X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "אושן" שבהרצליה פיתוח מצדיקה בעליל את הלוגו, המתנוסס על כרטיס הביקור שלה, ולכן גם מצאנו לנכון להשתמש בו ככותרת לכתבה
▪  ▪  ▪
מסעדת אושן

בים המסעדות של רחוב משכית שבהרצליה פיתוח יש אחת שמציעה, בלוגו של כרטיס הביקור שלה, "ים של חוויות קולינריות", ומביקורים חוזרים ונשנים בה הגענו למסקנה הברורה שאכן כצעקתה.
"אושן" (רחוב משכית 30), ממלכת הדגים ופירות הים הוותיקה, שבה ומוכיחה לקהל הסועדים המסור שלה, שגם מיתון מחריף לא יוכל לה. שעה שמסעדות-ים אחרות בסביבתה, כמו "ג'קו" הוותיקה, הרימו ידיים וננעלו - "אושן" ממשיכה לשרוד, ואפילו ביתר שאת, כשבמרוצת כל ימות השבוע היא תמיד שוקקת חיים.
פינוק לבטן
הגם שאיננו נמנים עם חובבי הדגה, מוכיחה "אושן" שהיא יודעת לפנק אפילו אנשים מוזרים כמונו, תאבי-בשר דווקא. כשהתיישבנו במרכז המסעדה אל מול אקווריום מקסים, ששטו בו לובסטרים ואויסטרים חיים, לא יכולתי שלא להבחין בריר הנוזל מפיה של בת הזוג, חובבת פירות הים. אבל, כיוון שהיה זה ערב צונן למדי, החלטנו להתחמם, תחילה, במרק-אפונה מהביל, שבמקום דגים שטו בו, לשמחתי האישית, קרוטונים.
עם יד על הבטן, כאן המקום להודות שמרק היום, משיב הנפש, ענה בדיוק על צרכי השעה שלנו. גם לחם הבית - פוקצ'ה חמה ופריכה, שליוותה את המרק - תרם אף הוא את חלקו הנכבד לעניין.
שווה כל אגורה
ואז הגיע תורן של המנות העיקריות. בת הזוג עטה, כמנהגה, על-מנת שרימפס וקוקי סן-ז'ק, שלדבריה הייתה תאווה לחיך. עבדכם הנאמן, שמאז ומתמיד אינו טומן ידו בחכת הדייגים, הלך אותה שעה על סטייק-אנטריקוט, שהוגש לבקשתנו מדיום, ושאליו התלוותה פירמידה קטנה של אורז, יחד עם צלוחית צ'מיצ'ורי, להשבחת טעמו של הסטייק משיב הנפש.
לקינוח הוגש לנו פאי-תפוחים חם מבצק פריך, עדין ורך, אפוי ממש ביד אמן. אספרסו כפול, כיד המלך, ולצידו סודה, כמנהגם של מביני שתייה סופנית, היוו את האקורד האחרון בארוחת המלכים שלנו. בנפש חפצה שילמנו תמורתה 258 שקל - ארוחה שהייתה שווה כל אגורה אפילו לאחד כמוני, שמתרחק ממאכלי הדגה כמו מאש, ועל אחת כמה וכמה לבת הזוג המתלווה ומבינת העניין.

תאריך:  02/01/2009   |   עודכן:  02/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי פרידמן
קווי הגנה מאמש מהווים - ככל שחולפים ימי ההתקפה האווירית - קווי תבוסה; ואילו קווים עורפיים הופכים בין לילה ללב המערכה. מעוז קדמי של צה"ל מאבד מערכו ההתקפי בכל רגע נתון, בו חיצי המוות של פראי אדם מגיחים אל מטבחה של האמא או הדודה; כבר לא בשדרות אלא בפאתי גוש-דן השאנן
דודו אלהרר
מלחמת העצמאות של היהודים עדיין בחיתוליה ונכונו לנו מערכות קשות בין אם נרצה ובין אם לא נרצה
נסים ישעיהו
דומה כי המכנה המשותף לכל האנשים ולכל המפלגות במערכת הפוליטית אצלנו, הוא הרצון למצוא חן בעיני הגויים. דבריה של שרת החוץ מבטאים היטב רצון זה, ואולי אפילו עצם הביקור בצרפת בימים קשים אלו, מבטא זאת
יהונתן דחוח-הלוי
יואל מרקוס מסיק מהמלחמה עם חמאס שאין עוד צורך בגבולות בני הגנה בעידן בו הפלשתינים מצטיידים בטילים ארוכי טווח    לטענתו, הגבול עם מדינת פלשתין יכול לעבור סמוך מאוד לשדה התעופה בן-גוריון    היגיון תמוה והימור מסוכן על ביטחונה וקיומה של מדינת ישראל
ד"ר מוטי גולן
מפגשם המרגש של יוסף ואחיו ומפגשם המרגש כפליים של יוסף ואביו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il