X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על כל בעל עסק לנסות לבחון מה הן הסיבות למשבר העסקי בו הוא שרוי ומדוע יש האטה בעבודתו להלן סיבות אפשריות לירידה בכמות ובאיכות הלקוחות איתם אנו עובדים ודרכים לטיפול בהן
▪  ▪  ▪
הלקוחות מרוצים? [צילום אילוסטרציה: יח"צ]

הרבה פעמים הכתובת על הקיר, אבל אנחנו לא שמים לב לאן העסק הולך. יש ירידה במכירות, לקוחות עוזבים, אבל אנחנו נמצאים עמוק עם הראש בתוך האדמה. אומרים לעצמנו: זה חודש חלש, תקופה קשה בשנה, בטח הכל ישתפר בקרוב. לפעמים זה באמת משבר תקופתי, אבל גם במקרה הזה חשוב שננסה לבחון מה הן הסיבות למשבר ומדוע יש האטה בעבודה. האם זה קשור לסביבה המאקרו כלכלית שאנו נמצאים בה או לבעיות בחברה שלנו, או שזה שילוב של השתיים.
סיבות אפשריות לירידה בכמות ובאיכות הלקוחות איתם אנחנו עובדים:
1. חוסר תשומת לב לשיווק של העסק - רבים מבעלי העסקים מתמקדים בצד התפעולי של הארגון אבל לא שמים לב לשיווק. אין תוכנית אסטרטגית ברורה לשיווק של החברה, ואין מעקב אחר התוצאות. השיווק הוא אחד מצינורות החמצן של העסק ולכן צריך לשים לב: מה עשינו בחודשים האחרונים על-מנת לשווק את עצמנו, מה הצליח, כיצד אנחנו מתכננים להרחיב את מספר הפניות אלינו בעתיד ואיך יחולק התקציב השיווקי. כל אלה שאלות שהמנהל צריך לשאול את עצמו במהלך הכנת התוכנית השיווקית.
2. חוסר שביעות רצון של לקוחות - בסופו של יום, כל נותן שירות או מוכר, צריך לשאול את עצמו האם הוא נתן מענה ראוי לצרכים של הלקוח. אם התשובה היא לא, הוא צריך לחשוב איך הוא משתפר ונותן שירות טוב יותר ללקוחות שלו. בישראל, הנטייה של לקוחות היא להיות לא מרוצים, אבל אם כל הלקוחות שלי לא מרוצים, כנראה שמשהו לא בסדר בשירות שאני נותן. המנהל חייב יהיה להסתכל על זה מלמעלה ולהגיב בהתאם לשינויים בשביעות הרצון של הלקוחות.
3. תלות בלקוחות בודדים - הרבה מאיתנו רוצים לקוחות גדולים, אבל האם טוב לנו להיות תלויים במעט לקוחות. מבחינה תפעולית אין ספק, קל יותר לעבוד מול לקוחות בודדים: פחות התקשרויות, טלפונים, מיילים וכולי. אבל בעת משבר מספיק מספר קטן של לקוחות שעזב אותנו על-מנת להשפיע באופן קשה על החברה. לכן יש להביא בחשבון את העובדה שאנו תלויים בלקוחות בודדים ולחשוב כיצד מתמודדים עם מצב שאחדים מהם עוזבים אותנו, מהי תוכנית החירום במקרה כזה.

תאריך:  22/03/2011   |   עודכן:  22/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
אז מה דעתכם על תרומה לבית חולים של 45 מיליון דולר ממשפחה ישראלית שהונה מגיע ל-10 מיליארד. זה מעט? זה הרבה? זה נדיב? זה מכסה את חובם לחברה?
איתמר לוין
ועדות השחרורים מתנות בדרך כלל שחרור מוקדם של עברייני מין בקבלת טיפול - אך קצב מכחיש מכל וכל את העבירות בהן הורשע, ולכן ספק אם יסכים לקבל טיפול בכלא
דודו אלהרר
יש להם ארגון מסודר עם משרדים ראויים להנאותיהם, נשפים, הצגות גאלה, קבלות פנים, נסיעות, טיסות, ארוחות, וגם פה ושם הפגנות, ועידות וכינוסים    מה איכפת להם זכויות אדם?    מהות הארגונים הללו אינה אלא בטלה לשמה
דרור אטקס
אין בר-דעת התומך ברצח ילדים ועוללים, אך גם אין הרבה אנשים שמסוגלים להגן על זכותן של 400 משפחות מתנחלים באיתמר להשתלט על אלפי דונמים של קרקעות פלסטיניות, כדי להקים לעצמן מובלעת מבוצרת המשפריצה סביבה אלימות
גלית קדמי-ביבר
כמעט כולנו חוטאים מדי פעם באי-ביצוע משימות שהחלטנו לקחת על עצמנו - לתקן את המוט השבור של הווילון, להתקשר לקרובים-רחוקים, לבדוק אם מגיע לי החזר מס ואפילו ללכת לבדוק בעיה רפואית    טכניקה לפתרון הבעיה: לבדוק מה הם הרווח וההפסד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il