X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לדעתו של יואל מרקוס, ראש הממשלה אהוד אולמרט, אחראי אישית לפציעתם ומותם המיותר של חיילים ואזרחים. נכון, הוא לא כתב את זה (וינוגרד כן), אבל המסקנה הזו מבצבצת מעצמה מתוך ההגדרה שלו את אולמרט: "מנהיג כושל". אז איך זה שהוא רוצה אותו בשלטון?
▪  ▪  ▪
יותר מוצלח

קבלו ציטוט: "הפזיזות וחוסר שיקול הדעת שאפיינו את אולמרט, בגלל הסתמכותו העיוורת על דן חלוץ, גררו את המדינה למלחמת לבנון השנייה, וגזרו בכך את גורלו של אולמרט כמנהיג כושל" (יואל מרקוס, הארץ, 21.12.07).
עוד ציטוט מאותו מאמר: "יהיה זה משגה ועוול, אם מסקנה קטלנית ובוטה של ועדת וינוגרד תשליך ראש ממשלה שלכל הדעות הבשיל בהתנהלותו כמנהיג, לגוב האריות ותגרור בכך את המדינה כולה לתוהו ובוהו פוליטי".
"מנהיג כושל" הוא כתב, ולמרות זאת, הוא משגר מסר לחברי ועדת וינוגרד לבל יסיקו "מסקנה קטלנית שתשליך את ראש הממשלה"... "ותגרור בכך את המדינה כולה לתוהו ובוהו". במילים פשוטות, יואל מרקוס רוצה את "המנהיג הכושל" בהנהגה. אם נוסיף על כישלונו של אולמרט במלחמה, גם את החשדות הפליליים נגדו, פליאתנו לנוכח עמדתו של מרקוס תרקיע שחקים. איך זה יכול להיות?
ולפני שאני ממשיך, הסבר אובייקטיבי להבדל בין "מנהיג כושל" שמנהל מלחמה, לבין "מנהיג מוצלח". תחת ניהולו של "מנהיג כושל", מספרם של ההרוגים יותר גדול. במילים פשוטות, ראש הממשלה אהוד אולמרט, לדעתו של יואל מרקוס, אחראי אישית לפציעתם ומותם המיותר של חיילים ואזרחים. נכון, הוא לא כתב את זה, אבל המסקנה הזו מבצבצת מעצמה מתוך ההגדרה "מנהיג כושל". אז איך זה שהוא רוצה אותו בשלטון?
פובליציסטים מביאים איתם אל המקלדת את זעמם, תבונתם (אם יש) והשקפת עולמם. יואל מרקוס מביא את הסיוטים שלו: המתנחלים, ונתניהו. (כמעט) כל מה שהוא כותב - מושפע משנאתו למתנחלים, ומהפחד שמא ביבי יחזור לראשות הממשלה. מהסיבה הזו, הסקרים גורמים לו להזיע, והמקלדת היא תקוותו היחידה ממנה ישגר את חיציו, נגד אלה שעלולים בפזיזותם לגרום לנתניהו לחזור.
זה התחיל עם שרון. לאחר שפורסמה הידיעה לפיה הניחה פרקליטת המדינה דאז (עדנה ארבל) על שולחנו של היועץ הטרי מני מזוז, טיוטת כתב-אישום נגדו בפרשת האי-היווני, כתב מרקוס: "דין ראש ממשלה, אינו כדין בוזגלו. בוודאי לא בעיתוי הזה... הנזק שיגרם לתהליך ההינתקות עם ראש ממשלה מתפטר הוא כה גדול, שאם מזוז אינו בטוח במאתיים אחוז בהרשעה, עדיף שלא יגיש כתב אישום" (הארץ, 09.04.04)
מאתיים אחוז. מאה אחוז סיכויי הרשעה, לא סיפקו את אביר טוהר המידות. גם לא מאה חמישים. אפילו לא מאה תשעים - רק מאתיים אחוז. הוא גם לא התבייש לקשור בין הרף הבלתי אפשרי להרשעה, לבין אידיאולוגיה מדינית. ובתרגום חופשי: מנהיג פושע - אם יתחייב לבצע את המדיניות של מרקוס וחבריו, מובטחת לו הגנה ואבטחה תקשורתית. אם תרצו: שירותי ליווי תרתי משמע.
זאת לא היתה הפעם האחרונה שבה שיגר מרקוס מסר למזוז. ארבעה עשר חודשים אח"כ, וחודשיים לפני הגירוש, כשהסולדים מהשחיתות של שרון, רקדו סביבו את מחול החרבות, כתב מרקוס (שימו לב): "המלחמה בשחיתות חשובה, אך היא יכולה לחכות. קודם נצא מעזה" (הארץ, 17.06.05). אתם הבנתם את זה? קודם נצא מעזה. הנה לכם הקשר, בין השחיתות להינתקות.
כלב השמירה יואל מרקוס מתעלם מהעובדה שהרלוונטיות והפופולריות של ביבי, היא לא רק תוצאה של איכותו כמנהיג, אלא גם בגין האסונות שהמיטו עלינו חביביו שלו: ברק, ואחריו שרון ואולמרט. אנחנו מכירים את ארבעתם. ולמרות שהתקשורת מייחצנת את יריבי נתניהו, לא חשוב כמה גרועים יהיו - הוכח, שביבי יותר מוצלח.
כמו כל העדר הבולשביקי, יעדיף יואל מרקוס את מנהיג השמאל, אפילו הוא כושל. וההעדפה הזאת דרדרה את ישראל במדרון ביטחוני. זה התחיל באוסלו עם רבין ופרס, עובר דרך המנוסה מדרום לבנון עם אהוד ברק, וכמובן גירוש היהודים מגוש-קטיף וצפון השומרון, בהובלת שרון ואולמרט. בין לבין, חגגו נרקומני האשליות "פסטיבלי "אופק מדיני". רק חבל, שבסוף המסלול שמוביל השמאל, תמיד יזיעו אנשי זק"א...

תאריך:  24/12/2007   |   עודכן:  24/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה מפחיד את יואל מרקוס
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
הייתי מתקן פיסקה אחת במאמרך. , ל"ת
הצדיק מסדום  |  24/12/07 13:37
2
ניתוח נכון ואמיתי  ל"ת
uz7  |  24/12/07 14:47
3
נתניהו-ראש ממשלה הטוב מאז שמיר
ששון גבאי  |  24/12/07 16:41
4
שכחת לציין -מרקוס מודה שההנתקו
י.צ.  |  24/12/07 16:44
5
מה ההתרגשות
אורנית בלקינד  |  24/12/07 16:47
6
מספיק
א.י.ל.  |  24/12/07 16:55
7
מר קוס הוא לא הבעייה היחידה
שלום 1  |  24/12/07 18:03
8
מסכים במאתיים אחוז ל"ת
אני25  |  24/12/07 18:05
9
ל-6 : מסכים במאתיים אחוז ל"ת
אני25  |  24/12/07 18:23
10
מרכוס וחבר מריעיו לא ירגעו
פנחס  |  24/12/07 18:30
11
השמאל אוהבים ערבי יותר מביבי, ל"ת
בצלאל  |  24/12/07 19:52
12
קורא לנרי לא להשתמש בביטוי
יהודי מוורשא  |  26/12/07 05:49
13
יואל מרקוס הוא דמגוג פר אקסלנס
צלילה  |  26/12/07 07:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארז בן-ארי
ארגונים רבים גילו בשנים האחרונות את היכולות של מסופים רזים (Thin Clients) והאפשרויות הגלומות בהן לחיסכון כספי. לטכנולוגיה זו יש גם יתרונות משמעותיים בתחום אבטחת המידע
בועז מושקוביץ
"שלום עכשיו" - תנועה פיקטיבית?    איך אפשר לקדש פעילות כספית לא חוקית למען מטרה שקרית    הם עדיין מרמים את הציבור, שאש"ף כביכול קיבל את ההחלטה 242, אך התיאוריה, שאנשי השמאל ציירו עם אצבע באוויר, אכן אינה קיימת בעולם הגשמי
ד"ר יובל ברנדשטטר
אפשר להכתיר את ממשלת ישראל כממשלה האנטישמית ביותר בעולם, חוץ מממשלת ארצות הברית. האנטישמיות כאן איננה רק להלכה, כמו של חמאס אש"ף או הליגה הערבית. האנטישמיות היא מעשית, כמו שהוכח בגירוש גוש קטיף הרס ישובי השומרון, והשמירה הנואלת על חוק ה"הינתקות"
שושנה ויג
מתי שמואלוף הוא משורר צעיר שכותב כאן ועכשיו על עוולות שנגרמות לחלקים שונים של האוכלוסיה. רבים הם המשוררים החוששים לבטא קול מחאה ולרוב הם עוטפים את המחאה בקודים שלא תמיד נהירים לציבור הרחב. שירתו של שמואלוף בהירה וחדה. הוא משתמש בשירתו כמו קן ציור ושולח אל האטמוספרה הציבורית את קולותיו
יוסף דוריאל
ביטחון לאומי לא בנוי רק על כמויות של חיילים ונשק, כפי שמכונית איננה רק מנוע וגלגלים. בחלקים המרכיבים את הביטחון הלאומי יש גם פגוש קדמי, שפעם אחר פעם קברניטינו מרסקים אותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il