X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם באמת שר האוצר הלכלכן רוני בראון חושב על נתניהו את מה שאמר עליו בראיון לעיתון "כלכליסט"? שימו לב איך סיכם את תקופת יו"ר הליכוד במשרד האוצר: ביבי נתניהו עשה ניסים ונפלאות בכלכלה" ("ערב חדש", 10.08.05). קביעה שפיצית, בהירה, וחד-משמעית
▪  ▪  ▪
רוני בראון

בחיים לא הייתי מאמין שהמקשים במקלדת שלי יכולים לחבר דברי שבח ותודה לכתבת החצר איילה חסון. אבל כשאני רואה את רוני בראון, ברור לי שהיא זו שהצילה אותנו מכניסתו של האיש הזה, לנעליים הזעירות שהשאיר מיכאל בן-יאיר. יועץ משפטי, שהמרכיב הראשי באישיותו הוא הקומבינה, זה הדבר האחרון שהיינו זקוקים לו. רוני בראון, כולו קומבינה עם פה ג'ורה.
קבלו ציטוט: ... (לחברי סיעת הליכוד) "עכשיו אני אגיד את זה עוד פעם, כדי שאם הגברת שרה נתניהו עוד לא קראה את זה, ולא שמעה את זה - שתגיש מחר עוד תביעת דיבה" (שר האוצר רוני בראון מוכיח שהתפלשות בביוב יכולה להיות אחלה בילוי, 20.02.08).
קבלו עוד ציטוט (יומיים קודם): "המדיניות שלנו שונה מזו של ביבי. השקענו בחינוך, היכן שביבי לא השקיע. ומה למשל עשה שר האוצר נתניהו בעניין מצוקת ניצולי השואה? מה הוא עשה בנושא תקציב הביטחון? חלק מתוצאות מדיניותו, מגולמות במלחמת לבנון השנייה" (רוני בראון בראיון שנתן לגיליון הראשון של "כלכליסט", 18.02.08).
אני מודה: רוני בראון מצליח לנתק אותי מהרציונאל. פעם חשבתי שתחושת סלידה היא תחושה לא נעימה, עד שהכרתי אותו (לא אישית). מאז חיקה את חברו אולמרט, והפקיר את צווארו לקולר של עמרי, אני מקפיד לטפח את תחושת הסלידה שלי מהאיש. חוצפן. שקרן מאוס. "תולעת", או "אמבה" משהו כזה. מניפולאטור, שסומך על לשונו המושחזת, שתחלץ אותו מכל מצב. אותה לשון שבזכותה הגיע לתפקידו הרם.
תגידו דמיון מפותח - יכול להיות - אבל כשאני מסתכל על הצוואר שלו, אני באמת רואה את הקולר. בקדנציה הקודמת, הוא נמנה עם צמד כלבי השמירה של שרון, ובקדנציה הזאת, הוא כלב השמירה של שותפו למלונה מהקדנציה הקודמת.
כלב שמירה, משום השימוש שעשה בשיניים ובלשון. השיניים ננעצו במי שתקף את אדונו, והלשון - כדרכם של כלבים - ליקקה אותו. שרון לא אהב ששני הכלבים, אולמרט ובראון ילקקו אותו בפרצוף, אבל הסכים שילקקו אותו במקום אחר. תמורת נאמנותם, שדרג את שניהם, מתחתית הרשימה, היישר לצמרת המדינה.
האם באמת רוני בראון חושב על שר האוצר לשעבר ביבי נתניהו את מה שאמר בראיון ל"כלכליסט"? שימו לב מה אמר לדליה נוימן לאחר שהתפטר: "אם ביבי היה שואל אותי לפני ההתפטרות, הייתי אומר לו: אל תתפטר! לא בטוח שהיה מקשיב... ביבי נתניהו עשה ניסים ונפלאות בכלכלה" ("ערב חדש", 10.08.05).
"ניסים ונפלאות בכלכלה", כך סיכם רוני בראון את תקופת נתניהו באוצר. קביעה שפיצית, ברורה וחד-משמעית, מפיו של יריב פוליטי, שהוכיח שגם שקרן מסוגל לומר לעיתים אמת. עכשיו הוא מזנק לביוב, ומזמין את נתניהו להשתכשך איתו בהיאבקות. ההשתלחות שלו בשרה מוכיחה שהוא מפגע אקולוגי פוליטי.
נכון עשה נתניהו שדחה את ההתנצלות שלו. את החשבון עם האיש הזה ומפלגת "שודדי המנדטים" יעשו הבוחרים. שהרי על אנשים מסוגו, אמרה הקלישאה "כל כלב יבוא יומו"...

תאריך:  27/02/2008   |   עודכן:  27/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל כלב יבוא יומו
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
נרי, כל הכבוד לשקדנותך
משה, עורך-דין  |  27/02/08 18:43
2
אתה מתדרדר נרי
פנחס  |  27/02/08 18:50
 
- עושה מעשה זמרי ורוצה שכר כפנחס
דני דין  |  27/02/08 21:09
3
דבריך חקוקים בסלע. אין "סכנה  ל"ת
לתביעת דיבה"  |  27/02/08 20:45
 
- לא חביבי אין סכנה לתביעת דיבה
כחול,,,כתום  |  28/02/08 01:16
4
לא להעליב כלבים!
שלמה אידן  |  27/02/08 23:13
5
כמו סכין השוחט: חד וחותך עמוק
מב"י  |  28/02/08 01:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
עמדתם של ארגוני הנשים, ושל הנשים המתיימרות לדבר בשם בנות-מינן, פגעה בפרשת קצב במעמד האישה ובצדק
עו"ד יוסי דר
מדאיג ביותר ששופט בית המשפט העליון מתייחס בפסקנות לאירוע משפטי קונקרטי, הנוגע לאדם קונקרטי, וזאת - שעה שהטיפול באירוע טרם הסתיים, ומה שיותר חמור: בטרם ראה בדל מסמך הנוגע לאירוע
אסף גולן
הבלבול המושגי הקיים בישראל בנוגע ל"ימין" ו"שמאל", נובע מרבדי משמעות ייחודיים לתרבות העברית-תנ"כית באשר למושג ימין
אדמונד לוי, שופט
שופט בית המשפט העליון, אדמונד לוי, הצליח להפתיע אפילו את עמיתיו השופטים בהרכב בפרשת קצב    השופט הידוע בעצמאותו מתח ביקורת על התקשורת, על פוליטיקאים וגם על השר פרידמן
עו"ד ערן שטיין
ביטול הבחינה הפסיכומטרית לא יוסיף מקומות בפקולטות השונות    ניסיון העבר הוכיח שביטול הבחינה הוא בגדר "שפיכת התינוק עם המים"    יש צורך בשינויים מקיפים, כדי לאפשר לכולם נגישות אמיתית להשכלה גבוהה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il