X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ידיעות אחרונות ומעריב מזמן איבדו את אמון הציבור מה עושים בעלי שני העיתונים שהם אנשים משכילים? הולכים למקורות! הם גייסו את הפוליטיקאים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות, כדי שיגישו הצעת חוק בכנסת שיהודי מחו"ל לא יכול לחלק חינם מוצרים בארץ
▪  ▪  ▪
העיתונות הישנה בלחץ

כשהכומר סרגיי נילוס מהכנסייה האורתודוקסית הרוסית, כתב את הזיוף המפורסם ביותר "הפרוטוקולים של זקני ציון" (שהופיע ב-1905) הוא לא ציפה להצלחה הגדולה לה זכו "פרוטוקולים" אלה. הספר נפוץ בעולם כולו, ועדיין הוא מוצא לאור בארצות אנטישמיות ואנטי-ישראליות (כמו ארצות ערב). הוא גם לא חשב אף לא לרגע שהוא נביא, אך הנה נבואתו מנסה לרקום עור וגידים דווקא במדינת היהודים.
העיתונים ידיעות אחרונות ומעריב מזמן איבדו את אמון הציבור, כי הם נשלטים ע"י בעלי ההון השולטים על השלטון וכנסת ישראל - ראו מה קרה למיקי רוזנטל עקב "שיטת השקשוקה". העיתונים הללו ממדרים ידיעות מהציבור ומפרסמים רק מה שנוח לאצולה הלא הם בעלי ההון והפוליטיקאים.
בפרוטוקולים הידועים לשמצה היהודים מואשמים בקשירת קשר להשתלט על העיתונות באמצעות ההון היהודי, לקדם פוליטיקאים הרצויים להם ואף להשפיע על מינוי חברי פרלמנט ושרים. מזכיר לכם משהו? שני העיתונים הללו קמו בוקר אחד וראו שמישהו הזיז להם את הקוראים! "מי הזיז את הקוראים שלי?" הם זעקו, והאשימו את כולם חוץ מאשר את עצמם.
הם גם לא שמו לב לעובדה כי כאשר אתה מפנה אצבע מאשימה לזולת, שלוש מאצבעותיך מופנות חזרה אליך.
בעלי העיתונים הללו זלזלו באינטרנט ושכחו שישראל היא ארץ רב לשונית וכל אשר הם מנסים להסתיר מהציבור מופיע באתרים של העיתונות הזרה. אפילו מכוניות ומצלמות משומשות וגם דירות למכירה והשכרה כבר לא מפרסמים בלוחות שלהם כי הכל ניתן למצוא באינטרנט. אף כי בקושי הצליחו להחזיק את אפם מעל למים הם לא השכילו להבין שהגבינה שלהם זזה משתי סיבות.
ידיעות אחרונות הקוראים זזו כאשר העיתון סומן באופן ברור כעיתון שמאלני ולא אובייקטיבי באופן בוטה. ומעריב נחשב לעיתון אנאכרוניסטי (שלא השתנה בעשרים השנים האחרונות) שמשייט כמו טיל שאיבד את מטרתו ונע שמאלה וימינה ללא מטרה באופק.
מעל כל הצרות (של ניהול כושל בעיקר) של העיתונים הללו, הנה צצה להם בעיה חדשה, בא מיליארדר יהודי בשם שלדון אדלסון ומחלק עיתונים חינם! שומעו שמים! יהודי נותן חינם? תארו לעצמכם שמיליארדר יהודי אחר יחליט לחלק לחם חינם לכל ישראלי עשיר או עני! ומה עם דירות לזוגות צעירים? אם יבוא מיליארדר יהודי וירצה לבנות להם דירות צנועות שיוכלו להקים משפחה?
בהתחלה שני העיתונים זלזלו ולעגו על החינמון "ישראל היום" ולא האמינו שיחזיק מעמד חודש. והנה לא רק שהחינמון מחזיק מעמד אלא שהוא פוגע גם בתפוצת העיתונים בסופי השבוע. אז מה עושים בעלי שני העיתונים שהם אנשים משכילים? הולכים למקורות! לפרוטוקולים של זקני ציון! יחד עם שותפיהם בעלי ההון, הם גייסו את הפוליטיקאים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות, כדי שיגישו הצעת חוק בכנסת שיהודי מחו"ל לא יכול לחלק חינם מוצרים בארץ. כאריזה עם פרח פלסטיק, הם סייגו זאת לבעלי עיתונים. ומה עם האופים והקבלנים?
אם העיתונות הזאת בסכנה – אין להציל אותה.

תאריך:  19/12/2009   |   עודכן:  20/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ידיעות אחרונות, מעריב והפרוטוקולים של זקני ציון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
העם עובר לאינטרנט וישראל היום ל"ת
צבי גלברד  |  12/01/10 15:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מרדכי גילת פרסם בעיתון ישראל היום כתבה ובה הציג את עו"ד נורית אלשטיין כאילו היא מנסה להתחמק ממתן תגובה למבקר המדינה (בפרשת דליה איציק) וכאילו לשם כך היא אף מתחלה    האמת שונה: אלשטיין לקתה במחלה קשה, מה שלא הפריע לגילת לכזב ולעוול נגדה
ד"ר עמליה סער
את האיכות ואת החדשנות האינטלקטואלית מחליפים כללי קידום שרירותיים ונוקשים    על הטראגיות שבמדידת מצוינות ויצירתיות אקדמית בכלים של דירוג אשראי
אריה אבנרי
כשליצמן מכניס לשיקולים שאמורים להיות רפואיים גרידא שיקולים הלכתיים ומגזריים, וכשלביבי לא אכפת, הבריאות שלנו בקרשים    הערת אזהרה (53)
ראובן לייב
לפי שעה, כחינמון, אין בו איום של ממש על עיתונים אחרים. הצלחתו או כישלונו ייבחנו כאשר גליונותיו יוצאו כמותם למכירה
רועי אורן
אם בעבר אמריקה סלחה לגברים בוגדים רק שהעניין ישכח והם יחזרו הביתה כיום הנשים מביעות עמדה ברורה וחדה:"בגדת, תשלם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il