריו, רב-ניצב משה קארדי, מאידך (את קארדי, שכאמור זכה בתפקיד המפכ"ל בהתמודדות מול בורובסקי, מייצג זהר בפרשת עדותו בפני ועדת זיילר). מעניין לציין שגם העיתונאית-סייענית אסתי אהרונוביץ' מהארץ, אשר נשלחה בשעתו להשמיץ אותי במסווה של כתבה על פעילות עמותת אומ"ץ, הציגה לי את השאלה הזאת. דומה כי כל צינורות הביוב שבבסיס שאלת הרפש הזאת מתנקזים אל בור הניקוז שבלשכת ראש הממשלה אולמרט.
לעמותת אומ"ץ אין עניין להניח לעיתונאי המושחז שבזמנו הפנוי מפרסם את בנק הפועלים. פנינו שוב אל הממונה על טיפול בתלונות הציבור ברשות השנייה בדרישה שייתן דעתו על התייחסותו הלא-אתית של לפיד לעמותה בראיון שערך עם בורובסקי. בסוף השבוע הגיעה תשובה מזורה של נציב תלונות הציבור: "מאחר שעמותת אומ"ץ הגישה תלונה למשטרה נגד איילה חסון ואני מניח שהיא נבדקת, אין באפשרותי לקבוע קביעה, רק לתמוה לכאורה על הרלוונטיות של השאלה ששאל לפיד את בורובסקי".
מאחר שאומ"ץ לא הגישה תלונה למשטרה נגד חסון, אני תמה על התשובה המפולפלת של הרשות השנייה ועל הקשר שקיים, כביכול, בין שתי התלונות. תשובתה של אומ"ץ הינה חד-משמעית: אנו תובעים שיאיר לפיד יתנצל בתוכניתו הקרובה בפני ראשי העמותה על הניסיון להכפיש אותם.

4) הקינוח השבועי: ידידות משפטית

שופט בית המשפט העליון (בדימ.), מישאל חשין, בפניה אל שר המשפטים החדש, פרופ' דניאל פרידמן: "היינו ידידים קרובים יובל שנים. הלכנו שלובי זרוע. אינני בטוח שאתה שמח במינוי שלך כשר המשפטים. בהכירי אותך אני ידוע שאתה מבולבל יותר מאשר שמח".

תאריך:  10/02/2007   |   עודכן:  10/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריה אבנרי / Arie Avneri
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תקשורת מתמסרת
תגובות  [ 278 ] מוצגות  [ 180 ]  כתוב תגובה 
1
טעית לגבי אברמוביץ
מקור מידע שלו מהעבר  |  10/02/07 09:35
 
- ומודה ועוזב ירוחם
אזרח המדינה  |  10/02/07 16:16
 
- אברמוביץ הוא בולשביק בנפשו. מה אתה מצפה מטיפוס שכזה ל"ת
דרורי  |  10/02/07 16:45
 
- אים בולשביק זה המניע,למה הגן על שרון? ל"ת
אולי בולשביק אבל גם קצת ישר?  |  12/02/07 01:13
 
- גם שרון היה בולשביק בדמו ל"ת
ידע מין את מינו  |  14/02/07 00:43
 
- צודק- מושחת היה ומושחת ישאר!!! ל"ת
נתי בן משה   |  10/02/07 18:29
 
- אדרבה!מוכיח שהיה מפחד מהשמאל ועתה עשה תשובה,ואביבנרי נישאר רשע ל"ת
מתוך הברנז'ה בתיקשורת  |  11/02/07 23:35
2
מאמר אמיץ
שירה לין  |  10/02/07 09:50
3
סדום ועמורה
איציקב  |  10/02/07 09:55
 
- אני בהלם
בעל מצפון  |  10/02/07 16:54
4
הזרזירה - אילה חסון
א..ל.. רמת-גן  |  10/02/07 10:02
5
ממליץ לקרוא" תקשורת נבצרת"
עוזי גלר  |  10/02/07 10:04
 
- האגודה לזכות הציבור לדעת? זה פרס אריה לאריה מאריה ל"ת
בהישתתפות דליה הסוכנת המפעילה אריה  |  12/02/07 01:27
 
- דבריו בטקס - כדרבנות.  ל"ת
כל מילה חקוקה בסלע  |  12/02/07 15:38
6
אכזבה גדולה מעיתונאים שכבשו את הצמרת
אורי ב.  |  10/02/07 10:17
7
אבנרי אינו מבחין בין מניעים ובין עובדות
משה, עורך-דין  |  10/02/07 10:18
 
- לו היית עו"ד לא היית כותב את השטויות שלך
נועם צ.  |  10/02/07 12:22
 
- מכירה את המשה הזה.לא עורך דין ואף לא גמר בי"ס עממי ל"ת
אביגיל  |  10/02/07 16:46
8
מאמר אמיץ
אודי שהם  |  10/02/07 10:34
9
חסר אחד ברשימה.
זיו תמיר  |  10/02/07 10:36
10
אריה חזק ואמץ!!
רמי חיים  |  10/02/07 10:49
11
די כבר אריה. תן לנו מנוחה. היה שקט ממך קצת ל"ת
יוסף מ  |  10/02/07 10:54
 
- תחיה לך בעולם דמיוני שכולו שקר. זכות הציבור לדעת ל"ת
ליוסף מ. (מ=משחית)  |  10/02/07 16:50
12
ה"אתרוגים" שמאתר לנו אריה אבנרי
בצל ירוק  |  10/02/07 10:57
13
האם אנו רושמים מושג חדש:תקשורת ועיתונאים צדקניים ומגלגלי עיניים
ביצים גדולות  |  10/02/07 11:00
14
על שלושה ועל ארבעה
ג.ר.  |  10/02/07 11:10
 
- הצהרתו של חשין נוראה יותר מ"פוסטמה"
חשין:אבד עשתונות.  |  10/02/07 18:15
15
האם אנו רושמים מושג חדש:תקשורת ועיתונאים צדקניים ומגלגלי עיניים
ביצים גדולות  |  10/02/07 11:16
16
אינני מבין מדוע מתגוללים על השופט חשין בדימוס
משפטן ותיק  |  10/02/07 11:25
 
- תיגדע רוממות המורמים מעם
נסים גבאי  |  10/02/07 13:15
 
- המשך...
נסים גבאי  |  10/02/07 14:29
 
- סוף דבר
נסים גבאי  |  10/02/07 15:20
 
- מה רציתי לומר?
נסים גבאי  |  10/02/07 17:29
17
הו, היינו ידידים ל"ת
עד שכלו כל הקיצין  |  10/02/07 11:36
18
אבנרי - משב רוח מרענן בסרחון הפוליטי/תקשורתי
תל אביבי  |  10/02/07 11:53
19
אליקים רובינשטיין עיכב לו הליכים פליליים
קוראים ויודעים  |  10/02/07 12:03
20
אליקים רובינשטיין עיכב לו הליכים פליליים
אזרחים מן השורה  |  10/02/07 12:04
21
אברמוביץ ועו"ד דן אבי יצחק
מנהל הארכיון  |  10/02/07 12:09
22
ואואו-- שאפן שאפו!! מאלף!
רוי  |  10/02/07 12:30
23
סהדי במרומים שהייתי יכול לפרסם
האתרוג של אבנרי  |  10/02/07 12:36
 
- אל תערב את השמיים, אם יש לך מדוע אתה מתחבא כארנבת, פרסם וניראה אם זה שווה משהו. ל"ת
באמת מי אתה?  |  10/02/07 13:57
 
- דברי בלע
עורך דין לא ידוע  |  10/02/07 16:14
 
- אצלו האתרוגים זה הבוסים שגם נותנים פרסים ל"ת
אבוס בוסי ואתרוגי  |  12/02/07 00:10
24
מלאכת מחשבת, בנית מאמר מעשה חושב ומדויקת להפליא
טהורת המידות  |  10/02/07 12:52
 
- טהורת המידות כבר היתגלתה כמסכה של מושחתת המידות ל"ת
יודעים מי את  |  12/02/07 00:07
 
- אתה אדם קטן מאד בלי מקוריות, מלא שינאה שאוכלת את ליבך. הלואי הלואי הייתה כמוה. ל"ת
לפחות תהיה מקורי ואל תעתיק.  |  12/02/07 07:15
 
- אם אתה יודע מי אני מדוע אינך מיזדה? מה אתה פוחד או משהו ? במדינה דמוקראטית....
טוהרת המידות  |  12/02/07 16:19
25
עוד כמה מלים על אברמוביץ'
בועז מושקוביץ  |  10/02/07 13:42
 
- בועז, זה שהתיקשורת בידי השמאל זה לא שייך כלל, למגמות של אבנרי (כנסו)
אבנרי כאן בבירור משרת את השמאל  |  23/02/07 07:56
26
אברמוביץ - איש רע
עמית 18  |  10/02/07 13:48
27
הרקע האמיתי לשחיתות העיתונאים
`דוידי  |  10/02/07 13:49
28
לאברמוביץ' לא יהיו בקרוב סיבות רבות להתקשט בעניבות חגיגיות ל"ת
מאמר שזור בהומור נדיר  |  10/02/07 13:51
29
צריך להוסיף את ברנע מ"ידיעות" ודנקנר מ"מעריב" וטומי האבא ל"ת
אברום  |  10/02/07 13:59
30
מאמר אמיץ
אישה אחת  |  10/02/07 14:23
 
- צריך "אומץ"?הוא כבר הקים"אומץ" ככה הוא מיתפרנס ל"ת
רק ל"אומץ"יש אומץ לשקר  |  12/02/07 01:24
31
תגובה לקישקוש של יוסף מם
כוכב"י  |  10/02/07 14:33
32
מלוקקי התקשורת
מעמול - עובד מדינה  |  10/02/07 14:40
33
שכחת את העיקר,אחי,היית צריך לסיים את המאמר ב:היידה שרה. ל"ת
אין שם,חבר של דודלי.  |  10/02/07 15:26
 
- צודק--גילוי נאות...ביבי אשם גם בהתפרצות הר הגעש קרקטאו ל"ת
א מ רול  |  10/02/07 20:56
 
- היידה שרה היידה שרה היידה דליה היידה בייניש היידה מיכה ל"ת
היידן  |  12/02/07 00:02
34
הכתבה חדה כתער .כל מילה סלע
שושפרי  |  10/02/07 16:01
35
שוב ביקורת נועזת במובן מאליו
בר עדין  |  10/02/07 16:10
36
כרגיל אתה טועה ומטעה
אזרח נאמן  |  10/02/07 16:20
37
מבקש לדעת מדוע אברמוביץ מגן על רמון??
ב.ק.  |  10/02/07 16:37
 
- אולי ביגלל שכל המדינה יודעת שתפרו לו תיק, ל"ת
התופריםמצד הביבי והאם של אבנרי  |  12/02/07 00:05
38
היועץ הפוליטי של אולמרט -שלמה יצחק
רונית פ.   |  10/02/07 16:54
39
האובססיה של אריה
חבר מפעם  |  10/02/07 16:58
 
- עם חברים כאלה, מי צריך שונאים?
דיאגנוזה  |  11/02/07 01:49
40
כול הכבוד לכותב, יישר כוח. ל"ת
ZU  |  10/02/07 17:25
41
ברכות לאבנרי על קבלת הפרס. היטבת לתאר את העתונאים :
מיכל מירושלים  |  10/02/07 17:32
42
אברמוביץ = לך כבר הביתה = נמאסת
צופים וקוראים  |  10/02/07 17:38
43
אברמוביץ וזליכה
אנחנו  |  10/02/07 17:39
44
התמונה הנוכחית טובה מהקודמת שעשתה לך עוול ל"ת
קרן א  |  10/02/07 18:20
 
- קרן - או לא משנה איך קוראים לך, מה קשורה איכות התמונה למאמר
סילבי  |  10/02/07 22:49
 
- מה רע?קרן רוצה לחלוק עימנו את רשמיה על הפוזאי החושב המיתייסר בדרך אל הבנק ל"ת
יסאר תייסיר המיתייסר גם כן  |  11/02/07 23:58
 
- גם ביבי בברית המיתייסרים ל"ת
קדוש המעונה מרחביה  |  12/02/07 00:00
 
- קרן לקחת לי המילים,נכון הוא ניראה עמוק כמו אריסטו,וישר כמו נערת גומי ל"ת
גרון עמוק מלה חרא  |  11/02/07 23:56
 
- כל הכבוד לאתר הלא מצונזר אבל לגבי התגובות - יש גבול !!! ל"ת
הפעילו צנזורה בבקשה !  |  12/02/07 15:21
45
לצערי הרבה גם נחום ברנע שייך לקליקה של הרעים
נתי בן משה   |  10/02/07 18:27
 
- איזה כף להיות בקליקה של ה"טובים" עים אריה והתימני ל"ת
הטובים לטייח  |  11/02/07 23:54
 
- נתי!בסוף כולם יהיו ברעים, חוץ מאריה זוכה פרס אריה מעמותת אריה ל"ת
הישקע אריה בזנות לעולמים?????  |  12/02/07 01:57
46
אבנרי! כל הכבוד שירבו כמוך
אהרון אלרז  |  10/02/07 18:41
 
- הגש תלונה למועצת העתונות  ל"ת
אזרח מזועזע  |  10/02/07 21:06
 
- אהבל!הוא כותב בשם מועצת ודליה וחבריה מהעבר בעליון ל"ת
גל עיני-ואראה ניסתרות אבנרי  |  11/02/07 23:50
47
הדבר היחיד טוב שאפשר לומר על אתרוגוביץ!
צדק צדק תרדוף  |  10/02/07 19:18
48
ניגודי אינטרסים במשרד הפנים.
חיים..  |  10/02/07 20:40
49
לא פופולרי אבל נחוץ-רגולציה של המדיה נידרשת, בגבולות המתאימים ל"ת
א מ רול  |  10/02/07 20:51
50
שלושת המועלים באמון
רודף צדק  |  10/02/07 21:25
51
מה בדבר המיסים
מודאגת  |  10/02/07 22:23
52
תקשורת שהיא ישראבלוף!
פטריוט ישראלי  |  10/02/07 22:43
53
ברכות על הפרס. אתה ראוי לזה. ואנו זקוקים לשכמותך. ל"ת
תודה.  |  10/02/07 22:45
 
- מרד צרחנים
דובי צנג  |  11/02/07 06:49
54
להעביר חוק פלורליזם בתקשורת האלקטרונית ל"ת
פנחס  |  10/02/07 22:48
 
- נגד קרטל עיתונאים
הצודק  |  11/02/07 00:07
55
מזמן הם לא רלונטים
מוריה  |  10/02/07 23:52
56
כל הכבוד אבנרי , ראוי לפרס ישראל
הצדעה לאבנרי  |  11/02/07 00:15
 
- הצדעה במועל יד לאריה ושולחיו (דיקטטורת עליון שמאל ומיכה) ל"ת
אדולף מיכה,ובורו קלגס הסרגל  |  12/02/07 01:21
 
- מדוע מכניסים תגובות כאלה שגובלות באנטישמיות ממש...
לא חייבים להכניס כל תגובה  |  12/02/07 07:31
 
- אני מקוה שאריה אבנרי יגש למשטרה להגיש תלונה נגדך ל"ת
עציונה  |  12/02/07 19:25
57
אברמוביץ/חסון
ידידיה  |  11/02/07 01:48
58
שמו של אברמוביץ' עוברת לאתרוגוביץ' ל"ת
למי שעדיין לא ידע  |  11/02/07 03:17
59
בסוף nfc תהפוך לפרה הקדושה החדשה והאמיתית למשמר הדמוקרטיה ל"ת
קרן אור  |  11/02/07 07:27
 
- הקדושה היא חופש הביטוי ולא הפרה
אור קרן  |  11/02/07 22:57
60
אריה אבנרי או "רוח גדולה" הוא מאחרוני המוהיקנים העיתונאים ל"ת
סערה גדולה  |  11/02/07 07:31
 
- בעיברית זה ניקרא "נואד נפוח" ומסריח ל"ת
אריה פלוץ אבנרי  |  11/02/07 23:47
 
- ניבולי פה מורידים מערכך, לא מערך מי שאתה מכפיש ל"ת
פילוסופיה בגרוש  |  12/02/07 15:26
61
אני נזכר בעיסוק האובססיבי של אברמוביץ בתקשורת בענייני מעריב עד כדי שלפיד קרא לו למשוך ידו מכך ל"ת
זכרון חתול  |  11/02/07 07:35
62
אנחנו במיעוט
אילתי1  |  11/02/07 08:04
 
- לא הבנת הגדולים לא מיתעסקים בז'ורה של תפירות, אבינרי שרוצה ליגדול כן מוכר נישמתו לשקרים,ע"מ לקבל
ימיןושמאל,רקחול בענייםוחול  |  11/02/07 23:45
 
- לצערנו, כל מילה שכתבת - אמת ל"ת
אזרחית  |  12/02/07 15:30
63
אבנרי,סיפר לנו פעם בטעות,על קשירת קשר בינו ובין ביבי הקרוק.
רגע,עם דודלי  |  11/02/07 08:17
 
- גם אני שמעתי מהברנד'ה דברים בגו ל"ת
מוכר עיתונים ישנים  |  11/02/07 23:39
 
- לא יכול להיות, הוא בתמונה איש חושב עמוק, וגם קיבל פרס על רדיפת אולמרט ל"ת
אגודת דורנר והג'ילדה  |  11/02/07 23:41
64
למי שלא רואה ממטר,ביבי נתניהו,הוא האתרוג של אבנרי.
אשרי המאמין  |  11/02/07 08:19
 
- וצריך להוסיף, זה בדוק--ביבי ניראה משתמש בדם ילדי סמולנים לפסח--האם נחשה? ל"ת
א מ רול  |  11/02/07 12:00
 
- פיתאום פיפי גיבור השמאל,כי הם מזהים שהוא שותף רצוי להורדת קדימה ל"ת
עניים להם ולא...  |  11/02/07 23:38
 
- חס וחלילה! אף אחד לא רוצה להוריד את קדימה !  ל"ת
זו הממשלה הטובה ביותר שהיתה לישראל מעולם !  |  12/02/07 15:28
65
עיתונאים מגוייסים לטובת השלטון
אוהדת  |  11/02/07 08:34
 
- האם את מפרדס חנה?
לאוהדת  |  11/02/07 14:57
66
אברמוביץ זבלה איכס
קוקו  |  11/02/07 10:37
 
- אברמוביץ-אדם רע.ולא נעים לחזות בו.
נכותו,אינה משפיעה...  |  11/02/07 16:07
 
- נכון!עד שאברמוביץ לא יודה שאריה הוא היחדי הישר,לא יסלח לו על שאינו כמו אריה הבריא שנכותו רק במצפון ל"ת
אריה הוא האלוהים,וקובע מה ישר  |  12/02/07 01:18
67
לא תצליחו לרתום את אומ"ץ או אבנרי לאג'נדה המטופשת שלכם ל"ת
לכל שונאי ביבי  |  11/02/07 11:25
68
יו"ר קק"ל הושמט מרשימת אבנרי
יורי  |  11/02/07 13:49
 
- יש לו עוד תיק
מכיר את שטנצלר  |  11/02/07 17:21
 
- שטנצלר = אכזבה
יצחק כגן  |  12/02/07 09:40
69
ובקיצור
מוקיהו  |  11/02/07 15:23
70
קרובי מחכה לתביעת דיבה
מוקיהו  |  11/02/07 15:36
 
- ואנחנו מחכים לתביעה נגד אומללרט ל"ת
לטובת המדינה והעם  |  11/02/07 22:50
71
ALL THE WAY TO ISRAEL'S END
HAND WASHES HAND  |  11/02/07 16:42
72
למה אריה משקר בעיניין בורובסקי?? זה לבד צריך ללמד מי מפעיליו ל"ת
קרובי מת להיתבע,שתצה האמת  |  12/02/07 01:29
73
פרס אגודת אריה לאריה מאריה בשיתוף הסוכנת מפעילת אריה ל"ת
דליה דורנר מטעם הג'לדה  |  12/02/07 01:31
74
עובדה שרק אריה נימצא ראוי לפרס אריה מאריה ל"ת
רק אריה לבדו מהטובים  |  12/02/07 01:32
75
אים תיתנו לי נקודת מישען ואתאמץ, ואעשה קקי ל"ת
אריסטו אריה באולימפוס לבדד ישכון  |  12/02/07 01:34
76
לדעתי התמונות מוכיחות בוודאות שאריה יותר יפה מכולם ל"ת
רק אריה לבדו ראוי לפרס אריה מאריה  |  12/02/07 01:36
 
- היופי? זה הייתרון שאתה רואה? תהיה בריא. ל"ת
גם כן תגובה......  |  12/02/07 15:47
77
הבנתם!לאיילה גיבורת תיקשורת,אסור לפרסם על בורובסקי שכיר הג'ילדה מפעילת אריה ל"ת
רק לאריה מותר,אצל האחרים זה טירור  |  12/02/07 01:42
78
מי שכותב על בעלי ברית של אריה מושחת ל"ת
איילה היזהרי מאריה בעל "אומץ" ומפעיליו בעליון  |  12/02/07 01:44
79
צריך "אומץ" ללכלך,וגם לפרנוסה, רק אריה קיבל פרס אריה מאריה ל"ת
רק אריה צועד ישר,כולם עקום  |  12/02/07 01:46
 
- החלף משקפיים, אתה לא רואה כלום ל"ת
דחוף  |  12/02/07 15:12
80
מעולה!אריה הוכיך שהוא המלך,אריה לשילטון, היידה שרה ל"ת
הייל אריה,הייל מיכה,היידה שרה,היידה פיפי  |  12/02/07 01:49
81
איך אריה מפרס אריה, עדין לחשין, זה מצריך בדיקת מי הם אדוניו ל"ת
אריה שותה שתן עליון  |  12/02/07 01:51
82
אברמוביץ פרשן מבריק וללא חת,אבל רק אריה ראוי לפרס אריה מאריה ל"ת
אין גדול מאריה אל הצדק והתפירה  |  12/02/07 01:53
83
אריה בו לעבוד עבורינו, נשלם יותר,וגם פרסים ל"ת
מתפרות רובינטקס  |  12/02/07 01:54
 
- אנא, שלחו לאבנרי הצעה כתובה ל"ת
ומפורטת. הוא בטח ישקול...  |  13/02/07 14:23
84
על ארבעה בנים דיברה...:אריה ואריה ואריה ואריה, רק אריה ראוי! ל"ת
אין עוד מלבד אריה  |  12/02/07 01:59
85
תמונת הקוף החושב עמוק ל"ת
רק אריה יכול  |  12/02/07 02:00
86
היצחקתני!עוד מתקופת השבועון "רימון"זה הישר שלכם?אבנרי היה עיתוני מטעם, מהנישתנה? ל"ת
ראה ווקיפידיה  |  12/02/07 03:15
 
- איך האתר נתן לאיזה חולה נפש להגיב ב-15 תגובות מטורפות זו אחרי זו ל"ת
קצת אחריות  |  12/02/07 15:01
 
- כתבתי למי שצריך שצריך להגיש על כך תלונה במשטרה, זה לא חולה נפש לדעתי ל"ת
עציונה  |  12/02/07 18:52
 
- אולי זה עוד אזרח שנעשה חולה מהמניפולציות של אריה על הציבור,מנסה להרוס את החלטת הבוחר למען אדוניו
קשה לכם לקבל ביקורת  |  22/02/07 05:49
87
חם, חם  ל"ת
זיו תמיר  |  12/02/07 10:33
88
חם, חם, מתחמם לוהט.
זיו תמיר  |  12/02/07 10:45
 
- תענוג לקרוא, מחמם את הלב אחרי דברי הבלע הללו...
אדרת  |  12/02/07 19:00
89
אבנרי, אתה מרגיז עד טירוף את המושחתים
לצערנו הם היום רבים ובכירים מתמיד  |  12/02/07 15:32
90
עלובי החיים
אזרח המדינה  |  12/02/07 17:35
 
- צודק ב-100% וכך אכן צריך להיות, אי אפשר להשאיר את הבמה למופרעים ל"ת
מה אתה אומר על כך?  |  12/02/07 18:46
91
אריה הכיש עתונאים מושחתים
הנחש  |  12/02/07 17:37
 
- ומיניין לך שזה לא דווקא אריה המושחת, והם קורבנות לקינאתו ולשונו הגסה ל"ת
זה הרבה יותר מתאים  |  22/02/07 20:47
92
לכנות את אריה אבנרי בשמות גנאי זו...
עציונה  |  12/02/07 18:29
 
- הגסות האגרסיביות הזילזול והאני המנופח של הדיקטטור הקטןאבנרי,בהחלט מצדיק אגרסיביות חוזרת ל"ת
שיטעם קצת בחזרה  |  22/02/07 05:37
93
אסור לאפשר ניצול הדמוקרטיה לחופש הביטוי, הביטויים שהשתמשו כאן גולשים...
שומרת חוק  |  12/02/07 19:58
 
- זה לא ניצול, זו הדמוקרטיה! כשאריה מדבר על אברומוביץ המלקק? ל"ת
הלבנת פניי המבקר בגסות,מיצווה עשה  |  22/02/07 05:34
94
אבנרי המשך להכות בהם
אזרח פשוט  |  12/02/07 23:09
95
אבנרי אל תרפה ל"ת
יודע דבר1  |  13/02/07 21:25
96
כל מילה זהב!! ל"ת
מיכל ג.  |  17/02/07 21:41
97
הכיצד אבנרי לא כותב מעולם על מעללי חונטת העליון, שמה הוא משרת אותם? ל"ת
תפס נישה של משת"פ עילית העליון  |  22/02/07 05:29
98
הכיצד אבנרי לא כותב מעולם על מעללי חונטת העליון, שמה הוא משרת אותם? ל"ת
תפס נישה של משת"פ עילית העליון  |  22/02/07 05:30
99
היתיחסות היתר שלאריה(בשמות בדויים)ואוהדיו,לביקורת מראה שהיא קולעת  ל"ת
חם,מיתחמם,בול  |  22/02/07 05:51
100
לדעתי,הכתבה של אסתי אהרונוביץ על אריה אבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
אני ואני ואני ואני ואנחנו   |  22/02/07 06:07
101
לדעתי,הכתבה של אסתי אהרונוביץ על אריה אבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
אבנרי על איציק:הנבלה הזאת פתאוםמשחקת לי אותה ישרה  |  22/02/07 06:08
102
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
אסתי:העמותה הקודמת שלך,עמותת אמיתי,נסגרה...  |  22/02/07 06:22
103
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
חובה ליקרא את אסתי  |  22/02/07 06:24
104
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
חובה ליקרא את אסתי  |  22/02/07 06:27
105
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
חובה ליקרא את אסתי  |  22/02/07 06:28
106
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
חובה ליקרא את אסתי  |  22/02/07 06:31
107
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
חובה ליקרא את אסתי(7)  |  22/02/07 06:34
108
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
חובה ליקרא את אסתי(9)  |  22/02/07 06:41
109
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
חובה ליקרא את אסתי(10)  |  22/02/07 06:52
 
- אסתי שותפה למושחת ביותר אולמרט!!!!
אריה שניפר  |  26/02/07 12:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
בשבוע בו חגגה הכנסת 58 שנות פעילות החליטה ועדת האתיקה שלא להעניש חבר כנסת על שקילל חבר כנסת אחר    וגם, מדוע הפסיק לאכול ח"כ אהרונוביץ'    ומה צריך לעשות על-מנת להבין את דברי הכלכלנים    המאה ועשרים [5]
ד"ר אברהם בן עזרא
לאור ההתנגדות הבלתי חוקית, המושתתת על הפעלת לחץ ועל איומים ישירים ו/או עקיפים בנקיטת פעולות טרור שיתרחשו היה והבנייה לא תיפסק לאלתר, חלה חובה ציבורית, קיומית, דמוקרטית, להמשיך בעבודות החפירה והבנייה
מתי טוכפלד
שרי שס השתכנעו לתמוך במינויו של פרידמן לשר משפטים אחרי ששמעו מיולי תמיר וממזוז על השינויים שהוא עומד לבצע בעליון    הרה-שאפל בממשלה מתברר כמהלך קטן ולא משמעותי    והעיקר שהשופטים מתחילים להביע את דעתם לא רק בין כתלי בית המשפט    אגם הברבורים
אלעזר לוין
שר האוצר לוי אשכול הדהים את הציבור והודיע על פיחות של 67%    שוטרים הוצבו ליד סניפי הבנקים    מס של 10% על מזומן    בנותיו של "מלך המשכנתאות" הפסידו - ואבא לא עזר
נסים ישעיהו
ויתרו במודע ובמכוון על הרוחניות    מטפחים בכל דרך את גוף (או שמא גופי) המדינה, ולא מבינים שגופים בלי נשמה הם פגרים מתים. לא מבינים שגוף מת, לא משנה כמה תטפח אותו, בסוף הוא יירקב ויסריח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il