X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העורך-דין המבוקש והפרשן-זחוח-הדעת, דב ויסגלס הגדיל לעשות ומתאר את חולשת ישראל מול ארגוני הטרור דא עקא, הוא שותף מלא להיחלשות הזאת בשל פעולותיו כראש לשכת ראש הממשלה בימי אריאל שרון
▪  ▪  ▪
ויסגלס ושרון. שותפים לפשע
"אומרים שאריק שרון היה תלוי מאוד בדב ויסגלס, ואילו ויסגלס היה מקורב כמעט יותר מכל יועץ אחר לשרון ראש הממשלה. עד כדי כך קרוב ומשפיע, שהמהלך ההזוי מאוגוסט 2005 אכן רשום בחלקו הגדול על שמו של הפרקליט הממולח"

החוצפה - לעתים אין גבולות לה. הצביעות - כנראה אין לה סייג. במה דברים אמורים? בשני פובליציסטים שאורם זרח באחרונה מעל שמי עמוד הדעות של ידיעות אחרונות. האחד הוא גלעד שרון, השני דב ויסגלס. הראשון מוכר כבנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, והשני כמנהל לשכתו וכיועצו הכל-יכול.
לשניהם יש מה להגיד מדי שבוע בשבוע בעיקר מעל דפי "העיתון של המדינה" שנותן להם את הבימה, נגד התנהלות הממשלה הנוכחית בנושא הטרור מרצועת עזה, נגד איומי החיזבאללה מגבול הצפון ובסוגיית הטיפול בהחזרת שבויינו. לשניהם דעות נחרצות, מה יש לעשות וכיצד יש לפעול.
שניהם מביעים עמדות ניציות, לוחמניות, בנושאים הביטחוניים-מדיניים שעל הפרק, תוך שאין הם מסתירים, באופן טבעי, את געגועיהם לאבא-הבוס, ורומזים איך הוא, האבא הטוב, היה נוהג בסוגיות אלה.
הגדיל לעשות העורך-דין המבוקש והפרשן-זחוח-הדעת, דב ויסגלס, במאמרו ביום שני תחת הכותרת "הם לא מ-פ-ח-ד-י-ם". בצדק הוא מתאר את חולשת ישראל מול ארגוני הטרור בצפון ובדרום, מול החיזבאללה והחמאס, ש"מדברים עם ישראל כשווים מול שווים". בצדק הוא מסביר, שישראל איבדה בעיניהם ולו מראית-עין של עוצמה וחוזק, וקובע כי "על צה"ל למצוא דרך לחזור ולהפחיד, הפחד ישיב (ולו חלקית) לישראל מקצת כבודה וביטחונה".
אכן מלים כדרבנות. דא עקא, הן יצאו מעטו, או אם תרצו ממקלדתו, של מי שהיה שותף, כיועץ וכעוזר, כ"לוחש לסוסים", למנהיג שהביא את ישראל אל עברי פי פחת בנסיגה החד-צדדית מחבל קטיף. אומרים שאריק שרון היה תלוי מאוד בדב ויסגלס, ואילו ויסגלס היה מקורב כמעט יותר מכל יועץ אחר לשרון ראש הממשלה. עד כדי כך קרוב ומשפיע, שהמהלך ההזוי מאוגוסט 2005 אכן רשום בחלקו הגדול על שמו של הפרקליט הממולח.

דב ויסגלס שותף לפשע

"אם אין ביטחון היום לישראל, אם יש לנו ממשלה כה חלשה שנוקטת בצעדים בלתי שקולים, מפוחדת מן הצל של עצמה, שקועה עד צוואר במאבקי הישרדות פנימיים, בנשיקות ובמעטפות, אם מעבר לגבול שוררת היום תחושת נצחון - הרי אריאל שרון, הוא ואלה שעזרו לידו, הם הם הנושאים באחריות העיקרית לכך"

היום ברי לכל, כי עקירת חבל קטיף, הרס ההתיישבות, הנסיגה ההזויה מרצועת עזה - היא שהתירה את רצועת הטרור המתגבר והיא שמביאה לשטחנו הריבוני את האלימות החמאסית והחזבאללית, שאיננה מבדילה בין זקנים לצעירים, נשים וילדים. הבריחה מעזה בניצוחו של "מר ביטחון" הישראלי, היא שזקפה את ראשם של ראשי הטרור הפלשתיני, היא שהקנתה להם את תחושת הנצחון שעליה מקונן עתה בדמעות התנין שלו העורך-דין ויסגלס.
אין לה גבולות לחוצפה - ומאמרו של ויסגלס יוכיח. הוא מתגעגע לשרון של 101, אל לוחמי שנות החמישים ששרון נימנה עליהם, כאשר בכוחות מעטים יצאו לפעולות התגמול המהוללות, לחמו בהצלחה בפורעים הערביים והביאו ביטחון לישראל הקטנה. אכן, יש שרון ויש שרון. יש שרון של 101, שרון האלוף בצה"ל, גנרל מהולל, שאחר כך כשר בממשלות ישראל הביא לתנופת התיישבות ברחבי ארץ-ישראל.
על שרון זה מעיבה דמותו האחרונה של שרון ראש הממשלה, הבולדוזר שהרס עד הייסוד כל מה שבנה, הן בהתיישבות והן בביטחון. תוצאות פעולתו ההרסנית הרי הן ניכרות בשטח, במאות משפחות יהודיות שהוגלו מבתיהן וטרם ניתן להן פתרון חלופי, ובאלפי תושבי הערים והיישובים בנגב המערבי שנתונים לירי מאסיבי מתמיד של רקטות ופצצות מהשטח שהופקר לידי אנשי ההפקר הערביים. רבים מהם שילמו בחייהם.
אם אין ביטחון היום לישראל, אם יש לנו ממשלה כה חלשה שנוקטת בצעדים בלתי שקולים, מפוחדת מן הצל של עצמה, שקועה עד צוואר במאבקי הישרדות פנימיים, בנשיקות ובמעטפות, אם מעבר לגבול שוררת היום תחושת נצחון, אם הרגיעה המדומה העכשווית מנוצלת להתחמשות ולהכנת המלחמה הערבית הבאה בישראל - הרי אריאל שרון, הוא ואלה שעזרו לידו, הם הם הנושאים באחריות העיקרית לכך.
עו"ד ויסגלס, שעשה שירות דב למנהיגו ולעם ישראל כאשר כיהן מנהל לשכתו וכיועצו הבכיר, הוא בהחלט שותף לפשע. אל נא יטיף לנו עכשיו מוסר, לא במאמריו מעל דפי ידיעות אחרונות ולא בהופעותיו הזחוחות בערוצי הטלוויזיה. יתכבד נא ויתכנס בדל"ת אמות ביתו או משרדו המשגשג, ואל נא ימשיך במתן עצות באמצעי התקשורת השונים לממשלות ישראל ולעם ישראל כיצד לנהוג אל מול האויב.
אל נא ימשיך במאמרי הזיגזג שמאפיינים את כל דרכו הציבורית-פובליציסטית, שרק הביאה נזק לעם ולמדינה. יש גבול לחוצפה, יש סייג לצביעות.

תאריך:  10/07/2008   |   עודכן:  10/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שירות דב ויסגלס
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
ויס' מהאסונות הגדולים של ישראל ל"ת
א מ רול  |  10/07/08 08:40
2
גייס את מלוא חכמתו...
לבושתו  |  10/07/08 08:47
3
100%אמת כולל הזחיחות...תודה! ל"ת
עץ החיים  |  10/07/08 08:58
4
מילים כדורבנות יוסי אחימאיר.
טהורת המידות  |  10/07/08 09:49
5
המומחה הצבאי כעורך דין
מרק טווין  |  10/07/08 09:57
6
כתבה מומלצת
א.ציוני  |  10/07/08 10:43
7
רצח את אביו ובוכה יתום אני....
אבי געזונט  |  10/07/08 11:42
8
ויסגלס,,אדם עלוב רודף כבוד ל"ת
בצלאל  |  10/07/08 17:31
9
כולנו עוורים
מיצי  |  12/07/08 11:57
10
וייסגלס הוא פרקליט השטן  ל"ת
ללא מרכאות  |  12/07/08 18:47
11
וייסגלס הוא פושע עם קבלות
בנימיני  |  12/07/08 23:40
12
מינויו מעידה על פרצופה של הממש
קורן נאוה,טבריה  |  25/04/09 05:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון מרום
דווקא בימים גורליים בהם מוכרע מי יוביל את ישראל פוסט אולמרט, מתרחשת אנרכיה בזירה התקשורתית-פוליטית. מלחמת הכל בכל לא מטיבה עם הדמוקרטיה
דרור מרום
המזכירה החדשה של משה קצב
בעז העצני
כך ניסתה התקשורת הישראלית לטמטם את כולנו כאילו אין הבדל בין שבויים חיים או מתים, בהתאם למסורתה להפיכת בני אדם לתואמי בהמות ע"י ניתוק הקשר הסיבתי בין אירועים, כפי שהקפידה בקנאות שלא לקשר את הנסיגה מעזה עם האסון המתמשך בעוטף עזה, חטיפת שליט, מלחמת לבנון ועליית החמאס
איתן גנור
הריני מכריז בזאת על הקמת מפלגת היושר המוחלט. כל מצטרף למפלגה יוכרז אוטומטית כאדם ישר, ללא קשר לעברו או אפילו למעשיו בהווה    דרוש יו"ר למפלגה, רצוי מיליארדר. תנאי הכרחי - תרומות כספיות לציבור הישר, מלוות בהרבה פרסום
עו"ד אברהם פכטר
חוק שי דרומי אושר בכנסת - החקלאים שמחים, הפורצים והגנבים במתח, חלק מהפוליטיקאים מתנגדים וחוגגים בתקשורת    הזכות להגנה עצמית - היא במעמד של זכות קונסטיטוציונית    לא מערב פרוע ולא דרום פרוע - הגנה בסיסית ויסודית על זכויות, רכוש, חיי אדם - בחברה דמוקרטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il