X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתם רוצים להכניס קצת אווירה לחיי האהבה שלכם? הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את הלילה בשלום ובאהבה אך היזהרו - אל תפריזו עם לבבות, דובונים ושאר תמונות שלכם בכל פינה
▪  ▪  ▪
להכניס אווירה לחיי האהבה

לרוב האנשים חדרי השינה הם מקדש. רוב האנשים, מגיעים אליו פעם ביום, אולי פעמיים, לרוב לישון כי מה כבר יש לעשות בו...?
ובכן, הינה הזמן לשנות את ייעודו של החדר הזה. להתחיל להפיח במקדש האהבה שלכם.
חיים מלאים באהבה וברומנטיקה זה לא כל-כך קשה לחיות. אז אם אתם רוצים להכניס קצת אווירה לחיי האהבה שלכם - הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את הלילה בשלום ובאהבה.

אמרנו מיטה?!

אז כל הפיצ'יפקס מסביב לא תמיד ימצו את האווירה הרומנטית עד תומה. לכן, כדאי ומומלץ מאוד לחדש את המיטה בסדינים לבנים או בשאר צבעים רכים (כגון: ורוד בהיר, קרם שמנת, חום בהיר) ובבדים נעימים (כותנה וסאטן). עוד מומלץ בחום, להתכסות בשמיכה אחת גדולה ובחורף הקר ובקיץ הממוזג תתכרבלו בתוכה יחד.
אז הינה הרומנטיקה נכנסת בסערה אל חייכם. היזהרו - אל תפריזו עם לבבות, דובונים ושאר תמונות שלכם בכל פינה. זכרו תמיד שקיטש זה לא רומנטיקה - הרומנטיקה זה אתם באור הנר העמום מתחת לכילה, במיטה שלכם, ביחד הלילה.

ברווז היה ברווז יישאר

תמיד, בכל תקופה ובכל תורות הנסתר, הברווז היווה סמל לשפע לזוגיות, אושר ומזל טוב. גם בחיים האמיתיים הברווז תמיד שוחה בזוג ואף פעם לא תמצאו אותו לבד. על-כן מפיצי הרומנטיקה מצאו לנכון להוציא לאור ולהפיץ את "תורת הברווזים" והחליטו ששני ברווזים, זה לצד זה, יכניסו לחייכם רומנטיקה. אז קדימה, רוצו וקנו לכם וקנו זוג ברווזים הם נמצאים בכל חנויות הטבע והמיסטיקה למיניהן. הניחו אותם בצידי מיטתכם וצפו לזוגיות ורומנטיקה בחדר.
במידה ואתם לא בעניין של חיות קטנות דוממות, אפשרי במקום לתלות תמונה של ברווזים.

די עם תמונת החתונה שלכם

תמונת הזוג ביום חתונתו כמנהג של ימים עברו, הייתה הרגל מגונה. אינכם צריכים להיכנס למיטה ברגשות אשם וייסורי מצפון על זה שפעם הייתם יפים ואוהבים. זה לא יעזור.
אם יש לכן אחת כזאת בחדר השינה - זהו הזמן להחליפה! במקום התמונה הזו, אין בעיה שתתפוס את מיקומה תמונה בעלת ציור נאיבי או איור בדמות אוהבים - העיקר שלא אתם תופיעו בתמונה.
אפשרי גם לתלות תמונה המציינת מקום אליו אתם שואפים להגיע ולטייל ביחד או שכבר טיילתם בו ביחד בעבר. תמונת המקום תאפשר לכם להירגע ולהיכנס לאווירה רומנטית וביחד - לחלום את הצעד הבא שלכם.

יין ישמח לבב אנוש

כל לילה לפני השינה, יש הרוצים לפעמים להירגע ויש הרוצים לדבר על היום שעבר. בדרך-כלל, בשלבים שלפני השינה, כל המחשבות מציפות ופתאום נזכרים בכל מה שיש לעשות מחר ובמשך השבוע. לעיתים, לצערכם הבן זוג שלצידכם, לא בראש שקט גם הוא.
במצבים מסוג זה אני ממליצה להניח ליד כל מיטה שידה קטנה, ששימושה די נחוץ לשינוי המרענן הבא: בקבוק יין ו-2 כוסות. כן יין בחדר השינה ואפשר להוסיף גם מעט שוקולדים. ככה, כמה דקות לפני החלום שלכם, תוכלו להרים כוס לחייכם, לחיי אהבתכם ותוכלו גם להפוך את פטפוטי המיטה לשיחת יין קולחת.
בעזרת יין, תגיעו לפתיחות שעוד לא פגשתם זה בזו. מלבד זאת, לא יקרה דבר גם אם תשתו את כל הבקבוק ואחר-כך תתחבקו לכם לשינה עמוקה.

לא אוהבים יתושים?!

תתפלאו - אף אחד לא אוהב יתושים. מי שבאמת לא אהב אותם המציא את הכילה. כילה נגד היתושים אכן עוזרת למנוע התפשטות עוקצנית בחדר המיטות, אבל היא גם יכולה להיות קישוט נהדר ורומנטי מעל המיטה שלכם.
עשו לעצמכם מאין מיטת אמפיריון עם או בלי הקורות מסביבה. הוספת כילה מאפשרת למיטה שלכם לעוף למקומות אינטימיים, להתחבא בתוכה ביחד, רק שניכם, ולרגע להרגיש שאתם במקום אחר ובזמן אחר. אתם במיטת המלוכה שלכם וחוץ מזה תבטיחו לעצמכם שאף יתוש לא ייכנס פה.

נר זה לא רק אגרטל

אז נכון שמזמן טרנד הנרות הפך אותם, בעל כורחם, לחפץ דומם בבית שייעודו כבר נשכח. נר, אם הספקתם כבר לשכוח, מטרתו להאיר את המקום בו הוא נמצא. ייעודו הוא להעיר את החלל באופן שהעיניים שלכם לא יסתנוורו ואתם תסתכלו על אש הלהבה ותתמכרו לה.
כמו כל חפץ בעולם החדשני, כיום הנר, מלבד להאיר, יודע גם להפיץ ריח. ריחו של הנר מחזיק ביד רמה את שינוי האווירה וכידוע ריח הוא זיכרון. ריח הוא חשק.
היום, לרוב הנרות יש ריח שממכר ומטריף חושים. הנרות הנמכרים היום בחנויות הם בעלי ריחות של טבע ושמנים ארומאטיים - וכך הם מספקים את המקום והאווירה ברגע. כמה שיותר נרות בחדר השינה ואתם יכולים לעצום עיניים, ללכת עם הריח אל מקום בטבע כאשר שם, במיטה הזוגית שלכם, תרגישו מה זו רומנטיקה בשיאה.

תחנות מעבר בחדר השינה

אם בחדר השינה שלכם מקלחת ושירותים צמודים, גם שם דרושה הרומנטיקה להתממש. קחו כמה עלי ורדים יבשים ופזרו ליד הכיור או על בית האסלה. מייד האווירה תשנה צורתה לנעימה, נקייה ומריחה אהבה.

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
עיר של עושר אמנותי, סמים וזנות וגם, להבדיל אלף אלפי הבדלות, של פינה יהודית חמה
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
החובה לנכות מס במקור אינה חובה העוסקת במהותה של החבות במס, כלומר אינה חובה שקובעת את זהותו של הנישום החייב במס, אלא חובה העוסקת בגביית המס
עו"ד עידן אבוהב
בכתבה זאת נגדיר לכם את המשמעות של הסייגים המופיעים בחוק על-מנת למנוע מצב של בלבול שיוביל למעצר חקלאים    שאלות ותשובות בעקבות אישור "חוק דרומי"
עו"ד אלדד יניב
טלנסקי הוא האקזיט של אולמרט. אם יפסיק להקשיב לדורשי שרידותו התלויים בו, יכנס את העיתונאים לכשיסיים טלנסקי לכזב, ויפרט את כתב הגנתו
יוסי אחימאיר
מה שהיה בעבר אנטישמיות גרידא, הוא היום גם ובעיקר אנטי-ישראליות. זהו נגע שפשה בכל רחבי היבשת הנאורה, אך במיוחד באנגליה ובלונדון בירתה הגאה    מכתב גלוי לגורדון בראון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il