X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אבנרי, "מעקב צמוד"
אולמרט. שחיתות בלא הפסקה

מכתב פומבי אל ראש הממשלה, אהוד אולמרט
אהוד הלא נכבד,
איני יודע איך תסתיים "פרשת השבוע" החדשה שלך, הנוגעת לעשרות מינויים פסולים, "סידורים" בלתי-חוקיים למיניהם ו"טובות" רעות שנעשו בידיעתך המלאה במשרדים השונים שבהם שימשת כשר במרוצת השנים האחרונות.
כדרכך, הזדרזת לרחוץ את ידיך - המזוהמות מרוב עבירות - וטענת כי מינויים אלה התבצעו על-פי החוק וכי אם בכל זאת יתגלו חריגות, הן לא נעשו על דעתך. כמובן שגם המסמך שפירט בהרחבה את מעלליך לא נכתב מטעמך או באישורך, ולא דווח לך אודותיו: למעשה, לדבריך ראית אותו לראשונה כשערוץ 10 העביר לך עותק לשם קבלת תגובה.
בניגוד לרבים אחרים, ביניהם טובים והגונים, אני לא קונה את הסבריך בפרשה החדשה ולא יכול לייחס לך תום לב. אישיות ממלכתית רמת דרג הסבירה לי באחרונה כי לאורך הקריירה הציבורית שלך, לא עשית דבר וחצי דבר ללא ציפייה לקבלת תמורה גלויה או סמויה בעדו. גם מעשי החסד המדומים שלך תוגמלו; ובמנהרת השחיתות הארוכה, החשוכה והפתלתלה שחצבת עדיין לא ניתן לזהות אור של חפות וניקיון כפיים.
כבר מזמן שמתי לב לעובדה מאלפת: בדרך כלל אינך נוהג לחתום על מסמכים רשמיים בנושאים שעלולים לסבך אותך, וזאת מתוך ראיית הנולד, וכדי לטשטש עקבות בעת הצורך. בכך אתה הולך בדרכם של כמה אישי ציבור שנויים במחלוקת שנקטו בטקטיקה זו כדי לגונן על עצמם. חלק מהם מוכרים לי היטב: חבר הכנסת המנוח אברהם שפירא, שאת מעלליו פירטתי בספרי "הגביר"; איש העסקים שמואל פלאטו-שרון, שהיה לי הכבוד המפוקפק לחשוף לראשונה את עובדת הימצאותו בארץ, בתקופה שבה עדיין חי במסתור; אלי לנדאו, ראש עיריית הרצליה לשעבר, שבעקבות סדרת כתבות שפרסמתי בידיעות אחרונות הועמד לדין פלילי בפרשת הקומבינה במרינה, ולצערי זוכה מחמת הספק; ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, שבמחיצתו עבדתי שנים רבות מדי.
מזה שני תריסרי שנים אני עוקב אחר התנהלותך המושחתת, ועדיין אינני מתעייף. אני עושה זאת לא בגלל אובססיה כלפיך ולא מתוך עקשנות עיוורת, אלא משום שאני מאמין באמת ובתמים כי אנשים נטולי יושר אישי ויושר ציבורי אינם ראויים לכהן כשליחי הציבור.
אם אתה סבור שתצא מהפרשה הזו ללא רבב - מה שיעודד את עדת חסידיך בתקשורת להוסיף ולטעון שרודפים אותך בלי סיבה - יש לי חדשות לא ממש מעודדות עבורך: שמחתך מוקדמת מדי. מחכות לך "פרשות שבועיות" נוספות: חלקן מצויות עתה בטיפול עמותת אומ"ץ, וחלקן מטופלות על-ידי גורמים אחרים. העננים השחורים ההולכים ומתקבצים מעל לראשך כה רבים, עד שלמעשה אינני יודע כיצד תוכל להתפנות לנהל את ענייניה הסבוכים של המדינה.
באופק הולכת וקרבה סערה עזה: בעוד זמן קצר ינועו גלגלי חקירת המשטרה בפרשות השחיתות של שר האוצר, אברהם הירשזון, קצין המבצעים שלך, חברך האישי הקרוב ושותפך לדרך ולעסקים סמויים, מניבי הון. בפרשה זו ייחשפו עבירות חמורות שביצע לכאורה הירשזון בתקופה שבה עמד בראש הסתדרות העובדים הלאומית וקופת חולים לאומית, המסונפת אליה, וגם כאלה שבהן היה מעורב מתוקף היותו ראש פרויקט מצעד החיים.
הבדיקה המקיפה שנערכת מזה זמן במשרד מבקר המדינה על-אודות מעלליו של הירשזון, כמו גם החקירה שעורכת המשטרה, העלו עד כה ממצאים שבהחלט צריכים להדאיג אותך, אהוד. הראיות נגד הירשזון חותכות, ואינני שולל את האפשרות שכאשר הוא יבין את חומרת מצבו, הוא יבחר לגרור אותך איתו אל המצולות ויחלוק עם חוקריו מידע על מעלליכם המשותפים, ובכלל זה על חשבונות בנק סמויים בחו"ל. אם ינהג כך, יהיה בכך משום צדק אירוני, שהרי אתה עצמך - בראשית שנות התשעים, כשנחשדת בפלילים בפרשת חשבוניות המס הכוזבות של הליכוד, בעת שכיהנת כגזבר המפלגה - פנית אל ראש הממשלה דאז, יצחק שמיר, ואל שר הביטחון דאז, משה ארנס, ואיימת שאם לא יחלצו אותך מן הבוץ, תדאג לסבך אותם בפרשה. על דאטפת אטפוך.
פרשות השחיתות של הירשזון חוזרות אליך כבומרנג, שהרי אתה התעקשת למנותו לשר האוצר בממשלתך. הפקרת את ביטחון מדינה בידיו הלא-מנוסות של עמיר פרץ, מנהיג לעומתי של ועדי עובדים, רק כדי שתוכל להמשיך ולשלוט במשרד האוצר, ובעיקר כדי שתוכל להיטיב עם אילי הון מקומיים וזרים, שחלקם היו לקוחותיך בעבר, כשכיהנת כפרקליט פרטי (גם בעת שכבר שימשת כחבר-כנסת), וחלקם יהיו מן הסתם לקוחותיך בעתיד. לשם הסוואה, אתה מסווג אותם כ"חברים אישיים" שלך, מתוך ידיעה שהחוק הישראלי נוהג בסלחנות בנוגע למתנות שניתנות לאישי ציבור על-ידי "חברים", אפילו אם הם מדומים. מאות העטים הנובעים היקרים שקיבלת כמתנות מאילי הון (שלחלקם סידרת הטבות מכספי הקופה הציבורית) הם עדות חותכת לכך.
כזכור לך, עמותת אומ"ץ פנתה בשעתו אל היועץ המשפטי לממשלה בדרישה להעמידך לדין בפרשה זו, באשמת קבלת שוחד, אבל מני מזוז החליט לא להגיש נגדך כתב אישום. דומה שמזוז עדיין ירא למצות איתך את הדין, אולי מתוך חשש שנפילת הממשלה - צעד בלתי-נמנע אם וכאשר ייפתחו נגדך הליכים פליליים - תיצור מציאות של רפיסות שלטונית; אך במוקדם או במאוחר, מזוז יבין שאין לו ברירה: אם הוא רוצה לחסל אחת ולתמיד את השחיתות השלטונית - שאתה הבאת אותה לשיאים שליליים חדשים - יהיה עליו לנקוט בקו של "ייקוב הדין את הממשלה".
במקביל, המשטרה עדיין חוקרת ממצאים חמורים שהעביר אליה מבקר המדינה על-אודות קשריך המיוחדים עם שותפך לשעבר במשרד הפרקליטים, עו"ד אורי מסר. בשלב הזה, החקירה מתמקדת בהטבות שהענקת ללקוחות של עו"ד מסר בעת שהיית ממונה, מתוקף תפקידיך המיניסטריאליים, על מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת ועל מנהל מקרקעי ישראל.
בשעתו הגישה עמותת אומ"ץ תלונה במשטרה שבמרכזה דרישה לחקור את פרשת רכישת קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים על-ידי גאידמק, עיסקה שנערכה בחסותך: אתה שכנעת אותו לרכוש את הקבוצה, ואתה דאגת לצרף לעסקה את עו"ד מסר, שקיבל שכר טירחה גבוה על מעורבותו בה. אני יודע היטב מדוע עשית זאת, ואני מניח שגם המשטרה תחבר אחד ועוד אחד.
ואם בגאידמק עסקינן, גם מכיוונו צפויות לך צרות צרורות. השבוע הוא נחקר ארוכות במשטרה בחשד שהעניק כרטיסי מנוי למשחקי בית"ר ירושלים, כמתנת-שוחד, לשולה זקן, מנהלת לשכתך המושעית (שחסרה לך כעת לצורך עשיית קומבינות ולהפעלת חוקרים פרטיים ועיתונאים מסוגה של איילה חסון נגד אוכפי חוק מסוגו של ניצב (בדימ.) יעקב בורובסקי. כמו במקרה של הירשזון, גם בפרשה זו עליך לשלב אצבעותיך בתפילה שזקן לא תפתח את פיה ותפליל אותך בחקירתה. לעת עתה היא עדיין משחקת את הקדושה המעונה ונהנית לספר שאתה מצלצל אליה לעיתים מזומנות כדי לעודדה; אך מי יודע, אולי במוקדם או במאוחר היא תשנה את קו ההגנה שלה ו"תזמר" עליך. ומי יודע, אולי החקירה המתארכת-מדי בפרשת רשות המיסים תחשוף שאתה עצמך היית מעורב בה באופן זה או אחר.
גאידמק עצמו כועס עליך מאוד. ראשית, עד כה לא טרחת להגיב על המכתב הפומבי ששיגר אליך באחרונה באמצעות מודעות מאירות עיניים בעיתונות, מודעות שבהן ביקש שתתערב ותשים קץ למסע הרדיפה שכביכול מנהל נגדו ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דינינו. שנית, גאידמק סבור ש"עבדו עליו" בעסקת רכישת מגרש האימונים של בית"ר בשכונת בית-וגן בירושלים: למיטב הבנתו והכרתו, בהסתמך על הבטחות שקיבל, המגרש (שתמורתו שילם סכום נכבד) מיועד לאכלס בעתיד בנייני מגורים. עכשיו מתברר שמנהל מקרקעי ישראל מערים עליו קשיים בנדון, והאוליגרך זועם. זה צריך להדאיג אותך, כי גאידמק - כפי שכבר הוכח - לא עושה חשבון לאף אחד. הוא אינו נמנה עם אלה שסולחים ושוכחים, בעיקר לא לאלה שמסדרים אותו או מנצלים אותו.
קרבתו של גאידמק למנהיג הליכוד, שנוא נפשך בנימין נתניהו, אינה מבשרת לך טובות, למרות שבשלב זה נתניהו נוהג כלפי ממשלתך, וכלפיך אישית, בממלכתיות מוגזמת - ועלול לשלם על כך מחיר. דומה שבימים טרופים ומטורפים אלה, היה עליו לנהוג כמנהיג אופוזיציה אמיתי: להתייצב בדוכן הנואמים בכנסת, להפנות כלפיך אצבע מאשימה ולהציגך כראש ממשלה מושחת ומשחית; אך נתניהו, מה לעשות, מעדיף להשקיע את מירב מרצו בבלוג שלו באינטרנט ובצירופו המשמח ל"שולחן החכמים" של ימי שישי במסעדת הנהנתנות התל אביבית רפאל, שבראשו יושב אליעזר ז'ורבין, הפרסומאי הוותיק. מן הסתם, הוא יתעשת - אולי מאוחר מדי - כשיתפתח העימות הבלתי נמנע בין גאידמק לבין מקורבו לשעבר של נתניהו, השר אביגדור ליברמן.
אהוד, הקומבינה שעשית בשעתו עם ליברמן - צירופו האלטרואיסטי לממשלה כדי להציל את עם ישראל מהאיום הגרעיני האירני - נחשפה השבוע במלוא ערוותה האקדמית המפוקפקת של חברת הכנסת הנכבדת אסתרינה טרטמן ("טרטרינה", בלשונו המושחזת של חבר הכנסת מיכאל איתן). בניגוד למצג השווא שרקמתם בשעתו, ליברמן לא בא לממשלה בלי דרישות לתיקים נוספים: היה לך הסכם סמוי בעל פה עימו, לפיו מפלגת ישראל ביתנו תקבל בשלב כזה או אחר שני כיסאות נוספים בממשלה, ובנוסף את ראשות ועדת הכספים. למרבה הצער, לשקרים שלך ושל ליברמן אין לא רגליים ולא ידיים.
לליברמן ולך מכנה משותף רחב: כמוך, גם הוא נקלע למבוי פוליטי סתום ונתגלה בימים אלה כלא יותר מאשר דיקטטור פוליטי עלוב, שבגד בחבריו במחנה הימין עבור תיק בממשלה; וכמוך, מצפה לו חקירה לא נעימה במשטרה, בעקבות גילויים חדשים בפרשות השחיתות המסועפות שלו. הציר המרכזי בחקירה הוא איל ההון היהודי-אוסטרי מרטין שלאף, אשר "כיכב" בחקירות משפחת שרון; ואיך לא, הוא גם חבר אישי שלך.
וחשוב מכל: בהחלט עליך להיות מודאג מכך שיותר ויותר נדונה בתקשורת ובשיח ציבורי השאלה איך הפכת - במהלך שנות שירותך הציבורי כחבר-כנסת, ראש-עיריה, שר וראש הממשלה - מעורך-דין דלפון למיליונר כבד שנכסיו הפיננסיים הגלויים והסמויים מוערכים במיליוני דולרים. לרשויות אכיפת החוק אומנם אין מידע מוצק בנושא, אך אני מתכוון לסייע להם לפתור את התעלומה הזו. משום מה, אני אופטימי: כפי שסוף גנב לתלייה, כך סוף ראש ממשלה מושחת להדחה. על כן, אני חוזר ומציע לך את שהצעתי לך בעבר הלא-רחוק: פרוש מיד מתפקידך ומהחיים הציבוריים; בדרך זו, אולי תיחלץ בעונש קל יותר אם וכאשר יבשילו החקירות הנוכחיות ואלה שבדרך לכדי כתבי אישום נגדך.
התחכום, העורמה, המניפולציות, השקרים והדחות העדים לא יועילו לך הפעם. נפשם של אזרחי ישראל נקעה ממך. הודות לקומץ אנשים, ואני ביניהם, המתריעים מזה שנים בשער, חדרה להכרת הציבור התובנה שאתה מושחת ללא תקנה. התפטר מיד: למענך - ובעיקר למעננו.

תאריך:  03/03/2007   |   עודכן:  03/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריה אבנרי / Arie Avneri
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט המושחת, נמאסת!
תגובות  [ 83 ] מוצגות  [ 76 ]  כתוב תגובה 
1
אז נקבל את ברק וזכות השתיקה שלו
או את ביבי וחבריו ?  |  3/03/07 09:34
 
- לא חמודי-ביבי עדיף עשרות מונים על הבואש כעת בראש ל"ת
א מ רול  |  3/03/07 10:21
 
- ביבי לא מושחת! מנסים להשחיר אותו לא במיקרה
דורון סער  |  3/03/07 10:45
 
- אם ביבי הוא "אדם ערכי" ......
אז אולמרט "צדיק"  |  3/03/07 11:39
 
- תבדוק את הידע שלך
אדם חושב  |  3/03/07 12:06
2
אולמרט אטום. הוא לא מבין שהוא מאוס על כולם
אורי ב.  |  3/03/07 09:47
3
אבנרי מדבר על מושחתים בעוד הוא עצמו חלק ממערכת מושחתת. שימו לב שלעולם אינו ל"ת
מדבר על שחיתות מערכת המשפט - וזו המסוכנת ביותר  |  3/03/07 09:54
 
- אתה טועה וןמטעה את הרבים
דובר אומ"ץ   |  3/03/07 13:40
 
- אאכן דברים כדורבנות - כל יום אנו קוראים על חקירות במערכת המשפט ל"ת
ובפרקליטות הודות לפעילות אנשי אומ"ץ - חבורת שקרנים ורמאים  |  3/03/07 23:22
 
- אם אומ"ץ כדבריך טיפלה בשופטים עליונים ביניש ארבל וכו'
האם תוכל לפרט?  |  4/03/07 07:17
4
אולמרט מדינת ישראל היא אני
אורניה  |  3/03/07 09:59
5
אולמרט רוצה להשתלט על וינוגרד
אזרח המדינה  |  3/03/07 10:00
6
הצילונו מן האולמרט הזה!!!!!!
רמת אפעל.מתנחלת.  |  3/03/07 10:00
7
חוצפה
אזרח מודאג  |  3/03/07 10:07
8
אבנרי
zni vzhi  |  3/03/07 10:13
9
זהו רק קצה הקרחון
שולה. ז.  |  3/03/07 10:21
10
לכל מי שחוששים מהיום שאחרי
יעקב העוקב  |  3/03/07 10:50
 
- מי שחבוא אחרי הוא נתניהו איש מוכשר בעל תעודות
דודו גרין  |  3/03/07 11:14
11
"ובכלל זה על חשבונות בנק סמויים בחו"ל"
ג.ר.  |  3/03/07 11:07
12
חברי הכנסת נותנים הכשר לאולמרט
אורי נאור  |  3/03/07 11:09
13
ליעקב העוקב ולכולנו שעושים מעל ומעבר
אורי שהם  |  3/03/07 11:16
14
אבנרי, אל תפסיק
עצוב  |  3/03/07 11:19
15
דברים נכונים אבל ההיתי מוסיף לנמען את מר מני מזוז ומהסיבה הבאה:
פטריוטישראלי  |  3/03/07 11:27
16
לכל משמיצי נתניהו כמה נקודות:
שילה גנות  |  3/03/07 11:28
 
- אחלה
עמיקם הר ציון  |  3/03/07 13:56
 
- שכבות העוני מודות לנתניהו
על שהגדיל אותן  |  3/03/07 14:11
17
ראש הממשלה מושחת
שם  |  3/03/07 11:56
18
לפטריוטהישראלי
גם אני פטריוט  |  3/03/07 11:58
19
להשתמש בדמוקרטיה
שול באמצע  |  3/03/07 12:01
20
לכל ח"כ שנותרה לו אחריות ציבורית: פעל להפלת הממשלה !!!
אחריות עם ישראל על ראשך !!!  |  3/03/07 12:09
 
- המפתח בידי הכנסת !
א.ל. רמת-גן  |  3/03/07 13:54
21
אבנרי - מהעתונאים הבודדים שרואים את התמונה ולא חוששים לכתוב אודותיה  ל"ת
כן ירבו  |  3/03/07 12:17
22
עצה לאומ"ץ
א..ל.. רמת-גן  |  3/03/07 13:31
23
פרשת השבוע: מה, שוב אלמרט...?
כוכב"י  |  3/03/07 13:51
 
- תלונה נגד הולנדר
דובר אומ"ץ  |  3/03/07 14:12
24
מאמר ריק מתוכן, אופייני לאבנרי
משה, עורך-דין  |  3/03/07 14:25
 
- בפעם הבאה אולי האתר יבקש את רשותך לפרסם
משה עו"ד פטפטן  |  3/03/07 15:14
 
- מסכים איתך, משה
לא עורך דין  |  3/03/07 22:09
25
ביקורת שגויה
אזרח פשוט  |  3/03/07 14:46
 
- תשובה לאזרח הפשוט
משה, עורך-דין  |  3/03/07 16:02
 
- אתה לא עו"ד אלא טרחן
אורי יצחק  |  3/03/07 17:55
26
אהוד מושחתאולמרט וכי יש גרוע ממנו,,?האיש מליונר, ממה,,ממשכורת ,,,? ל"ת
בצלאל  |  3/03/07 14:54
27
להפיל את הממשלה באמצעות דמוקראטיה!!! ל"ת
אזרח ברעידת אדמה  |  3/03/07 15:20
28
הצילונו מן האולמרט הזה!!!!!!
רמת אפעל.מתנחלת.  |  3/03/07 15:28
29
אריה מאמר מצויין אבל אתה ואני ולא מעט גולשים יודעים שהוא...
טוהרת המידות  |  3/03/07 16:37
30
ALL-MARTקניון השחיתות
אתי ל"א  |  3/03/07 17:33
31
אבנרי שכחת את תל אביב
ואלי  |  3/03/07 18:37
32
כול כול הכבוד לכותב, יישר כוח. ל"ת
ZU  |  3/03/07 18:44
33
אריה אבנרי לא די במאמרים חייבים לצאת לרחובות ולהעיף את אולמרט ויתר המושחתים  ל"ת
ציקו  |  3/03/07 19:04
34
לקום על הבסטיליה ולהעיף את אולמרט ה 16 ל"ת
המאבחן  |  3/03/07 19:37
35
לאריה אבנרי. ישר כוח! אתה עושה מלאכת קודש בחשיפה ורדיפת המושחת והמשחית אולמרט ! ל"ת
אזרח מותש  |  3/03/07 20:00
36
רהוה"מ החליט להרוס את ההגינות...
הצופה  |  3/03/07 20:57
37
יש צורך לארגן הפגנות נגד כל מה שקורה במדינה הזאת ל"ת
הגענו לשלב גבוה מידי  |  3/03/07 21:00
38
אריה אבנרי איפה היית לפני הבחירות?
עינת ל.  |  3/03/07 22:16
39
אבינרי והעדר
הרועה  |  3/03/07 22:33
 
- הרועה, אתה במיעוט מבוטל בעדר כאן
משה, עורך-דין  |  4/03/07 00:24
 
- לרועה שאינו רואה נמאס מהמושחתים ימיו של אולמרט בשלטון ספורים  ל"ת
מיקי.ט  |  4/03/07 09:29
40
מזוז-נושא העט- מתנה .זיכוי עצמי.
חן.  |  3/03/07 22:44
41
כדאי לבדוק איך התנהל מינוי הרשפ"ת
אלכס לוין  |  3/03/07 22:47
42
מי שמונתה לתפקיד היא בינה בר-און מנכ"לית הרשפ"ת
אלכס לוין  |  3/03/07 22:54
 
- מסור מידע נוסף
דובר אומ"ץ.  |  4/03/07 07:45
43
שחיתות בצמרת
אניפורים  |  3/03/07 23:03
44
אמירות תמוהות
ג. אביבי  |  3/03/07 23:16
45
בדיחה לפורים. הולנדר ואולמרט.
חיימון.  |  4/03/07 00:02
 
- אנו מחכים לתלונות
דובר אומ"ץ   |  4/03/07 00:20
46
ביבי לא מושחת. אולמרט - אבי אבות המושחתים. ישר כוחך אריה אבנרי. ל"ת
ניקיי  |  4/03/07 01:54
47
למה אתם נטפלים רק לאולמרט? יש עוד אוליגרכים
האם ישנם עוד אנשים  |  4/03/07 02:02
48
רוצים מנהיג ישר? רק פייגלין !
יהודה לוריאן  |  4/03/07 02:37
49
מדוע אבנרי שותק בשחיתויות של בית המשפט העליון?
דגנית  |  4/03/07 07:24
50
אשלח היום את המידע ל"ת
אלכס לוין  |  4/03/07 08:22
51
במה אולמרט מושחת?במעשה חסד?בעזרה של גרושים לדלת העם
איפה העזרה במילייאדים של מפאי לקיבוציה אירגוניה  |  4/03/07 08:55
52
איפה היה אבנרי? ל-38
קורא  |  4/03/07 09:17
53
מצחיק שפריצי במאמרו כאןטוען שההיתרכזות בשחיתויות בסיגנון "כרטיסי ההנחה של זקן"מכוונות ע"מ  ל"ת
להסתיר שחיתות במערכת אכיפת החוק,תיתעוררו ותבינו מי זה אבנרי, נבל שבנבלים  |  4/03/07 10:17
 
- אפס שכמוך
שומר חוק  |  4/03/07 12:13
54
האם אומ"ץ חוקרת ברצינות את עניין 17 הדירות היוקרתיות של אהרן ברק והקשר לכונס הנכסים?? ל"ת
פנחס  |  4/03/07 11:13
55
אולמרט פושע עם תיק פלילי
אני גביש  |  27/08/22 09:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה שהרבני
מצאתי משהו טוב שיש בכדורגל ואין בפוליטיקה: בכדורגל משלמים מחיר! מאמן שנכשל נשלח הביתה ולפעמים גם לפני    בפוליטיקה, כמו פוליטיקה, הכל הפוך
רונן ליבוביץ
ח"כ טרטמן אינה מבינה על מה כל המהומה ובטוחה כי בתקשורת מנפחים את הסיפור    במקביל, שבוע לא קל עבר על אביגדור ליברמן, אך גם בשבוע כזה השכיל יו"ר ישראל ביתנו שלא לבטל פגישה עם הכתבים הפרלמנטאריים שנקבעה מבעוד מועד    וגם: על החיבוק החם בין פרץ ונתניהו, הצעת החוק שתמנע כניסת ילדים לאתרים למבוגרים וההפתעה שהכינו העוזרים הפרלמנטאריים לילדי שדרות    המאה ועשרים
שרי קרוכמל
המיילדת שרי קרוכמל מביאה תובנות מהמפגשים של זוגות לאחר לידה במרכז "אמא אדמה"    האם "גברים ממאדים נשים מנגה" גם בלידה?
איילת פישביין
חשיפת התערבותו של יועץ אולמרט לטובת איש מרכז ליכוד הגיעה לאלימות    מעקב: אלימות עקב חשיפת Nfc
איילת פישביין
האיום הכי רציני על שלטון חולדאי בתל אביב הם הכלבים    אולי משום כך הוא דואג שדיוקנו יתנוסס על גבי הרשיונות שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il