X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מצלמות צה"ל קלטו את שיא החוצפה המצרית. לא רק שלאורך שנים עובר הנשק כמאתיים ק"מ בשטחם ללא הפרעה עד לציר פילדלפי, לא רק שאינם נוקפים אצבע נגד מאות המנהרות העוברות מתחתיו, אלא שכעת עוברים המחבלים בגלוי על פני הקרקע, ועוד ליד החיילים המצריים שאמורים היו לבלום אותם
▪  ▪  ▪

איך ניתן לדעת לאן מועדות פניה של מדינה? מבחן ראשון האם היא בונה צבא גדול והתקפי והאם היא מתכוננת למלחמה, מבחן שני הוא כיצד מחונך דור העתיד, מהי האווירה בתקשורת וברחוב וכיצד משפיע עליה השלטון. במבחנים אלו נכשלת מצרים בגדול.
המצרים בנו צבא מודרני, הגדול והחזק ביותר בעולם הערבי, המצויד במיטב הנשק האמריקני. בתרגיליו מוגדר האויב כ"מדינה קטנה צפונית מזרחית למצרים". פרט לנו, גובלים במצרים סודן ולוב, מדינות לא קטנות, שדווקא שוכנות מערבית ודרומית לה ואינן מאיימות עליה, כך שכל הכוח הזה נבנה לכבודנו. צבא כזה המופיע במערכה הראשונה, יירה עד המערכה האחרונה, כמו טילי החיזבאללה שלא צייתו לפנטזיונרים בישראל וסירבו להחליד על משגריהם.
מצרים היא המפיצה הגדולה ביותר של ספרות אנטישמית, האווירה הציבורית במצרים מורעלת בשנאה לישראל, האינטלקטואלים, הסופרים, הארגונים החברתיים, האיגודים המקצועיים, כולם מחרימים אותנו. הפרלמנט המצרי קרא לממשלה לתבוע את מסירת אילת למצרים, הנהלת פסטיבל סרטים במצרים לא איפשרה להקרין שם את הסרט "ביקור התזמורת", והמופתי של מצרים ידע לומר שהיהודים מכינים מצות מדם. סאדאת, הנשיא שחתם על ההסכם עם ישראל שילם בחייו על כך, ואף הוא היה צדיק קטן מאוד. עם חתימת ההסכם אמר בשחצנות שבלי סיני הופכת ישראל למעצמה צבאית סוג ג'. בביקורו בארץ הוא הקפיד לענוב עניבה מעוטרת בצלבי קרס, עובדה מעניינת לגבי אדם שכתב על הערצתו בעבר להיטלר.
ההנהגה הרשמית הנוכחית עויינת. "תוקפנות נציגיה בפורומים בינלאומיים היא חסרת מעצורים" צוטטו גורמים מדיניים לאחרונה. נציגיה הפיצו בטורקיה שקרים כדי לחבל ביחסים בינה לבין ישראל. הם מצטרפים באופן אוטומטי לכל הצבעה אנטי ישראלית בכל פורום בינלאומי ומובילים מסע צבוע נגד החימוש הגרעיני של ישראל כשהם בעצמם מקימים פרויקט גרעיני.
כדור נשכח או מחסנית ריקה שנתפסת אצל מטיילים ישראלים היורדים לסיני, מובילים למשפט תקיף לפי מדיניות מכוונת, אותה מדיניות מאפשרת את הזרימה האינסופית של האמל"ח לעזה.
מצלמות צה"ל קלטו את שיא החוצפה המצרית. לא רק שלאורך שנים עובר הנשק כמאתיים ק"מ בשטחם ללא הפרעה עד לציר פילדלפי, לא רק שאינם נוקפים אצבע נגד מאות המנהרות העוברות מתחתיו, אלא שכעת עוברים המחבלים בגלוי על פני הקרקע, ועוד ליד החיילים המצריים שאמורים היו לבלום אותם.
מצרים קיבלה 'הנחה' בפירוז סיני כשישראל הסכימה לתוספת של 750 חיילים לאטימת הציר לאחר הנסיגה. בישראל ידעו היטב כל הזמן שהמצרים מאפשרים בכוונה את מעבר הנשק, כי היו מקרים שבהם החדיר צה"ל עשן למנהרות שחשף בתחום הרצועה, ובצד השני הסתלסל העשן מתוך מחנות צבא מצריים. כך ששרון וחבר המריונטות שלו בממשלת ההינתקות ידעו היטב שאין על מי לסמוך, אלא שבמסגרת הונאת הציבור לצורך ההינתקות הקדושה, טיפחו את התרמית.
ציפי לבני, זו שתמונתה מתנוססת במילון מעל ההגדרה "תבוסתנות", נאלצה לגמגם משהו על ההפרה המצרית נוכח הצילומים החד-משמעיים. צה"ל הוא שהעביר אותם לארה"ב לעיון הקונגרס שדן בקיצוץ כספים למצרים, אולי כדי לעקוף את משרד החוץ "הישראלי", שלמרבה הזוועה ניסה לגנוז אותם.
מובארק התרגז מאד על "חוצפתה" של לבני. האמת, קצת קשה להאשים אותו לאחר עשרות שנות השתיקה של מדינת הפראיירים.

תאריך:  05/01/2008   |   עודכן:  05/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החוצפה המצרית והשיתוק הישראלי
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
רק מהפכה, בכל תחומי החיים,
הניה  |  5/01/08 11:58
 
- במילים פשוטות: כשאי אפשר לתקן,
שירה  |  5/01/08 19:08
2
מספיק להתרפס לבריון המצרי ל"ת
ירדנה  |  5/01/08 13:55
3
ממש בלתי נסבל
ע.ג1  |  5/01/08 14:44
 
- כך נפסיד את ה"שלום"
אלי קופטר  |  5/01/08 22:07
 
- אתה מגיב לילד זב חוטם ושקרן
רני ש.  |  6/01/08 10:49
 
- למגיבים המופרעים
ע.ג1  |  7/01/08 10:46
 
- כמו שאמרנו-שקרן זב חוטם
רני ש.  |  7/01/08 16:41
 
- וחוץ מזה הטרור התחיל רק ב-67
ע.ג1  |  6/01/08 10:43
4
להבהרה: אילת מצרית או שתינאית?
גדעון ארליך  |  5/01/08 22:18
5
אין סיכוי להתפכחות. ביתנו  ל"ת
הלאומי מתרסק...  |  5/01/08 22:20
6
מנהיגנו מובילים להתאבדות לאומי ל"ת
המלחמה על החים  |  5/01/08 22:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן שילת
אילו היו שופטינו אנשים הומניטרים באמת ובתמים. אילו היו מוצאים תחת ידם משפט צדק ואמת היו אומרים לצה"ל: "מה הדרך להפסיק את ההרג הנוראי הזה?"
אביתר בן-צדף
מצרים סירבה, כצפוי, להוציא את הערמונים מהאש עבור צמד הנכשלים הסדרתיים אולמרט-ברק    מאות עולי-רגל פלשתינים עברו ברפיח, ללא בידוק ישראלי    עולי-הרגל הבריחו לרצועה עשרות מיליוני דולרים, נשק, אמצעי לחימה ועזרי הדרכה    כמו כן, עברו, כנראה, ברפיח מבוקשים ובכירים בחמאס
יאיר גבאי
פולארד פעל למען ביטחון ישראל בבחינת "השואל הרי זה שופך דמים, והנשאל הרי זה מגונה". הוא פעל למען ישראל ולא עצר בשל הסכנה האישית שנשקפה לו עקב מעשיו. הימצאותו בכלא היא חרפה לכולנו
מוני מרדכי
מה לעשות כדי לקדם את העסקים    אילו מסרים יש לחדד ולהציג    וכיצד יש להציג זאת בתקשורת
יואב יצחק
מישאל חשין, יוסף (טומי) לפיד, אהוד אולמרט, יאיר לפיד ואמנון דנקנר, הם חלק מהאישים שממהרים לשלוח אחרים לטיפול נפשי    מטרתם מקדשת את האמצעים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il