X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פרסום מסמך גלנט ע"י ערוץ 2, היה לא אחר מאשר תמיכה בעקיפין מצד הערוץ, במתמודד הביטחוניסט הזלזול באינטליגנציה הציבורית, מצד עורכי חדשות ערוץ 2 ואמנון אברמוביץ' בפרט, יכול להיכנס לספר השיאים של גינס
▪  ▪  ▪
הרמטכ"ל המיועד, יואב גלנט [צילום: פלאש 90]

רבות כבר נכתב ונאמר על זיוף מסמך גלנט והניסיון הפאתטי מצד תומכיו בכל הנוגע ליצירת המסמך אשר כל ייעודו היה ונשאר קידום יואב גלנט לעבר התפקיד הנחשק - רמטכ"ל מדינת האפרטהייד, הכיבוש, האפליה והגזענות. רמטכ"ל מדינת ישראל.
נהוג לחשוב שמא באמת נפלה כאן טעות וכאילו מישהו מסוים שכרגע "במקרה" גם לא נוכח בשטחי מדינת ישראל, הוא שזייף את המסמך. זורקים שמות לאוויר, ההוא זייף ואז מסתבר שזה מישהו אחר. אבל הכלל העיקרי ממשיך להנחות את כולם: העיסוק האובססיבי במסמך גלנט.
וכולם ככולם שותפים להתעסקות ההיפותטית במסמך גלנט, כאילו שבאמת יש מישהו במדינה שבאמת קורא כל שטות הנכתבת בנושא העגום והמתיש. כזה הוא האמנם?
אי-אפשר לפספס את הרצון האדיר מצד הישראלים הציונים, בדבר תמיכה בהמשך כהונתו של גבי אשכנזי בתפקיד הרמטכ"ל. הנה להם, גבר מחוספס וקשוח, כזה הממעיט בראיונות טיפשיים הכוללים ירידה אל העם, שיחות סרק עם הציבור כבמדינות דמוקרטיות. הנה להם, מנהיג אשר מרים את האף מעל סגניו, נוזף בחיילים, ואפילו העניש כמה באופן אישי. ממש הדמות הקלאסית בה חושקים הישראלים. ממש עגל הזהב.
בחירת יואב גלנט לתפקיד, גם היא חלילה לא מעוררת בי התפלאות כלשהי, הרי גם הוא כקודמו, היה אחראי ישיר למהלכי צה"ל ברצועת עזה במהלך מבצע עופרת יצוקה 2009. גלנט נתן את ההוראה, וגלנט גם נתן את הפקודות. קדימה גלנט, אתה הרמטכ"ל.
ואם לא הבנת את זה גלנט, החברים הקרובים בערוץ 2 כבר הבינו את זה לפניך. פרסום מסמך גלנט ע"י ערוץ 2, היה לא אחר מאשר תמיכה בעקיפין מצד הערוץ, במתמודד הביטחוניסט. הרי ממתי גוף כלשהו, ועוד אחת על כמה וכמה, ערוץ חדשות מוביל במדינת ישראל, מפרסם מסמך אשר מקורו בלתי ידוע או בלתי רשמי?
הזלזול באינטליגנציה הציבורית, מצד עורכי חדשות ערוץ 2 ואמנון אברמוביץ בפרט, יכולה להיכנס לספר השיאים של גינס, אם נמדוד אותה בעוצמת הפתאטיות בה היא מצטיירת. הרי ההיסטוריה כבר רשמה את "הצלחתם" של גופים הגדולים מהם, שידעו גם הם להשתמש במתק שפתיים איכותי בהרבה מהם, לצד היותם תקשורת מגויסת לרעיון הלאומני מצד הדיוויזיות השולטות בעם.
ההתעסקות התקשורתית הממושכת אינה אלא ספין מכוון שכל תפקידו היה ונישאר טיפוח גלנט בעיני ההמון הנבער, אשר זכה בסיקור ממוקד ומושקע בגלנט, סיקור עליו גופים מהמיזם העסקי היו מוכנים לשלם כסף רב, בהתאם לעסקיהם.
כמובן שלחשוב שמא מדובר רק במסמך גלנט יהיה זה נאיבי. מדובר כאן כאמור על עבודה סיזיפית מצד התקשורת הישראלית, התומכת ומקדמת אג'נדות אישיות, במסגרת מה שאמור להיות ניטרלי ואובייקטיבי.
בסופו של יום, הנפגעים הם לא אחר מאשר קורבנות שטיפת המוח הממושכת, אשר ביניהם טמונים גם אותם מפרסמים זדוניים. הם אלו אשר יאלצו להתמודד עם מכות כואבות כמו דוח גולדסטון, הם אלו אשר יאלצו להתמודד עם חקירות בדבר עצירת משטים הומניטרים, והם אלו גם אשר יעמדו לדין במרוצת הזמן, בגין פשעי מלחמה, לא רק נגד הפלשתינים והאנושות כולה, אלא גם נגד בני עמם במזרח התיכון.

הכותב הינו יו"ר ארגון סלון דבורה
תאריך:  27/08/2010   |   עודכן:  27/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלנט כדוגמה
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
אני קורא רק בתקשורת הזרה
יוסף השופט  |  27/08/10 20:25
2
לא הדר: שנאה עצמית ודמורליזציה ל"ת
צבי גלברד  |  27/08/10 21:20
3
גלנט כרגע המועמד המתאים ביותר
לתפקיד רמטכ"ל  |  27/08/10 21:57
4
אפרדהייד בין שתי אונות הח שלך
אלישמע  |  27/08/10 22:42
5
התקשורת מזמן הפסיקה לשדר מידע
ישע  |  27/08/10 22:48
6
התקשורת משתפת פעולה עם ברק
חשדנית  |  28/08/10 12:32
 
- מעניין למה דחוף כל כך לברק
חשדנית  |  28/08/10 15:19
 
- מכה מקדימה ב73: ע"י הנ"מ המצרי
נגד חיל האויר  |  29/08/10 01:15
 
- לדובר מטעם עצמו
חשדנית  |  19/09/10 14:25
 
- ויש עוד אפשרות: הכסף הגדול
חשדנית  |  30/08/10 20:19
7
מה אכפת לאנרכיסט?
שמעון מאשדוד  |  28/08/10 23:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי לירז
מערכת החינוך הגיעה למסקנה, שאם זה מצליח עבור אתרי נופש ביוון (בעבר בטורקיה), אז אין סיבה שזה לא יצליח גם במערכת החינוך - "הכול כלול" וחובה וחשוב. תכינו את הריטלין
עמוס שריג
כאיש מרכז-שמאל, טענתי היא שאת "אם תרצו", בין אם תרצו ובין אם לאו, היה צריך להמציא, אם לא הייתה קיימת    התנועה מנהלת את מלחמתו של השמאל השפוי וההגון, גם אם אין זו כוונתה
אברהם בן-עזרא
מועמדות להיכלל בקטגוריה של "תעתועים ותרמיות בשם המדע" - לבית המשפט, בחסות מומחה שמונה מטעמו של הטוען לתואר
אברהם בן-עזרא
לפי הרלב"ג, אין לצפות לתחיית המתים לפני בוא המשיח, ורק כאשר יבוא, לעתיד לבוא - יהיו מופתיו קבל עולם נפלאים, כאשר גולת הכותרת של המופתים - יהיה תחיית המתים
יצחק מאיר
פסיקתו של הרב אברהם יוסף האוסר להעלות משפטנים לתורה מפני שבשרתם במסגרת המשפט האזרחי הם מרימים יד על התורה היא פוליטיזציה של ההלכה    מכתב גלוי לפרופסור פנחס שיפמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il