X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כן, יש גם כזה: הוא נדחף בתור או שומר עליו: תופס חזקה על כסא-נוח מבלי לנצל אותו: מרעיש עולמות ואולמות ב"פול ווליום": חונה ב"דאבל פארקינג" ומונע מזולתו לצאת לכביש, ושימות העולם!
▪  ▪  ▪

הוא מוכר כ"ישראלי המכוער" ובתור שכזה אין לו, מן הסתם, אח ורע בעולם. הוא יודע להידחף בתור לאוטובוס או לקופת הקולנוע ולנצל כל פירצה אפשרית שתזכה אותו "להיות ראשון".
בדרך כלל שם הצופן הוא "אני אחריך", והוא דואג ליידע בכך את מי שניצב בתור לפניו, וגם את כל הסובבים אותו, למען יראו וייראו. הוא לא יבזבז רגע אחד מיותר בבנק, בעיריה, או בקופת החולים, לפני שיסתלק עם המספר שהוקצב לו בעמדת ההמתנה לתור. הוא יחזור רק במועד שעליו יחליט לצורך התייצבות בפני הפקיד או הרופא. הצרה היא שלא תמיד הוא ידע לחשב את הזמן הנכון. או אז יפרוץ ויכוח קולני בינו, בעל מספר ה-40 בתור, לבין מספר 45, הממתין בו כבר שעתיים תמימות ומורטות עצבים, מבלי לנטוש אותו.
"אני מספר 40 ואני לפניך" - יישמע קולו הסמכותי והמאיים של נוטש התור. העובדה שאיחר לתורו מעניינת אותו כקליפת השום. "עכשיו אני נכנס - הוא יקבע עובדה בשטח, ואוי למי שיעז להמרות את פיו. במקרה הטוב הוא ימטיר עליו מטר של קללות ובמקרה הרע הוא, פשוט, יראה לו את נחת זרועו.
עובדות בשטח
גם בתור למעלית הוא תמיד ידאג להיות הראשון, ישתחל בשעריה עוד בטרם יצא ממנה אחרון היוצאים. בסופרמרקט הוא יציב את עגלת הקניות ליד הקופה, כדי "לקבוע עובדות בשטח", עוד בטרם מלאה סאת-קניותיו. מה שבטוח - בטוח. בינתיים הוא ימשיך במסע-קניותיו, ללא עגלה, והקונה התמים הנוסף, שכבר סיים את קניותיו, ייאלץ להמתין, בסבלנות, עד לבואו של מי שבכלל לא עמד בתור לקופה כמו כולם.
בחדר הכושר הוא יניח את המגבת האישית שלו על ההליכון, או על עמדת המשקלות, כדי לתפוס חזקה עליהם, ובינתיים אין לו בעיה להתאמן על אופני המירוץ. העובדה שבכך הוא מונע מאחרים להשתמש במיתקנים ה"תפוסים" – כלל אינה מעניינו.
לתפוס חזקה
גם בבריכת בית המלון, שבו יבוא להתארח, חזקה עליו שיתפוס חזקה. הוא ימהר להניח, עוד בשעת בוקר מוקדמת, צרור-מגבות על כסאות הנוח, שאותם הוא אמור לנצל, יחד עם בני משפחתו, רק לעת צהריים. הנופשים האחרים, בבריכה של שעות הבוקר, יחפשו לשווא כסא פנוי.
באמצעות הטלפון הנייד שלו יאפשר "הישראלי המכוער" לכל דיכפין להאזין לשיחותיו האינטימיות, שיתנהלו תמיד בקול מרומם, ולשתף עימם את חוויותיו. וכשהוא בנהיגה - אחת ידו עושה בהגה והשניה מחזקת בנייד. העובדה שהוא מעכב בנסיעתו האיטית והבלתי מרוכזת את המכונית שמאחוריו - כלל אינה מזיזה לו. ואם בנהיגה עסקינן, הוא גם לא יהסס לרגע להחנות את מכוניתו ב"חנייה כפולה" ("דאבל פארקינג"), להסתלק מן הרכב לזמן מסויים ולחסום בכך את דרכה של המכונית החונה במקביל. נהגה,שיבקש להתניע אותה, יצפור אלף צפירות לשווא לנהג האלמוני והחצוף שלנו. זה האחרון לא יחזור, כמובן, למכוניתו, בטרם יסיים את ארוחת הבוקר שלו בבית הקפה הסמוך.
וכש"הישראלי המכוער" יגיע הביתה, בשעת צהריים, הוא לא יהיה רגוע יותר. אז אז חזקה עליו שידאג להפעיל ב"פול ווליום" את הטלוויזיה או הרדיו שבחדרו וימנע בכך את מנוחת הצהריים של שכנו. ולעת ערב, משאגר כוחות, הוא ישמיע לאורחיו, במסיבה הביתית שלו, מוזיקה מחרישת-אזניים, וימנע מהם לנהל ביניהם שיח ושיג.

תאריך:  23/01/2008   |   עודכן:  23/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיוקנו של "הישראלי המכוער"
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר אנטישמי
אייל.ב  |  23/01/08 15:26
2
למגיב מס' 1 יש אנשים טובים אך
טהורת המידות  |  23/01/08 15:49
3
יועמד לדין כותב המאמר
גליה  |  23/01/08 16:10
 
- על מה ולמה את צועקת גליה? על
צוריה  |  23/01/08 16:49
 
- האם ירדת מהפסים או מה? ל"ת
א מ רול  |  23/01/08 19:58
4
האם כותב המאמר הוא אדם מושלם?
שאול השואל  |  24/01/08 17:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוגב שריד
קיים קשר בין העיסוק בחקלאות לתיירות: משקים ששומרים על אופים החקלאי מושכים יותר מבקרים ואילו מי שהתנתקו מהחקלאות בדרך כלל גם אינם עוסקים בתיירות כפרית
יצחק פרוויז נזריאן
פרישתו של ליברמן כשר לעניינים אסטרטגים וסיום תפקידו של השר אהרונוביץ כשר התיירות - מתווספים לסטטיסטיקה המדאיגה המצביעה על כך שבמשך אחת עשרה השנים האחרונות התחלפו 8 שרי ביטחון, 8 שרי משפטים, 11 שרי אוצר ו-10 שרי חוץ
ענבל בר-און
המילים הכי פופולריות כיום הינן "המלך עירום" או 'אולמרט קח אחריות' ותתפטר. יש צורך לנגב את קורי העכביש של הפופוליזם מן העיניים, לשפשף אותן מכל מסך העשן התקשורתי הדמגוגי (אותו מסך עשן שתמך בעיוורון פופוליסטי במלחמה בלא להבחין בניואנסים), ולומר, בניגוד לשטף הפופוליזם ששטף אותנו, ש'המלך לבוש' או ש"אולמרט לא צריך להתפטר"
עמוס שריג
נשגב מבינתי מדוע הסופר יהושע, שסופסוף קיבל במה תקשורתית אירופית-ים תיכונית להביע את דעתו, מצא לנכון, מכל הנושאים בעולם, לכתוב דווקא על המאחזים הבלתי חוקיים בישראל? וכי חסרים נושאים?
יוסי עבדי
בעזה עלטה, החמאס חוגג ניצחון נוסף, ובישראל שותקים    נראה שהחשיכה האמיתית אינה בדרום, כי אם במשרדי ההסברה של מדינת ישראל    האם צה"ל באמת הצליח להסביר לעולם את עמדתו? ומה בדיוק עשה משרד החוץ?    חברים יקרים, משהו פה רקוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il