1 |
|
|
מכתבו של אורי בורדה כתגובה לתגובתי מוכיחה חלק מטענותי. לא ברור לי במה הכעסתי אותו. אבל ברגע שהוא יצא מאלמוניותו יש לטענותיו תוקף ורק בדרך זו יש לו סיכוי לגרום לשינוי ולתקן עוולות. מכתבו המלא מלווה בחתימתו מהווה בסיס לדיון ציבורי ומחייב בלי ספק התייחסות ותשובה של הנהלת האקדמיה. טענותיו בנוגע לתהליך המיון המוקדם מחייבות תשובה, אבל אין קשר בין זה לבין השתתפותו של המדריך למהפכן בתחרות הסרטים העלילתיים. אגב, לו המדריך למהפכן היה משתתף בקטגורייה התיעודית, אורי בורדה לא היה נשכר מזה, אלא סרט נוסף בקטגוריה התיעודית היה יורד מהחשיפה לכלל חברי האקדמיה, כי תהליך המיון המוקדם, שקיים כבר שנים וידוע לכולם, לא מצנזר סרטים, אלא בוחר מספר קבוע של סרטים שיחשפו לכלל חברי האקדמיה.
ברצוני להבהיר לך ולאורי מדוע בחרתי להסתפק באמירה שאינני מסכים עם טענתכם ובחרתי לא להתפלמס אתה. השאלה שהעלת היא שאלה רצינית וחשובה ואני חושב שהיא ראויה לדיון מעמיק, אבל כדי שהדיון יהיה משמעותי עבורי, אני זקוק לזמן, שכרגע איני יכול להשקיע בכתיבה מאחר ואני בעיצומה של הפקת סרטי הנוכחי. יתר על כן, אני חושב שהדיון יהיה אמין רק אחרי שהסערה הספציפית סביב סרטם של צברי וענבר תירגע, כדי שהטענות יבחנו לגופן ולא מתוך הפרספקטיבה של אינטרסים כפי שזה נעשה בנקודת הזמן הנוכחית.
ענר פרמינגר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ענר פרמינגר |
|
2 |
|
|
12.08.2010
לכבוד: הגב' אילנה שרון
מנכ"ל האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה
בהמשך למכתבי הקודם,
הבהרה:
את מכתבך למר שאול דישי מצאתי באתר חדשות מחלקה ראשונה בבלוג שלו בפוסט שהתפרסם ב 10.8.2010 בלינק הבא: http:, שם מופיע גם התקנון של תחרות פרסי אופיר.
בברכה,
אורי בורדה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי בורדה |
|