X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשכלכלת העולם שקועה בבוץ, הסיוט הכי גדול של מנהיגי החילוץ הוא אבטלה ממארת. כדי לבלום את המגיפה המתרגשת עלינו, חייבים לנקוט צעדי חירום. גם רוצחי האופי יודעים את זה. אז למה לעזאזל, הם לא יכולים להתאפק?
▪  ▪  ▪
עומד למבחן. נתניהו [צילום: ישראל הדרי]
הכלכלה הישראלית על שולחן הניתוחים, ודורשי טובתנו צועקים לשטייניץ ולנתניהו: בלי תרופות ובלי אזמל. רוצים שתסירו את הגידול באמצעות לחשים. ואם זה גדול עליכם, יש לנו את הרב איפרגן ("הרנטגן") ואת אורן זריף...

פוליטיקאי שהתקשורת שונאת, יכול להגיע לשלטון רק על כנפי הקטסטרופה. ב-96, למרות ההעדפה הברורה של התקשורת את שמעון פרס, האוטובוסים שעפו באוויר, הם שהעיפו את סוכני אוסלו מהשלטון והעלו את נתניהו. ב-2009, שוב נתניהו, והפעם "בזכות" משבר כלכלי עולמי חסר תקדים, מפלגת שלטון מושחתת והתפכחות מאשליות השלום שמכרו לנו המושחתים של קדימה.
"הימים השחורים עוד לפנינו", מזהיר נגיד בנק ישראל סטנלי פישר. ליוסי קוצ'יק, מי שכיהן בלשכת ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, יש דעה דומה. לבן כספית הוא אמר: "בקדנציה הקודמת של נתניהו כשר אוצר, היה גרעון של 1%-2%. אם רם בלינקוב מגיע לממשלה עם 6% גרעון, תאמין לי בן, נפלו השמים" (עושים סדר / 3.5.09).
כשכלכלת העולם שקועה בבוץ, הסיוט הכי גדול של מנהיגי החילוץ הוא אבטלה ממארת. כדי לבלום את המגיפה המתרגשת עלינו, ואת זה מבינים כל הפוליטיקאים - חייבים לנקוט צעדי חירום. גם רוצחי האופי יודעים את זה. אז למה לעזאזל, הם לא יכולים להתאפק?
כל העדר, בתוספת פוליטיקאים עם אינטרסים צרים, פשטו עם שחר יום חמישי האחרון כמו קניבלים רעבים, כדי לנגוס בבשרו של מי שנבחר על-ידי האזרחים לטפל בבעיות הגדולות. הכי ארסית הייתה ח"כ שלי יחימוביץ'. "עם אנשים כמו ביבי", קבעה הקומוניסטית, "לא הייתה קמה לנו מדינה" (מעריב / 8.5.09). את הקיצוצים המוצעים הגדירה "גזרות סדיסטיות", כאילו מעולם לא שמעה על "שיטת העיזים".
מישהו צריך להסביר לפועלת, שהקומוניזם מת, ורק לוחמים יפניים שעדיין משרכים דרכם בג'ונגלים של אסיה לא יודעים את זה. הקיבוצים שהתנהלו על-פי האידיאולוגיה שיחימוביץ' מוכרת לנו, חלקם מונשמים ורובם הפכו קפיטליסטים. לא לפני שהאוצר מחק להם חובות בסך 17 מיליארד שקל. גם המפלגה שלה, אחרי שמכרה (כמעט) את כל נכסיה, נאנסה להסיר את הדגל האדום ולהניף דגל לבן מול המציאות. לפני שהיא מציעה לנתניהו איך לרפא את הכלכלה, נראה אותה מייעצת לברק איך מחזירים מאה עשרים מיליון שקל חובות. אפילו ההסתדרות עמדה בפני סכנת קריסה אלמלא עמיר פרץ מכר נכסים ופיטר כאלפיים עובדים.
להיכנס ללשכת ראש הממשלה עם חור של ארבעים מיליארד שקל (איך היה אומר סילבן?), זה לא גליק כזה גדול. שונאי נתניהו בתקשורת יודעים שרק שרלטנים יכולים לחלק כסף מקופה ריקה. אילו עשו מלאכתם נאמנה, היו מן הסתם נותנים עידוד וגיבוי לנתניהו, בתוספת הערה שהמבחן שלו אינו בניתוח הכואב, אלא בתוצאה. במקום זה ראינו את התקשורת מגישה תרד לעופר עיני, ומשכנעת אותו שהוא פופאי. "אם לא יהיו שינויים" נמסר בשמו של יו"ר ההסתדרות, "אני מפרק את הממשלה".
שר החינוך זוכה לקרוא על עצמו כמה שורות טובות בעיתון, אם רק יציל את עתידנו מהגיליוטינה של האיש האכזרי הזה. סטודנטים מאיימים להשבית את הלימודים, אם יידרשו להוסיף לשכר הלימוד מחיר לחמניה. השר בוז'י הרצוג, מאיים במשבר פוליטי, אם יהין מאן-דהו לגעת בכספי הרווחה. העזוז בקולו מוכיח שהתגבר על הפסקת קשרי העבודה עם הדוגמנית המשתמטת בר רפאלי.
שר הביטחון ברק מזהיר שאם נעלה את גיל הפנסיה של אנשי הקבע, אחמדינג'אד יופיע בחלומות של כל אחד מאיתנו. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' מזהיר מקיצוץ בתקציב המשטרה. לא צריך להיות קרוב אצל משפחות הפשע כדי להאמין לו. רופאים מזהירים שאם יהיה קיצוץ בתקציב הבריאות, גופות יוצאו מבתי החולים כמו פיתות בסרט נע.
בקיצור, משבר קשה. הכלכלה הישראלית על שולחן הניתוחים, ודורשי טובתנו צועקים לשטייניץ ולנתניהו: בלי תרופות ובלי אזמל. רוצים שתסירו את הגידול באמצעות לחשים. ואם זה גדול עליכם, יש לנו את הרב איפרגן ("הרנטגן") ואת אורן זריף...

תאריך:  12/05/2009   |   עודכן:  12/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
(לא) בחרנו קוסם
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
בחרנו מנהיג חלש אופי שניכנע
לאהוד ברק  |  12/05/09 18:04
 
- על אמינות ונאמנות
שחור סובל   |  13/05/09 05:00
 
- אין מה לעשות.. ביבי לומד לקח
אלטע קאקר ישראלי  |  13/05/09 10:52
2
טיפשים בחרו נביא שקר ! ! ל"ת
א. פובליציסט  |  12/05/09 18:39
 
- מה שלומך היום דני בלוך?
קלוטילדה קונגעל  |  12/05/09 20:11
 
- סמולצ'יקי טיפש !!הגד,מי חכם?
אוי-ווי,פובליציסט  |  13/05/09 07:39
 
- כמה כואבת האמת...ביבי 0 גדול
פלצן אלטע קאקר  |  13/05/09 10:40
 
- אתה צודק נביא השקר בכיס ברק
אלטע קאקר ישראלי  |  13/05/09 10:29
3
פיחות עכשיו ! ! ! ל"ת
ל 5.5 ש"ח לדולר  |  12/05/09 19:57
4
הסברים דומים ינתנו על ידך,
הניה  |  12/05/09 21:58
 
- הוא לא יגיד שקרקעות הקיבוצים
לא שלהם  |  13/05/09 03:37
5
אנו אוהבים לקרוא את נרי החכם ! ל"ת
נרי,אתה כותב יפה.  |  13/05/09 08:01
6
איך הסמולצ'יקים המובסים...
ראו איך...  |  13/05/09 08:09
 
- צחוק צחוק...השמאל חוזר בגדול !
אלטע קאקר ישראלי  |  13/05/09 10:46
7
נרי. הלשון בעכוז ביבי לא כואבת
אלטע קאקר ישראלי  |  13/05/09 10:35
 
- העיקר שאתה נהנה מהרמה שלך... ל"ת
בראקו באמה  |  13/05/09 12:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
מלחמת הבירות? ירושלים "מבוגרת" בכמה אלפי שנים מ"הנערה המגונדרת" תל אביב; לירושלים בניינים עתיקים ומפוארים ולתל אביב גורדי שחקים חדשניים - אז מי בעצם מנצחת בקרב והאם יניחו התל אביבים את עירם ללילה אחד ויבואו לחגיגות הבירה?
ד"ר אברהם בן-עזרא
האם מומחה בית המשפט כבול לחוות דעת הצדדים, והוא חייב להגיע לשביל האמצע ביניהן? לא בהכרח, הוא מחויב לאמת, גם אם היא חורגת מן המתווה שהתוו הצדדים
אורן לוי
במשך מאות שנים היה ספר הזוהר, עם הלוגיקה הפנימית המוזרה שלו וסגנונו הבלתי שגרתי, אגוז בלתי ניתן לפיצוח. עד שבא המקובל הרב יהודה אשלג, בעל הסולם, והפך אותו נגיש לכל אדם    המדריך המושלם והעדכני ביותר למציאות הרוחנית
עו"ד ליהיא כהן דמבינסקי
כל הלקחים מפרשת הגירושין של שרי אריסון ועופר גלזר - מהסכם ממון ועד מרוץ הסמכויות    וגם, מהי סיכת הביטחון המוכחת של כל קשר זוגי
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות במבטא יידישאי    "ישראל היום" הולך בין הטיפות    ועורכי מעריב מתפטרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il