X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההסתדרויות היהודיות עושות ככל יכולתן כדי לתחזק את הגי'האד, מתוך סכלות או תמימות
▪  ▪  ▪

מה המשותף לשביתה הדחויה של הסטודנטים, לשביתה במערכת החינוך ולהשבתה המתוכננת של המשק? בשלושת המקרים מדובר בדרישות שנראות על פניהן לגיטימיות. ההסתדרות הכללית דורשת שהמדינה תשלם את משכורותיהן המולנות של עובדי הרשויות המקומיות. הסטודנטים דורשים שכר לימוד מופחת ושוויוני. הסתדרות המורים תובעת את עלבונם של המורות והמורים ישראל ששכרם מינימום ויוקרתם עוד פחות. התקשורת החסודה מתגייסת לעזרת שלושת המאבקים, ומשתתפת בשירות הניתן לג'יהאד.
מה עניין הג'יהאד לכאן? ג'יהאד הוא ההתגייסות הכללית של הערבים למלחמה במדינה היהודית. מרבית הרשויות המלינות שכר עובדיהן הן ערביות. זאת מכיוון שרק חמש עד 20 אחוזים מן הגבייה מתבצעת בפועל, ושאר התקציב המנופח להעסקת אלפי אוכלי-חינם מגיע מן האוצר, רוצה לומר, משלם המיסים היהודי. כל עיכוב בהעברות יוצר מיד הלנת שכר, שכן הרשויות המקומיות הערביות משתפות פעולה עם סרבנות הגבייה, אחרי הכל, גם הן שותפות לג'יהאד.
כך גם באוניברסיטאות שם 20 אחוז מן הסטודנטים הינם ערבים אשר לא שירתו ברובם המכריע לא שירות צבאי ולא לאומי, שוב לפי רוח הג'יהאד. למרות שלא נתנו כתף בנטל הם דורשים שוויון בזכויות. במערכת החינוך חמישים אחוז מן הילדים מתחת לגיל 10 הינם חרדים וערבים. הריבוי הבלתי טבעי הערבי (ריבוי נשים והברחת פלשתינים) יוצר לחץ כלכלי עצום על מערכת החינוך, והמשאבים הנגזלים מן התקציב היהודי משמשים לחינוך לג'יהאד.
הגיעה העת שההסתדרויות היהודיות יפסיקו לשתף פעולה עם הג'יהאד שכל שאיפתו החלשה והשמדה של מדינת היהודים. אם עובדי הרשויות הערביות רוצים את משכורתם, שישתתפו בגבייה מן הציבור בתוכו הם חיים. אם הסטודנטים רוצים שכר לימוד שווה לכל נפש, יש להבדיל בין המושכים בעול (צבא, מילואים, ושירות לאומי) למשתמטים, יהודים וערבים כאחד. אם הערבים רוצים חינוך לג'יהאד, שיממנו אותו בעצמם.
היום שבו ימוסד הקשר ההדוק שבין חובות וזכויות הוא היום שבו לא תהיה עוד הלנת שכר עובדים. היום שבו יקבלו הסטודנטים המשרתים את המדינה את העידוד הכספי המגיע להם מכוח שירותם הוא יום הצדק. היום שבו תחדל מערכת החינוך היהודית לממן את התעצמות החינוך לרצח העם היהודי הוא יום תחילת הגאולה. היום שבו יבינו היהודים שהערבים מנצלים את תמימותם כדי להכות בהם הוא יום תחילת הניצחון. ואין כמו היום כדי להפסיק את השרות לג'יהאד.

חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  26/02/2007   |   עודכן:  26/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שביתות בשירות הג'יהאד
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
איפה
ע.ג1  |  26/02/07 09:29
 
- מעניין מה יש לך לומר לעצם הענין? ל"ת
מתעניין  |  26/02/07 19:50
2
יובל אתה חייב לעשות סלט מכל דבר?
אוהב סלט פירות   |  26/02/07 10:39
 
- כולנו אוהבים סלט
יובל ברנדשטטר  |  26/02/07 20:19
 
- יובל אתה רוכב על הגל ההסתה של...
אוהב סלט פירות  |  26/02/07 22:29
3
מסכים לכל מילה. מדינת אבסורד
לא יעזור  |  26/02/07 10:58
4
יש לתת הנחה משמעותית בשכ"ל רק לסטודנטים יוצאי צבא ושירות לאומי ל"ת
שמעון ש  |  26/02/07 11:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריק פורסטר
ב-22 בינואר דיווח אחד מכתבלבי רשת פוקס על גילוי "מדהים": שמו המלא של המועמד הוא לא סתם ברק אובמה, אלא ברק חוסיין אובמה. הוא רכש את חינוכו בבתי ספר מוסלמים, כולל מדרסה בג'אקארטה, ולמעשה הוא לא סתם מוסלמי, אלא מוסלמי ווהאבי, אותו זרם מוסלמי ממנו באו מתאבדי 9.11. הידיעה הועתקה מיד לאימייל שהציף את הרשת, ולמספר קטן של עיתונים שלא בדקו את המקור
ספי סגל
האם פיטר זיילר את שנדר מפני שגם הוא התקרנף או מפני שפחד לחקור את ארבל? כך או כך, אי אפשר להשתחרר מההרגשה שגם הוא שייך ל"קליקה" ולא לנו, האזרחים, כפי שהיה רוצה שנחשוב
יהונתן דחוח-הלוי
חלון הזדמנויות מדיני אינו קיים. בצד הפלשתיני אין פרטנר קביל. הפלשתינים, תוך איום באינתיפאדה שלישית, דורשים "אופק מדיני", שמשמעותו "כניעה ללא תנאי" לתנאיהם, ובראשם שיבת מיליוני הפליטים. מול "אופק מדיני" המבוסס על פשרה היסטורית יש להציג נכונות להסדר עם ויתורים כואבים. מול "אופק צבאי" ראוי להיערך לאופציה צבאית במה שעשוי להסתבר כמערכה המכריעה על הבית
רני ברוכשטיין
אומרים שעד גיל 40 כולם רוצים סכום חד פעמי בגיל פרישה, ומגיל 40 כולם רוצים לקבל פנסיה חודשית לכל החיים בגיל פרישה    אז מה יותר טוב?
ד"ר אברהם בן עזרא
המדינות החזקות בעולם שלהן יכולות צבאיות מתאימות צריכות להציל את העולם משואה גרעינית שעלולה להינקט בידי שלטון חסר אחריות ונטול רסן, כמו הממשל של אירן, המושתת על פנדמנטליזם פנאטי דתי קיצוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il