X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לשמואל הספרי ישנה כבר מפה מסודרת של חלוקת הארץ, והוא כבר קיבל הסכמה שבשתיקה ממחמוד עבאס – כן, זה אותו אבו מאזן, מכחיש השואה, שהיה אחראי על הכספים בארגון "ספטמבר השחור"
▪  ▪  ▪
שמואל הספרי. בנימין נתניהו יכול לחדול מהמו"מ

אני מבין שלשמואל הספרי ישנה כבר מפה מסודרת של חלוקת הארץ. הוא כבר קיבל הסכמה שבשתיקה ממחמוד עבאס – כן, זה אותו אבו מאזן, מכחיש השואה, שהיה אחראי על נושא הכספים בארגון הטרור ספטמבר השחור (ע"ע טבח הספורטאים במינכן).
בכלל אפשר לחסוך למשלם המיסים כסף רב ולבטל את נסיעתו הקרובה של ראש הממשלה לארה"ב, שנועדה להניע את המו"מ עם ה"בלשתינים", הספרי כבר סגר וחתם על ההסכם.
אם כך הדבר, אפשר להתחיל לסגור את בתי הספר, ליהודים, ביישובים שמעבר לקו הירוק, לבטל את שירותי ההצלה, לסגור סניפים של קופת חולים ולשלוח את האוטובוסים על-מנת לאסוף את המתיישבים, או במילים אחרות - לטרנספר יהודים.
הכל היה טוב ומושלם בעולמו של הספרי אילולא הפרעה שולית וחסרת משמעות: האם ה"בלשתינים" הגיעו כבר להחלטה שהם בכלל רוצים שלום?
הרי לא הייתה כל מניעה לחתום על הסכם שלום כבר בימיו של הטרוריסט יאסר ערפאת, הוא אפילו קיבל על חתימה על הסכם שלא הייתה לו שום כוונה לממשו, פרס נובל לשלום. מה שבטוח, הוא לפחות חתם על משהו, שלא כמו נשיא ארה"ב שקיבל פרס נובל לשלום לפני שעשה הסכם שלום אחד קטנטן באיזשהו מקום בכדור הארץ.
בעולמו של הספרי ישנם דברים שלא משתנים, כמו שנאה עצמית, התנשאות, התבוללות (חילונית), צביעות ואטימות לכל דעה שהיא שונה מדעתו.
בעולם האמיתי ישנם הרבה דברים שכן השתנו, מאז חזרו היהודים לבנות את מדינתם ב-1882, כמו הפרחת השממה, פריחה תרבותית, חקלאית, מנהלתית, טכנולוגית, בריאותית, מדעית, תשתיתית ותרומה לעולם בכל תחומי החיים, ועוד היד נטויה.
נכון, בני המיעוטים היו והינם שותפים (לפחות אלה שבחרו לחיות ולא להתבכיין או לחבור לארגוני טרור). ונכון שבתחילה רק כשואבי-מים וחוטבי-עצים, אך עם הזמן והשיפור במערכת החינוך, במגזר הערבי - המעורבות של אלה שרצו להיות מעורבים התגברה, והיום ניתן למצוא בני מיעוטים בכל תחומי החיים, וזאת מבלי להזכיר את הדרוזים, הבדואים והנוצרים שמשרתים בצבא (מבלי לסמן גבולות...), ומקריבים את חייהם עבור המדינה, שאתה בז לה. דבר אחד שלא השתנה מאז קום המדינה, והוא אינו מובן מאליו כלל ועיקר, הוא החירות הדתית והפוליטית שניתנה לכל אזרח במדינה, כבר במגילת העצמאות.
אז אתה יכול להמשיך להציג את הצגותיך במדינת תל אביב, להקים תנועת שמאל ולהמשיך לצקצק בלשונך; אריאל, גושי ההתיישבות וירושלים היו ויישארו בתחומי מדינת ישראל, וביום שבו יבחרו ה"בלשתינים", חבריך, בחיים ולא במוות - אז יהיה שלום.

תאריך:  26/08/2010   |   עודכן:  27/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא חזן
רוב ה"משקיעים" כלל אינם מודעים לסביבת הסיכון הכרוכה בהשקעה בבורסה    ניהול סיכונים נכון אמור לתת מענה לאופיו של תיק ההשקעות ברמת הסיכונים אליהם כדאי או ראוי להיחשף
אולק נצר
לאוניברסיטה אין תכלית ואין ייחוד ערכי, אם היא הופכת למשהו אחר ממוסד הפועל בדרכי המדע ועל-פי ערכי המדע    ואילו הומניזם, יש בו משמעות ויש בו תועלת רק אם אמות המידה שלו הן מדעיות
איתן קלינסקי
אני מבקש סליחה מד"ר אבו-פריח, מתושבי אל-עראקיב ומכל הבדואים, שבמזיד נרקמת תוכנית המנסה לגרום להם לנטוש את אדמתם
צבי גלברד
אין שום הצדקה לתת מאות אלפי דונמים לבדואים לשם מגורים וחקלאות    רובם יכולים לחיות ביישובים אורבאניים כמו היהודים
ד"ר מוטי גולן
עלינו להכיר טובה לזולת ובעיקר לבורא העולם על אשר הוא מספק את כל צרכינו מזה דורות רבים    וגם: בשבח מצוות השבת אבידה (2)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il