X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אמת הדבר: בני בגין שייך לקטגוריה של הפוליטיקה האחרת, ולכן קשה להבין מה בדיוק הוא מחפש בפוליטיקה הישראלית מה בדיוק השתנה מאז שפרש?
▪  ▪  ▪
בני בגין. איש צנוע וישר [צילום: פלאש 90]

איש צנוע וישר דרך ובוודאי שלא כדוגמת חבריו בפוליטיקה, הצעקנית והריקנית, בני בגין הוא נכס לליכוד. גם נכון שכל מפלגה הייתה חפצה באדם ברמתו. אך השאלה היא, מה בדיוק גרם לבני בגין לחזור? והאם הוא באמת מאמין כי ראשי הליכוד אשר בזמנו היו לו מחלוקות עימם, השתנו פתאום?
והאם שובו של הבני, בראשות ביבי נתניהו, ישנה את אופי ההצבעה של בוחרים מתנדנדים? לא בטוח. גם אם דן מרידור, בהחלט דמות מרשימה וחיובית יחזור, אין זה מבטיח ניצחון לליכוד.
הליכוד "לוקח" חזק ימינה, כאשר מצטרפים אליו אנשים כאפי איתם הקיצוני והגוש הדתי, אשר החברה בישראל ברובה, הייתה מעדיפה לא לראותם בממשלה אשר תקום. נושא הפרדת הדת והמדינה עשוי לקבל הדגש חזק יותר ובעייתי יותר עם חבירתו של הגוש הדתי אל הגוש הימני.
אין ספק כי כרגע יש לליכוד מספר דמויות מרשימות וראויות, אך שאלת השאלות היא מה הן תבאנה לאזרח הישראלי והאם השינוי אשר יביאו, (אם יביאו)יהיה לטובת האזרח הקטן, אשר נדרש לשלם עבור כמה לימונים מחיר של תכשיט!
בתחום המדיני הדבר אף בולט יותר, לא ברור מהי עמדת הליכוד כלפי ויתורים מסוימים תמורת שלום. נתניהו אוהב עד מאד לשחק את הקשוח, אשר יכופף את שכנינו והם יתמלאו חיל ורעדה מפניו ויחתמו הסכם שלום ללא כל מאבק ותנאים.
ובכן, לא נראה כי כך הדבר ולא בטוח כי אפי איתם ובני בגין והדתיים יאפשרו כלל לביבי נתניהו, גם אם ישאף לזה עד מאד, להתקדם אל עבר השלום המיוחל.
שלושה חודשים הם נצח במדינת ישראל וכאשר תרגענה הרוחות על שובם של הנסיכים וכאשר כל המפלגות תשלופנה את שפני ההפתעות שלהן, נוכל לנתח בשקט מי בעצם טוב עבורינו. בינתיים, (ח)ביבי, הכל חוזר (ח)ביבי, להתראות בקלפי.

תאריך:  04/11/2008   |   עודכן:  05/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שובו של הבני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין אם גם ביילין קיצוני
שרון ר.  |  6/11/08 00:20
2
רועדות לכם הביצים שם בשמאל
הקיצוני הא?  |  12/11/08 00:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסף שטח
תלונות על התנהגות פסולה של נבחרי ציבור פוגעות הן באיש הציבור והן בציבור הבוחרים    כותרות התקשורת אינן עוסקות בדברים החשובים באמת כמו ביטחון וכלכלה, אלא רק בחומר שנאסף כנגד הנבחר    יש למנוע את המצב הזה ולפרסם כל מידע שלילי כבר עכשיו לפני הבחירות
רות פורסטר
קצת קשה לי לעכל את ההיסטריה מסביב לבחירות בארה"ב    מעבר לחשיבות בחירת הנשיא למעצמת העל ותמיכתו בישראל, מה בעצם כל כך מרגש פה?
איתן גנור
עיריית רמת-גן נאבקת בתושבים במקום לשרתם    מאשרת בניית מגדלי מגורים עצומים אשר מגדילים את הצפיפות בעיר, את כמות המכוניות ואת העומס בצירי התנועה
ד"ר עדי קליין
זו הפעם השלישית בחצי שנה האחרונה שאתם מוצאים את עצמכם רצים עם הילד לרופא בגלל דלקת גרון? לפני שאתם מעמיסים על ילדכם אנטיביוטיקה מיותרת או ממהרים לבצע ניתוח הוצאת שקדים, וודאו כי לא מדובר בפי-פאפא - תסמונת אוטו-אימונית שמאפייניה זהים לאלו של דלקת גרון
יהודה שהרבני
רן שמעון הוא לא הבעיה האמיתית במכבי ת"א    כמעט כל כוכב שמגיע לקבוצה, ישראלי או זר, יורד ביכולת בצורה תלולה. משהו שם גורם לשחקנים לאבד את הביטחון ואת שמחת החיים    רן בן שמעון הוא "שעיר לעזאזל" קלאסי. הוא לא ציני, ומוכן לקחת אחריות פומבית על החלק שלו    הוא חיכה לשמוע את הגיבוי אבל מסביבו היה רק שקט, ורק קול חלש לחש לו: הכישלון הוא יתום! יתום!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il