X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השף ניר וימן במסעדת מל ומישל
מסעדת "מל ומישל" התל אביבית מספקת לקהל-שוחריה אניני הטעם את הקולינריה האיטלקית במיטבה על מסעדה אהובה
▪  ▪  ▪

בצפון הסולידי של תל אביב, הרחק מן ההמון הסואן, ממוקמת "מל ומישל" (רחוב בן יהודה 155), טריטוריה איטלקית רומנטית וחלומית. מאז שנפתחה מקפיד קהל-שוחריה, אניני הטעם, לשמור לה אמונים, וחזקה עליו שלא ימיר אותה בשום מסעדה אחרת.
על "מל ומישל" חולשים שני שפים צעירים ונמרצים, עתירי ניסיון קולינרי רב-שנים: ניר וימן ויוגב ירוס, כשמצטרפת אליהם כצלע שלישית מאיה, שותפתו לחיים של ניר. מאיה, מעצבת-פנים מן השורה הראשונה, היטיבה לעצב את מסעדתה בסגנונה המאופק: יש בה חלון-ראווה אינטימי, עטוי וילונות-תחרה מקסימים; שולחנות עם מפות צחורות וכיסאות בסגנון הארט-נובו. מן הקירות נשקפות תמונות-נוף מיניאטוריות ועל השידות היפהפיות נחים כלים, ספרים ואביזרים עתיקים, המשרים על המקום אווירה של שלווה ורוגע.
בהשראה הרומנטית הזאת מגיע אל השולחן, כספתח, לחם הבית המשגע, בטעם מתקתק, מוגש עם חומץ-בלסמי ושמן-זית. מלווה אותו, עד מהרה, מרק זנב-שור, עשיר בנתחי-בשר טעימים, הטובלים בציר והמוקפים בגריסים. מרק שנותן ליעף הרבה כוח.
מכל הלב
המנה העיקרית - כבדים במרסלה - הייתה חגיגה לעין ולבטן ועלתה בטעמה על כל המשוער. כבדי הבקר והעוף, שחברו יחדיו, בושלו ביין אדום מתקתק, שהשביח את טעמם. התלוותה אליהם צלחת גדושה בירקות-שורש מאודים, שהכילו קישואים, עגבניות, חצילים וחומוס בטעם עילאי. אותה שעה התענגה בת הזוג על שלושה בצקי-ניוקי א-לה-רומנה, שבושלו ביד אמן.
מן הקינוחים עלה בגורל הטירמיסו, שטבל בליקר ומסקרפונה והדיף ניחוח איטלקי אמיתי. גם האספרסו הכפול לא בייש את הפירמה. הוא היה ספוג בקצף, עם ארומה משגעת, והתלוותה אליו, איך לא, סודה - גם היא מארץ המגף. פורסה איטליה!
לפני שבאנו חשבון - רוקנו את בני מעינו הששים בשירותים החלומיים של הקומה העליונה. בנפש חפצה רוקנו גם את כיסינו ושילמנו 300 שקל, כולל תשר של 15 אחוז, שמגיע ל"מל ומישל" מכל הלב. נותר לנו רק לזכות את המסעדה המקסימה הזאת במלוא 10 הנקודות. אחרי ככלות הכל כאן המקום להודות: מבין המסעדות שאנו נוהגים לפקוד - זוהי המסעדה האהובה מכולן.

תאריך:  02/02/2010   |   עודכן:  02/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
בית המשפט קבע כי עניים שאין להם לחם יאכלו עוגות    או במילים אחרות - אם אין להם כסף אז שייקחו הלוואות    וכך, כאשר יפלו לרשת הליכי ההוצל"פ יזכו לראות שנית את אולם בית המשפט    עניים על דוכן הנאשמים
עו"ד שפיר שילנסקי
תום שגב, עיתונאי הארץ, כותב בסלחנות על מעשיה של פולה, אשת רה"מ דאז דוד בן-גוריון    מה ההבדל בינה לבין שרה נתניהו - פולה היא "משלנו" ושרה היא מלכת האספסוף?
קובי כהן
אדוני ראש ממשלת ישראל ביבי נתניהו ושר הרווחה בוז`י הרצוג, אנו ציבור הנכים ומקבלי קצבאות הבטחת ההכנסה, יוצאים למלחמה על כבודנו!
אוריאל שטרית
ריבוי המעילות בעולם העסקים מחייב את המעסיקים ואת בעלי החברות לנקוט אמצעי מניעה    לא רק פוליגרף, גם חקירות שתי וערב צולבות
ד"ר יובל ברנדשטטר
תחת המטריה האווירית שפורשת ארצות הברית מעל אירן יכולה אירן להשלים בניחותא את פיתוח הפצצה הגרעינית ואת התקנתה על טילים בליסטיים שהפטריוט לא מסוגל כלל להתמודד איתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il