X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כוכב סאטורן נעצר בימים האלה על כוכב מארס בהורוסקופ של בוש. המארס הוא המנוע, הרצון לפעול ולעשות משהו. מארס קשור גם לקרבות. המארס בקידום מגיע לירח וכוכב יופיטר: זהו סימן לרצון להרחיב את המלחמה ולא לסגת.
▪  ▪  ▪

הירח המלא בתאריך 23.12 מעורר את כוכב מארס הנמצא בנסיגה בתחילת מזל סרטן, ובמולות לכוכב יופיטר. ההיבט מעיד על אנרגיה גבוהה, שקל לבזבז אותה. זכרו שמיקומו של כוכב מארס במזל סרטן אינו אידיאלי.
כוכב יופיטר ממריץ אותנו לפעילות (בעיקר פעילות לוחמנית, בגלל השילוב עם המארס), אבל על-פי רוב פעילות צבאית או פוליטית אגרסיבית (תוקפנית) נוטה להיתקע אם היא מתבצעת בזמן המארס ברטרו (נסיגה). אלימות תתעורר במקומות מועדים לפורענות על פני הגלובוס (אצלנו, צה"ל לא מרחם ופועל במלוא כוחו ברצועת עזה).
באותו היום, המארס נמצא גם מול השמש, בנוסף לצמידות כוכב מרקורי עם יופיטר, בין התאריכים 26.12-22.12. המנעד הזה עלול לגרום לאנשים מסוימים להיות עצבניים יותר, מדוכדכים ומתגוננים. יש אנשים שיחפשו הרפתקאות בימים אלו או יכנסו למשחקים תחרותיים. תחרויות ספורט יהיו אינטנסיביות יותר, עם הרבה פציעות.
בהמשך, בתאריך 26.12 ישנה נטייה, עם המארס ויופיטר, לעלות על הסוס ולדהור לכל הכיוונים (להתפזר). נסו להיות ערניים, בעיקר אם אתם מעורבים במשימות או פרויקטים מוגדרים.
היבט חיובי בין ראש הדרקון ופלוטו עוזרים לפיתרון סכסוכים או ויכוחים משמעותיים, מה שיעזור להתקדם ביחד לאותו הכיוון.
בתאריך 2.1.2008 כוכב מארס מגיע להיבט מדויק עם כוכב פלוטו, זהו אירוע אסטרולוגי רב משמעות, היבט כוחני מאוד, שמשפיע גם על ההורוסקופ של מדינת ישראל. אופיו של ההיבט הזה משפיע כבר כעשרה ימים קודם לכן, כך שאין ספק שנחוש או נשמע על כוחו של מארס, העובר באיטיות ממעלה למעלה במולות לפלוטו בימים הבאים.
ההיבט הזה עלול לגרום לתאונות דרכים קשות, וברמה האישית כאמור, צפו לאבד שליטה, להתרגז לרטון ולחשוף צדדים אפלים באופי האנושי, או להפנים כעסים, שעם שינוי המגמה של המארס בסופו של ינואר 2008 יבואו לידי ביטוי בהתפרצויות זעם נוראות ויוצאות דופן.
כלכלה:
לפי תגובות השווקים האיש ברחוב לא "קונה" את המשחקים של הפדרל רזרב, וזה משפיע על הכלכלה העולמית, והמיתון בנדל"ן בארצות הברית מוביל לתהליך עמוק מכפי שחשבו שם.
בכל מקרה, התקופה מבחינה אסטרולוגית מצביעה על צומת, וזה נובע גם מהצמידות של יופיטר ופלוטו, וגם מהמעבר של כוכב יופיטר על מעלת האפס במזל גדי.
בשבוע האחרון כוכב סאטורן נעצר ושינה כיוון, וגם לו הייתה השפעה על מצב השווקים לכמה ימים. לא רק השווקים נפגעים בזמן הזה, גם שערי המטבע מושפעים. כאסטרולוגית אני קוראת את תחזיות אנשי המפתח בכלכלה הישראלית, ונדה בראשי. הם מדברים על משאלות ליבם, לא על מה שקורה בפועל. אזכיר לקוראים כי כשהדולר היה בשיאו לפני כמה שנים הוא הגיע למחיר של 4.90 שקל. אולי יהיה שיפור, אבל איזה שיפור? לפי מצב הכלכלה של ארצות הברית בשנים הבאות, מצבו הרעוע של הדולר עלול להתמשך כמה שנים...
למפגש של השמש עם כוכב יופיטר מול כוכב מארס יש נטייה להגזמות. האם זו תהיה אופוריה או פאניקה? אולי הפדרל רזרב יעשה עוד משהו לפני החגים בארצות הברית (חג המולד וראש השנה האזרחי), על-מנת ליצור עוד אופוריה, מה שמתאים לברננקי בן מזל קשת, שמוכן בעת הזו להתחפש גם ל"סנטה קלאוס".
אלן גרינספאן בראיון לרשת ABC אמר השבוע, שהסיכויים לסטגפלציה גברו. ליבת האינפלציה עולה, המחירים הסיטוניים ידעו את העלייה החדה ביותר מזה דור, מה שמעלה סיכוי לסטגפלציה (מצב בו הצמיחה הכלכלית בהאטה, והאינפלציה עולה).
כניסתו של היופיטר למזל גדי, יכול להרגיע את התנודתיות שהייתה לאחרונה והמגמה הסולידית תאפיין בזמן הקרוב את השווקים.
הטיפ שלי למשקיעים: כל ניסיון לאזן את השווקים יהיה ארעי. חודש פברואר 2008 מסוכן והתוצאות שיביא עלולות לגרום להלם.
כוכב יופיטר ניכנס למזל גדי ויהיה במולות לכוכבים וונוס ויופיטר הנמצאים במזל סרטן, בהורוסקופ של ארצות הברית. יש לשער שהניסיונות לשפר את המאזן הכספי, ישפיעו באופן זמני לטובה על בעלי הבתים ועל אלה המנהלים את הקרנות השונות הקשורות לנדל"ן.
יופיטר, שנכנס בתאריך 18.12 למזל גדי, מתחיל את דרכו עד שבתאריך 25.1.2008 יכנס גם כוכב פלוטו למזל גדי. מזל גדי מסמל ממשלות ומוסדות, ואלה ירגישו טוב עם היופיטר שישהה במהלך השנה הקרובה במזל גדי (עד ינואר 2009). אבל כוכב פלוטו יישאר במזל גדי עד שנת 2024, ולשני אלה יש השפעה על המערכת הכספית. המשמעות לכך תתבטא בהתחזקותם של העשירים, ובשלטון של אנשים עשירים (plutocracy).
הוונוס והיופיטר במעלות הראשונות של סרטן יושפעו מיד מהכוכבים יופיטר ופלוטו. אלה מסמלים את הכוח הכלכלי הקפיטליסטי. הבנקים, חברות העוסקות בהשקעות וחברות ביטוח, וגם כמובן כל המוסדות הקשורים לסאב פריים והמשכנתאות. לא יהיה מפתיע לשמוע שחלק מהתהליך גורם לחברות כלכליות מובילות להתמזג לכוח אחד גדול.
כוכב פלוטו הוא יותר הרסני באופיו, וישהה בסביבה של הכוכבים האלה עד שנת 2011, כך שאפשר לתת אמון באלה החושדים שמשבר הסאב פריים הוא לא פיאסקו, אלא קצה הקרחון. אני חוזרת על התחזית שנתתי לכם בספטמבר האחרון, ארצות הברית תהיה במיתון, וזה יתארך אפילו מעבר לשנת 2011.
בוש, המודיעין האמריקני והגרעין האירני:
המבוכה גדולה. כוכב סאטורן נעצר בימים האלה על כוכב מארס בהורוסקופ של בוש. להזכירכם, המארס הוא המנוע, הרצון לפעול ולעשות משהו. מארס קשור גם לקרבות. עם הסאטורן על המארס, יש הקפאה של פעילות והתסכול גדול. המארס בקידום מגיע לירח וכוכב יופיטר: הסימן לרצון להרחיב את המלחמה ולא לסגת.
בחודשים האחרונים בוש הזהיר את כל העולם וגם את האמריקנים, על כך שהאמביציה של אירן לפתח פצצה גרעינית היא איום ממשי ומסוכן, לא רק לארצות הברית אלא גם לאירופה. עכשיו עם הסאטורן על המארס של בוש, הגיע המודיעין והניח את הדוח שלו על שולחנו, עם הדלפות לתקשורת על כך שבוש כבר ידע את תוכנו עוד קודם לכן.
הרבה סימני שאלה עולים בעניין תוכנו של הדוח הזה. השילוב האחרון המשמעותי שהיה בין סאטורן ונפטון, לאורך השנה האחרונה, גרם לחשיפת מניפולציות של מנהיגים או גופי ממשל משפיעים. חוסר האמינות השפיע על הציבור ודעת הקהל. על-פי רוב, עם נפטון וסאטורן האמת לא מופיעה מיד, ולעיתים, למרות ההתרחשות בזמן מסוים, האמת נחשפת ותובעת את המחיר כמה חודשים לאחר מכן, או אפילו שנה-שנתיים מאוחר יותר.
אי הרצון של האמריקנים לקבל דיסאינפורמציה מובנת, אבל זה אינו מונע את השאלה, האם הדוח של המודיעין הוא אמיתי ואיך יתכן שהוא תומך בעקיפין באיום של המנהיג האירני, האומר בצורה גלויה שמדינת ישראל צריכה להימחק מהמפה. כך שאין סימן שאלה האם אירן היא איום, הדברים נאמרו על-ידי אחמדניג'אד מול העולם כולו.
סימן השאלה המתעורר עתה הוא לגבי אמינותם של אנשי המודיעין המתנגדים למנהיג (בוש) ומכשילים את התהליך בגלל חוסר דיוק.
למעשה כוכב מארס בנסיגה משפיע על המתחים בין המדינות, וכל נושא המודיעין מושפע גם כן, וגורם לאי שקט פוליטי וטרנספורמציה במטרות שהיו. המצב מביך מאחר וכוכב מארס בנסיגה במזל סרטן, שהוא מזל השמש של ארצות הברית. השאלה היא מה יקרה כאשר הכוכב יחזור להילוך הקדמי. מה יחזור ויעלה על פני השטח?
מעברו של סאטורן על מארס בהורוסקופ ימשך כמה שבועות. החדשות הטובות, למר בוש, הן שכוכב סאטורן יעזוב את המארס באמצע חודש ינואר 2008 ויחזור שוב לתקופה קצרצרה בתוך חודש אוגוסט. התוצאה של מה שיקרה במהלך החודשים הבאים עוד לא ידועה, אבל לא נהיה מופתעים אם ג'ורג בוש ירגיש שאינו חושש יותר מביקורת, ובחודשים ינואר-מרץ 2008, ואחר כך בקיץ 2008 עד נובמבר (למרות שזה סוף הקדנציה), נשמע קולות אחרים, וכוחו האישי כמנהיג יבוא לידי ביטוי.
כוכב מארס בקידום עולה על כוכב יופיטר במפת הלידה, מעיד על אופטימיות ורצון להרחיב את פעילותו הלוחמנית. כדאי לשים לב שבשבוע האחרון הוא זכה בקונגרס מול הדמוקרטים וקיבל תקציב נוסף למלחמה בעירק. לא בדיוק כמו שניסו לפמפם לכולנו שהמלחמה שם מצטמצמת.
בהורוסקופ של המלחמה בעירק, השמש ב-29 מעלות דגים, וכוכב פלוטו צמוד לרום המפה בריבוע לשמש. עתה, המעברים של כוכב פלוטו בסוף קשת, עם המארס בנסיגה, מדליקים שם את המדורה.
במחצית השנייה של חודש ינואר 2008 בוש ירגיש שיש בכוחו לעשות את מה שהוא מאמין בו, כאשר הירח בקידום ייפגש ביופיטר.
דרך אגב, קיים רצון עז של הציבור האמריקני בשינוי ובבחירה של אחד מהמועמדים הדמוקרטיים, כמחאה על המלחמה בעירק. הכותרות בארצות הברית מתארות תמיכה במועמדים של הדמוקרטים, בראק אובמה או הילרי קלינטון. אבל אם יחזור ג'ורג' בוש על הטריק שעשה ערב הבחירות הקודמות ויכניס את המדינה למגננה בגלל הפחד מטרור, או יחשוב שמלחמה יכולה להיות הפיתרון לבעיות הכלכליות, כוחם של הרפובליקנים שם יתחזק.
על המועמדים ארחיב בחודש הבא, כאשר נדע מי מבין כולם נבחר אצל הדמוקרטים ואצל הרפובליקנים. דרך אגב, המפה של בראק אובמה בשנה הקרובה, רומזת שהאיש צריך לשמור על עצמו פיזית! (ראש דרקון שעבר בתאריך 15.12 למזל דלי, יהיה מול ראש הדרקון שלו, וגם זנב דרקון על כוכב אורנוס בהורוסקופ שלו). נקווה שיהיה מישהו שיידע אותו ואת אופרה ווינפרי על האפשרות הזו.

תאריך:  21/12/2007   |   עודכן:  21/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית: אובדן שליטה
תגובות  [ 29 ] מוצגות  [ 29 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה נהדרת, מעניין הקטע על בוש ל"ת
אילנית כהן  |  21/12/07 14:10
2
שומרת על הרמה והאיכות. מצויינת ל"ת
דויד נ.  |  21/12/07 14:20
3
נהנית מהמאמרים שלך כל שבוע
יהודית גשרי  |  21/12/07 14:23
4
חושב שאת צודקת בנושא הכלכלה
אור צביאלי  |  21/12/07 14:26
5
גב' טובה ספרא הנכבדה
ש. כהן  |  21/12/07 14:29
 
- אני במקומך הייתי שותק
חה  |  21/12/07 16:42
 
- כדאי שתיקרא יותר בעיון ותבין
אחד שמבין  |  21/12/07 19:44
6
נהנית מהאסטרולוגיה שלך כל שבוע
דבורה יובלי  |  21/12/07 14:39
7
מה עם תחזית כלכלית למדינה שלנו ל"ת
דורון ש.  |  21/12/07 16:18
8
מגיע לך את כל הפרגון
yaels  |  21/12/07 16:18
9
מענינית כל פעם מחדש.
פרחי הבר  |  21/12/07 16:20
10
נהנית ממה מכל מילה בכל שבוע
אורנת  |  21/12/07 16:24
11
אכן האסטרולוגיה מצליחה לחזות
א.נצר  |  21/12/07 16:59
12
אין מילים. ספרא מוכיחה את עצמה
המעריץ הקבוע  |  21/12/07 17:02
13
זה נכון. ומוזרות כל המחמאות פה
שושנה דירדרי  |  21/12/07 18:00
 
- יש כאלה שאליהם לא מתייחסים
ויש כאלה שזוכים  |  21/12/07 19:37
14
EVERY WEEK  ל"ת
AT YOUR BEST   |  21/12/07 18:40
15
למרות הכל מגיעות לה מחמאות
מוטי ג.  |  21/12/07 19:30
16
אני מאלה שאוהב לקרוא את טובה
שרון שרוני  |  21/12/07 19:35
17
על מה הוויכוח. ספרא היא טובה.
איתמרי  |  21/12/07 20:07
18
מחכה לתחזית שנתית ל2008
יעל ויל  |  21/12/07 21:13
19
האם המודיעין האמריקאי ישנה את
קורא נאמן  |  21/12/07 21:17
20
לא מאכזבת. תחזית חדשה ואחרת
דפנה קורן  |  21/12/07 22:11
21
תודה על המידע שאת נותנת.
דרורית  |  22/12/07 08:21
22
מה יהיה בישראל בעקבות המיתון
רומן ק.  |  22/12/07 10:11
23
מצטרף לכל המחמיאים.מענין בכל פ
יובל הללי  |  22/12/07 10:14
24
האסטרולוגיה תמיד צודקת? האם ל"ת
זה מדע מדויק   |  22/12/07 11:15
25
הסתכלות חדשה המחברת את הקורא
קרן שמש  |  22/12/07 12:53
26
האחת והיחידה שאפשר להתייחס
שריתה  |  22/12/07 14:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
הניסיון לחנך תוך ניתוק מודע ומכוון מן העבר, הוא הגורם לכך שהעתיד שלנו מעורפל ביותר    שכן מי שמתנתק מעברו התרבותי, במוקדם או במאוחר יאבד גם את עתידו הפיזי    המסקנה: לא שיפור תנאים למורים ולתלמידים יפתור את הבעיה החינוכית. רק חזרה לשורשים היהודיים
אבא יוסי
- בעקבות חשיפת Nfc בפרשת השופטת מקייס, הגיע לידי המערכת מכתב אישי ומרגש שכתב אחד ממובילי המאבק    "אני בוחר לשתף אתכם במכתב שלי, אולי תבינו אותי כך טוב יותר", הוא טוען
יהונתן דחוח-הלוי
חמאס נערך במרץ לפלישה ישראלית    הכין תוכנית מגננה המבוססת על רשת מנהרות ושימוש מסיבי בנשק נ"ט, במקביל לתקיפת ישובים ישראלים בקטיושות וסידרת פיגועי התאבדות בערים.
הרצל חקק
זרקור על אלבר ממי - 55 שנה לצאת הספר "נציב המלח" לאור: זהות יהודית במשבר - ללכת קדימה, להביט לאחור או לחפש מוצא אחר
נאוה עינבר
החשיפה המתמדת לעישון פסיבי, במשך שעות עבודה רבות ביום ובלילה, גורמת לעובדי הפאבים לסבול מנזקי העישון הפסיבי    חוק הגבלת העישון במקומות ציבוריים נועד להגן על אלו שאינם מעשנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il