X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת הדגים ופירות הים, "אושן", שברחוב המסעדות בהרצליה פיתוח, אינה טומנת ידה בצלחת גם כשמדובר בבשרים
▪  ▪  ▪
מסעדת אושן

כבר ברגע שבו נכנסים למסעדת "אושן בר" (רחוב משכית 30 בהרצלייה פיתוח) נישא ריח הדגים ופירות הים בחלל האוויר. ברחוב הזה, שופע המסעדות, הפכה זה מכבר המסעדה הוותיקה לנושאת כתר הדגה. אם לא די בכך, מקדם במרכזה את פני אורחיה אקווריום עם לובסטרים ואויסטרים חיים. על שלל הדגה הזאת מנצח ביד רמה השף הוותיק, ג'וני חיל: למן דגי הלברק, הבאס, הדניס והאמנון, בתנור או בגריל, דרך מרק הסרטנים, ועד לשרימפס ברוטב טקילה וטבסקו.
אף שמעולם לא נמננו עם חובבי הדגה (כמי שגדל בארץ בתקופת הצנע, כבר יצא לי מזמן הפילה מן האף), החלטנו לעשות מחווה לבת הזוג, המטורפת ממש על חיות המים. בסופו של דבר הצלחנו גם אנו, כמו בעבר, למצוא אפילו ב"אושן" את מבוקשנו. כ"פיצוי" על יריבותנו עם עולם הדגה, הוצע לנו סטייק אנטריקוט, על מצע-פטריות. כתוספת נלווית קיבלנו אורז, לפי בקשה מיוחדת, במקום מחית תפוחי האדמה הרשומה בתפריט. למען האמת: למלצר האדיב והלא-מרובע, שהסכים לחרוג מן השגרה, מגיע כיפאק אחד גדול!
שכנוע לשווא
קיצורו של דבר: הסטייק הענק היה עסיסי, ערב לחיך ועשוי כהלכה, מה גם שרוטב הצ'ימיצ'ורי הארגנטינאי, שהוגש בצידו, שיבח את טעמו והוסיף לו פיקנטריה רבה. אל הסטייק והאורז התלווה סלט טופו, עשיר בירקות, עם שקדים קלויים, בטעם מתקתק ומרענן. לכל אלה נוספה פוגצה חמה וטרייה, כנראה כדי שהסלט לא ישעמם מדי. בת הזוג, שנותרה נאמנה לדגה, התענגה על שיפודי השרימפס בקוקוס, כשהיא מנסה, לשווא, לשכנעני ללכת בעקבותיה. כך או אחרת: בקבוק הסודה של "סן פלגרינו" סייע היטב למערכת העיכול הכפולה.
בשולחן הסמוך ישבה עוד משפחה מטורפת לדגה. מיצמוצי מרק הסרטנים העידו על כך כאלף עדים. גם מנת פאייה פירות הים, עם ירקות-שורש וזעפרן, בסיגנון הספרדי המקובל, זכתה לשבחים רבים. אבל מסתבר שיש אלוהים בשמיים: בשולחן הזה מצאתי, להפתעתי, בן-ברית, שפסח כמוני על הדגה והזמין פטה כבדי-עוף, בליווי קונפי-תאנים ויין אדום. מפעם קודמת, שבה טעמתי מן המעדן הזה, אני יכול להעיד בעצמי שמדובר במנה משובחת ונימוחה בפה.
את הארוחה קינחנו בסורבה-רימונים מרענן ועשיר בטעם. בת הזוג התענגה על גלידת הווניל, עם קרמבל-תפוחים, שזכתה אף היא לתשבחות. האספרסו הכפול והמוקצף כהלכה היה גם הוא בהחלט במקום. עבור הארוחה לשניים שילמנו 228 שקל והוספנו תשר של 30 שקל, כהוקרה עמוקה לשירות האדיב שזכינו לו.

תאריך:  14/07/2008   |   עודכן:  14/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
האשמה היא לא באולמרט - כולנו ידענו במי בחרנו (כמעט ידענו). האשמה היא בכנסת!
הדס רייסמן
רוב האנשים מגיעים אל חדר השינה פעם או פעמיים ביום, לרוב כדי לישון, כי מה כבר יש לעשות בו...?    ובכן, הנה הזמן לשנות את ייעודו של החדר הזה. להתחיל להפיח במקדש האהבה שלכם חיים מלאים באהבה וברומנטיקה    אז אם אתם רוצים להכניס קצת אוירה לחיי האהבה שלכם - הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את הלילה בשלום ובאהבה
איתמר כהן
גדעון עזרא הוא ברכה למפעלים המזהמים - וצרה צרורה לתושבי ישראל, שרוצים לנשום אוויר נקי    השבוע שמים לזה סוף
עו"ד יוסי דר
שיחה שיכלה בהחלט להתקיים השבוע בפריז בין אולמרט לאסד
עו"ד חיים קליר
בפסק דין משונה שנתן השופט מריו קליין, נקבע כי 'המרכז למימוש זכויות רפואיות' מבצע פעילות בלתי חוקית    עם זאת, פסק השופט כי על אף שהחוזים עליהם מחתימים לקוחות אינם חוקיים - יש לשלם להם אחוזים עבור מאמץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il