X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ניסיונות חוזרים ונשנים של הח"מ ושל הגב' לביא-שחם לגייס את הנשיא נתקלו ביחס עוין מצד דוברתו, שפעם אחת ביקשה שאתקשר בעוד שעתיים, פעם שנייה ביקשה שלא נפריע לה ובפעמים האחרות היא פשוט סתם סיננה אותי ואת עמיתתי
▪  ▪  ▪
פרס. לא הגיע

יום שלישי האחרון (29.01.08) היה יום גשום, סוער ומטלטל, אבל גם יום של שמחה ורגש. הסיבה: 41 ילדים, חלקם משדרות, חלקם מדימונה והיתר משאר יישובי הנגב, זכו לחגוג טקס בר מצווה משותף באולמי "חדווה" שבדימונה.
האירוע כולו היה על טהרת ההתנדבות והתרומות, החל מהאולם שנתרם ע"י בני הזוג מיכאל ורונית זינו, הצילומים שנתרמו ע"י "פוטו אלול", הזמרים והאמנים השונים שהופיעו בחינם, יחסי הציבור שניתנו חינם אין כסף ע"י הח"מ, המתנות שנתרמו ע"י חברות ומפעלים שונים ביניהם אפילו ארקדי גאידמק, והעיקר - היוזמה, הארגון, הזמן הרב שהושקע והמרץ הבלתי נלאה שנתרמו ע"י האחיות מרסל לביא-שחם ותרצה אזולאי.
ובקיצור, מי שלא ראה שמחה והתרגשות כפי שהיו ביום שלישי בלילה באולמי חדווה בדימונה לא ראה שמחה והתרגשות מימיו. ומי לא ראה? נשיא המדינה שמעון פרס למשל. כי כל הניסיונות להזמינו לאירוע, או לפחות לבקשו לברך בשידור חי כשדמותו נשקפת ממסך באולם וקולו בוקע ברקע עלו בתוהו. מדוע? לאיילת פריש הדוברת של הנשיא פתרונים.
ניסיונות חוזרים ונשנים של הח"מ ושל הגב' לביא-שחם לגייס את הנשיא נתקלו ביחס עוין מצד דוברתו, שפעם אחת ביקשה שאתקשר בעוד שעתיים, פעם שנייה ביקשה שלא נפריע לה ובפעמים האחרות היא פשוט סתם סיננה אותי ואת עמיתתי. גם לאס.אם.אס שלי היא לא טרחה להגיב, למרות שבמסרון פרטתי לה את מטרת הפנייה שלי אליה.
אדוני הנשיא, לטיפולך. תושבי דימונה בפרט ותושבי הנגב בכלל לא יסכינו ולא ישלימו עם התנהגות מתנשאת ומעליבה כמו זו שהופגנה ע"י הדוברת שלך הגברת פריש. חשוב שתמצא עמה את הדין - ויפה שעה אחת קודם!

תאריך:  31/01/2008   |   עודכן:  31/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוח וגשם - ונשיאים אין
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
זה נשיא זה?
בחיית............  |  31/01/08 11:28
2
תגובה לכתבה-רוח וגשם וגו'
אזרח כועס  |  31/01/08 16:57
3
נשיא לבדו
לבדו  |  20/06/08 10:53
4
נשיא לבדו
לבדו  |  20/06/08 11:13
5
מסיבת הבר מצווה
דימונאי  |  19/07/08 11:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
ראש הממשלה נעדר חשיבה אסטרטגית בעת מלחמה. אם חשיבה אסטרטגית לא היתה, וכאמור זה תפקידו ומהות קיומו של ראש ממשלה. הרי לא נותר לנו אלא להגיע למסקנה שלא היתה כל חשיבה באופן תפקודו של ראש הממשלה, והכול היה תגובות אינסטינקטיביות
אביתר בן-צדף
היום לפני ארבעים שנה החל שלב מכריע במלחמת ויטנאם    בעצם, זו היתה תבוסה ענקית של הוויטקונג, שהושמד לחלוטין    בפועל, זה הפך לניצחון מוראלי באמצעות התקשורת האמריקנית, שהשפיעה על הבית האמריקני
אהרון רול
"טעותם הגדולה של מתנגדי אולמרט הייתה בהתמקדות ב-60 השעות האחרונות של מלחמת לבנון השניה, במקום להבין כי אותן 60 שעות, בעוד שהיוו קטע חשוב בלחימה, הרי בקונטקסט הכללי היוו אך קטע קטן מהכלל"
ראובן לייב
לאחר שהשתחרר מצה"ל, החליט רס"ן (מיל.) מנחם אלון להפוך את תחביבו למקצוע נדיר    בעזרת מפסלת, שופין ומשחזה של רופא-שיניים, הוא חורט בעץ דמויות ונופים "לפי הזמנה"
מרב מור-אופיר
השום בעל פעילות נוגדת חיידקים ונוגדת נגיפים חזקה, ויחד עם ויטמין C שנמצא בשום, תורם לקטילת החיידקים    הבצל נוגד דלקות ומטפל במצבים אלרגיים כמו אסתמה או חום גבוה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il