X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינה אחראית אסור לה לשלם כסף לראשי משפחה על כל ראש שהם מביאים לעולם
▪  ▪  ▪

מדינה מתוקנת חייבת לאפשר חינוך טוב לילדיה. חינוך שיאפשר לילדים אלו בנית עתיד בטוח ומשגשג לכשיתבגרו. מדינה אחראית לאזרחיה חייבת להעמיד לטובת אזרחיה מערכת רפואית טובה ומתקדמת. כך כל אחד יוכל לקבל סעד בעת צורך. מדינה אחראית חייבת לתת לאזרחיה ביטחון קיומי נגד איומים חיצוניים ופנימיים. מדינה אחראית חייבת לבנות מערכת תומכת לאזרחיה המבקשים לפתח רעיונות מדעיים שיקדמו את המדע והטכנולוגיה של המדינה. מדינה אחראית חייבת לדאוג לאזרחיה לעת זקנתם. אבל מדינה אחראית אסור לה לשלם כסף לראשי משפחה על כל ראש שהם מביאים לעולם.
אין מדינה בעולם המעודדת ילודה. ובוודאי לא מדינות ערב בהן הילודה המוגברת הורסת כל אפשרות להתפתחות כלכלית. כמובן חוץ מהרשות הפלשתינית הרואה ברחם הערבי כלי אסטרטגי.
תחילת הרעיון למתן קצבאות עבור משפחות מרובות ילדים נולד עם הקמת מדינת ישראל בעקבות השואה שבה הושמדו יותר ממחצית העם היהודי. כאשר נגלו ממדי האסון של השואה. גם בן-גוריון חשב לגייס את הרחם היהודי כדי לשקם את המחסור האנושי שנוצר בין שורות היהודים.
כדי לעודד ילודה בין שרידי השואה ועולי ארצות ערב עלה רעיון הקצבאות למשפחות מרובות ילדים. המטרה להעניק למשפחות מרובות ילדים ביטחון כלכלי מינימלי כך שבתכנון המשפחה של תקופת הצנע והמחסור, אנשים לא ימנעו מעצמם להביא ילדים לעולם.
אבל, כמו כל תוכנית כאשר לא מגבילים את זמנה וממדיה, הגולם קם על יוצרו. ובמקום שכספי מדינה אלו ילכו לטובת הילדים, חינוכם והפיכתם לבוגרים עצמאיים ותורמים לחברה, כספים אלו נוצלו לטובת גברים שראו בהם מקור פרנסה לא אכזב. הם הפכו את הילודה למקצוע. וכל המרבה בילודה מכניס לכיסו משכורת חודשית דשנה המאפשרת בטלה מעבודה ואף רכישת נשים נוספות למעגל ייצור הילודה. במדינה שבה המשכורת הממוצעת נעה סביב שבעת אלפים עד עשרת אלפים שקלים, אותם גברים הכניסו לקופתם כחמישים שקלים לחודש. האם הילדים נהנו מכספים אלו? והרי כסף זה מיועד עבורם עבור רווחתם וחינוכם. כדי שיהיו, כפי שאמרנו, בוגרים עצמאיים ותורמים לסביבתם. לא, במשפחה בה האב אינו עובד אין אפשרות להעניק לילד חינוך לעבודה, לעצמאות כלכלית ולאדם התורם לסביבה.
משפחה שבה יש לאב כמה נשים הופכת למסגרת המייצרת תחרות תמידית וזעם פנימי. במשפחה אשר בה יש כמה נשים יש גם עשרות ילדים. במשפחה כזו אין כל אפשרות לטפח את הילדים. כל שמטופח במסגרות אלו הוא התחרות, העזובה והזעם. וכל אלו מנותבים למקומות עליהם הכי קל להוציא את כל הכאב. כלפי החברה וכלפי המדינה.
וכך כוונות טובות הפכו לאסון ההולך ומגדיל עצמו כמו כדור שלג.
מדינת ישראל, אם רצונה בחיים ובשגשוג לה ולאזרחיה, חייבת לבטל את כל תשלומי הגולגולת. עליה לקחת על עצמה את נושא החינוך והתמיכה בילדים למען עתיד טוב להם ולמדינה.

תאריך:  17/05/2008   |   עודכן:  17/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קצבאות ילדים הן אסון למדינת ישראל
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כזה כאילו כזה!
vb brtftr  |  17/05/08 14:42
2
גב יונה לוי גרוסמן........
י.ש  |  17/05/08 21:03
3
כדאי שגב' תחפש לה עם אחר
איש יהודי  |  17/05/08 22:42
4
בעד קצבאות ילדים ! רק ש''ס ! ל"ת
בס''ד  |  18/05/08 03:07
5
"אין מדינה בעולם המעודדת ילודה
יופיטר  |  18/05/08 10:52
6
צודקת במאה אחוז.
א.ק  |  18/05/08 11:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
רשימה חלקית: נחום, ברנע. שמעון, שיפר. אמנון, דנקנר. בן, כספית. יוסף, לפיד. אילה, חסון. אמנון, אברמוביץ. אודי, סגל. מרדכי, גילת. דוד, לנדאו. אמיר, אורן. יאיר, לפיד.
עו"ד יוסי דר
לאור טענותיו של אולמרט ברור, שקו ההגנה הראשון שלו מתמקד בהדיפת החשדות שקיבל שוחד, ולצורך כך עליו לשכנע שהוא - מנקודת מבטו - ראה בטלנסקי כמי שלא הוציא כספים מכיסו הוא, אלא רק גייס כספים מתורמים אחרים
ד"ר ניצן יניב
אחת ממלכודות הדבש שעומדות בפני חברת סטארט אפ חדשה, הוא הפיכתה לפלטפורמת מחקרים אקדמית. מצב שכיח בו הופך מיזם הסטרט אפ לכלי עזר של חוקרים אקדמיים לפרסום כמות רבה של מאמרים
ראובן לייב
"פוסי" באוסטריה פירושו "נשיקה" וכך גם "קוס" בגרמניה; ובמקסיקו - "חרא" הוא שם-משפחה נפוץ מאוד    אבל פורנוגרפיה, מסתבר, היא באמת עניין של גיאוגרפיה. אז, תיירים, היזהרו בדבריכם; הברכה והקללה
טובה ספרא
השבוע מערכות יחסים עומדות במבחן ויש מקרים רבים של חוסר אמון וחוסר הבנה - גם ברמה הארצית    המצב גורם להמשך הסקנדלים במדינה    וגם: תחזית לבנימין נתניהו ומה קורה בבחירות לארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il