X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כששמעתי לראשונה על החשדות המועלות נגדו, הייתי מופתעת לגמרי. שום דבר בהתנהגותו לא רימז על אפשרות שהאיש הזה מסוגל לאנוס ולנצל מינית נערות
▪  ▪  ▪

בסיפורי האגדות שקראנו בילדותנו למדנו שהמכוער ובעל ההתנהגות הגסה הוא האיש הרע. הוא שונא בני אדם ותמיד זומם להטריד אותם ולחבל בהם בכל תחבולה אפשרית.
איש לא הכין אותנו לכך שדווקא האנשים הנראים טוב, המדברים אלינו במאור פנים ובשפה רהוטה, שנעים לנו לשוחח אתם, דווקא הם עלולים להיות האנשים הרעים.
את חנן גולדבלט הכרתי דרך אחותי שירה. שירה היא במאית טלוויזיה, ועשתה לפני כמה שנים סדרת תוכניות על מושגים ביהדות לערוץ הראשון. כל מוצאי שבת הוצג סרט קצר על מושג אחד בדרך הומוריסטית וקלילה. לשם כך נבחר השחקן חנן גולדבלט.
אני עזרתי לשירה באותה תקופה בתחקירים, ואף הייתי מתלווה אליה מידי פעם לצילומים. זכור לי שהתלוויתי לצוות כשצילמו ברית-מילה באולם. שם לראשונה פגשתי את חנן גולדבלט,
ואני חייבת לומר שהתרשמתי מאוד לטובה מהאיש. הוא היה אדיב מאוד לכל אנשי הצוות. הוא דיבר עם האורחים באולם בלבביות אף שלא היה חייב לעשות זאת. הוא שוחח עם בעל האולם ועם המלצרים כאילו היו חבריו הטובים ביותר משכבר. ציינתי לעצמי אז – שיש אמנים שהפרסום לא עולה להם לראש. חנן היה איש כזה.
גם אחותי, שירה, סיפרה תמיד על חביבותו ועל יחסו הרציני לעבודה. חנן היה מסוג האנשים שקיבלו כל הוראה ברוח טובה וניסו לעשות אותה בצורה המושלמת גם אם הדבר דרש צילומים חוזרים.
כששמעתי לראשונה על החשדות המועלות נגדו, הייתי מופתעת לגמרי. שום דבר בהתנהגותו לא רימז על אפשרות שהאיש הזה מסוגל לאנוס ולנצל מינית נערות. הרי היו לו נשים כמה שרק רצה (כך אני סבורה). הכתובת בהחלט לא הייתה על הקיר. ודווקא משום כך ההלם הוא גדול.
סיפורי האגדות של ילדותנו יצרו סטריאוטיפ של דמות האיש הרע, שאין קשר בינו לבין המציאות, ולכן אנו מופתעים תמיד מחדש כאשר אנחנו שומעים סיפורים מסמרי שיער שביצעו אנשים שאמורים לייצג את האיש הטוב על-פי סיפורי ילדותנו.
לסיכום:
כתובות על הקיר – הן הסטריאוטיפים של ילדותנו. מי שעמל לשמור על ביטחון ילדיו וחבריו כדאי שיתבונן כל העת לכל הצדדים. שאם יתמקד כל העת רק בכתובות שעל הקיר – אל יתפלא אם האסון יגיע מכיוון אחר לגמרי. ודי לחכימא ברמיזא.

תאריך:  07/11/2008   |   עודכן:  07/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה רב-הון
בחירתו של נשיא מכיוון שהוא שחור היא גזענית בדיוק כמו בחירה בנשיא לבן מפני שהוא לבן    הדבר העיקרי שחשוב בנשיא החדש הוא, אם הוא יבין שעליו להביא את העולם להיות מקום שטוב יותר לחיות בו
חגי סרי לוי
ביילין אומנם איש נעים הליכות, מנומס להפליא ומדבר בשקט, אבל אינני זוכר אותו כפרלמנטר מבריק, מחוקק דגול, "חיית ועדות" ובעל נוכחות מרשימה במשכן כרעו הפורש גם הוא, ח"כ רן כהן למשל
רות פורסטר
נראה כי מר ברק (אהוד) מסוחרר לחלוטין מעצמו ומסיבובי הזיגזגים שלו, ומי לא היה מסתחרר מסיבובים כה מהירים ותזזיתיים של פולטיקאי, המשנה את עמדותיו אחת לשעתיים?
צילה שיר-אל
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
איתן גנור
הוראות חדשות של משרד התקשורת יוצרות מצב שכדאי לחכות לתחילת שנת 2009 ולא להתקשר בחוזה חדש לפני כן. זה לא משהו שחברות הסלולאר יספרו לך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il