X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלוש רשויות שלטון יש בדמוקרטיה שלנו, ושלושתן מנוהלות לצערי על-ידי מאכערים, דמויות אשר גדלו וצמחו מהיותם שולייתם של מנהיגים כריזמטים ומוכשרים, וזוהי הסיבה העיקרית מדוע אנו נראים כל כך רע ומרגישים רע עוד יותר
▪  ▪  ▪

בעיתוני סוף השבוע מצוטט הנשיא הקודם של בית המשפט העליון, אהרן ברק, הוא טוען שהמאבק של השר פרידמן בבית המשפט העליון הוא מאבק אישי בנשיאה ביניש. ברק מוסיף ואומר כי בעבר היו עימותים ופערים בין השר לנשיא, אך הם נסגרו בדרך של פשרה והבנה.
מנגד, השר פרידמן, איש עם אג'נדה מאוד מאוד מסוימת, אשר לא הסתירה מעולם, והמצויר על-ידי החברים של ביניש כאשמדאי אויב הדמוקרטיה, נראה בפועל כאדם רגיש, סימפטי, קשוב ונכון למו"מ ולפשרות, ועם זאת נאמן בטווח הארוך לדרכו ולתורתו.
מן העבר השלישי, עומדת הנשיאה ביניש, אשר כל מי שהקשיב בשנה האחרונה לקורה בבית המשפט העליון, יכול להסיק כי המדובר בפקעת עצבים, המשתלחת בלשון חריפה לכל עבר, ואשר המרחק בינה ובין מזג של פשרה וויתור הדדי - הוא כמרחק שמים מארץ.
אז נניח שפרופ' ברק צודק, ופרופ' פרידמן, היה מיטיב לעשות אם היה מתפשר על דרכו, מאט קצת את הקצב, אך עם מי הוא יתפשר? עם פקעת עצבים? עם שלטון היחצנים ועיתונאי החצר של ביניש? עם שחקני החיזוק דורנר וחשין? עם שולייתו של ברק אשר עלתה לגדולה כאשר היא נאחזת בתורתו? עם סגניתו הנצחית ועושת דברו החוזרת ומצטטת אותה תורה מבלי להבינה לעומק ומבלי להטמיע את העובדה שגם על התורה מסיני יש עוררין, ויש להתאימה לתקופה, על אחת כמה וכמה תורתו של הפרופסור ברק, חכמה וחדשנית ככל שתהיה?.
כאשר המלחמה על הרעיון ועל הדרך היא בלתי אפשרית, וכאשר אנשים חסרי מעוף, חסרי הבנה וחסרי כל רצון או יכולת להתפשר, מפריעים, המאבק הופך להיות אישי, ובצדק!
ויש לנו עוד שתי רשויות שלטון, הרשות המבצעת, הממשלה הנשלטת על-ידי אהוד אולמרט, שולייתם של כמעט כל ראשי הממשלה מטעם הליכוד, שוליה אשר עסקה בעיקר באיסוף כספים ובמקח וממכר פוליטיים ויציבות קואליציונית, ובכנסת יש לנו את החברה הנכבדה דליה איציק, שולייתו הבלתי מעורערת של שמעון פרס.
בימים בהם כל רשויות השלטון מנוהלות על-ידי אנשים אפורים, חסרי ברק, חסרי מעוף, חסרי חזון - אשר כולם גדלו על ברכיהם של היפוכם הגמור, הופכים כל המאבקים על אידיאולוגיה למאבקים אישיים - מוצדקים.
למדינת ישראל מגיע הרבה יותר מהשוליות והמאכערים העומדים כיום בכל שלושת רשויות השלטון.
ונגד כזו בינוניות ומטה, אין כל דרך להילחם, אלא במלחמה אישית. מאכערים ושוליות לא מבינים שפה אחרת.

תאריך:  12/04/2008   |   עודכן:  13/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רו"ח ירון זליכה
נאום שהוכן לרגל השקת ספרו של אריה אבנרי: "זעקי ארץ מושחתת" (11.04.2008)    זליכה מצביע על קווי הדמיון בין דברי הפילוסוף המהולל קרל פופר על "אויבי החופש"; לבין דבריהם של אולמרט, אנשיו ועיתונאיו, על ההכרח, כביכול, ביציבות שלטונית גם במקום ערכים של מוסר ויושר    זליכה מצביע על ברנע ואברמוביץ שהשחיתו את העיתונות
ראובן לייב
רכישתו של כלב איננה תענוג זול מעיקרו והיא עשויה לנוע מ-350 שקל לכלב פשוט, בן בלי-שם, ועד ל-10,000 שקל לכלב גזעי
יהונתן דחוח-הלוי
הבלוג של בני ציפר בהארץ מעניק הזדמנות להתבונן בתפיסת העולם של השמאל הישראלי    המוטיבים המרכזיים: שנאה עזה למדינת ישראל ולערכיה ושאיפה בלתי מוסתרת לפרקה ולהקים במקומה מדינה דו - לאומית    אתגר מבית לעצם קיומה של מדינת ישראל
עמוס אריכא
"מול עינינו קמות האזהרות והופכות לתמרורים בוערים. הארץ שלנו נעשקת ומושחתת מיום ליום כאילו נעשתה לרכוש פרטי של קבוצת שודדים"    דברים שהושמעו באירוע השקת ספרו של אריה אבנרי: זעקי ארץ מושחתת (11.04.08)
דני רשף
המערכת השיפוטית היא חלק מהדמוקרטיה והופכת להיות אבן פינה בדמוקרטיה אם היא משתבצת באיזון שבין שלושת הרשויות המחוקקת, השופטת והמבצעת    אם בית המשפט שם עצמו מעל לרשויות האחרות, המשמעות היא שלטון אוליגרכי משפטי ולא דמוקרטיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il