X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הניגודיות בין ד"ר טיבי הנעים, המחויט והמחוייך באולפן הטלוויזיה הישראלית, ומר אחמד עוטה הכאפייה והצווחני בלוב, היא אינה אלא הונאה טקטית של הציבור הישראלי, הנעשית במודע ובכוונת מכוון
▪  ▪  ▪
אז מי אתה, אחמד טיבי? [צילום: פלאש 90]

אחמד טיבי הוא חלומה של כל מפיקת תוכנית אקטואליה. הוא מרואיין רהוט, מלא חן והומור עצמי, הוא משדר נועם הליכות, גם אם הג'נטלמניות הבריטית מסתירה מאחוריה דעות קיצוניות וחתרניות, ולקינוח הוא גם מצטייד בארומה של רופא גניקולוג שאף פעם אינה מזיקה.
טיבי, אשר בתקשורת הערבית מכונה, ספק בחיבה ספק בבוז, בכינוי "אחמד T.V." על שום הופעותיו הרבות בתקשורת, זוכה להערכה הן על-ידי מראיינים בכירים בתקשורת הישראלית והן על-ידי הציבור הרחב, וזאת גם כאשר הוא מטיח בראיונותיו דברים קשים בגנות ישראל, הכיבוש הציוני ושאר מליצות.
הח"כ התקשורתי והנמרץ, אשר מזמן נשכחה לו עובדת היותו יועץ אישי קרוב של יאסר ערפאת, הינו גם פרלמנטר חרוץ אשר באמתחתו חוקים רבים שאינם קשורים כלל ועיקר לסכסוך הישראלי-פלשתיני, אלא לנושאים חברתיים, כלכליים, ענייני איכות הסביבה וחוקים צרכניים, אשר מוסיפים גם הם לתדמיתו של טיבי כאדם נאור, דמוקרט וליברל.
והנה, השבוע הזדמן לי לצפות בטלוויזיה בביקור המתוקשר של הח"כים הערבים בלוב אצל אביר זכויות האדם הידוע, מועמר קדאפי. קדאפי, אשר העולם הערבי כולו מאוחד באורח נדיר תחת הקונצנזוס הרואה בו אדם תמהוני, על גבול השפיות, הן לנוכח תמיכתו העקבית בטרור והן לנוכח אורחות חייו וסגנון לבושו הססגוניים והביזאריים, זכה לגינוני הערצה וחנופה מצד כל חברי הכנסת הערבים.
מעל לכולם בלט אחמד טיבי. טיבי, שאינו ידוע כמוסלמי אדוק במיוחד, נראה חבוש בכאפיה(!) ונשא נאום שלא היה מבייש אף אימאם עזתי מצוי וזאת הן באינטונציה הן בטונציה ומעל לכל בתוכן. מעל דוכן הנואמים בכנסת דורשים חברי הכנסת הערבים ממדינת ישראל כיבוד זכויות אדם ושוויון זכויות, אך למול דיקטטורים ערבים דוגמת קדאפי ואסד נעלמות לטיבי וחבריו כל דרישותיהם, למעט מנה הגונה של חומוס וקפה שחור.
שלשום באולפן של "לונדון את קירשנבאום", כשהתבקש טיבי לספר על רשמיו מהביקור המלכותי אצל שליט לוב, סיפר הח"כ הנאור בעיניים מצועפות כשל תיכוניסטית מאוהבת על גדלותו של המנהיג הלובי הנודע לשמצה ועל יופיה של טריפולי המזכיר לו, משום מה, את העיר עכו.
מעמיד בספק את מחויבותם האמיתית של הח"כים הערבים לערכים דמוקרטים וליברלים
איני רוצה להצטרף למקהלה הפופוליסטית הדורשת באופן אוטומטי להעמיד את הח"כים הערבים לדין בכל עת ובכל אמתלה, אבל אין כל ספק כי הביקור בלוב אינו מוסיף להם נקודות זכות בדעת הקהל הישראלית. הטיול לטריפולי של מוחמד בראכה, השייח' המסית ראאד סלאח וחבריהם מעלה שאלות קשות ומחשבות נוגות הן ביחס לתרומתם של נציגי הציבור הערבי לציבור אותו הם מתיימרים לייצג, הן ביחס למחויבותם האמיתית לערכים דמוקרטיים וליברלים, שלא לדבר על נאמנות מינימלית למדינת ישראל, אשר, ככלות הכל, הם עודם חברים בפרלמנט שלה.
המראות הקשים וההזויים מהמדבר הלובי פורסים בפני הישראלי המצוי תמונה עגומה של אנשים צבועים אשר רוממות הדמוקרטיה בגרונם וסגידה לשליטים מדכאים ודיקטטורים בידם. תביעה לשתי מדינות נישאת בגאון מפיהם במדינת ישראל ומדינה דו-לאומית, כשלב בדרך לחיסול המדינה היהודית, מושמעת בקול רם בביקורם בחוצות טריפולי.
הניגודיות בין ד"ר טיבי הנעים, המחויט והמחוייך באולפן הטלוויזיה הישראלית ומר אחמד עוטה הכאפייה והצווחני בלוב, עשויה להזכיר לרבים את הדואליות האישית, או הסכיזופרנית, אשר היטיב לתארה רוברט לואיס סטיבנסון בספרו המונומנטלי אודות ד"ר ג'קל ומיסטר הייד. אלא שבמקרה של טיבי נראה כי אין מדובר בפיצול אישיות, כי אם בהונאה טקטית של הציבור הישראלי, הנעשית במודע ובכוונת מכוון.

תאריך:  30/04/2010   |   עודכן:  30/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ד"ר טיבי ומר אחמד
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
תפסיק להתגולל על טיבי ותראה מה
אתה בעצמך עושה  |  30/04/10 17:19
2
כאשר ריבלין מלקק לטיבי........
אליהו חיים  |  30/04/10 18:03
3
שונא הכנסת אחמר טיזי לא נח
להט החרב המתהפכת  |  30/04/10 18:16
4
רק 7 ח"כ מהליכוד נגד בג"ץ,כנסו
גיזמו בון  |  30/04/10 22:19
5
לא לדין, לקיר( מול כתת יורים)! ל"ת
dodel  |  1/05/10 08:06
6
זה ברור.הוא מצליח להרשים כמה
אלישמע  |  1/05/10 12:57
7
טביב כמו טיבי- אנחנו סמרטוטים
דיטה מתל אביב  |  1/05/10 15:40
 
- טיבי כמו טיבי. תיקון הקלדה. ל"ת
דיטה  |  1/05/10 15:53
8
האחמד מייצג את ערביי ישראל
נא להפנים העובדה!  |  1/05/10 19:05
9
זו טקטיקת מלחמה- עוד לא הבנת
מרק_טווין  |  2/05/10 00:30
10
אחמד תמיד יישאר אחמד
ערבי ישראלי  |  2/05/10 13:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי נטע
אני קורא לכל המוסלמים להתגייר או להתנצר, ולהשאיר מאחור זיכרון עמום שהייתם פעם שייכים לחלאת המין האנושי    כל אישה, זקן וגבר מקרב הפלשתינים שהצביעו בעד האידיאולוגיה החמאסו-נאצית אינם חפים מפשע    גם מי שלא לוחם באזרחי ישראל הוא תומך לחימה ואחת דינו כמו דין הנאצים: מוות
צבי גיל
אנחנו עם ומדינה שלא רק זוכרת את המתים, אלא לעתים היא סוגדת להם, למשל אם אלה חללים שנפלו למען המדינה    אלא שאזכור המתים הופך לעתים מקאברי כאשר משתרבבים ביטויים שלא הולמים את הנסיבות
דודו אלהרר
בישראל יש ציבור לא גדול של משכילים ובעלי הון המזוהים עם השמאל    לאנשים הללו יש כבר דרכונים זרים, נכסים וכספים בארצות שונות    עלינו לעודדם לברוח מכאן כדי שארץ ישראל תהיה שייכת רק ליהודים המוכנים למות למענה
טובה ספרא
אם ייחתם הסכם כלשהו עם הפלשתינים - הוא לא ימומש    יום ג' - מתוח וטעון שליטה עצמית וזהירות רבה    הכלכלה העולמית ממשיכה לחוש אופטימיות-ללא כיסוי    תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 7.5.10-30.4.10
ציפי לידר
חגים עממיים? - לא על האוכל בלבד. עשֵה ולא תעשה בחגים, ועל הסמלים הקולינריים שביניהם    כיפורים כְּפורים    על החירות והמדיטציה היהודית    השילוש הקדוש בחג הביכורים    על משמעות החגים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il