X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
צילה שיר-אל
אהבת השוורים

טיפ לילידי השבוע - בשבוע זה תגבר יכולת הביטוי שלכם ויהיה לכם דחף פנימי להגיד את מה שאתם מרגישים, אך מסיבות שונות לא יכולתם לעשות זאת. עכשיו תהיו משוחררים מעכבות.
שור
נסיגת הכוכב מרקורי במזל שלכם גורמת לכם לתובנות ולרצון לקחת אחריות על חייכם מתוך הבנה שאינכם יכולים להתחמק מטיפול גם בדברים שאינם נעימים לכם. עובדה זו מקלה עליכם את הביצוע ואת העובדה שאתם יכולים לקבל תשובות רק מתוך עצמכם ואינכם יכולים לסמוך על האחרים שיחליטו במקומכם. התקופה מעולה לפתיחת הנושאים הכלכליים שלכם ולבדיקה מחודשת בנושאים אלה.
תאומים
החיים מזמנים לכם אירועים שונים שגורמים לכם לראות את הנסיבות בעיניים אחרות. נראה שתובנות רבות מגיעות אליכם בגלל העובדה שתת-המודע שלכם פתוח יותר לקליטת האירועים המתרחשים, ובהתאם לכך לשנות את תפיסת עולמכם. התנהלות חדשה זו רק תעזור לכם בהמשך לקחת יותר בקלילות את הנסיבות ולזרום איתן. בעיקרון, נסיגת מרקורי גורמת לכם למהפך בתובנות.
סרטן
היחסים הבין-אישיים שלכם עלולים לעלות על שרטון במידה שלא תחשפו את רגשותיכם האמיתיים. נראה שאתם פוחדים משינויים ולכן במידה רבה אתם נאחזים בקיים, למרות שלא תמיד טוב לכם עם הנסיבות. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה ארוכה מאוד של קשיים ורק עכשיו איכשהו העניינים מתחילים להסתדר ולא בהכרח לטובתכם, אבל... לפחות אתם כבר יודעים מה אתם צריכים לעשות.
אריה
מארס, כוכב העשייה, נמצא במזל שלכם ונותן לכם יותר כוח, מרץ ואמביציה לממש את יכולותיכם. כוכבים נוספים הנמצאים בבית הקריירה שלכם גורמים לכם לרצות להתארגן מחדש בתחומים אלה. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה חדשה וטובה בה אתם יכולים לממש את עצמכם ולהכיר אנשים חדשים שיעזרו לכם למצב את עצמכם מבחינה אישיותית, בדיוק במקום בו אתם רוצים להיות.
בתולה
הכוכב מארס עדיין נמצא אצלכם בבית תת-ההכרה, כך שכל החודשים האחרונים היו תקופה מעולה להתחבר אל ה'אני' הפנימי שלכם כדי לנסות להגיע לאיזון בין ההיגיון לרגש. אתם אנשים שאינם מסתפקים בתשובות שטחיות, ולכן היכולות המחשבתיות העמוקות שלכם עזרו לכם להגיע אל המסקנות הנכונות. נראה שבעקבות כך כל סגנון החיים הקרוב שלכם עומד להשתנות. הגיע הזמן להכניס אנשים חדשים לחייכם.
מאזניים
תקופה ארוכה אתם מנסים לצאת מתוך סגנון חייכם הנוכחי ולא תמיד מצליחים בכך. לאט-לאט בשנה הקרובה אתם יכולים להתחיל ליהנות מתקופה חדשה לגמרי בחייכם, שלמרות שהיא לא תמיד תהיה קלה עבורכם, היא בהחלט תגרום לכם להתחיל התחלות חדשות, תוך מחיקת העבר מחייכם. מבחינה מקצועית אתם עומדים בפני שינויים שיגרמו לכם להתחבר בקלילות רבה יותר אל החיים החדשים שמצפים לכם.
עקרב
כוכב התקשורת מבצע הפעם את נסיגתו בבית השותפויות והזוגיות שלכם, כך שייתכן שתהיו בטוחים כי אתם עומדים בפני התחלות והחלטות חדשות בנושאים אלה, אך איכשהו אותו אדם שאתם בונים עליו קצת מאכזב אתכם בגלל חוסר היכולת שלו לקחת החלטה ולכן אתם עלולים להיות מתוסכלים. דווקא בתקופה זו מומלץ לכם לברר עם עצמכם מה אתם באמת רוצים מהקשר, לפני שאתם מחליטים לפעול.
קשת
נושאי עבודה עומדים אצלכם במבחן כיוון שאתם יודעים כי אתם חייבים לפעול כדי לצאת מהקיבעון/קיפאון בו אתם חיים, נראה שאינכם בטוחים שאתם עושים זאת נכון. הבטחות שמובטחות לכם בנושאי עבודה מופרות יותר מדי פעמים ולכן, במידה שאתם רוצים לפעול, אתם חייבים לקחת צעד אחד לאחור ולנסות לבדוק לאן החיים מנסים למשוך אתכם ובדרך זו להחליט מהו הצעד הנכון.
גדי
כוכבים רבים נמצאים השבוע בבית היצירה והתחביבים שלכם, כך שזה הזמן שלכם לבטא את התחושות העמוקות הפנימיות שלכם דרך יצירה ואמנות. גם ילדים יכולים לשמח אתכם בתקופה זו ואתם עשויים למצוא את עצמכם משתפים פעולה בכל הנוגע לתקשורת מילולית עם קטנים מכם הזקוקים לעזרתכם. הפנויים מביניכם עשויים למצוא אנשים שיתאימו להם מבחינה רגשית, רק חכו לסיום הנסיגה להחלטת החלטות.
דלי
הכוכב מארס נכנס לבית השותפויות שלכם, כך שאתם חשופים להרבה יותר התרחשויות בכל הקשור ליחסים הבין-אישיים שלכם. נראה שאינכם מרוצים ממה שקורה כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד ואתם נוחים לכעוס ולהתרגז כמעט על כל דבר. אל תמהרו לשפוט או להסיק מסקנות. גם בית הרומנים שלכם מושפע על-ידי הכוכב ונוס האחראי על יחסים בין-אישיים כך שנראה שתחוו רגישות יתר במערכות היחסים שלכם.
דגים
נראה שאינכם מרוצים מסגנון חייכם העכשווי ואתם מעוניינים לעשות שינויים משמעותיים. עליכם לשתף את הסובבים אתכם בתוכניותיכם כיוון שרק כך תוכלו לממש חלק ממטרותיכם העתידיות. השקיעו יותר זמן ומרץ בעבודה כדי שתוכלו לקדם עצמכם דרכה בהמשך ולהפיק את מקסימום התועלת. הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם, כך ששנה זו עבורכם היא שנת ההצלחה ומימוש הפוטנציאל האישי.
טלה
אתם עומדים בפני שינויים כלכליים אשר אינם מאפשרים לכם לנהוג בחופשיות ולבזבז כפי שבאמת הייתם רוצים. יש לכם תובנות פנימיות כיצד עליכם לנהוג, אבל אינכם בטוחים שאתם האנשים הנכונים להפעיל את השינויים אותם אתם מעוניינים לבצע. יש לכם רצון שאחרים יעשו את העבודה בשבילכם ולכן אתם מתנדנדים בין ההיגיון לרגש, עד אשר צד אחד יגבר ותהיו בטוחים בהחלטותיכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  27/04/2010   |   עודכן:  27/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
מזקן נמנעו הגעה הביתה, מקלחת ושינה טובה מכיוון שכנראה יש דברים נסתרים שאינם נראים לנו אך נראים לביהמ"ש    "פטנט" הערעור עומד לרשותה, אך היא אינה משתמשת בו - למה?
ד"ר מוחמד מחאג'נה
אוטיזם הינה הפרעה בתקשורת הבין-אישית הבאה לידי ביטוי באופנים שונים ובדרגות חומרה משתנות    בניגוד למקובל לחשוב, בהחלט אפשר לשפר באופן ניכר את מצבו של הילד הסובל מאוטיזם בהינתן אבחון יעיל וטיפול נכון, במיוחד בגיל הצעיר
יורם דורי
רשמים אישיים מכינוס "לימוד מוסקבה"    נושא הרצאתי: שמעון פרס
עו"ד יוסי דר
ראש הממשלה לשעבר אינו עוד חשוד    על המשטרה והפרקליטות לשקול האם צרכי החקירה מחייבים את מעצרו של אהוד אולמרט
משה שפריר
מהו משורר טוב ומיהו משורר גרוע, זה המכונה לעיתים גם בתואר "פוליגון"? התשובות לשאלות אלו הן אומנם קשות, אך ברוב המקרים הן, בכל-זאת, ניתנות להיאמר ולהיקבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il