X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כך חולפת תהילתה של "טאבולה", שבימים עברו הייתה מסעדה לתפארת
▪  ▪  ▪
מסעדת טאבולה

מאז שפקדנו לאחרונה את מסעדת "טאבולה" ההרצליינית (רחוב הנשיא 75) חלפה כבר כמעט שנה תמימה. חשפנו אותה אז בקלקלתה, לאחר שנים שבהן הוכיחה עצמה כמסעדה לתפארת. מי שנשאה בימיה הטובים חותם של טריטוריה איטלקית לשמה, הפכה יום בהיר אחד את יוצרותיה, וזולת הדגל האדום-ירוק-לבן שהתנוסס בחזיתה - רק האספרסו והסודה של סן פלגרינו היו אלה שהזכירו לנו את עברה המפואר.
בימיה הטובים, כשהייתה עדיין בבעלותו של המסעדן אלכס גורדון, מאורוגוואי, יצא לפניה שמה כמסעדה משגשגת. היא הקפידה אז לשמור על רמה גבוהה של גורמה - סינתזה מוצלחת של מעדנים איטלקיים וארגטינאיים - עד שהתחלפו בעליה, וההידרדרות בה החלה נותנת את אותותיה. התפריט החדש שהוצע לסועדים לא הזכיר כמעט במאומה את הפסטות הטובות, הבשרים המשובחים והקינוחים הפיקנטיים של פעם.
פתי מאמין
בעקבות פרסומיה האחרונים של "טאבולה" בדבר "תפריט חדש" של "חוויה קולינארית", עם "המיטב של המטבח האיטלקי", התפתינו להאמין כי אומנם חל, סוף-סוף, השינוי המיוחל. החלטנו, אפוא, להעניק לה צ'אנס נוסף, אלא שאז הוחוור לנו, להוותנו, כי לא דובים ולא יער. יתר על כן: לא זו בלבד שהתפריט בכלל לא שודרג - הוא אפילו הידרדר מן הפח אל הפחת.
היינו בשניים והזמנו מנת רביולי במילוי בטטה, עם רוטב-עגבניות. אל השולחן הגיעה צלחת גדושה ברוטב ורדרד, מימי לחלוטין, כשמתחתיו מסתתרות להן מספר בצקיות-רביולי דקיקות. מיהרנו להחזיר את הפאשלה למטבח ובתמורה קיבלנו מנה של פסטה שנראתה סבירה יותר, רק שטעמה היה מחליא: בצקיות הרביולי, ככל הנראה לא מתוצרת-בית, היו תפלות לחלוטין. נעדר מהן כל שמץ-טעם של בטטה לרפואה, אולי בשל רוטב העגבניות שהופק מקופסת-שימורים. גם המנה שהזמינה בת-לוויתי לא התעלתה עליה: לזניה במילוי תרד חיוור, שהייתה יבשה מדי ונותרה בשל כך ברובה על הצלחת.
בלי טעם
למרות מפח הנפש, החלטנו לשים את נפשנו בכפינו ומתפריט הקינוחים שלפנו את הסמיפרדו-שקדים - מקפא מתקתק ששחה בפאדג', שאיכזב מאוד, ושהיה אמור להיות בן-טיפוחיו של קודמו - קינוח האלמנדרטו עתיר התהילה מימיה הטובים של "טאבולה".
אם לא די במפח הנפש שלנו - גם הגשת הארוחה בצלחת נעדרה כל אסתטיקה לשמה ונראתה כאילו נועדה רק כדי לצאת ידי חובה. לרוע המזל נפלנו בידיה של מלצרית עייפה והמנות התמהמהו זמן רב מדי. בכל זאת, ומכוח האינרציה בלבד, הפקדנו בידיה את התשר, כשעל הארוחה עצמה שילמנו 195 שקל.

תאריך:  04/05/2010   |   עודכן:  04/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מן הפח אל הפחת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
וזוהי הוצאת דיבה!!!
המצאה!  |  14/06/10 21:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רמי הלפרין
מהו הדמיון בין חרדים קיצוניים לשמאל הקיצוני - הפוסט ציוני?
יהונתן דחוח-הלוי
פרופ' אורן יפתחאל קרא למועצת הביטחון של האו"ם ולאיחוד האירופי, בעיצומו של מבצע "עופרת יצוקה", להטיל סנקציות אפקטיביות על ישראל ולהפסיק את הגיבוי הבינלאומי בישראל    בשנת 2003 הוא הביע תמיכה גלויה בהכרה ב"זכות השיבה" של הפליטים הפלשתינים    טפח נוסף נחשף בעמדותיו של היו"ר המשותף של הנהלת בצלם
עידן יוסף
אינו דומה נציב קבילות החיילים לנציב תלונות הציבור    הראשון חסר שיניים, אינו מסוגל לבצע ביקורות, חסין מכל ביקורת ציבורית, ומעל הכל - מאפשר את המשך הכסת"ח
יואל מרשק
התנועה הקיבוצית חוגגת יום הולדת 100    כיאה לתנועה שהישגיה הם בעבר ומצבה היום דורש שינוי, עליה לאגור כוחות לאתגרים שיגיעו במאה השנים הבאות
מיכל מנין
אומנם נאמר "בנפול אויביך אל תשמח", אך למרות זאת זהו רגע בו חשוב לבדוק את תופעת הכת האנטי-ציונית הזו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il