X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קווים ותחזית שנתית למזל החודש - דלי תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

והשבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - מזל דלי.
  • תאריך המזל: בין ה-21.1 ועד ל-19.2.
  • אלמנט: אוויר.
  • אופי האלמנט: יציב.
  • סמל המזל: גלים.
  • איבר בריאותי רגיש: מחזור דם.
  • מקצועות מתאימים: מקצועות מחשב, אלקטרוניקה והמדיה המתקדמת לסוגיה השונים.
  • נאמנות: חוסר יכולת להיות בקשרים מחייבים וממוסדים עם בן/בת זוג כתוצאה מהרצון לחופש.
  • תכונות חיוביות: בעלי חשיבה מקורית, אינטלקטואלים, בעלי יכולת המצאה, מתקדמים לפני דורם, עצמאיים, ידידותיים, אידיאליסטים, מחפשים שינויים, אנשים שהמניע שלהם הוא לפעול לטובת הזולת.
  • תכונות שליליות: עצבניים, חסרי יכולת לתת רגשית מעצמם עד הסוף, עקשניים, בעלי אופי מרדני, סוטה, לוחם במוסכמות, מתנתקים בפתאומיות מחברים ואנשים.
תחזית שנתית כללית לילידי המזל
שפע - בתקופה האחרונה קיבלתם תובנות חדשות בנוגע להתייחסות שלכם אל החיים, ואתם נמצאים ברמת מודעות גבוהה יותר. מתחילת השנה האזרחית תתחילו להרגיש בהזדמנויות החדשות המגיעות אליכם במישור האישי והזוגי. זוהי השנה שלכם! כיוון שהכוכב יימצא אצלכם במשך כל השנה הזאת ויעניק לכם הזדמנויות רבות.
יהיו לכם רגעים רבים של נחת ואולי גם השמנה פיזית העלולה להתפתח בנסיבות אלו. היזהרו ושימרו על עצמכם ובעיקר בין החודשים יוני לאוקטובר.
קושי - את ההתנהגות הכללית שלכם בשנה האחרונה תכננתם בהתאם לכספים שחשבתם שאתם אמורים לקבל. ואולם עכשיו אתם כבר מבינים שטעיתם והכספים לא יגיעו לכם בדרך הקלה כפי שציפיתם, אלא רק דרך עבודה קשה. עימותים בנושא זה עשויים להיות בין ינואר למאי.
עובדה זו תורמת לריחוק נוסף מאחרים וחיפוש תשובות בדרך רוחנית.
יחסים בין-אישיים יעמדו למבחן כיוון שתרצו לבסס את היחסים האינטימיים קודם כל על תקשורת בין-אישית מוצלחת.

והרי התחזית...

דלי
אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת ואכן זוהי תקופה עמוסה במיוחד עבורכם. מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם כך שנראה שבכל יום אתם חווים התנסויות חדשות ולא בהכרח נעימות וטובות לכם. מצד אחד, חשוב מאוד שתקשיבו לאני הפנימי שלכם, אך מצד שני נראה שפעמים רבות אתם נדרשים לתגובה מהירה ומיידית. ולכן בפעמים שאין לכם עם מי להתייעץ - הקשיבו אך ורק לאינסטינקט הטבעי שלכם.
דגים
ימים אלה קשים במיוחד בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם אינטואיציה טבעית. באופן כללי אתם מזל שדי נשלט על-ידי תחושות הבטן שלכם וגם הפעם אתם מרגישים שאתם חווים צורך פנימי עז להגיע לשקט ואיזון טבעי. עובדה זו גורמת לכם להתרחק מאחרים ולחפש את התשובות בתוך עצמכם. ייתכן וחברים שמזמן לא שמעתם עליהם ירצו לחדש איתכם את הקשר - צפו להפתעות.
טלה
מבחינה חברתית זוהי תקופה מבורכת בה אתם נפתחים להזדמנויות ולאירועים חדשים בתחומים אלו. ואולם נראה כי אלו יותר אירועים חברתיים הדורשים ייצוג ונוכחות ולא אירועים העשויים לגרום לכם לתחושות מלאות רגשית. נצלו את התקופה הזו לחיזוק המעמד החברתי שלכם ואת הדעות האישיות שלכם השאירו לעצמכם. עדיין אין זה הזמן לבטא את דעותיכם האמיתיות למרות הרצון הטבעי שלכם לעשות זאת.
שור
נושאי עבודה וקריירה הינם נושאים מאוד בעייתיים עבורכם בתקופה זו. נראה שצצות ועולות בכל פעם מחדש הזדמנויות חדשות לשנות את סגנון עבודתכם אך בכל פעם קיימים אילוצים חדשים שבעטיים אתם נשארים במקום הקבוע שלכם. מומלץ לכם למצוא זמן לנסיעה למקום מרוחק במקצת כדי להירגע ולעשות לעצמכם את הסדר הנכון בראש לפי סדרי העדיפויות בשטח.
תאומים
מרבית הכוכבים נמצאים היום בבית המקושר עם לימודים ונסיעות למרחקים קרובים או רחוקים. נראה שבחודש הקרוב תהיו בתנועה רבה, כך שאל תצפו לקביעות או ליציבות במקום בו אתם שוהים. ולכן, מומלץ לכם להעביר כמה שיותר את הזמן בנסיעות כיוון שזהו המקום המועדף עליכם בימים אלה. נסו לשלב לימודים במקום בו אתם שוהים, כדי להפיק את המיטב מהמצב בו אתם נמצאים.
סרטן
נושאי כספים נמצאים אצלכם בתקופה של חוסר ודאות וזאת בגלל נסיגת כוכב מרקורי בבית המקושר עם כספים המתקבלים מאחרים. אין לכם יכולת לשנות מצבים עכשוויים כיוון שהעובדות כבר קיימות ואולם, זהו מצב בו עליכם לבדוק את כל ההתנהלות הכלכלית שלכם באופן כללי כדי שלהבא תוכלו לגבות את הכספים המגיעים לכם מבלי להגיע לקו האדום בקשרים האישיים והעסקיים.
אריה
מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית הזוגיות כך שנראה שנושא זה טעון במיוחד. הנושא הוא כיצד לנהל את המושג "יחד" בחייכם. עובדה זו יכולה לנגוע גם בנושאי עבודה וגם בנושאים האישיים. בעיקרון, התקופה של חצי שנה שלאחר יום ההולדת תמיד מעוררת שאלות ותהיות לגבי נושאי חיים שונים והפעם ההתלבטות היא כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ובאילו תחומים אתם מוכנים להתפשר עבור "יחד" מוצלח.
בתולה
נראה שנושאים בין אישיים הוא הנושא הדומיננטי כרגע ביותר עבורכם. אתם נדרשים לקחת אחריות על חייכם ואין לכם בעיה עם זה מאחר ואתם מורגלים בכך ואולם הכוכב אורנוס המבקר בבית השותפויות והזוגיות שלכם לא מאפשר לכם מהלך רגוע ללא הפרעות. זה הזמן שלכם לשחרר את הישן שאינו מתאים לכם יותר, עבור החדש שאתם מוכנים ללכת לקראתו בידיעה ברורה שתצטרכו לשנות חלקים מסגנון חייכם.
מאזניים
הכוכב מארס נמצא בבית המשפחה שלכם כך שנושאים אלו רלוונטיים במיוחד עבורכם. זה הזמן שלכם לשים דברים על השולחן ולא לטאטא עובדות מתחת לשטיח. ייתכן ודבר זה יעמיד אתכם באור שגם אתם אינכם אוהבים אך אין לכם ברירה - כדי לצמוח אתם חייבים לשנות גישה בתוך חוג המשפחה הקרוב לכם ביותר. השקיעו יותר בפיתוח האישיות והתחביבים שלכם, כדי להתאזן עם המחשבות והקשיים השונים.
עקרב
בשנה הקרובה תוכלו לקבל את כל התמיכה לה אתם זקוקים במעגל המשפחתי הראשון. נראה שאנשים חדשים עומדים להיכנס לחייכם דרך מקום העבודה, אך אלו לא יעברו את סף דלתכם במידה ולא תקבלו אישור מהמשפחה שהם אכן ראויים לכם. כוכב התקשורת נמצא בנסיגה במקום המקושר עם סביבת האנשים הקרובים לכם שאינם קרובי משפחה ולכן אתם צפויים לעימותים שונים, שתוכלו להתגבר עליהם בהתנהגות אסרטיבית.
קשת
כוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם כך שזהו הזמן בו אתם מוכרחים לעשות בדק בית בכל הנושאים הכלכליים שלכם. ייתכן ואתם מנסים להרוויח זמן בגלל עצלות, אבל החיים לא יאפשרו לכם זאת וההוצאות הפתאומיות שנחתו עליכם לאחרונה קוראות לכם לתפוס יוזמה ולבדוק את כל האפשרויות הקיימות. לעתיד היותר רחוק, אתם עשויים לחסוך כסף כתוצאה מהתנהלות זו.
גדי
השילוב בין כוכב התקשורת מרקורי המצוי כרגע במזל שלכם לבין מארס כוכב העשייה אינו נותן לכם מנוחה. מארס נותן לכם הרבה כוח ואמביציה לפעול כרצונכם ואילו מרקורי נותן לכם בלבול וחוסר יציבות. ולכן, כדי להיות בטוחים שאתם לא טועים מומלץ לכם לחכות עם כל החלטה עד לסוף החודש - המועד בו מסתיימת הנסיגה. בינתיים הזמן הנכון הוא לתכנן את המטרות המקצועיות שלכם לפרטי פרטים.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות.
  • לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  20/01/2009   |   עודכן:  20/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מירי גלעד
האמירה הנפוצה: "תמונה אחת שווה אלף מילים", הפכה במלחמה האחרונה לאמת מוצקה שאין עליה עוררין
ד"ר רון בריימן
מי שנותן את קולו לליברמן עלול לגלות כי סייע - בניגוד לרצונו - להקים ממשלה בראשות לבני, או במילים אחרות: במקום דוברמן נקבל פודל, הפודל של לבני. הציבור המפוכח והמבין מציאות זו חייב להחליט על אופן הצבעתו לא לפי תדמיות (דוברמן), אלא לפי המהות: איזו רשימה שוללת באמת הקמתה של מדינה פלשתינית בלב ארץ ישראל המערבית
ד"ר יוחאי סלע
מאז מלחמת ששת-הימים ב-1967, לדרג המדיני מעולם לא הייתה רוח-גבית כל כך נחושה כפי שהדבר התבטא במערכה האחרונה בדרום
ד"ר צ'לו רוזנברג
במרבית הבירות המוסלמיות ההתנגדות לחמאס גדולה מן הצפוי, לא רק משום העובדה שהוא נוקט בשיטות נלוזות דוגמת מתאבדים, אלא דווקא משום הקשר בינו לבין פטרונו אירן
ראובן לייב
הרחק מאור הזרקורים הלך תא"ל (מיל.) אורי בן-ארי לעולמו. הקצין האיכותי והמוסרי ביותר של צה"ל נאלץ לפרוש משירותו הצבאי רק בשל... גניבת ארבעה שקי סוכר על-ידי פקודו. הלו אולמרט והירשזון: איפה יש היום מוסר כזה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il