X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדיסקים עם המוזיקה הטובה והישנה הפכו לבלתי שמישים בעידן הטכנולוגי. אז מה כדאי לעשות איתם - לזרוק? לשמור? לא חבל? חבל, כי קיימת דרך להמיר את הדיסקים לקבצי מחשב חברת cd2mp תעשה זאת למענכם חזרתי להיות "פריק" של המוזיקה הישנה
▪  ▪  ▪

בכל יום שוקדים ברחבי העולם עשרות אלפי אנשים במציאת הפתרון המושלם בין עולם המוזיקה האנלוגי לבין העולם החדש הדיגיטלי. לרובנו עשרות דיסקים (תקליטורים) של להקות אהובות מהעבר, כאלו שאספנו במשך שנים רבות ממש בשחר ההיסטוריה של עולם המוזיקה בדיסקים. מי מאיתנו לא החזיק או עדיין מחזיק מתקן לדיסקים. מה שפעם היה נחשב לסמל סטטוס ומי שהחזיק יותר דיסקים, היה נחשב כאוטוריטה בלתי מעורערת.
בכל סלון בית התהדר לו מתקן גבוה וצר בו סידרנו בקפידה את הדיסקים. לא רק מתקן הדיסקים אלא גם מגרות השידה בסלון ולמעשה רוב המזנונים בסלון של אותה תקופה נבנו בהקפדה עם מגירות צרות ועמוקות, על-מנת להכיל את השיגעון שלנו לדיסקים.
וכאן בדיוק צצה הבעיה בעולם הדיגיטלי, הצטמצמנו בשטח הסלון כי הנדל"ן עולה ביוקר, ויתרנו על מזנון גדול ועל הטלוויזיה בתמורה למסך פלזמה דק ונוצץ, ואת המזנון המרנו למתקן המאכלס את כל המכשירים הקשורים - ממיר, לווין, כבלים, די.וי.די ועוד אי אלו משחקי PSP ורבים אחרים.
הדיסקים סולקו למגירות רחוקות ולמעשה הפכו לבלתי שמישים, שכן הם אינם מתאימים לאף מכשיר מודרני המאכלס את הקבצים במדיה דיגיטלית שגודלה אינו עולה על רבע מגודל דיסק ישן. אז מה עושים עם כל הדיסקים האלה? לזרוק? לשמור? כל אלו אופציות אפשריות, אך למעשה אנו לא נאזין להם יותר וחבל מאוד. הרי רוב מחזיקי הדיסקים הם אוהבי מוזיקה ישנה וטובה, ולאו-דווקא מעריצי ג'סטין ביבר. לכן אנו נמנעים לשמוע את הלהקות האהובות עלינו.
לפני כשבוע קראתי כתבה באחד העיתונים על כך שיש דרך להמיר את הדיסקים לקבצי מחשב, אך החברה המציעה שירות זה ממוקמת בחו"ל, לכן התנהלות מולה תהיה כרוכה במשלוח יקר ובזמן רב עד לקבלת התוצר הסופי ועוד אי אלו בעיות, כולל נפשיות, הכרוכות במסירת האוסף האהוב עלינו לידי ידיים זרות ועוד מעבר לים.
הפתרון היהודי-הישראלי
מאחר שאני מאמין גדול במוח היהודי, החלטתי לבדוק האם בארץ יש חברה המספקת שירות כזה. ואני כבר אומר לכם שאכן יש, שם החברה cd2mp וזה בדיוק מה שהם עושים - ממירים את הדיסקים הישנים לקבצי מדיה חדשה (השם שלהם פשוט וברור, ועל כך מגיעה להם הערכה).
על-מנת לברר שמדובר בחברה פעילה, יצרתי איתם קשר ואכן נעניתי במהירות וביעילות. ביררתי מחירים ושלחתי כ-20 דיסקים על-מנת לבדוק את העניין (היה לי קשה נפשית לשלוח את כל ה-280 דיסקים במכה אחת). לא אציין מחיר, כי הוא תלוי בכמות ובדרישות של כל לקוח, אבל אני יכול להעיד כי המחיר סביר ביותר ולא חשבתי פעמיים. לאחר מספר ימים בודדים קיבלתי את הדיסקים חזרה בצירוף MP טעון (שילמתי עוד קצת גם על המכשיר) בכל הדיסקים האהובים שלי. אגב הקבצים מגיעים צרובים ומותאמים למחשב בדיסק אחד בודד!
אני חייב לציין כי מאותו יום הפכתי ל"פריק" של המוזיקה הישנה שלי, השבתי לעצמי חיוך שאבד לפני שנים רבות ואני מתענג מדי יום על הלהקות הישנות והטובות שאני כל-כך אוהב.
תחשבו על זה... לשמוע את כל הלהקות האהובות שוב ושוב ולהיזכר גם בעבר שתמיד מעלה חיוך על פנינו.

תאריך:  25/05/2011   |   עודכן:  25/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיבור דיגיטלי לאוהבי המוזיקה מהעולם האנלוגי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
המרה ל-MP3 - אחלה שירות
אלפרדו  |  25/05/11 16:46
2
מומלץ ביותר!
חיים123  |  25/05/11 17:41
3
איך לא חשבו על זה קודם?
דידה  |  25/05/11 17:51
4
החיים הרבה יותר פשוטים
דודו מרכז  |  25/05/11 19:17
 
- רק אם יש לך זמן וסבלנות בשפע..
דידה  |  26/05/11 08:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן מלמד
הבוקר הרגשתי גאווה להיות ישראלי. לא הצדק הישראלי המפורסם או מערכת המשפט שלנו גרמו לי להרגשה הזו, אלא דווקא הידיעה שבישראל 2011, ובמערכת הציבורית הממשלתית, ניתן למצוא רגשות של חמלה, אנושיות ואם תרצו - גם אכפתיות
ראובן לייב
ארגנטינה מחוללת מהפך: רבים משטחי מרעה הבקר שלה הופכים יותר ויותר לשטחים של גידול סויה. הכל כדי לספק את תצרוכת 5,000 מיליון החזירים של סין, הלקוחה מספר אחת שלה, על חשבונם של הארגנטינאים, שנאלצים עכשיו, בעל-כורחם, לא רק להסתפק בבשר ירוד יותר, אלא גם לשלם עבורו מחיר גבוה פי כמה
איתמר לוין
נתניהו נשא נאום טוב מאוד, שפרט על הנימים הרגשיים של שומעיו. החידוש הגדול בו היה הנכונות לפנות התנחלויות. הוא גם עשה מאמץ רב להעביר לשכמם של הפלשתינים את אשמת כשלון המו"מ. המאבק האמיתי מחכה לו בזירה הפוליטית בישראל
מינה פנטון
בכנסיית קורנרסטון שבסנט אנטוניו, טקסס, מחלק ראש הכנסייה, הכומר המטיף הפסטור ג'והן האגי, תרומות לארגונים בישראל    השנה, תרומה של מיליון דולר שהוגשה לרב יהושע פס, יו"ר "נפש בנפש", זיכתה את הכומר המטיף בחיבוק    כל זאת, בניגוד לפסיקות איסור כניסה לכנסיות, גיוס כספים וקבלת כספים מכמרים וארגוני כמורה    הרב פס מקבל פרס מוסקוביץ לציונות. האם מדובר בציונות "חדשה"? או בציונות מבולבלת?
ד"ר סלאח עודטללה
בנימין נתניהו, כמה צדקת כשאמרת שאתה מסוגל להזיז את אמריקה לאן שאתה רוצה; ברק אובמה, אני חייב לומר לך מה שאמר ראש ממשלת ישראל למתיישבים: אין גבול לבושה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il