X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא חשוב אם אולמרט יופלל, מה שברור שנראה אותו ואת שליחיו מתפלפלים, ביודעם יותר ויותר שאפילו תפילה כבר לא תעזור
▪  ▪  ▪

דעות רבות רואים כאן באתר. כן, יש אנשים רבים, ישרים וטהורים, הסוברים כי ההחלטה על טוהר מעשיו של ראש הממשלה תלויה בהחלטת ועדה כלשהי, או בהחלטת היועץ המשפטי לממשלה.
אין מדובר באנשים רעים, אלא באנשים אשר מנגנון מאוד מאוד משומן, הממומן בפועל מכיסם, גונב את דעתם. מה זה גונב, שודד אותה לאור היום.
1) עסקים קטנים וכסף גדול - פרשת מינויים פוליטיים, כולל זוגתו של השר אברהם הירשזון, ושל חברי מרכז ליכוד, אותו מרכז אשר אולמרט וחבריו כה שמחו להוקיע על-מנת לקבל את המנדטים מהציבור. משום מה, נציבות שירות המדינה לא מפעילה את סעיף החוק המאפשר השבה לקופת המדינה של כל המשכורות שקיבלו אותם ממונים.
2) מרכז ההשקעות - רבים יודעים כי בארצנו הקטנטונת, יש כסף רב הזורם לתעשיה, באמצעות תקציבים מתקציבים שונים. תקציבים אלה יצרו תעשיה בפני עצמה של מאכערים, גורמי ביניים, המתמחים בהגשת בקשות, יודעים איך לנסח את התוכניות העסקיות, מכירים את ה"שיטות" להביא את הכסף. אך מה לעשות, ליזמים בשלב זה של חייהם העסקיים אין בד"כ גרוש על התחת, ואין באפשרותם לממן את ה"ייעוץ". אך כאשר מדובר בכסף גדול כל כך, ייקחו בדרך כלל המאכערים סיכון, ויחתכו נתח רציני מכספי התמיכה היה ויגיעו, ואם אין כספי תמיכה אז הם יוצאים בלא כלום, או בסכום קטן לכיסוי ההוצאות הישירות.
ועכשיו תניחו לרגע שה"מאכער" היה שותפו של השר, והשר לא רק שאינו זהיר אלא הופך שולחנות על-מנת לקדם את התמיכה, אז כמה היה לנו שם 10 מיליון דולר? וכמה עו"ד מסר חתך? מיליון? שניים? ומי הביא לו את זה? סבתא שלי?
3) הבית בכרמיה - כן שוחד לא שוחד, בואו ננתח את המקרה. יש בית בירושלים אשר אין לו ערך ממשי כי הבית נועד לשימור. שינוי ייעוד של הבית והפיכתו לבית מגורים, מעלה מאוד מאוד את ערכו של הבית, ודווקא מכל 7 מיליון תושבי ישראל, דווקא ראש העיריה לשעבר הוא זה שקונה את הבית במקביל לשינוי הייעוד. תוסיפו על זה קצת פלפל ממכתבו של המבקר ליועץ על כי פקידי העיריה סתרו את עצמם ואיש את רעהו בעדויות, כי אין כמעט מסמכים על תהליך שינוי הייעוד, כי הקלטות שביצע אולמרט בחקירתו בשני טייפ-רקורדרים לא הצליחו, ושאולמרט לא ניצל את זכותו (וחובתו) להתייחס לדברי הביקורת, אז מה חסר לנו?
4) גניבת הדעת - גניבת דעת במאה העשרים-ואחת מחייבת המון השקעה, והמון תעוזה. באחד מימי המלחמה הראשונים מינה אהוד אולמרט את טומי לפיד לתפקיד יו"ר מועצת יד-ושם, טרם המינוי, וביתר שאת אחריו, יושב טומי לפיד שבוע שבוע בטלוויזיה, ולפני כמה זמן גם ברדיו, ולאחרונה גם על דפי מעריב, ומגן על כל שטיקיו של ראש הממשלה. איש הנושא תפקיד ממלכתי מאוד מאוד משמעותי, המשמש בפועל כשופרו של ראש הממשלה, תוך שהוא מזנה השרות הציבורי המדינה, ותוך שהוא מזנה את מקצוע העיתונות. טומי לפיד הוא בוטה אבל יש בבוטות הזו גם אלמנט של ספונטאניות ויושר, הוא שקוף, אך יש כמוהו במדיה הישראלית, עיתונאים כחול אשר על שפת הים, המהווים חלק מאותה מכונה משומנת של גניבת דעת סיטונאית וממוקדת, ואשר מסתתרים מאחורי סינרו המצטמק והולך של ראש הממשלה.
5) ועדת וינוגרד - הוא לא רצה ועדה ממלכתית, אז אין ועדה ממלכתית, הוא רצה ועדה ממשלתית, קיבל ועדה ממשלתית, ומכל פינה אנו שומעים על הצוותים שגייס ראש הממשלה על-מנת שגם בעניין שכל כך חשוב לעתידנו, ולעתיד ילדינו, להמשיך ולגנוב את דעת הציבור, ממש כפי שהוא עושה, משחר נעוריו בפוליטיקה הישראלית.
ולכן אין זה כלל חשוב מה יגיד ראש הממשלה, מה יגידו עוזריו אשר ודאי מקבלים שכר לעמלם, לא חשוב מה יאמרו שמעון שיפר, דן מרגלית, טומי לפיד, דנקנר, לפיד ודומיהם.
חשוב מה יאמרו פנחס, ומשה עו"ד, ונחום שחף, ויגאל כהן, ועו"ד גולדבלט, ועו"ד יראון, וט.ג.ם, וטהורת המידות, ויותם, והניה - ועוד רבים אחרים, בני ישראל, אשר חלקם מולך שולל על-ידי ממשלה כושלת ותאבת בצע.
ובכלל לא חשוב אם אולמרט יופלל. מה שברור שנראה אותו ואת שליחיו מתפלפלים, ביודעם יותר ויותר שאפילו תפילה כבר לא תעזור.

תאריך:  30/04/2007   |   עודכן:  03/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתפלפל? מופלל? מתפלל?
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
אפרי כתבה מעולה נכונה ואמיתית
טוהרת המידות  |  30/04/07 16:51
 
- עצם המחשבה שאי אפשר
א.ה.  |  30/04/07 23:24
 
- טיעון עלוב ולא משכנע, מקנא
אחד שמבין משהו  |  1/05/07 06:43
2
כול המנהגים פועלים באותה שיטה!
כרמיאלי  |  30/04/07 16:55
3
תיקון: מגעיל כהן שייך לקבוצה 1 ל"ת
חץ  |  30/04/07 18:21
 
- אתה יודע למה מביאה שנאת חינם?
א.ה.  |  30/04/07 19:04
 
- אפרי אתה מתמם
duducohn  |  1/05/07 03:51
 
- לסיום פרק יגאל
א.ה.  |  1/05/07 07:17
4
לא כתבת על ארקדי אז הנה
אלחנדרו ברנרד  |  30/04/07 18:53
5
ממשלת אולמרט העלובה
אפרי הלפרין  |  30/04/07 19:50
6
ומשפט אחד לאיזון
אפרי הלפרין  |  30/04/07 20:11
7
מכירת הבית בכ"ט בנובמבר
לא פחות מוזרה  |  1/05/07 00:37
 
- חמור ביותר ל"ת
אחד מהעם  |  1/05/07 10:16
 
- שמאית מטעם משרד המבקר
א.ה.  |  1/05/07 11:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
הערב יפורסם דוח הביניים של ועדת וינוגרד    ההימור הגדול של אולמרט הצליח, כנראה    דוח הביניים - סבור רון בן-ישי - עלול להפוך למסמך העיקרי שאליו יתייחס הציבור, והדוח המלא לא יזכה לתשומת-הלב - למרות שיעסוק בעיקר
עו"ד דב אבן אור
על-רקע מאמרו של יוסי שריד: עמים חופשיים בארצם (הארץ 23.04.07)
צבי גיל
הדור הצעיר בארץ אינו נמשך להתנהגות מופקרת או לנורמות פסולות. הוא בורח מפני מציאות עגומה, מפני מרמה וכחש, מפני צביעות ואנוכיות, מעוני ומצוקה. תנו לו משימה חיובית, תנו לו השראה, תנו לו דוגמה, תנו לו אפשרות והוא יחזיר אותן מנה אחת שבעתיים
יהונתן דחוח-הלוי
בשבת בבוקר סיכל כוח צה"ל פעילות חבלנית לאורך הגדר    סקירת התגובות של אבו-מאזן, החמאס והפתח מראים כי התפיסה ברש"פ היא שפעילות טרור היא לגיטימית, פעילות סיכול היא פשע והפירוש של המילה תהדיאה הוא המשך הלחימה בישראל
מוטי פלד
התבוננתי מהצד ונזכרתי: לפני עשרות שנים, מיד לאחר סיום מלחמת יום כיפור, כאשר עדיין לא יבשו דמעות האבלים על ההרוגים הרבים, לא חזרו לעצמם אלפי חיילים שחוו מלחמה קשה, פצועים פיזית ונפשית ממלחמת הישרדות, התייצב קצין צעיר להפגנת יחיד מול כנסת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il