X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לצה"ל נותרו שלושה שבועות להביא לתוצאה מוצלחת אחת - עצירת משט הפרובוקציה הטורקית. אף תוצאה אחרת לא תהיה מקובלת. די לפדיחות. את האוניות האלו חייבים לעצור!
▪  ▪  ▪
פיאסקו ההשתלטות על המרמרה [צילום: פלאש 90]

צדיקי העולם בהנהגת הארגון ה"הומניטרי" IHH (אותו ארגון שגינה בשבוע שעבר את חיסולו של אביהם הרוחני אוסמה בן-לאדן) יוצאים לדרך כשמשימתם המיידית היא להאכיל את רעבי עזה ה"נצורה", ועל הדרך למלא את ארסנל החמאס באמצעי הרג, כשכל התכונה הזאת נועדה אליבא דראש הארגון בולנט ילדרים, להביאם לבסוף אל היעד הגדול - כיבוש אל-אקצה, או כלשונו של ילדרים: "להשלים את המסע האיסלאמי לאל-אקצה".
למסע הזה מצטרפים, תוך הזדהות מוחלטת עם יעדי ה-IHH, פרובוקטורים מקצועיים מאירופה (גם יהודים) וכמובן נציגות נכבדה של הנהגת ערביי ישראל בתיבול רדיקלים "סמולנים" משלנו. הספקנו להכיר את מרביתם. בולנט אינו פוחד לדבריו מכך שכל החבורה שקיבץ תהפוך לדבוקה של שאהידים (תהליך מעניין לכשעצמו, בכל הנוגע לתקדים של שאהידים נוצרים ויהודים).
נותרו לצה"ל כשלושה שבועות להביא לתוצאה מוצלחת אחת - עצירת משט הפרובוקציה הטורקית. אף תוצאה אחרת לא תהיה מקובלת. די לפדיחות. שלושה שבועות ועוד חודשיים קודם לכן זה זמן מספיק כדי לתכנן פעולה יעילה ונבונה. האוניות האלו חייבות לעצור. לעצור זה אומר אחת מהשתיים: לאבד את כושר הציפה בעודן בנמלים, או לאבד את היכולת להתקדם בכוחות עצמן על פני המים.
ושיפסיקו לספר סיפורים שאין לצבאנו יכולת כזאת. אחרי הפיאסקו של פיקוד הצפון שגרם לפגיעה בריבונות המדינה ותרם למוטיבציה של הפלשתינים ותומכיהם, אנחנו מתמודדים עם תוצאות הפיאסקו של ההשתלטות ההיא על המרמרה, ספינת הדגל של הפרובוקטורים הטורקים. פעולה שהייתה שילוב מוזר של שלומיאליות וקיבעון מחשבתי עם נחישות מבצעית ברמת הפרט והפיקוד הזוטר. תוצאה בעייתית שעודדה את הפרובוקציה הבאה.
טורקיה נטלה פורמאלית את האחריות על שילוח המשטים. נמל הבית של "משט הסיוע" הוא איסטנבול ושר החוץ הטורקי אחמט דבוטולו כבר לא מטיל את האחריות ליוזמה ולתכנון על ארגון הטרור הטורקי-פרו פלשתיני IHH. לפני כשבוע דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית כי "טורקיה הזהירה את ישראל שלא תנקוט שוב בצעד שיביא לשפיכות דמים במים בינלאומיים", והוסיפה: "טורקיה תיתן את התגובה הראויה לכל מהלך פרובוקטיבי מצד ישראל במים הבינלאומיים".
ייתכן שהטורקים הבינו כי טיפסו על עץ גבוה מדי ובשימם את הדגש על פעולה ב"מים בינלאומיים" שיגרו לישראל רמז ברור. הרמז הזה אמור להוות מרכיב בתכנון המבצעי של פעולת סיכול המשט.
כך או אחרת, החול בשעון אוזל, המאמצים הדיפלומטיים לביטול המשט לא יניבו קרוב לוודאי את התוצאה הרצויה לישראל וכל שנותר הוא לעצור פיזית את המשט הזה מספינת הדגל ועד לגיגית שבמאסף. לכך צריך להיערך. זו לא משימה בלתי אפשרית, וודאי שלא עבור צה"ל ככלל וחיל הים בפרט. שיהיה בהצלחה.

תאריך:  29/05/2011   |   עודכן:  29/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשט שבדרך...
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ת'כלס ל"ת
ג'יפה זצל  |  29/05/11 14:16
2
צריך יצירתיות ויצירתיות אין ל"ת
ניצן בן טיבוגה  |  29/05/11 20:48
3
נחומסון כרמט"כל? הכל יתכן
אמציה האמיץ  |  30/05/11 03:16
 
- "הפיתרון הפשוט" של אמציה האמיץ
אלכס נ.  |  30/05/11 07:22
4
לאמצמציה,אני מעדיף את נחומסון
ניצן בן טיבוגה  |  30/05/11 21:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חנן וייס
בעוד שבישראל לוחם סדיר מקבל שקלים בודדים לשעה, בארה"ב חל איסור על עבודה ללא תמורה. העוולות כלפי המשרתים בצבא נעשות גם כלפי המילואימניקים. התשלום לאיש המילואים נעשה באיחור של 90 יום, וללוחם מילואים משלמים 42 ש"ח לשעה ללא חופשות ותנאים סוציאליים
פסח רויטמן
מרתון הנאומים של השבוע האחרון היה מין בירור פומבי של עמדות ישראל וארה"ב בסכסוך המקומי והאזורי בכלל. תוצאותיו של בירור כזה, שהיה נוקב וחריף, יכול להיות רק התקרבות ויתר הבנה ולא ההיפך
אלכס נחומסון
אם קיימת מסקנה כלשהי מהאירוע המביך והצפוי של סילוק אנשי הקאמרי מפסטיבל התיאטרון באנטליה - היא בנאלית מאוד    כולנו יושבים על אותו ענף, ענף שאחינו הרוחניים והבלתי נלאים החלו לנסר במרץ
חן בן אליהו
המינהל האזרחי ביהודה ושומרון בעידודה של הפרקליטות ובפעילותו החתרנית כנגד ההתיישבות היהודית, חצה את כל הקווים האדומים והפך למעשה לזרוע אקטיבית של הארגון לשחרור פלשתין. מן הדין לפרקו ולהעבירו מן העולם לפני שהוא שומט את הבסיס החוקי של חזקת היהודים בקרקעות חקלאיות ביהודה ושומרון, לפני שהוא ממשיך ושומט את הבסיס החוקי של כל מפעל ההתנחלות ובתהליך זוחל גם של עצם קיומה של מדינת ישראל
עו"ד אברהם שבתאי
יש לתקן את הטעות של בגין ולקבוע כי חבל עזה הינו חבל הטבור של מצרים ולהתנתק מכל משא-ומתן ביחס לפתרון הבעיה הפלשתינית. הפתרון כבר קיים ולא צריך לחשוב על פתרונות הזויים כגון: גשר עילי בין רצועת עזה לבין יהודה ושומרון, או לבנות אי גדול, יבשה בתוך הים מול חוף עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il