X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
[צילום: פלאש 90]
הווירטואליות של קדימה
מופע האימים של מטהרי האוויר שהופק על-ידי חברי הכנסת מטעם סיעת קדימה לא ישכיח לציבור הבוחרים את חטא השחיתות הקדמון שעומד בייסוד המפלגה שלהם עצמה

הצגת "מטהרי האוויר" של חברי סיעת קדימה בכנסת, בעת ההצבעה על מינוי השרים החדשים מסיעתו העצמאית של אהוד ברק, מוכיחה שוב עד כמה הפוליטיקה הישראלית בנויה על זכרונם הקצר של הבוחרים.
היה זה חבר הכנסת מאיר שטרית, שרק לאחרונה הודה כי מפלגתו קדימה היא המפלגה המושחתת ביותר בישראל, וכי "לא עזבתי את הליכוד כדי להתמודד עם השחיתות שקיימת בקדימה". בנוסף לכך, ממשלת הליכוד עדיין לא יצרה תקדים היסטורי משמעותי, כפי שנעשה בשעתו בממשלת רבין, כשהסכם אוסלו קודם על כידוני המיצובישי של אלכס גולדפרב.
עובדות פשוטות אלו היו כמובן צריכות לעורר גיחוך כללי בכלי התקשורת סביב מפגני האימה של חבורת האופורטוניסטים שהתאגדה למפלגה פוליטית חסרת דרך מדינית אמיתית וחסרת עמוד שדרה אמיתי.
אלא שבישראל האמת מעולם לא הייתה פקטור משמעותי בסיקור התקשורתי. בישראל קביעת ההתייחסות למציאות נקבעת על-פי ההשתייכות השבטית של השמאל והימין ההיסטוריים ללא קשר לשאלות מוסר. על-פי העיקרון הזה, תמיכה בתהליך השלום תמיד תטהר את התומכים בה מנטיות דיקטטוריות, משחיתות ומשאר המרעין הבישין המיוחסים אך ורק לימין הפוליטי הישראלי.
צורת ההתייחסות הזו מקלה כמובן על עורכי העיתונים לקבוע מראש את עמדתם בשורה ארוכה של דברים, אולם היא משרישה תרבות פוליטית רעה המונעת מישראל להפיק לקחים מתהליכי העומק המדיניים שעברו עליה בעשורים האחרונים ושביררו שאין שום פרטנר רציני בצד הפלשתיני. אלא שלמרות כל ההתעלמות וההסתרה התקשורתית קשה להאמין כי הציבור הישראלי ימשיך לקנות לאורך זמן את המפלגה הווירטואלית שהוקמה על-ידי פורום החווה ושכל תכליתה היא להילחם בראש הממשלה נתניהו מבלי להוות באמת גוף פוליטי טבעי אמיתי בנוף הישראלי.

פורסם במקור: מקור ראשון
תאריך:  21/01/2011   |   עודכן:  21/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהוד ברק  מאיר שטרית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הווירטואליות של קדימה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קקקדימה זה לא מפלגה :חבורת רוד
ישע  |  21/01/11 16:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ליברמן מכר לנו את "הישגיו" בקרמלין כדי להצדיק את הנסיעות המרובות על הקו לוד-מוסקבה, ונשיא רוסיה מדבדב אומר לנו בקול ברור וצלול - מה שאנחנו כבר יודעים - כי אין קונים למדיניות של אביגדור ליברמן    משרד החוץ עולה על שרטון של אי-קריאת המפה
הרב אליהו קאופמן
פסיקת הרב עובדיה יוסף המכשירה את "הגיור הצבאי" אינה מעידה על התמתנות בשס    סיעת שס מיישרת קו עם כל שלטון עבור משרות וכספים, ועכשיו השלטון הוא בידי הימין הלאומני    הסיעה גם נוהגת בדרך של "פני הדור כפני הכלב"
ראובן לייב
נוכח אינפלציית השרים הבזבזנית, עשוי מינויו של שר הרווחה החדש לשמש עוגן-הצלה לרבבות נזקקים ומקופחים בחברה הישראלית המשוועים כל-כך לעזרה    מן הראוי שמינויו של משה כחלון לשר הרווחה לא יהיה מינוי זמני וחלקי
איתמר לוין
השוואה בין נתב"ג לנמל התעופה בברצלונה, מה קורה בעיר היפהפיה בשעות הצהריים ואיזו שפה מעדיפים בקמפ נואו    חוויה לא נעימה בפראג    וגם: מדוע מעדיפים אלפי ישראלים דתיים לציין דווקא בחו"ל את חג הפסח?
יהונתן דחוח-הלוי
דוברת בצלם פרסמה הודעה לתקשורת המטילה דופי במקצועיותו של הפיזיקאי נחום שחף, ובמשתמע מייחסת לו כוונת זדון במסירת עדות שקרית בבית המשפט על-מנת להכפיש את בצלם    הוצאת דיבה או טענת אמת?    העובדות לשיפוט הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il