X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפני המונים משולהבים, ביום ההילולה לאדמו"ר מן הכיכר, הסית בנו את ההמונים נגד מערכת המשפט
▪  ▪  ▪

במוצאי שבת, התקיים שוב, כמדי שנה, ביום 14 לנובמבר, הטקס המרכזי של הדת שיצרה הכת הניאו-ליברלית של הזויי השמאל החילוני, אשר אימצה את הרצח הנתעב של יצחק רבין לפני 12 שנים, כסמל פולחני.
גם אדם בעל יכולת זכירה בינונית מסוגל לזכור כיצד ביזו אנשי השמאל את רבין בעודו בחיים. בשבילם הוא היה ימני מדי. ומי שבכל זאת שכח, יכול לעלעל בדפי העיתונים מאז כדי לראות כיצד לעגו וביזו, גם משמאל, את ה"שיכור" וכיצד גינו את קשרי משפחתו עם אילי הון ואת תאוות הבצע שלהם.
מה שלא הפריע להם להפוך את רבין עם רציחתו בידי חבר לכת הזויה אחרת, מימין, לאדמו"ר החילוני הגדול של כת חסידי ההבל של דת השלום אך שווא.
אנשי השמאל, שלדעתם הרופסת ולראיית המציאות המעוותת שלהם יש קיום פוליטי רק בזכות החונטה המשפטית של העליון, ואשר הם הראשונים לצווח ככרוכיה על ה"הסתה" של הימין נגד הבג"צ שהפך בידי בית המשפט העליון לכלי בו השתלטו על המדינה – הראו אתמול כיצד ברגע שהבג"צ לא רוקד בדיוק על-פי חלילם, הם הופכים ראשי המסיתים בגרון ניחר את האספסוף בכיכרות נגד בתי המשפט.
יובל רבין, הבן של, מי שהיה כל השנים "נפולת של נמושות" לפי הגדרת אביו עצמו, שכך כינה את מי שיורד מן הארץ – עמד על הבמה, ימים ספורים לאחר ששב מארה"ב שם הוא מתגורר כל השנים, הסית בגרון ניחר נגד מערכת אכיפת החוק ורמז לאספסוף ליטול את החוק לידיו.
כידוע, מגינים אבירי השמאל שהתאספו בכיכר בלהט על זכויות האדם של רוצחים ערבים שפלים שקטלו קשישים, נשים וטף, זכויות כמו נישואין וכד´. אבל מה שמותר לסמיר קונטר, הרוצח השפל, שלו הותר לשאת נשים בכלא, אסור לרוצח שפל אם הוא יהודי.
בדברו על הזכות הבסיסית השמורה לכל אסיר - שלצורך קיומה הוצרכו שתי ערכאות משפטיות להתערב - להיות נוכח בברית המילה של בנו, אמר אתמול רבין: "ומולו ניצבת רעועה ודוממת חומה רופסת של מערכת אכיפת חוק, שלא עשתה כלום כדי למגר את ההסתה ולמצות את הדין עם יוצריה. וממשיכה בכך גם היום".
"לא יעלה על הדעת" המשיך המסית לצרוח בכיכר נגד מערכת המשפט "שבאטימות רגשית ובהתעלמות מדעת הקהל תתמוך הפרקליטות, ויגבה היועץ המשפטי לממשלה ויאשר הבג"צ החלטה מבישה כמו זו שהתקבלה שלשום בבית המשפט המחוזי בתל אביב".
ולא נחה דעתו עד שרמז לאספסוף למנוע בכוח הזרוע את מה שהתירו השופטים: "...ולכן אני קורא לכם די לשתיקה ודי לעמוד מנגד. לא מדובר כאן בעלבון אישי או משפחתי לא מדובר כאן במחנה פוליטי כזה או אחר. זו צריכה להיות דאגתה של האזרחים השפויים... זה הזמן לעשות מעשה".
בצביעות האופיינית לטיפוסים האפלים מן השמאל הפאשיסטי, באותה נשימה בה הסית הוא עצמו, גינה את מסיתי הימין: "הרוצח הגיע באותו הערב לכיכר כשהוא טעון בתמיכה מוסרית מוראלית ואידיאולוגית. אצבע אחת לחצה על ההדק, אבל ידיים רבות הביאו אותה לשם", כאשר הוא נוקב ב"רבנים ופוסקים", כמי שאחראים לרצח השפל.
(טוב, בזה אי אפשר אולי להאשים אותו. מתי חינכו אותו בבית להבחין בין גדול ופוסק בתורה ובין מתחזים מן הימין העושים את התורה קרדום לחפור בה אידיאולוגיות לאומניות).
ולא נחה דעתו של המסית מן הכיכר, יובל רבין, עד שלא נקב בשמו של אדם הנושא בתפקיד שופט מחוזי וסימן אותו מטרה לזעם ההמונים המשולהבים: "השופט צבי גורפינקל תהה בהשתוממות, מה האסון הגדול בעריכת הברית בכלא וסיכם בטיעון שהעותר הוא יהודי".
וכאן, לאחר שסיים את מסכת ההסתה נגד שופטים, עבר להסביר מדוע עמיר אינו יהודי: "יהודי, בעיניי הוא אדם ערכי ושומר חוק, בן לעם שהעניק לאנושות את הקוד המוסרי האוניברסלי של עשרת הדיברות".
יובל רבין כמובן, מקיים את הדיבר הראשונה ומאמין שבורא עולם הוציא את עם ישראל ממצרים. גם את הדיבר השני הוא מוכן לקיים בהתלהבות ולהמית ע"פ סנהדרין עובדי עבודה זרה, שלא לדבר על הדיבר השלישי, שהרי ידוע לכל שהוא שומר שבת וגם דרש במפגיע ממארגני העצרת אתמול להתחיל בהסעות המאורגנות של חניכי תנועות הנוער אך ורק לאחר צאת השבת. הדיבר שאחרי זה שעליו עבר עמיר, מתקיים בחברה בה מצוי רבין בנאמנות, והוא וחבריו מגנים בכל תוקף את המנאפים והמנאפות. על כיבוד אב ואם אין מה לדבר. יובלינק´ה אף פעם לא אמר להוריו, "שבו בשקט ואל תתערבו במה שאני עושה", כמו שלא יעלה על הדעת שמי מילדיו יאמר זאת לו, בלי שיזכה מיד לפליק, כיאה לחושך שבטו שונא בנו. וכן הלאה, עד הדיבר האחרון. את כולם מקפידים לקיים יובל רבין והערב רב שהתכנס אתמול בכיכר והריע לצווחותיו נגד עמיר הלא יהודי - על קוצו של יוד.
אגב, רבין סיים את נאום ההסתה שלו בעצרת בדברי שבח לאולמרט, וזה האחרון מיהר להשיב תודה כאשר שיבח בישיבת הממשלה שלו היום את דבריו בעצרת. טוב, דעתו של אולמרט בקשר לבית המשפט העליון ידועה...

תאריך:  04/11/2007   |   עודכן:  05/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבין מסית נגד מערכת החוק
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
בדרכה של אימו...
הגון  |  6/11/07 01:55
2
תגובה
לכותב המאמר  |  6/11/07 02:09
3
בדרכה של אימו...
הגון  |  6/11/07 02:25
4
לאה רבין ז"ל לא עברה על החוק?
אחת שאיכפת לה....  |  6/11/07 07:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
אשר יגורנו בא לנו: רוצח ראש הממשלה חי ומתרבה. הוא השכיל לגייס את התקשורת ששיתפה את כולנו ברומן המבחיל שלו עם בחירת לבו
דן ציון
השנה עלתה בלבי התובנה המזעזעת, שזו כנראה מורשתו של רבין. כלומר, השנאה לימין, ההתעלמות מרצון העם ובעיקר, דריסת הדמוקרטיה לצורך השגת יעדים פוליטיים זו כנראה מורשתו של רבין וזו בדיוק דרכם של ממשיכי דרכו
נאוה עינבר
לצורך עריכת המחקר שולבו יועצים רפואיים בכתיבת פרקים בעלילה של טלנובלה יומית, דוברת ספרדית, בשם Ladron de Corazones. הפרקים עסקו בהתמודדות עם סרטן השד של אחת הדמויות
שחר גייגר מאור
הביקוש הציבורי ההולך וגדל לשקיפות בנושאים סביבתיים מביא להיווצרות סטנדרטים ורגולציות קשוחות שבצידן הזדמנויות עסקיות גדולות
שלמה אידן
צריך לגנות רצח, כל רצח. אך לדעתי הלא-מלומדת ומאוד לא נאורה, מתנקש אידיאולוגי המוכן לשלם בחייו כדי לנסות לעצור מה שניראה בעיניו כחורבן עמו ומדינתו, שייך דווקא לקטגוריה של הרוצחים הפחות מגונים. ההתעמרות ביגאל עמיר חושפת פרצופם האמיתי של משרתי "מכונת הצדק" הישראלית ושל "הציבור הנאור" במדינתנו
רשימות נוספות
"אומרים שהוא בן השטן"  /  איציק וולף
יובל רבין: "להפסיק לשתוק"  /  עידן יוסף
ברק להמונים: "שליחות ולא מקום עבודה"  /  עידן יוסף
רטוריקה, תקשורת ולקחים  /  איתמר לוין
מי גרר את רבין אל מותו?   /  יוסף דוריאל
רבין, האדם ומורשתו  /  אהרון רול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il