X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נסיגת כוכב נפטון תשפיע חיובית או שלילית בהתאם למזלך. ההשפעה החיובית תהיה זמנית ובסיומה התרחשויות שליליות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
נפטון מעלה ומוריד, מוריד ומעלה

והפעם על איל הים - נפטון.
השבוע נכנס לנסיגה כוכב נפטון, איל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית. ואילו בהשפעתו השלילית, מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר ודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים.
כוכב זה נמצא במזל דלי וישהה בנסיגה עד נובמבר 2009.
כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית, שכן זו אותה ההתאהבות לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.
את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: טלה, תאומים, מאזניים, וקשת. תרגישו הרבה יותר רומנטיים, יצירתיים ומאוהבים בצורה סוחפת אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.
לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: דלי, אריה, עקרב ושור. אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בלבול, חוסר יציבות, תהיו הרבה יותר רגישים ויהיה לכם קשה יותר לחשוב בדרך רציונלית - עובדה שתקשה עליכם להחליט החלטות חשובות בחייכם. יתרחשו אצלכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר ודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.
מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם.
השפעתו הגרועה של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה אובייקטיבית, אלא תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.
אותו רגש עילאי הוא החומר הכימי המופרש במוח והנקרא: פנילאתילמין. חומר זה מופרש במוח למשך כשנתיים/שלוש וזהו אכן הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו. התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש, שמחה והנאה.
את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו. הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "ורוד", כך שהכל נראה טוב, יפה ונהדר.
הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות. בכל הזמן שחלף חיו בתוך בועה ולא ראו את בן/בת הזוג בעיניים הנכונות.
ההתעוררות הינה קשה וכואבת, שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים כבר עברו כמה שנים. במקרה הטוב, (ויש גם כאלו) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה. אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופוריה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכואב של פרידה.
הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות, היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים. ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר ודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר, עם תום מעבר כוכב זה.
עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד תחת השפעה כוכבית זו ואולם חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.
במקרה שאתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אובייקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

והרי התחזית...

תאריך:  03/06/2009   |   עודכן:  03/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
דודו טופז חווה את אשר חוו לפניו, וכנראה גם אחריו, רבים, שועי הארץ ומלכיה. הצלחתו שיכרה אותו ושיקרה לו כי בסך-הכל היה זה יין משובח המערפל את החושים כאשר אתה שותה ממנו בכמויות גדולות
אברהם שרון
יותר מאשר אני מאחל לדודו טופז שתוכח "חפותו המלאה" - אני מייחל שימוצה עמו הדין. אם מיצוי הדין יעלה כי החשוד בגרימת החבלות לאנשי התקשורת אשם בגרימתן - אני אוקיע אותו, יחד עם רבים אחרים, אבל עדיין לא אבקש יותר מאשר מיצוי דין צדק עמו
נרי אבנרי
אם שתי הגרסאות המנוגדות בפרשת רמון הן "התנגשות בין שני קטנועים", הרי שהגרסאות המנוגדות בין ארבל ומזוז בפרשת האי-היווני הן התנגשות בין שתי משאיות. ועדה הייתה צריכה להכריע מי מהשניים היה צריך ללכת. זה אם היינו מדינה מתוקנת
אביתר בן-צדף
אלוף-משנה נידון למאסר כיוון שהדליף לעיתונאי חומר מדיונים על קידום קצינים בכירים    לעומת זאת, אלוף שהדליף מסמכים אישיים מתיק אישי של חייל - נידון לנזיפה בלבד, והמדינה שילמה מכיסנו את הפיצויים שהושתו על האלוף המדליף    צדק צדק תרדוף במהדורתו המעוותת, הצבאית
עו"ד יוסי דר
האיש רצה לשחק במגרש של הגדולים, אבל לא הבין שהגדולים למדו את המקצוע המסוכן הזה במשך שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il