X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קצב הארועים השבוע יהיה מהיר, קופצני ואגרסיבי. אירוע ירדוף ארוע, וחשוב לוודא כי אתם עושים את הדברים הנכונים בפרופורציה הנכונה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

השבוע אנו נמצאים בעין הסערה מבחינה כוכבית. מרבית הכוכבים נמצאים בנסיגה ועובדה זו גורמת להרבה חוסר ודאות ובלבול. קיימות אופציות רבות לכולם, אך לעיתים, מרוב עצים לא רואים את היער. ולכן, חשוב שנעשה סדר ונבצע סדר עדיפויות נכון על-מנת לוודא שאנו תמיד בצד הנכון של העשייה.
הכוכב יופיטר, המביא איתו שפע ומותרות, נמצא בנסיגה לצד הכוכב נפטון, הגורם לאנשים בתקופה של נסיגה לחיות באשליות, ולעיתים אף לא לראות את המציאות כפי שהיא. ולכן, בתקופה זו המזלות ובעיקר מי שנולד בשליש האחרון של המזלות הבאים והם: דלי, אריה, עקרב ושור, חשוב מאוד שלא תקבלו כל החלטה משמעותית, ובעיקר - השהו כל החלטה בנושאי כספים ומערכות יחסים. התקופה הקיימת נותנת תחושה שיש לכם את הכוחות לפתור את כל הבעיות, אך האמת היא שכיום אתם רואים רק כמחצית מהבעיות באופן פרופורציונאלי ובחלוף הנסיגה בחודש אוקטובר הגורמת לכם לערפול - תראו את המציאות כפי שהיא, ותוכלו להחליט לגבי המשך דרככם.
המזלות הבאים, ובעיקר מי שנולד בתחילת המזל גדי, סרטן, מאזניים וטלה, עוברים תקופה של מהפך, שתימשך עוד זמן רב. אתם נמצאים תחת השפעת הכוכב החזק ביותר מבחינה כוכבית ולכן, זמן השפעתו הוא הארוך ביותר - שם הכוכב פלוטו. תפקיד כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים והלא-מתאים לנו יותר עד ליסוד, וזאת כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.
בזמן הרטרו קיימת תחושה קשה של חוסר אונים בגלל העובדה שזהו זמן של חוסר ודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת חושך כזו שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, כך שטבעי שבזמן הזה עדיין הדברים לא בהירים ומגובשים.
המזלות הבאים ובמיוחד אלו שנולדו בסוף המזל דגים, בתולה, קשת ותאומים יחוו את האנרגיה הפתאומית והאינטנסיבית של הכוכב אורנוס. קצב הארועים יהיה תזזיתי וארוע ירדוף ארוע. המטרה היא להביא אתכם אל סף הסיבולת בתחומי החיים השונים שלכם ולפרק תחומי עניין שאינם מתאימים לכם יותר, אך אתם בכוח ההרגל עדיין מחזיקים בהם.
כוכבים אחרים שיקלו במקצת על קצב העניינים יהיו העובדה שהכוכב ונוס, האחראי על מערכות יחסים, נמצא בסרטן, ולכן יהיה רצון לעזור זה לזה במקרים בהם יהיה צורך.
הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת, יהיה במזל בתולה וייתן את ההיגיון הנדרש לביצוע משימות ומטלות מבלי לאבד את הראש.
בסך-הכל, קצב הארועים השבוע יהיה מהיר, קופצני ואגרסיבי. אירוע ירדוף ארוע, וחשוב לוודא כי אתם עושים את הדברים הנכונים בפרופורציה הנכונה. מזלות שלא הדגשתי ירגישו יותר נינוחים בתקופה חסרת ודאות זו.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע תחושו בהתלבטויות רבות בין ההגיון לרגש. מצד אחד אתם מאוד בטוחים בדרככם ומתנהגים בהתאם, אך מצד שני לחברים הקרובים עדיין יש טענות כלפיכם בנוגע ליחסי אנוש.
אריה
כל הקשור למערכות יחסים יהיה השבוע תחת עינה הפקוחה של תת-ההכרה שלכם. נראה שנסיבות החיים יכריחו אתכם להסתיר במידה מסוימת את מערכות היחסים שלכם וזאת מהסיבה שלא תהיו מעוניינים לחשוף אותן לאחרים ובכך להסתכן בביקורת שאינכם מעוניינים לשמוע אותה. בנוסף, חשוב מאוד שמבחינה כספית תהיו ערוכים להתרחשויות שונות, כיוון שנראה שעדיין לא התבססתם מספיק מבחינה כלכלית.
בתולה
בימים אלה אתם מרגישים באינטנסיביות מרובה. אתם חייבים לקחת החלטות חשובות בחיים ולא נותנים לעצמכם מנוח עד אשר תרגישו שהנה מיציתם את האפשרויות ואתם אכן בהתחלות חדשות כמתבקש מביקורו של הכוכב סטורן במזל שלכם. יחד עם זאת, עליכם להיזהר מהכוכב מארס המביא איתו עשייה בצורה אגרסיבית. השתדלו להוריד הילוך כדי שלא תפגעו בעצמכם מבלי להתכוון.
מאזניים
בתקופה זו אתם יותר מחוברים לתת-המודע שלכם ומוכנים לקבל תשובות גם על נושאים שעד היום הייתם מוכנים להתעלם מהם ולא להיכנס לתוכם. היו פתוחים לקבל תשובות חדשות כיוון שהן עשויות להאיר את דרככם ולהראות לכם זוויות הסתכלות חדשות ממה שהורגלתם להן עד היום. בית היצירה שלכם עשיר בכוכבים, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לחדש את התחביבים שלכם ולהרגיש שלמים יותר עם עצמכם.
עקרב
כאשר מזל החודש הינו מזל אריה, תמיד תהיו יותר עסוקים בנושאי קריירה ותמיד תרגישו שהנה קיים קונפליקט בין הצורך האישי שלכם ובין הקריירה שדורשת מכם מחיר יקר. עליכם לעשות חושבים עם עצמכם, ליצור סדרי עדיפויות חדשים ועל-ידי כך תהיו יותר בטוחים בדרך שלכם ובתוכניותיכם. אל תחמירו עם עצמכם והיו פתוחים לפתרון הבעיה בדרך יצירתית וייחודית.
קשת
אתם עוברים תקופה קשה בגלל תחושת הבדידות המתעצמת שלכם. אין לכם ברירה וכדי לבנות לעצמכם סגנון חיים חדש, אתם חייבים להתחבר אל האני הפנימי שלכם, ולבדוק מה באמת עושה לכם טוב ומהו הדלק המניע שלכם. את העבודה הכניסו לאחד המקומות הראשונים לאחר מימוש צורכי הנשמה שלכם. זה הזמן שלכם גם להתפנק ולהרשות לעצמכם קנייה של דבר-מה שיגרום לכם למלאות רגשית.
גדי
הכוכב ונוס, המביא איתו שמחה, נמצא בבית המקושר עם מערכות יחסים ושותפויות. יחסים אלה יכולים להיות במישור הרומנטי ו/או במישור העסקי, ולכן זה הזמן להשקיע אנרגיה מחשבתית בפתרון בעיות שאתם מושכים אותן איתכם כבר זמן רב. אתם נמצאים בשיאה של השנה האישית שלכם וזאת בגלל העובדה שאתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת. חשוב כי תשקיעו עצמכם ביחסי ציבור אינטנסיביים.
דלי
ילידי המזל שנולדו במחצית הראשונה נמצאים במצב של בלבול. יש לכם אפשרויות, אך הן נדחות בגלל ההבנה שאם תסכימו להן, תגלו שהפסדתם הרבה מכבודכם האישי ותוכניותיכם העתידיות עלולות להשתבש. ואולם אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, עוד יותר מרגישים מתוסכלים כיוון שאתם בטוחים שעשיתם בכל תחום את מירב המאמצים, אך בכל פעם הדברים עדיין אינם יוצאים לפועל.
דגים
אתם נמצאים בתקופה מאוד מועילה ובונה עבורכם. נכון שחלקכם מעדיפים לראות רק את החצי הריק של הכוס, אך באם תשנו את חשיבתכם, תגלו שאכן עדיין יש לכם עוד אפשרויות רבות להביע את עצמכם, לסגור מעגלים ולהראות לאנשים קרובים ויקרים לכם את רגשותיכם ותוכניותיכם. ייתכן שעד ליום ההולדת הקרוב שלכם, עדיין תחוו שינויים שידרשו מכם הרבה כוחות נפש.
טלה
בימים אלה אתם עסוקים מאוד בחייכם ובכל ההתנהלות המתרחשת סביבכם. אינכם חשים חזקים ובטוחים בעצמכם כתמיד, אך אתם מעדיפים לא לשתף את האחרים בחששותיכם. גם מבחינה מקצועית, אתם מרגישים שאתם חייבים להשקיע הרבה אנרגיה כדי לשווק את עצמכם, כדי לעמוד בציפיות של עצמכם. ואולם נושא נוסף בו אתם יכולים לטפל ובהצלחה - הוא החזרת החברים שלאחרונה התרחקתם מהם.
שור
הימים הקרובים ימשיכו להיות אינטנסיביים בכל הקשור לנושאי העבודה בחייכם. אתם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ומקרינים ביטחון זה גם על הסביבה. אולם, ביניכם לבין עצמכם, יש לכם הרבה רגעים של חוסר ביטחון וחשש בבחירת דרככם. חוסר הוודאות בתקופה זו רב על הידיעה ולכן אתם מתוסכלים לעיתים קרובות. חכו עד אוקטובר בקבלת החלטות ואל תשקיעו כספים שאינם הכרחיים בעיניכם.
תאומים
אתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית בחייכם. הכוכבים המשפיעים על מערכות יחסים ועשייה נמצאים במזל שלכם, כך שאתם מופעלים כל הזמן. מסתבר שעכשיו זו תקופה בה אתם יכולים להיות מרוצים מעצמכם כיוון שהמטרות שהצבתם לעצמכם מתחילות להיות מושגות ואתם רואים את התוכניות שלכם קורמות עור וגידים. ה"בעיה" שלכם שמכל דבר אתם מתלהבים מהר מדי, כך שעשייה מתונה הכרחית עבורכם.
סרטן
הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה החיים יותר יפים ומחייכים עבורכם. מבחינה כספית, חשוב מאוד שתעריכו את מצבכם הכלכלי מחדש ותהיו יותר ערים לאפשרויות הקיימות בשטח עבורכם. ייתכן שאנשים בסביבה הקרובה ירצו לבוא לעזרתכם, אך אתם תדחו אותם בגלל החשדנות הטבעית שלכם. מומלץ לכם לחכות עם כל החלטה עד אוקטובר, שזהו הזמן בו כבר תדעו מה לעשות.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  04/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
הרצח בת"א זכה לסיקור תקשורתי רחב האוהד את הקהילה הגאה, מגנֶה את השנאה, ובתוך תוכו של הגינוי זורע זרעי שנאה לרוב    כל אלה המגנים את השנאה של הומופובים או של יהודים חרדים, טוב יעשו אם יפשפשו בשנאותיהם הם
יצחק מאיר
יש תמיד מישהו בפינה שאינו יכול לעמוד בפני הריח המשכר של השפה המצחינה. והוא יכול לירות יום אחד. ומה שיכול לקרות, תמיד קורה בסופו של דבר...
עו"ד אברהם פכטר
מדובר ב"פצצת זמן" חברתית שיש לפרקה בנחישות וברגישות. לחץ ציבורי, תקשורתי עם דגש הומניטארי, עשה את שלו. והשאלה - למה נזכרו עכשיו לקבוע מדיניות וקווי פעולה כאשר הסוגייה עולה ויורדת כבר שנים לדיון בציבור ובממשלה
נרי אבנרי
אסור שהזעזוע מהטבח הנורא במועדון ההומו-לסבי יחלוף מבלי שהחברה הישראלית תקיים דיון מעמיק בהפצת השנאה. בישראל המאוימת השנאה פוגעת בלכידות. מכאן המסקנה ברורה: השנאה אסורה. ולמרות זאת יש לה סוכני מכירות, משווקים וממליצים...
דיאנה זקס
האחים עופר אינם צדיקים. ניתן לראות בהם תופעת טבע, בעולם שנוצר על-ידי ממשלות סוציאליסטיות במדינת ישראל מאז הקמתה ועד ימינו. כדי שתופעות הטבע הללו תיכחדנה לא יספיקו אלף ואחד סרטי "שיטת השקשוקה" וצליבתם הציבורית של בעלי ההון    תגובה ל"שיטת השקשוקה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il