X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולמרט נאחז בשלטון בעוצמות שמזכירות את התמונות המרטיטות של הניצולים מה"צונאמי". הסיטואציה הזאת, מחייבת את השופט אליהו וינוגרד, לנסח את הדוח הסופי עם "גזר-דין" מפורש. דהיינו, המלצה המכוילת לראש הממשלה, ללכת הביתה! הוא כמובן לא ילך, אבל עם המלצה בהירה, כמה "ברוטוסים" יעשו את העבודה...
▪  ▪  ▪
אולמרט. לא ילך בעצמו

אתחיל בווידוי אישי: התכוונתי לכתוב על ציפורים, והמקשים במקלדת שלי מרדו. מקש א' (להלן יו"ר המקשים), נזף בי: "עת צרה היא ליעקב, ומה שיש לך בראש זה ציפורים? יש כאן מנהיג בעייתי. אם אתה לא רוצה שביתת מקשים, תתייחס לבעיות הדחופות. על ציפורים תכתוב, רק אחרי שילך"! נכנעתי.
קבלו ציטוט: "לא אתפטר בעקבות דוח וינוגרד"! (ראש הממשלה אהוד אולמרט במפגש עם סיעת מר"צ, כל הערוצים, 26.12.07). והפירוש: מילואימניקים יקרים, יתהפך העולם - על אפכם ועל חמתכם, אני לא שם קצוץ על ועדת וינוגרד. אמשיך לכהן בתפקידי, עד טיפת דמכם האחרונה.
קבלו עוד ציטוט: "אני נושא באחריות העליונה לתוצאות המלחמה" (ראש הממשלה, לאחר פרסום דוח הביניים של ועדת וינוגרד). והפירוש: תסתפקו באמירה הזו, ועכשיו זוזו!- תנו להסניף!! וציטוט אחרון, והפעם מהמקלדת של עוזי בנזימן: "הבחירה בעמיר פרץ, היא המובילה את אולמרט אל הגרדום" (הארץ, 02.01.08). והפירוש: די במינוי הזה, כדי לדרוש מראש הממשלה ללכת הביתה!
כמי שהגיע לשפיץ בזכות מקבץ ניסים, אולמרט קיווה שהגורל יטה לו חסד, ולא יעמיד את עמיר פרץ (ואותו) במבחן צבאי. במזרח-התיכון, הימור כזה מעיד על חוסר אחריות. ואכן, מאז יולי 2006, אהוד אולמרט מנהל קרב הישרדות. בסיכום ביניים, (כמעט) כל הפרשנים מגדירים את "ניצחונו" (הזמני) בקרב הזה במילים "כנגד כל הסיכויים".
פרשה רדפה פרשה, סערה רדפה עננה, ואולמרט על ההגה. בעיני רבים, העובדה שהוא עדיין מכהן בתפקידו למרות כישלונו בלבנון, והעננה הפלילית העקשנית שמלווה אותו- היא נס מארץ הניסים. לנס הזה מצרפים הפרשנים סיבות מחמיאות: "מיומן", "פרופסור לפוליטיקה", "מתוחכם", "ערמומי", "מחונן", ובקיצור "קוסם".
ובכן, לא קוסם, ולא נעליים. בעצם, נעליים כן! ראש הממשלה הזה, שהפקיד את ביטחוננו בידיים של עמיר פרץ (ואת כספנו בידיים של הירשזון), הוא "נעליים פוליטיות" שרומסות כל נורמה דמוקרטית! ו"הנעליים" הזה שורד בזכות "גרביים". מדינת ישראל מעולם לא ידעה משבר אמון כזה בין שלטון לאזרחים, ולמרות זאת, עיתונאים ופוליטיקאים תומכים בו. את אלה ניתן לכנות "גרביים בטרם כביסה".
ההצהרה המתריסה שהשמיע באוזני חברי מר"צ ("לא אתפטר בעקבות דוח וינוגרד"), היא שערורייה שהדעת לא סובלת. בכל מדינה מתוקנת, כלבי השמירה כולם - ללא הבדל או שיוך אידיאולוגי- היו נושכים אותו, עד שיסתלק.
נפלנו על פוליטיקאי ציני, שלא יבחל בשום טריק כדי לשרוד. הקמתו לתחייה של משרד הדתות, רק כדי לייחם את שס, היא דוגמא טרייה. כאילו שכחנו את התחייבותו לממשלה עם שמונה עשר שרים בלבד, ובלי אף סגן שר. שרון ("לאורו נלך") הוכיח, שאין כמו חלוקת ג'ובים כדי לסתום את הפה והאף של הפוליטיקאים.
אולמרט נאחז בקרנות המזבח בעוצמות שמזכירות את התמונות המרטיטות של הניצולים מה"צונאמי". יש כאן התרסה ורמיסת הדמוקרטיה. הסיטואציה הזאת, מחייבת את השופט אליהו וינוגרד, לעקוף את הבטחתו המודלפת, ולנסח את הדוח הסופי עם "גזר-דין" מפורש. דהיינו, המלצה המכוילת לראש הממשלה, ללכת הביתה! הוא כמובן לא ילך, אבל עם המלצה מפורשת, כמה "ברוטוסים" יעשו את העבודה...

תאריך:  06/01/2008   |   עודכן:  06/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא קוסם (ולא)- נעליים!
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
בקיצור זה לא שהוא כ"כ חכם. זה  ל"ת
אנחנו כ"כ טיפשים  |  6/01/08 16:01
2
אחלה כתבה תענוג לקרוא
כחול,,,כתום  |  6/01/08 16:41
3
איפה כלבי השמירה ?
אין מנהיגות  |  7/01/08 10:20
4
לא האולמרט אשם, הברק אשם. ל"ת
על עכברים וחורים  |  7/01/08 10:58
5
יש לו על מי לסמוך: חבריו .
מרק טווין  |  7/01/08 16:23
6
לא הברק אשם- ה...
בן ימין  |  7/01/08 16:44
7
אולמרט שורד בעיקר בזכות ברק
מצחיק  |  7/01/08 21:04
8
גם קיסר רצה להיות שליט יחיד
חשדנית  |  7/01/08 21:49
9
חייבים להיות מנהיגים יהודים
יואל ראש העין  |  7/01/08 22:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
במאמר בהארץ טוען גדעון לוי, כי סילוק משטרי הטליבאן באפגניסטן וסדאם חוסיין בעירק הביא להרעה במצבם של התושבים    במשתמע מדבריו, המצב הקודם, בו הופרו זכויות ונרמסו זכויות האדם תחת משטר איסלאמי קיצוני ביותר ושלטון פשיסטי, עדיפים על הבאת בשורת הדמוקרטיה וזכויות האזרח למדינות אלה
זהבה גלאון
שנת 2007 תרשם כציון דרך נוסף בהידרדרות הדמוקרטיה ושלטון החוק בישראל. מאחר שראש-הממשלה כבר הודיע בעזות מצח שהוא לא יתפטר גם לאחר פרסום הדוח הסופי של ועדת וינוגרד, קשה לתלות תקוות בשנה החדשה
אמציה חן (פצי)
ועדת חקירה המונעת ומעלימה את הזכות הטבעית לשגות, כורה בור לעצמה, ולקברניט שימונה אחרי זה שהדיחה
ראובן לייב
העורכים אינם מקפידים עוד על עקירת שיבושי הלשון ממהדורות החדשות והשדרים אינם טורחים להגות כראוי את הטקסט המוגש להם. איפה הימים ההם של משה חובב וראומה אלדר?!
ראובן לייב
בביתה של מרי גילבן, נציגת "כריסטי'ס" - בית המכירות הפומביות הבינלאומיות היוקרתי - בישראל, מצוי אוסף נדיר של רהיטים עתיקים מהמאה ה-18    יותר מכל היא קשורה לשולחן הכתיבה, שרכשה בשוק בלונדון    חקירה העלתה כי קצין בריטי הזמין אותו בראשית המאה הקודמת אצל נגר ערבי בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il