|
1 |
|
|
הלוואי והצדק לא היה איתך.לדאבוני ורבה היא כל מילה שכתבת
אמת וכידוע האמת כואבת. מה זה כואבת? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ר.פ. |
|
|
2 |
|
|
אלמלא היית קיים היה צריך לברוא אותך. כל מילה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צפנת |
|
|
3 |
|
|
ד"ר מילשטיין צודק במאמרו, והייתי מצפה שיפורסם במקומות נוספים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד י |
|
|
4 |
|
|
לוחם שלום זה בערך כמו מישהו שמזיין למען הבתולים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מארטין ש |
|
|
5 |
|
|
עכשיו אנחנו בדרך להתנצרות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ספינר |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
ראויים הדברים למי שאמרם. אורי מילשטיין הוא הישיר, האמיתי, האותנטי והנאמן מבין כל הכותבים על נושאי צבא וביטחון בישראל ועל ההסטוריה שלהם. הוא לא מטייח ואין לו אג'נדות. יש לו אידיאל: המדינה שלנו. יישר כוח, אורי. כתיבתך מרתקת. לך מחיל אל חיל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מונטנגרו |
|
|
8 |
|
|
"מקומות אחרים" אינם מעוניינים בפניה המכוערים של האמת אלא באגדות נאו-פציפיסטיות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי מילשטיין |
|
|
9 |
|
|
"התחקיר" שערך עו"ד דני זמיר, ר' המכינה הקדם-צבאית ע"ש רבין שליד מכללת אורנים, על "פשעי מלחמה" של חיילי צה"ל ב"עופרת יצוקה", והתהודה שקיבלה עלילת-דם זו (ב-New-York Times למשל, ידיעה ראשית!), מחייבת לדעת את הרקע.
ובכן, עו"ד דני זמיר, סמג"ד מילואים, הוא סמולן גנטי. על כל ההשלכות של מחלה זו.
- כמ"פ מילואים, סרב ודני זמיר לאבטח את קבר יוסף, נשפט ונכלא על כך ב-1990 - http:
- כמעורב במעגלי עידוד לסרבנות, היה, עם הידוק הטבעת על ראשי פיגועי ההתאבדות, הוא קשור לפעילי "אומץ לסרב". http:=
- כיו"ר ועד ראשי המכינות הקדם-צבאיות(!), הוא פונה למשרדה של השרה יולי תמיר להגדיל תקציבים בנימוק ש-100 מהמצטרפים למכינה הצטרפו "למפלגה"! -- ראה מכתבו http:
- לפני בחירות 2009 הוא מפרסם מכתב פולמוס עם דב חנין ומיכאל מלכיור, כשהנושא הוא איך לא להפסיד קולות למחנה רק"ח-סמול - http:
- בעצם ימי הלחימה ב"עופרת יצוקה" מפרסם אותו עו"ד קינה על נצחון ישראל ב"עופרת יצוקה" בבטאון "גוש-שלום" - "על צד שמאל" - http:. יש לקחת בחשבון שהעיתון הנ"ל הוא במה אנטישמית לסמול מורעל, ומתפרסמים שם מאמרים כמו של גדעון ספירו: "מצדיעים לסמיר קונטאר".
- את תפקידו במכינה - הממומנת היטב ע"י מדינת ישראל, הוא רואה בייצור חיילים סמולנים כמותו. חיילים שיעדם שטינקריות, הוצאת דיבה והעללה על חיילי צה"ל. "הגילויים" על חיילי צהל לא באו לו במפתיע. הוא עבד על זה מהיום הראשון של "עופרת יצוקה" |
|
כתובת IP: |
212.143.119.130 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גדי אשל |
|
|
|
|
|
http:
מה שמראה שיש גם קשר לכהן הגדול נעם חומסקי.
אתגר:נראה אותך מצליח להעביר תגובה זאת ב"הארץ" מעוז חופש הביטוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נימה לבנה |
|
|
|
|
|
יש לפנות לרשם העמותות,למבקר המדינה ולכבוד שר החינוך,בכדי להסיר רעה חולה זו בהקדם האפשרי. ובאמת יישר כח לך ולא.מילשטיין על העלאת הנושא לידיעת הציבור.תבורכו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טוב שם משמן |
|
|
10 |
|
|
היא המלחמה האינטלקטואלית, ובינתיים הד"ר מילשטיין הוא היחיד המנהל אותה, מן הראוי שהימין יתעורר ויצטרף אליה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודית אוריה |
|
|
11 |
|
|
"שיח-הלוחמים" בהארץ אינו אלא תעמולה המהווה אמל"ח במלחמת השרידות שמנהל השמאל כנגד אבדנו בבחירות כתוצאת כשל מבצע עופרת יצוקה. הצגת הרג לגיטימי במהלך מלחמה כרצח מהווה הוכחה לכך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רינת 2 |
|
|
|
|
|
העיתון הזה ועורכיו פשוט מאבדים עצמם לדעת עם האג'נדה הכל כך שקופה של שנאת כל מה שקשור לצד היהודי בסכסוך מול הערבים, איך עדיין אנשים משלמים כסף כדי לקרוא הם נמצאים בתוך עם שלדברי העיתון אנו רק עושקים ומתנכלים לשכנינו התמימים והמסכנים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טטיאנה |
|
|
|
|
|
במדינת ישראל קיימת דמוקרטיה, וככזו ניתן ביטוי למגוון דעות. העובדה שעיתון מסויים מצביע על עוולות מסויימות או על דרך התנהגות מסויימת, לא בהכרח מצביע על כך שהיא נגד היהודים. ישנם מס' דרכים לפיתרון הסיכסוך הישראלי פלשתינאי, ולדעתי דרך זו לא צריכה להיות דרך צבאית. שלום עושים עם אוייבים, ולא עם ידידים. וכן, גם אצלנו יש התנהגויות לא ראויות, וטוב שמישהו מספר על כך.. |
|
כתובת IP: |
217.132.122.186 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גפן מגן |
|
|
12 |
|
|
אולי במציאות אידיאלית הייתי מסכים עם דברייך,אך המציאות שבה אנו חיים כיום אינה מאפשרת לנו לעצום עיניים מהמאורעות שמתרחשים במדינתנו בכל יום.אני חושב שמאוד חשוב שיהיה לנו במדינה מערכת של איזונים ובלמים,כמו שאני חושב שיש חשיבות רבה להתנחלויות על שמירת גבולות המדינה מצידה הימני של המפה הפוליטית כך אני חושב שחשוב שיהיו ארגונים כמו נשות מחסום watch או בצלם מהצד השמאלי על מנת לדאוג שלא נסטה יותר מידי ימינה ונאבד את ההומניות שמבדילה אותנו מעמים אחרים. אני יודע שוודאי תגיד שבמלחמה כמו במלחמה או שאתה איתנו או שאתה נגדנו אך אני חושב שלא כל מי שלא איתנו הוא בהכרח גם נגדנו, ובכל מקרה לפי דעתי יש לנו בעיות הרבה יותר דחופות מאשר האנשים שמבקרים אותנו, אולי נתרכז באמת במה שחשוב,ושאיתו אני מסכים איתך, והוא שאין תחקורים אמיתיים ובעקבות כך לא מפיקים לקחים כראוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חן קסלר |
|
|
13 |
|
|
שופטת בימ"הש העליון בדימוס, : דליה דורנר
"האלוף והרמטכ"ל נבחרים מתוך אלה שנשארו בצבא".... הם לא הטובים ביותר....
"הם הטובים מתוך אלה שנשארו, אלה שבחרו בקריירה צבאית".......
והיא מוסיפה : "יש אנשים מצוינים שבמצוינים שלא רוצים להשאר בצבא ועוזבים".
דליה דורנר, שופטת עליונה בדימוס (היא עצמה נשארה בקבע כל ימיה)
wsoft.co.il
כנראה, הבלוג הראשון בארץ אל מול תקשורת מוטה
ודו"צ שקרי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כל הכבוד, ד"ר. |
|
|
14 |
|
|
ההשלמה מאד חשובה.
ושוב אנחנו רואים כי הליכוד אכן עלה לשלטון ב-1977, אבל אינו שולט במדינה.
בעליון- שולטת ביניש.
בתקשורת-השמאל, לראיה הבמה שמקבל עו"ד דני (עם מכינה שולית וקטנה)
במשטרה- דיכטר וכהן
בצבא-אשכנזי וברק
בחב' החשמל, דיסקונט והתעשיות הצבאיות-עיני ומרעיו, ראשי הועדים
בשאר התעשיות האזרחיות-הקיבוצים, המפסידים 1 מיליארד לחודש (12 בשנה, אולי 20 עד סוף 2009).
כן, ואת ראש מפעל הפיס, מינה אולמרט.
wsoft.co.il |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראויה, ד"ר אשל. |
|
|
15 |
|
|
שוב ועדים.
כמות הועדים מעוררת בי חלחלה.
כיצד ניתן לנהל מדינה, או גוף כלשהוא, בהם הועדים חזקים מהשלטון והמנהלים.
עסק מסחרי לא יכול להתנהל כך (וגם מדינה לא יכולה להתנהל ללא ראש ו/או ראש מקופד)- והראיה קריסת מפעלי הקיבוצים והתעשיות הבטחוניות,
בעשות אשקלון, אומר המנכ"ל המפסיד מיליונים:
"עשיתי לי הרגל שלא להסתכל על שורת ההפסד...תיקון, על השורה התחתונה (שהיא שורת ההפסד).
ובקיבוצים: יוכבד משטיפת הכלים ומוישק מהרפת, מחליטים על האסטרטגיה העסקית של המפעל בקיבוץ שלהם, המממומן מכספי המדינה. בהחלטה יוכבד ומוישיק די רעשנים, אבל כשזה מגיע לתשלום חובות, הם נעדרים מההצבעה ואולי לא....
יש אנשים שהם מספיק טפשים לעשות הרבה רעש וגלים, ובמיוחד כשהם מדברים שטויות...
30 שנים בעסקים
וגם קצין בכיר במיל'
גם לא בדימוס
וגם לא קיבוצניק
שילוב בלתי אפשרי, שהפכתיו לאפשרי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם יו"ר הועד |
|
|
16 |
|
|
פשוט אירוניה- השמאל בישראל כל כך "הומאני" כלפי כל דבר אחר חוץ מאנשי עמם!
הנה כמה דוגמאות: כשמיידים על בסיס יומי אבנים על תושבי יו"ש לא שומעים כלום מצידם, אך חלילה יפרסמו בטלוויזיה על התעללות בכלבים זה כבר דורש בתי משפט והפגנות וכו'
דוגמא שניה: בימים של מבצע עופרת יצוקה הסתובבו ברשת תמונות של מחבלים פלסטינים שצה"ל תפס במנהרה בשטח ישראל, בתמונות מופיעים המחבלים כשהם מאובקים וחיילי צה"ל (הצבא המוסרי) מנקים אותם מביאים להם לשתות ולאכול ואפילו מביאים ומדליקים להם סיגריות!!!!
באחת התגובות לתמונות רשמו שם שהם מסכנים שהם רק רוצים להביא אוכל לילדים שלהם וכל הבולשיט הזה, כל אירגוני זכויות האדם התעוררו מהתרדמת!
בגלל שזכרוננו קצר תרשו לי לחזור כמה שנים אחורה כאשר 2 חיילי צה"ל שבסה"כ טעו בדרך ונכנסו לראמאללה כולנו זוכרים את התמונות הקשות שפורסמו איך אנשי העיר (לא מחבלים!!!ילדים וגברים ונשים) "ניקו אותם" מהעור שלהם!!! פשוט מחריד לראות את ההבדלים, למה אז לא קמו כל אירגוני זכויות האדם בצעקה גדולה????
הייתכן השמאלנים עצמם משרתים בצבא וגם הולכים נגדו???
הלו, מדינה- תתעוררי כבר!!!! ישנת מספיק! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טוביה שמואלי |
|
|
|
|
|
לאנשי השמאל הישראלי והעולמי יש רגשי אשם על שהם חיים ברווחה פלוס. לכן הם סולחים למחבלים שרובם באים מתנאי חיים פרימיטיביים ולעומת זאת תוקפים קשה מדינות רווחה שמגינות על עצמן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי מילשטיין |
|
|
|
|
|
גם הם חיים ברווחה פלוס,מדוע הם אינם חשים רגשות רחמים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חן קסלר |
|
|
|
|
- תגובה |
|
טוביה שמואלי | 24/03/09 18:02 |
|
|
ההסבר שלך נשמע די הגיוני- לא חשבתי על זה בהיבט כזה -מעניין.
זה מתחבר לי לכותרת "רואים ונראים", הם רואים ויודעים של"מסכנים" הערבים יש שטח של 99% ממזרח התיכון כולו ורצה הקדוש ברוך הוא גם להביא להם את הזהב השחור והרבה עושר למדינות ערב למעט ה"פלסטינים" המסכנים שעסוקים כל חייהם רק בטרור, אם הם היו משקיעים את האנרגיה שהם משקיעים בטרור להתעצמות כלכלית ומדינית אז התמונה הייתה אחרת.
את כל זה כל שמאלן מתורבת יודע אך בכדי להצטייר בעיני לא יודע מי כמוסריים הם מחליטים "לרחם" על המסכנים שטובחים ורוצחים אותנו.
ועוד שאלה לסיום: אם לשמאל יש רגשי אשם כלפי הפלסטינים למה הם לא עוזרים ותומכים בהם כלכלית? או יותר גרוע למה הם הולכים נגדנו??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טוביה שמואלי |
|
|
17 |
|
|
באמת, ממש מדהים איזה עם מיוחד אנחנו, גם כשאנו מוקפים אויבים מכל עבר ואין שום ספק שאנו תמיד נאלצים לעמוד על המשמר ולהגן על חיי ילדינו וגבולות ארצנו, וזה מאוד ברור שאנו כקבוצת ה"יהודים" נמצאים בעימות נורא מול קבוצה גדולה הרבה יותר של "ערבים", עימות מטורף, אכזרי שדי מלובה על ידי ה"ערבים", בכל זאת בתוך הקבוצה שלנו ישנו מספר לא מבוטל של אנשים שפשוט מצדדים באויב, ולא משנה להם בכלל שרוב אירועי המוות פה הם באשמת הקבוצה הגדולה שטוענת מאז ומתמיד, שכל רצונה זה להשמיד ולהרוג בנו עד שניעלם, ובהחלט, עושה זאת, בכל הזדמנות!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טטיאנה |
|
|
18 |
|
תגובה |
|
צנחן | 26/03/09 14:13 |
|
|
תודה לד"ר מילשטייןעל הכתבה.
לא עייפתם מלכתוב חצאי אמת ודברים לא מבוססים???
נראה לכם שחייל בפלוגה בת מאה איש יבצע "פשעי-מלחמה"
והדבר יוסתר???
בשיא הרצינות אני שואל אתכם אתם באמת חושבים כך???
נפצעתי במלחמת של"ג ופוניתי באמבולנס כשאיתי אם צעירה
לבנונית(בגילי) ותינוקה הפצוע בידיה.עמדתי על כך שהיא
והתינוק יטופלו לפניי כאשר לכל אורך הדרך אני מרגיע אותה
ש"היהוד" יתנו טיפול הכי טוב לתינוקה .האם הצעירה רעדה
מפחד הן לחיי התינוק והן מפחד הישראלים.
לא יודע מי זה דני זמיר ...לא יודע מי זה הנקניק השני
הם לא יטיפו מוסר לצה"ל ומפקדיו.
הם פשוט לא יכולים....
עצתי לכם אל תיגררו ואל תתיחסו כלל לכזבנים שכאלה.
.תוכלו לשאול את החברים ממכינת רבין מדוע הם מתעקשים
לפגוע במדינה בסמליה ובחוסנה...ודי לחכימא ברמיזה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
19 |
|
|
בדיוק עכשיו אני קורא שהפצ"ר קבע: האירועים שתיארו החיליים במלחמה לא התרחשו.
האמת, אני יותר שמח שהכתבה הזאת יצאה לאור בכלל ולא נבלעה ע"י התקשורת השמאלנית הדומיננטית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טוביה שמואלי |
|
|
20 |
|
|
זהו טריק ידוע עוד מימי "טבח דיר יסין" אם אז זה עבד למה לא היום? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טפליצקי יוסי |
|
|
21 |
|
|
אז תנו לחיות בשקט כל אחד עם דעותיו ואל תחנכו אותנו לקיצוניות מיותרת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הילה קלמפרט |
|